Şimdi Ara

TürkNet GigaFiber Kurulum Süreci ve Deneyim (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
233
Cevap
6
Favori
13.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız varsa kayıt numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • AnorieL kullanıcısına yanıt

    Hocam bölge neresi özel değilse esenler tarafında kullanıcılarda böyle bir durum vardı uplink cihazlardan kaynaklıydı düzeltilmişti mesela, yoğun saatler dışında ne durumda hızınız ?

  • alizeo kullanıcısına yanıt
    Sizi anlıyorum ve yaşadığınız sorun için üzgünüm. Takibini yapıyorum, gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağım.
  • alizeo kullanıcısına yanıt

    Hocam bölgem gaziosmanpaşa 1 aydır bu problemi türknete anlatma çabası içerisindeyim. En sonunda sorunun kendilerinden olduğunu kabul ettiler ve aşağıdaki cevabı gönderdiler.


    Merhaba, bağlı olduğunuz bölgede artan talepler internet trafiğinde yoğunluk yaratmıştır. Artan talebi göz önüne alarak hızla çözümler üretiyor ve altyapı çalışmalarımızı da tüm hızıyla devam ettiriyoruz. Cuma gününü Cumartesi gününe bağlayan gece 02:00 – 06:00 saatleri arasında yapılacak planlı çalışmadan dolayı hizmetiniz etkilenecektir. Gelişmeleri sizlere aktaracağız. Bizden bilgi beklemeniz, cihazlarınıza ve kablolarınıza müdahalede bulunmamanızı önemle rica ederiz. İyi günler.

  • kesinlikle uzak durulmasi gereken bir firma. yaklasik 1 ay önce gectim ama toplasan 15 gun kullanmadim. en son 2 gun once interetim gitti uzaktan yapamiyoruz sahadaki arkadaşlar gelecek dendi bunun ustune abartmiyorum 7 kere aradim iletiyoruz saha ekibine dendi yine ama ne beni arayan oldu nede sorunu cozen oldu.ayni sorunu 15 gün öncede yaşadım ve yemin ederim 1 hafta sonra çözüldü sorunum bu 1 haftada en az 15 kez görüştüm harvadigim mesai yasadigim stres cabasi. evden çalışmak için bu hafta izin almıştım ama lanet turknet yuzunden mecburi izin kullanmak zorunda kaldım yemin ederim nerden bulastim bu lanet firmaya. bu kadar siteme bukadar telefona maile rağmen bir Allah'ın kulu arayip bilgi vermedi vallahi merdiven alti bir firma kadar müşteri memnuniyeti yok uzak durun kesinlikle yanasmayin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • praximuns61 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Konunun linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • AnorieL kullanıcısına yanıt

    Bende gop'dayım. Benim mahallemde sorun oluşmadı. Verilen bilgiden anlaşıldığı kadarıyla kapasite artırımına gidilecek sanırım belirli bir süre bu sorunun devam etmesi normal hatların kapasitesi, pik time hareketleri, ileriye dönük kapasite planlaması, kullanılacak ekipmanın temin edilip aktif olarak devreye alınması vb. durumlar nedeniyle biraz zaman alabilir. Nihayetinde sorun mutlaka çözümlenir.


    Sonuçta yatırım yapılmış aktif yüzlerce abonesi var. Mağdur bırakılmaz.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Benim bağlantım yapıldığından beri bu problem var. Devamlı olarak saha ekibi gönderdiler gelen ekipte durumun farkında ellerinden bişi gelmiyor 2 kere modem ve gpon değiştirdiler sonuç değişmeyeceğini bile bile adamları da uğraştırdılar. 1000mbit internet almayı beklemiyorum ama 2 mbitte verme bari kaç gündür uğraşıyorum. İllaki düzelir ama insanı yoruyorlar. TürkNet GigaFiber Kurulum Süreci ve Deneyim 

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, destek numaram : 57796141

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgenizde yaşanan sorun ile ilgili cumayı cumartesiye bağlayan gece saat 02:00 - 06:00 saatleri arasında yapılacak planlı çalışma sonrasında sorunun çözümleneceği bilgisi verilmiştir. Sorunun yarın devam etmesi durumunda bana bilgi verebilir misiniz?
  • Komşum başvurdu 3 günde kuruluma geldiler hatta daha erken geleceklerdi komşum müsait olmadığı için başka güne randevu bırakıldı. Neyse arkadaşlar bugün gerekli kurulumu gerçekleştirdiler.
    Sonuç:
    TürkNet GigaFiber Kurulum Süreci ve Deneyim

    Gayet güzel rakamlar. benim mevcuttaki tahhütüm 6-7 ay sonra bittiğin an yenilemeksizin türknete geçeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, sizi de aramızda görmek isteriz.https://turk.net/taahhutsayar üzerinden formu doldurmanız durumunda ilgili birimimiz taahhütünüzün bitmesine yakın size arama sağlayacaktır.
  • Az önce eimza ile ben de basvurdum gigafibere. 5 dakika içinde tüm işlemler bitti ve şu an "Bağlantı Yapıldı Saha Ekibi Kurulum Yapacak" kısmında aranmayı bekliyorum. Bakalım kaç günde kurulum yapılacak. Buraya gelişmeleri yazarım.


    Edit 1: Başvurudan 1 saat sonra aradılar. Pazartesi öğleden önce kurulum için randevu verdiler. Bu kadar hızlı olacağını beklemiyordum.

    Edit 2: Erken tepki vermişim. TurkNet sinyal vermediği kutuya abonelik sözleşmesi imzalatmış. Ekipler sinyal yok diye geri döndü. Kurulum olmadı. Ne zaman sinyal olacağı da belirsiz. (02 Ocak)

    Edit 3: Mahallede bir tane bile dagitici kutu yokmus. Basvurumu iptal ettim. (3 Ocak)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 27 Ocak 2023; 13:32:40 >
  • loremipsum L kullanıcısına yanıt
    Şimdiden keyifli kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Pek keyifle baslamadık. Cumartesi arayan arkadas ozellikle sabah mı öğlen mi kurulum randevusu istiyorsunuz dedi ben de sabahı seçtim. 09-12 arasında gelip kurulum olacak denildi. Arayan soran olmadı bu saate kadar ve işimi ayarlayıp ona göre adreste bekledim. Şimdi aradığımda böyle bir söylenmemiştir diyerek beni yalancı yaptılar. Ses kaydı orada duruyor açın dinleyin dedim, müşteri temsilci hala öyle bir şey olmaz diyor. Bu yapılan hoş olmadı, insanların zamanı bu kadar değersiz değil.

  • loremipsum L kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Pm üzerinden verdiğiniz cevap aynı ölçüde saçma: "Bugün için ekiplerimiz randevu tarihi iletmiştir." Ben zaten bunu biliyorum ve ilettim size, bana saat ve öğleden önce diye aralık belirtildi ben de buna güvenerek işimi gücümü ona göre ayarladım evde hazır asker arkadasların gelmesini bekledim diyorum. Sizin cevabınız yardımcı oluyormuş gibi davranmaktan öte değil. Ufak bir özür dileyip kapanacak konuyu, insanı salak yerine koyarak bu şekilde uzatıyorsunuz. Hiç hoş değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loremipsum -- 2 Ocak 2023; 13:41:33 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.