Şimdi Ara

Türknet fiber kurulum ekipleri ile çağrı merkezi arasındaki iletişim eksikliği?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kurulum ekipleri sokağıma başka bir daire için gelmişti sorduğumda fiberin olduğunu ve hatta kullanan olduğunu söylediler bende başvuru için müşteri hizmetlerini aradım ve aktif olmadığını söylediler. Kurulum yapılabilen altyapıyı neden sisteminizde aktif olarak göstermiyorsunuz anlamıyorum.




  • Merhaba, GigaFiber için mahalle genelinde çalışma yapılarak aktivasyon sırası ile verilmektedir. Yerleşik operatör üzerinden verdiğimiz fiber hizmette, altyapının olması dışında yerleşik operatöründe hizmeti satışa açması gerekiyor. PM üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz?
  • Gigafiber yan sokağımda kuruluma geldi ekibiniz benim sokağımda ise aktif değil neden tüm ilçeyi aktif etmiyorsunuz ki benimde binamda kutu var

  • samcu S kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden dönüş sağlayacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.