Şimdi Ara

Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
2.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kapat gitsin mhyi akapdilar sunu bunu kapadilar 5kisilik cozum ekibi birde bu dhdeki eleman kaldi lnun disinda cozum ekibi vasat hicbirseye yaramiyor cozdukleri ariza sayisi su forumda 5 10u gecmez hep bina ici tesisat modem diyip gecisdiriyorlar...



    Ayrica tahhut niye sorun anlamadim vallahiz biz 6yildir tahhutlu 4yil turksat 2yil superonline fiber simdide 2yil telekoma verdik hic dert olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de kapatmak için aradım arkadaşlar sizi arıcaz deyip kapattılar otomatik olarak

    Zaten 16mbit hız alıyordum 60TL2ye 70TL veririm ttnet den alırım bende bu ne saçma bir firmadır arkadaş
  • Kardesim nasil ulastin? Abonelikten çıkamıyorum bir türlü. Hizmet alsam duzgun cikmicam zatende bir turlu çözemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almak istediğim hizmet;
    Paket Adı: 100 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Tam İletişim - 59,99 TL/Ay

    59,99TL karşılığı aldığım hizmet ise aşağıda..

    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.
    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.
    Turknet Fanıydım. Evde İnternetten soğudum.

    Her akşam aynı,bütün gün işteyim akşam eve geliyorum,hakkım olan,parasını ödediğim internetin karşılığı bumudur yahu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cg-TR83 -- 1 Kasım 2017; 20:39:20 >




  • Dün faks yolladım. Anlayışlı olmanız gerçekten takdire şayan. Sizden bir ricam olsa?

    Aşağıda belirttiğim sorunları cozememe sebebini bildirir misiniz? 3 üne cevap verseniz yeter. Deyin ki şundan şundan dolayı işlem istediğiniz gibi sonuclanamiyor.



    Ben de buna karsilik yarın iptal işleminden vazgectigim ile ilgili faks yollayayım. Ve bir daha sesimi cikarmayayim. Ustune üstlük buradan adima tekzip yayınlayın. Ne dersiniz?



    1- 100 Mbite kadar hızla abone olan Eski abonelerden bazıları 75 Mb hat alırken neden benim hattim 75 Mb tanimlanamiyor?



    2- Müşteri bilgilerimizin 3. Şahıslara verilmesi ve şantaj yapılması konusunda bir girişimiz var mı?



    3- Tarafima ve forumdaki bazı kullanıcılara gelen aramalarda belirtilen "TurkNet altyapimizin ancak %20lik kısmını kullanabiliyor. O yüzden Bize geçerseniz hız sorununuz çözülecektir" beyanı ne kadar gerçekçidir? Böyle bir durum varsa bu TT ile altyapi anlasmaniz gereği mıdır?



    4- Daha önce attığınız ve burada da paylaştığım altyapı sorunu en kısa sürede giderilecektir. Beyaniniz ile ilgili bir tarihte da gelişme var mıdır? Olmadığı için mi iptal yonlendirmesine razı oldunuz?



    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 1 Kasım 2017; 22:2:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Destek de artık pes etti, bizden bu kadar iptal et diyor, demekki kısa vadede personel artırma planları yok ya da 35 üstü aboneleri bezdirip yüksek hızlı portlardan kurtulmak istiyor. işin tuhafı bir taraftan mevcut müşterinin sorunlarını çözemeyip iptale teşvik ederken diğer taraftan yeni abone kapma derdinde. Hizmet kalitesinin yanında samimiyet de dibe vurmuş. Vaziyet hiç iyi değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 1 Kasım 2017; 22:11:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok garip... Bu işte bir iş var ama anlayamıyorum. Hangi firma iptal et der. Tam bir küçük esnaf kafası. TurkNetin bu hale gelmesinin sebebi ne olabilir anlamadım. Hâlbuki son dönemde kazanılan abone çok fazla idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Kâr hırsı gibi geliyor. Büyük bir atılım yapıyorsun fakat artan talebi karşılayacak bir istihdam ve kapasite sağlamıyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam beni de etiketlemişsiniz ama ben turknet in memnuniyetsiz müşteriler tarafındayım.

    Daha önce farklı bir kaç konuda da yazdım ha bana soracak olursanız 1 dakika durmayın çıkabiliyorsanız ama çıkmak ta kolay değil mafya gibiler... En son burnuma geldiğinde 2. kez iptal faksı gönderdim, aradılar kesinlikle iptal edeceğimi söyledim zira artık 1 gün bile bunları çekmek istemiyordum dediler ki; efendim tamam kararlısınız eğer başka bir iss ye geçeceksiniz iptal şeklinde yapmayın internetiniz bir kaç gün kesilmesin biz iptali işleme koyarsak 5 dakika içinde hattınız kesilir, hadi dedim öyle yapalım. Aynı gün (19 ekim) xxx firmaya telefonumu taşımak için işlemleri başlattım (xxx firmaya telefonumu taşıyacaktım zira internet alacağım firma yalın internet veremiyor) bana dedikleri maksimum 1 hafta ama telefonlar genelde 2-3 gün içinde taşınmış olur ama gel velakin taşıyamadılar her aradığımda efendim onay bekliyoruz bununla ilgili de defalarca karşı firmaya ve ttnet e mail attık dediler, en son hattımın taşınamayışının 11. günü madem taşıyamıyorsunuz o zaman başvurumu iptal edin dedim biliyorum ki bunlara iptal ettirirsem işlemlerim daha hızlı olacak, 2 gün önce yine iptal faksı gönderdim 3 defa, sms gelmeyince bugün gene gönderdim bugünkü faksın ardından sms geldi, umarım yarın ararlar da bir an önce biter şu çilem.

    Sonuç; Bu saçmalıklardan kurtulmak için, sıfırdan taahhütsüz telefon (20 lira) ve internet (30 lira) bağlama ücreti ödeyeceğim zira aboneliklerim iptal olacak ama kafa olarak rahatlayacağım, haa bu arada hattımı vdsl e geçirmişler 2 gün önce ama hala gelen sinyal adsl, derdinizi dinleyen yok, sorun çözmeye çalışan yok, aldığınız hizmette bi santim ilerleme yok, akşamları internet yok yemişim böyle işi, alan kullanan memnun olan varsa da hayırlı olsun, almayı düşünenler varsa da sinirleri sağlamsa akşamları interneti kullanmıyorlarsa tavsiye ederim gündüzleri kullanacağınız kadar hız mutlaka oluyor.




  • Bu arada ben memnun olduğumu belirtedim. Sadece hislerimi gizleyerek objektif ve soğukkanlı davranmaya çalışıyorum. Soğukkanlı olmanın daha etkili olduğunu dusunenlerdenim.



    Az önce başka bir teknoloji sitesinin TurkNet bireysel hizmetlerden sorumlu genel müdür yardımcısı Sinan Bey ile bugün yaptığı röportajı izledim. Birseylerin farkındalar. Aslında Sinan Bey'in samimiyetine güvendim diyebilirim. Kendisine Twitter üzerinden uzun bir DM attim. Umarım okur.


    Video gozukmezse diye linkhttps://m.youtube.com/watch?v=6W5NUNS8v2Q&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 2 Kasım 2017; 0:17:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • "Valla gençler bizde ortam böyle, beğenmiyorsanız hadi sie" demiş lan adam resmen. Ben artık gülüyorum vallahi. Digitürk 3 günde 38 kere aramış beni iptal edeceğim diye. Numaralarını engelledim ama adamlar vazgeçmiyor. Bu tarz firmalar "memnun değilsen kapa kardeş" diyorsa bir işler dönüyor demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ara ara forum kategorisinde gözükmüyor. Cevap yazınca geri geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 2 Kasım 2017; 7:3:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 Ekim'de sözleşme imzaladım bugün fesh edeceğim. Elveda TurkNet şans verdim ama olmadı.
  • Bir süre sonra evime döndüm ve çok şaşıracaksınız, durum hala aynı, eskiden 75 Mbps hız alabiliyorken şu an 1-3 falan bir şeyler alıyorum. Bundan sonra da kopyala yapıştır yapacağım şikayet başlıklarına, müşteri hizmetlerini resmen kapattınız ama sizi sosyal medyada rahat bırakmayacağım
  • Duruma el atacaz arakaslar orgutlenecez bunun baska yolu yok bir birimizi kolluyacaz 1 kisinin sesini duymuyorlar ama sen 500 1000 kisi mail atacaz bedede ayninsıkınti var gece 3 ile sabah 6 arasi internet var tek oda 1 mb orgutlenelim cozum bulamassak btk sikayet edip seltifikasini elinden aldiraalim almadi telekoma toplu mail atip yeni bir kampanya isteleyim transfer icin benim kendim tavsiye edip bagllatigim 13 15 kisi var ( zamaninda bakis acilari dolayisi ile )adamlarin yuzune bakamaz oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar;
    Turkcell Superonline kullanarak internete bağlıyorum. Önceden üsküdarda oturuyordum, orda internet harikaydı. Kurfalı/Kartala taşındığımda 16 mbit'lik paketim olmasına rağmen 2 mbit zor görür oldum. Bu hafta iki yıllık tahattüm doldu.
    Dün beni 0 312 500 0562 numaradan bir bayan aradı. Turk Telekomdan arıyorum dedi. Kullanmış olduğunuz internette hız düşüşü olduğunu tespit ettik, size turk telekoma geçirelim dedi. Bi düşüneyim dedim. Kadın devam etti. siz port 4'den sinyal alıyorsunuz bundan dolayı sinyaliniz zayıf geliyor. Turk telekoma geçince port 1'den hizmet alacaksınız dedi.
    Şimdi ne iştir bu?
  • CompScientist C kullanıcısına yanıt
    Dolandırıcı taşeron. Buna milletin özel bilgilerini satan da tt

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.