Şimdi Ara

TurkNet Donanım Haber Buluşması Mart 2020

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
4.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli TurkNet’li DonanımHaber kullanıcıları,

    DonanımHaber ilgiyle takip ettiğimiz, aktif olarak bulunduğumuz ve sizlere destek olduğumuz bir platform. Burada paylaştıklarınızdan, düşüncelerinizden ve önerilerinizden sıklıkla yararlanıyor, yeni fikirler geliştiriyoruz.

    Bizim için çok önemli olan DonanımHaber’deki Turknet kullanıcılarıyla düzenli olarak bir araya gelmek, onları evimizde ağırlamak ve karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak istiyorduk. Bu kapsamda “TurkNet DonanımHaber Buluşması” etkinliklerimize başlamıştık.

    Bir sonraki gerçekleştireceğimiz buluşmamızı 11 Mart 2020 Çarşamba günü saat 14.00’te Yeni Genel Merkezimizde yapacağız. Katılmak isteyen 10 kişiyi, evimizde ağırlayacağız. Hem çay kahve içeceğiz hem de sizlerden fikirler alacağız. Daha sonra sözü size vereceğiz, sizlerde beklentilerinizi ve taleplerinizi ilk elden bize aktarabileceksiniz.

    Etkinliğimize katılmak isteyenler bu mesajımızın altına katılma taleplerini bırakabilir. Biz “katılırım” diyen kişilere özel mesaj ile döneceğiz ve müşteri bilgilerinizi ve GSM numaranızı isteyeceğiz. Sözlü katılım onayınızı aldıktan sonra gelmek isteyen kullanıcımızı listemize ekleyeceğiz.

    Katılımcı sayısı 10 kişiye ulaştığında, kontenjanın dolduğunu buradan bildireceğiz. Gelmek isteyip de gelemeyenler, devam eden aylardaki etkinliklerimize katılabilir. Yeni etkinliklerin tarihini, yine buradan konu açıp sizlere duyuracağız.

    “TurkNet DonanımHaber Buluşması” etkinliğimize 11 Mart’ta sizleri bekliyor, ilgi gösteren herkese şimdiden teşekkür ediyoruz.

    TurkNet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 4 Mart 2020; 9:40:30 >







  • Söylenecek çok söz varda duvara konuşsam daha anlamlı olurdu.

    Gelsem de bir faydası olacağını düşünmüyorum sizin zihniyetiniz belli sadece PR (REKLAM) çalışması.

    İPV6 yada Upload hızlarını kenara attım daha fiber altyapınız bile doğru düzgün yok ciddi bir aboneniz var Türk Telekom'un ciddi paralar harcadığı altyapıları kullanıp hiç bir zahmet etmeyip sadece aracı şekilde müşterinizden para alıyorsunuz karşılığında ne yapıyorsunuz.Bir şey göremedim YAPA dediniz elinize yüzünüze bulaştırdınız YAPA sadece Türk Telekom Santraline kadar omurganız ve sizin cihazınız kullanılıyor.Önemli olan müşterinize fiber hizmet sağlamanız yüksek hızlar ve düşük ping oranını herkes uygun fiyata ister ne yaptınız onu açıklayın donanımhaber'deki insanlar çocuk değil ki kandırılsınlar herkes firmaların gerçek yüzünü görüyor REKLAM değil GERÇEKLERİ anlatın...
  • Ben simdi kalkip istanbula gidemem binlerce km var

    Yenilik olarak ne olabilir derseniz
    upload, ipv6, gfast, 100 Mb üstü hizlar,
    TurkNet'de kaldigimiz her sene için ceşitli hediyeler gonderebilirsiniz bardak, elbise vb.
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 19:30:18 >
  • Ftth altyapıda da hizmet verseniz nr güzel olur telekoma hiç bulaşmak istemiyorum. ☹️
  • İzmir'den kalkıp gelemeyeceğim aşikar şunlar benim sormak istediğim sorular biri iletirse sevinirim:

    -"şu kadar hız alırsınız, şu tarihte size yapa gelecek" şeklinde yalan beyan ile müşteri bağlamayı ne zaman kesecekainiz? Bunun hakkında personelinizi ne zaman uyaracaksınız?

    -Twich ve iptv engelleme/kısıtlamanızı ne zaman durduracaksınız? Bunun hala kısıtlama olmadığını idda ediyorsanız neden çözüm bulmakta bu kadar niyetsizsiniz?

    -Mht'lerinize her vaka için aynı kopyala yapıştır cevabı vermemesi konusunda ne zaman uyarmayı düşünüyorsunuz?

    -Mht'lerinize her vakanın çözümü için statik ip önermesinin şirketinizin güvenirliğine zarar verdiğini anlatayı düşünüyor musunuz?

    -Upload hızının yükselmesi için millenicom ile birlik olmayı reddetiğiniz doğru mu? Doğru değilse neden yanında durmuyorsunuz? Yapa satışlarınızın etkileneceğinden mi korkuyorsunuz? Upload hızının en az 5 mbps yükseltimiş paketlerde 8 mbps olması üzerine çalışmalar yapıyor musunuz?

    -CGN havuzundan, port yönlendirme engelinizden ne zaman vazgeçecek, ne zaman ipv6'ya geçeceksiniz?

    -Reklamlarınızda oyuncu kesime seslenirken neden bu kesimden gelen şikayetleri görmezden gelip bir çözüm aramıyorsunuz? Neden adreslemenizi gözden geçirmek yerine herkese statik ip satmaya çalışıyorsunuz?

    Ayyorlamam bu kadar. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 5 Mart 2020; 13:26:28 >




  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    +1

    Bu toplantılara gidip, daha sonra türknet öven çok insan var, onlardan biri olmamak adına geçen sene davet etmişlerdi ve gitmemiştim
    yine gitmem.

    burada paylaşılan binlerce mesaj, müşteri temsilcisi şikayetleri, iptv, twitch vb konuları çözmüş gibi yapıyorlar ama sorunlar loop'a alınmış gibi.
    müşterisinden sürekli tracert isteyen ve sorun çözmeyen dünyadaki tek iss olabilir. aradım, bulamadım.
    buradaki arkadaşın iyi niyeti de bir şeyi çözmüyor. tek tıkla halledilecek şeyler için 48 saat internetsiz kalan insanlar var. bu da olmamalı mesela.

    yoksa, hangimiz sevmedik çılgınlar gibi?
  • -mevcut abonelerede modem satışına başlanılsın.
    -yapada vdsl2 profil 35b ye geçilsin.
    -ipv6 ya geçilsin.
    -yurtdışı hızları stabil hale getirilsin.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi novaz -- 11 Mart 2020; 9:55:0 >
  • Söylenecek çok söz varda duvara konuşsam daha anlamlı olurdu.

    Gelsem de bir faydası olacağını düşünmüyorum sizin zihniyetiniz belli sadece PR (REKLAM) çalışması.

    İPV6 yada Upload hızlarını kenara attım daha fiber altyapınız bile doğru düzgün yok ciddi bir aboneniz var Türk Telekom'un ciddi paralar harcadığı altyapıları kullanıp hiç bir zahmet etmeyip sadece aracı şekilde müşterinizden para alıyorsunuz karşılığında ne yapıyorsunuz.Bir şey göremedim YAPA dediniz elinize yüzünüze bulaştırdınız YAPA sadece Türk Telekom Santraline kadar omurganız ve sizin cihazınız kullanılıyor.Önemli olan müşterinize fiber hizmet sağlamanız yüksek hızlar ve düşük ping oranını herkes uygun fiyata ister ne yaptınız onu açıklayın donanımhaber'deki insanlar çocuk değil ki kandırılsınlar herkes firmaların gerçek yüzünü görüyor REKLAM değil GERÇEKLERİ anlatın...




  • Merhaba, katılımınız için şimdiden teşekkür ederim. PM üzerinden sizinle iletişime geçtim.
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, önerileriniz için teşekkür ederim. Bu konuyu da notlarımın arasına dahil edeceğim.
  • TurkNet internet çağında bir iss olarak neden yayın açmak istemiyor? Kapalı kapılar neden? 10 kişi ile ofiste görüşmek yerine bir canlı yayında 100 kişiye ulaşmak çok mu zor?

    Açıkcası TurkNet PR'dan başka hiçbir şey yapmıyor. Sorsanız AKN'yi kaldırmakla övünürler, kendilerinden önce AKN'siz paketler satan iss'leri görmezler.
    TT'nin beğenmeyip çöpe çıkardığı bakır prensiballeri öve öve bitiremezler. Santral yakınında kuş kadar sayısı olan abonelerin YAPA hızlarını yayınlarlar, santralin uzağında kalan abonelerin nasıl süründüğünü görmezden gelirler (Üstelik uzaktaki aboneleri YAPA'ya dahil etmiyoruz dedikleri halde).
    "Dijital müşteri deneyimi" adı altında çağrı merkezini kapattılar. Açıkcası ilk başta bana da mantıklı gelmişti (O zamanlar SoL kullanıyordum, genelde arıza durumunda hep online ticket açıyordum), sonrasında otomatik cevaplarla onuda yüzlerine bulaştırdılar.
    Şirket son bir kaç aydır kendi fiber altyapısının reklamını yapıyor. Temennim bu sefer hepimizi utandırmaları, ama hiç umudum yok.

    Üst mesajda yazıldığı gibi "Burası Donanımhaber". PR yapmak, çocuk kandırmak gibi niyetleriniz varsa lütfen burada yapmayın.




  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri hizmetlerimiz 7/24 hizmet veriyor. Biz her ay temsilcilerimizin herhangi 5 ya da 10 yaptığı çağrıyı, gönderdiği SMS'leri ve kayıt çözme sürelerini inceliyoruz. Hata varsa bu konuda geri bildirimde bulunarak eksiklerini paylaşıyoruz. Bunun dışında müşteri hizmetleri çalışanlarımızın hatalı bilgi vermesinden, işlem yapmasından, tavrından dolayıwww.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı da oluşturabilirsiniz. Biz bu durumda inceleme başlatıyor. Size de bu konuda bilgi veriyoruz.

    Bireysel fiber altyapımız ile ilgili çalışmalarımıza başladık. Bir çok müşterimizi arayarak bireysel fiber altyamıza geçişi için onay alarak hizmet vermeye başladık. Yatırımlarımızın hızlı bir şekilde devam ediyor. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Bu konuyu detaylı olarak toplantımızda da paylaşacağız.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleriniz 7/24 çalışmıyor. Botlarınız 7/24 çalışıyor. Müşteri hizmetleriniz 18'den sonra cevap vermiyor. Cumartesi yarım gün, pazar ise tam gün çalışmıyorlar. Artık müşterilerinizin aklıyla alay etmeseniz mi acaba?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Müşteri hizmetleriniz 7/24 falan çalışmıyor.

    Cuma günü cevap yazılan kayıtlarıma her zaman en erken pazartesi cevap veriliyor. Buna, kafasına göre statik ip'mi iptal eden arkadaşınızın yerine 3 gün sonra başkasının cevap vermesi en taze örnek. İnsanları lütfen yanıltmayın.
  • Ben geçen sene buluşmanıza gelmiştim ancak yine gelmek istiyorum. Bununda bir nedeni var Belki fark etmişsinizdir. Forumda sizinle ilgili ve internet erişimi konularını sürekli takip ediyorum. Gerekli gördüğüm yerleri size soruyorum. Aynı şeyi Technopat Sosyal ve Facebook grubunda da yapıyorum. Sizinle ilgili sık yaşanan tüm sorunlara vakıfım denilebilir. Forumun kullanıcı kitlesini en iyi temsil edeceklerden biri olduğumu düşünüyorum. Eğer kabul ederseniz kesinlikle geleceğim.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilginiz için teşekkür ederim. PM üzerinden sizinle iletişme geçtim.
  • turkcell vowifi çalışmıyor turknet te .
    güvenli internet profiline geçince çalışıyor.
    bu sorunu düzeltirlerse iyi olur .
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorunu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.