Şimdi Ara

Turknet dolandırmaya çalışıyor..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar turknet maceramı donanımhaberden öğrenerek pişman olduğum birşeye başlattım.


    Turknete başvurduk evrakları gönderdik, 10 gündür aktivasyona dair hiç bir işlem yapılmayınca başvurumu geri çektim telefon edip, arıza kaydı oluşturdular ve döneceğini söylediler. İPTAL BAŞVURUMDAN 1 SAAT SONRA AKTİVASYONUM YAPILDI! ve aktivasyon yapıldığından dolayı internet başladı bunun faturası halen işlediğinden dolayı dilekçe istediler. Aradan 20 gün geçti bana geri dönüş yaptılar ! kalalım 3 ay indirim yapalım diyorlar ama ısrarla istemiyorum diyorum bu seferde 55 TL 20 günlük fatura çıkarmışlar. 0 KB kullandığım internetin parasını istiyorlar. Gerekli olan şikayetlerimi THH dahil oluşturacağım bu hafta. Bilginiz olsun



  • İptal dilekçesi faksladıktan sonra 24 saat içinde sinyali kesip faturalandırmayı durdurmak zorundalar. Kesmiyorsa ücretini sizden talep edemez. Önce https://sikayet.btk.gov.tr işe yaramazsa tüketici hakem heyeti kanalıyla ücret iadenizi isteyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İptal dilekçesi faksladıktan sonra 24 saat içinde sinyali kesip faturalandırmayı durdurmak zorundalar. Kesmiyorsa ücretini sizden talep edemez. Önce https://sikayet.btk.gov.tr işe yaramazsa tüketici hakem heyeti kanalıyla ücret iadenizi isteyin.

    Dilekçe önemli değil başvurum tamamlamadan ben başvurumu geri çektim telefondan hallettim derken bana aktivasyon yapmışlar, iptal dilekçesini de bana mail atmışlar telefondan söylesene be adam! ben kullanmadığım 20 günün fatuarasını niye ödeyeyim illa dilekçe diyorlar.. hergün bana eksik evrak gönderdiniz diye mesaj geliyor aktivasyonumu nasıl yaptınız o zaman!




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    5 Ekimde Henüz başvuru sürecindeyken üyeliğimi telefon edip iptal ettirdim. Kayıt oluşturdular. Telefondan 1 saat sonra aktivasyonum yapılmış ve kullanmadığım her gün internetin ücretini bana fatura olarak yansıtmışlar. Dilekçe istediler gönderdim, bunu telefonda belirtmediler. Mail atmışlar. Fakat ben başvurumu geri çektim, kullandığım interneti değil o yüzden dilekçeye gerek yok dememe rağmen ısrarla bana indirimli internet verelim iptal etmeyin diyorlar. Bugün bağıra çağıra iptal edebildim ancak bana 55 tl 20 günlük fatura çıkarmışlar. Aktivasyondan önce iptal ettirdiğim interneti zorla ödettirmeye çalışıyolar. Lütfen gerekeni yapınız.



    Kibar dildende anlamıyolar ama sizin tavsiyeniz ile siteye üye olup şikayetimi oluşturdum.. teşekkürler bakalım nolacak..
  • web sitelerinde beğenmezseniz paranız iade yazıyor tüketici hakem heyetine başvururken belirt benim bağlanmayan internetim için fatura çıkartmışlardı sonra faturayı iptal ettiler
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Sizde anladığım kadarıyla telefon tahsis ettikleri için fatura çıkarmışlar ama olmayan interneti de kitlemişler Faturada internet 49,99 telefon 10 lira şeklinde ayrı ayrı belirtiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Sizde anladığım kadarıyla telefon tahsis ettikleri için fatura çıkarmışlar ama olmayan interneti de kitlemişler Faturada internet 49,99 telefon 10 lira şeklinde ayrı ayrı belirtiliyor.

    çakal bunlar hocam kablonun ucuna hiç telefon bağlamadım 0 dk konuşma vardı
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Çakallıktan ziyada beceriksizlik var. Telefon ve internet elektrik su gaz gibi değil. Port ve numara tahsis ettiğinde kullansanız da kullanmasanız da fatura işler. Buradaki hata, port tahsis edilmemiş internete fatura çıkarılması.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Nasıl yani, telefon tahsis edidiği günden itibaren faturalandırma başlıyor mu? Ben başvurduktan iki gün sonra telefon tahsis edildi mesajı geldi ama ne çevir sesi var ne de daha önce de dediğim gibi internet! Hatta sinyal gelmiyor demelerine rağmen DSL ışığı yandığına göre başka birinin portunu bağlamışlar. Ben şimdi telefon tahsis edildi denen günden beri bırçlanıyor muyum? Burunlarından getiririm myle bir hataya düşerlerse!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_88

    Nasıl yani, telefon tahsis edidiği günden itibaren faturalandırma başlıyor mu? Ben başvurduktan iki gün sonra telefon tahsis edildi mesajı geldi ama ne çevir sesi var ne de daha önce de dediğim gibi internet! Hatta sinyal gelmiyor demelerine rağmen DSL ışığı yandığına göre başka birinin portunu bağlamışlar. Ben şimdi telefon tahsis edildi denen günden beri bırçlanıyor muyum? Burunlarından getiririm myle bir hataya düşerlerse!

    Bu durumun aynısı bende var telefonum güya taşınmış ama çevir sesi yok internet aktif olmadı ama dsl sinyali sabit var modemde.Bugün aradım aktif olmadan iptal ettirirsem dilekçeye gerek kalmazmış dediler bende öyle yaptım.Bakalım daha ne gelecek başımıza nasıl bir lanet işe bulaştım bilmiyorum.

    Birde hani ilk ay denemesi bedavaydı ne faturası çıkarıyorlarmış millete.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza53 -- 23 Ekim 2017; 21:46:21 >




  • Çevir sesi yoksa yani doğru hattı belirlememişse iş başka. O zaman ücret alamaz. Ama adamlar bunu anlamadığı için (tt bunlata telefonu bağladım dediği için) fatura işliyordur, arıza kaydı açtırarak çevir sesi olmadığını bildirirseniz faturadan düşmeleri gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 23 Ekim 2017; 23:22:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    süreci anlatır mısın hocam nasıl iptal ettirdin?
  • Cikan faturayi thhye ver dolandiricilwra kapdirma parani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 1 haftada bir ton turknet şikayet konusu açıldı. Eskiden her konuya saniyesinde atlayan müşteri hizmetleri hiçbir konuya cevap veremedi. Turknet benimi için başlamadan bitmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exhell

    süreci anlatır mısın hocam nasıl iptal ettirdin?



    Ben iptal için fax gönderdikten sonra mh aradı zar zor iptal ettirdim ilk çıkan faturayı iptal etmedi ödeyeceksiniz dedi tüketici hakem heyetine yazıp gönderdim 5 dk sonra tekrar aradılar ikisininde birbirinden haberi yok neden iptal ettirmek istiyorsun dedi tekrar anlatıp faturayı söyledim o temsilci iptal etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler bu hafta gidiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde ttneti kapattırdığımız halde 4 aylık kullanmadığımız intenetin fatırasını ödettirdiler. Bunu nasıl geri alabiliriz. Kapanan internet tekrar açılmış kendi kendine şaka gibi ya yardımcı olacak varmı lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • la 1 haftadır kullanıyorum daha öncesinde ttnetin 16 mbps 75 gb kota 2 yıl tahhüdünü kullanıyordum, ne yalan söyleyeyim ben türknetle ilk kez internet kullandığımın farkına vardım, sizleri kandıran bir grup var bu forumda dikkatli olun oyuna gelmeyin, türknet şu anda 1 numaradır
  • ssdsadas S kullanıcısına yanıt
    Bir tek ben memnunum sanıyordum hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,eğer hizmetiniz hiç kullanmadıysanız size bir destek kaydı açalım. Arkadaşlarım hizmetinizi incelesinler ve faturanıza yansıyan ücreti size iade edelim. GSM numaranızı PM üzerinden bu konunuzu belirterek iletir misiniz?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.