Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (99. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba bölgem 35mb kadar destekliyor yaklaşık 1 aydır 34mb kullanırken size mesaj attıgım gün türktelekomdan kutulurda kanalizyonlarda çalışma yapıyorlardı sordum nedir bu fiber döşeniyor dedi çalışma bittikten sonra netim 2 kat aşagı düştü 33ten 16ya destek kaydıda oluşturdum burdan size 3 gün önce özel mesajda attım daha görmemişsiniz bile bi ilgilenin da neden müşteri hizmetlerini kapattınız sıkıntınız çokmu büyük ondan müşterilerinizle ilgilenmekmi istemiyorsunuz acil cevap verin arıza kaydı oluşturdum arızanız giderilmiştir hizmetinizi kullanabilirsiniz diye mesaj gelmiş burada problem internet var 33ten 16ya düştü acil cevap modemim vdsl fiber destekli dsl turuncu yanıyor cvp cvp acil üye numaram:816929

    yüksek hız alanımda 100mb hızmış :) 100ün 1.5katını almaktayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozserdar2834 -- 8 Aralık 2017; 18:14:15 >
  • Böyle biz varken hat değerlerine gerek var mıdır hat değerlerini oime yazipta öğrenebilirim o sorun değil benim artık Türknetle isim yok zaten ki ben yeni abonesi değilim 2015 11. Ay abonesiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, mail adresimizi kapattık. İsteğinizi bana PM üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    merhaba pm diyosunuzda ben attım 3gündür pmyede cevap vermedinizki
  • Exommas kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:45:2 >
  • Yok aynı ankastreden aldığım 2 komşum var onlarda sorun yok ve onlarda benim eski aldim hızı alıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exommas kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:44:54 >
  • Marmaris-126 santralde sıkıntı var. İp alınıyor fakat internet erişimi yok 3 saattir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasıtlı olabilir iptal ettiricem bı arasinlar onu bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bu sorunlarınızı kontrol edip size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı bu sorunlarınızıda copy/paste ederek bana PM üzerinden atar mısınız?

    TurkNet Destek Burada

    04 Aralık tarihinde güç bela oluşturduğum arıza kaydını, "internet erişiminizde teknik bir sorun bulunamamıştır, bilgisayar ve modem bağlantılarınızı kontrol ettirmenizi rica ederiz" diyerek cevapladılar. Gelen mesajda öyle diyor. Oysa ben onlara 4 aralık günü online işlemlerde kullanım miktarı 127 gb olarak görünüyor, o yüzden hızımı düşürdünüz. Farklı anlarda bakınca bir 37, bir 12, bir 1 gb olarak görünüyor. İki gündür 29-30 civarında sabitlenmiş görünüyor ama hızım normal seviyesine çıkarılmadı.(Şu an 4,5 Mbit civarı, normalde 11-12 Mbit civarı oluyordu) Ben bu talepte bulunuyorum ama adamlar sorunu çözmek yerine hiç okumadan standart kopyala yapıştır cevap veriyorlar. Çünkü 1 ay önce internette sık sık kopmalar olunca yine arıza kaydı oluşturmuştum ancak ne tesadüf ki yine aynı cevabı vermişlerdi. Müşterinin taleplerini dinlemeyen, çözüm üretmek yerine kopyala yapıştır cevaplar veren Turk.net kendi ayağına sıkıyor.




  • Şimdi eve geldim 3 iş günü geçti yine internet yok geçmez olaydım nalet olası vdsl e, hız yok ki mecbur geçeceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binamda internet kullananlar var benden sabit telefon numarasi istiyorsunuz baskasinin yeni tasindim kimseyi tanimiyorum hem ne alaka baskasinin numarasi bir internet vermek bu kadar zor olmamali kisa sure icinde baglanmazsa iptal edin basvurumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hemen ilgileneceğim.

    Cevap vermediniz pm üzerinden?
  • Son 1 aydır akşam saatlerinde internet hızımda çok kayıp oluyor ve pingim çok yükseliyor. Sürekli kontrol edip kapasite arttırımı yapıyoruz deniliyor ama burada hala bir düzelme olmadı.

    İnternet paketim 76 Mbit. Normal şartlarda hız testinde 60-70 Mbit hız alabiliyorum.

    Türknet İstanbul Sunucusu
    TurkNet Destek Burada


    ping tracert:
    quote:

    speedtest.turk.net [193.192.104.42] yoklanıyor32 bayt veri ile:
    193.192.104.42 cevabı: bayt=32 süre=64ms TTL=58
    193.192.104.42 cevabı: bayt=32 süre=55ms TTL=58
    193.192.104.42 cevabı: bayt=32 süre=60ms TTL=58
    193.192.104.42 cevabı: bayt=32 süre=56ms TTL=58

    speedtest.turk.net [193.192.104.42]'ye izleme yolu :

    1 1 ms 2 ms 2 ms 192.168.1.1
    2 57 ms 58 ms 54 ms 172.17.1.4
    3 55 ms 57 ms 58 ms 93.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.93]
    4 57 ms 57 ms 58 ms 94.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.94]
    5 57 ms 60 ms 58 ms 89.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.89]
    6 52 ms 48 ms 46 ms 42.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.42]
    7 57 ms 55 ms 51 ms speedtest.turk.net [193.192.104.42]

    İzleme tamamlandı.


    Normal şartlarda bu sunucuya 5-6 ms. ping atıyordum.


    Time Warner New York Sunucusu:
    TurkNet Destek Burada


    ping ve tracert:
    quote:

    speedtest-a.nyroc.rr.com [24.24.52.1] yoklanıyor32 bayt veri ile:
    24.24.52.1 cevabı: bayt=32 süre=209ms TTL=40
    24.24.52.1 cevabı: bayt=32 süre=204ms TTL=40
    24.24.52.1 cevabı: bayt=32 süre=211ms TTL=40
    24.24.52.1 cevabı: bayt=32 süre=197ms TTL=40


    speedtest-a.nyroc.rr.com [24.24.52.1]'ye izleme yolu :

    1 5 ms 2 ms 1 ms 192.168.1.1
    2 52 ms 49 ms 45 ms 172.17.1.4
    3 50 ms 52 ms 56 ms 93.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.93]
    4 78 ms 64 ms 48 ms 94.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.94]
    5 65 ms 55 ms 51 ms 89.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.89]
    6 51 ms 71 ms 56 ms 166.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.166]
    7 64 ms 61 ms * be4780.nr11.b038974-3.ist01.atlas.cogentco.com [149.14.44.17]
    8 56 ms 64 ms * 154.25.11.173
    9 63 ms 68 ms 65 ms be3348.ccr31.sof02.atlas.cogentco.com [154.54.57.74]
    10 73 ms 71 ms 67 ms be3421.ccr51.beg03.atlas.cogentco.com [130.117.0.94]
    11 83 ms 75 ms 76 ms be3420.ccr21.vie01.atlas.cogentco.com [130.117.0.69]
    12 195 ms 91 ms 92 ms be2975.ccr22.muc03.atlas.cogentco.com [154.54.58.13]
    13 107 ms 99 ms 98 ms be2960.ccr42.fra03.atlas.cogentco.com [154.54.36.253]
    14 104 ms 101 ms 103 ms be2814.ccr42.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.0.141]
    15 179 ms 168 ms 162 ms be12488.ccr42.lon13.atlas.cogentco.com [130.117.51.41]
    16 181 ms 171 ms 172 ms be2983.ccr32.bos01.atlas.cogentco.com [154.54.1.178]
    17 178 ms 174 ms 182 ms be2096.ccr42.jfk02.atlas.cogentco.com [154.54.30.41]
    18 180 ms 184 ms 213 ms be2057.ccr21.jfk10.atlas.cogentco.com [154.54.80.178]
    19 177 ms 199 ms 233 ms twcable.iad01.atlas.cogentco.com [154.54.10.210]
    20 178 ms 173 ms 182 ms unk-426d0576.adelphiacom.net [66.109.5.118]
    21 190 ms 184 ms 193 ms be5.albynyyf00r.nyroc.rr.com [66.109.6.75]
    22 196 ms 195 ms 184 ms ae10-0.esyrnyaw-rtr011.nyroc.rr.com [24.24.21.202]
    23 197 ms 195 ms 182 ms syrny-speedtest-03.nyroc.rr.com [24.24.52.1]

    İzleme tamamlandı.


    Bu sunucuya da normalde 140-150 ms. ping atıyordum.


    Yukardaki hızlar kimi zaman daha da düşüyor. Abartısız 2-3 Mbitlere düştüğü oluyor. Artık bir çözüm bulsanız iyi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Milas ta kendim dahil 7 arkadaş aboneyiz ve öğlenden beri erişim yok.



    Modem ip alıyor. Bağlantı hızında sorun görünmüyor ama internet erişimi yok.



    Davet ettiğim 6 kişi sürekli bana ekşiyor.



    Bu yaptığınız ahlaksızlıktan başka birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mugla seydikemerdeyim.turknet baglantim gitti.ip aliyor ama internete girmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hemen ilgileneceğim dediniz ve yok oldunuz..!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 3 gündür akşamları hızım 5-6 mb civarında dolaşıyor. Size özelden aldığım hızın görüntülerini attım , özel ilgilenerek bu sorunu çözebilir misiniz umarım samimiyetle bu sorunu hallederseniz. @turknetdestek
  • TurkNet Destek Burada

    Kaç gündür şikayet bırakıyorum.Bozuk plak gibi sürekli probleminiz çözüldü mesajı yolluyorlar.Bu nasıl çözüm Allah aşkına? Böyle rezalet görülmedi.Resmen dalga geçiyorsunuz.
  • 1 aydır akşamları oluşan yüksek pingi ve düşük hızı çözemediler. Bundan önce yoktu 1 aydır var. Dedikleri açıklama şu; her İSS'ların da bu oluyor. Bu nasıl saçma bir açıklamadır? Her neyse BTK'ya şikayet oluşturdum, bir şey yapacaklarını sanmıyorum ama bir ihtimal. Düzelmezse 3 yıllık türknet macerasını bitireceğim. 50 gb pingsiz internet benim için daha iyi bir seçenek.
  • Topic açtım yeni, hızlarda bariz düşme var. Üstelik farkedilmesin diye speedtest üzerinde öncelik bile vermiş çakallık yapmışlar çok büyük ayıp.
  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.