Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (967. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
82. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 965966967968969
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba @TurkNetDestek ,

    Dün Turknet ekibi gelip internet aktivasyonumu tamamlandı. 35 Mbit'den 50Mbit'e geçmek için paket değişikliği talebinde bulundum. Gece çalışan internetim, sabah kalktığımda gitmişti. Yereldeki Turk Telekom ekipleriyle konuştuğumda, binaya kadar bir sorun olmadığını ve Turknet ile iletişime geçmem gerektiğini söylüyorlar.

    Abone No: 2425171593
  • 2 hafta önce başvuru yaptım halen interneti bağlamadınız. Nasıl bir sorumsuzluk bu anlamıyorum. 15 DK'lık işlem için 2 haftadır bağlamamak da neyin nesidir. Size özelden bilgilerimi gönderiyorum rica ediyorum bana kesin net bilgi paylaşınız. Yoksa iptalini gerçekleştirip TTNET'den başvuru yapacağım sizin bir şey yapacağınız yok anlaşılan.
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Herkes netspeed övüyor hocam siz neden türk nete geçtiniz , yemin ediyorum ben hiç bulaşmazdın bu türknete ama sırf taahhütsüz diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kurulum için ekip gelmedi ama türk telekom ankastre kutusuna etiketli kablo taktı ekipler 24 saat içinde arayacagız diye kapatıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mert.ztrk34 -- 8 Nisan 2020; 14:38:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleride yardımcı olmuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mert.ztrk34 M kullanıcısına yanıt
    Hocam aynısı banada oldu ilk telefon hizmeti açılıyormuş daha sonra onunla internet başvurusu yapılıyormus , süreciniz o yüzden uzuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Başlarda övüldüğü gibiydi hocam yaklaşık 16 aydır kullanıyorum ama son aylarda inanılmaz bir sıkıntı var. O yüzden geçtim bakalım ne bekliyor bizi.
  • 25 dkdır hatta bekliyorum halen 10 dk bekleme süresi diyor :) bir 5dkda öyle uzasa 40 dkdır müşteri hizmetlerine bağlanmak için bekleyeceğim en az . Umarım kapatmazlar suratımıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam , yani umarım hallolur sorunun bakalım bizde bekliyoz ne olacak görcez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Umarım hocam.
  • Valla uğraşıyorum. Belki bişey yaparlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mert.ztrk34 -- 8 Nisan 2020; 14:45:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya vereceğiniz hizmete lanet olsun hadi artık ya, HADİ YAAA!
  • Ben görüştüm şimdi müşteri hizmetleriyle , bana söylenen şu türk telekomu bekliyorlarmış internet başvuru onayı için yasal süre ne kadar dedim 2 gün dedi ama 4 gün olmuş dedi , aciliyet bildireceğim dedi ( yalan tabiki) türk telekomu bekliyormuşum kısacası onaydan sonra turknet gelip kurulum yapacakmış , haftaya kalmış oldum :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 gündür internetim yok. Birde bugün mesaj göndermişler faturanız var ödemezseniz internetinizi keseriz. Bugünlerde internetsiz kalmanızı istemeyiz diye.
  • türknet'e abone bile olamıyorum ki. daha en başta abone olurken hata veriyor kaç gündür.
  • Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 07-04-2020 15:57:22
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 07-04-2020 16:12:00
    Arıza ID :2020040700070661243
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020040700155889331
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 35840/3072.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 0.0
    Download Çıkış Gücü : 0.0
    Upload Kapasite Hızı : 0 kbps
    Download Kapasite Hızı : 0 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 0 kbps
    Download Mevcut Hızı : 0 kbps
    Upload Noise Margin : 0.0 dB
    Upload Attenuation : 0.0 dB
    Download Noise Margin : 0.0 dB
    DownloadAttenuation : 0.0 dB

    Telekom tarafından müşteri kaynaklı arıza bildirimi yapılmış. Ben mi yapacağım hat bağlantısını? Dslam kutusundan ben mi bağlantı yapacağım? Binama gelen kabloyu ben mi bulacağım? Sonra daireme ben mi bağlayacağım?


    Kurulum sırası karıştırıldı,

    turknetten kurulum ekibi geliyor, turk telekom hattınızı etiketlememiş ben bulamam diyor. Bu yapılmadan birçok kayıt dinletmesinini hattınız hazır kurulum işlemleriniz bitti modem şifresi vs girerek çok iyi biliyorsunuz. Bu nasıl olabilir. Sizin önce kendi içinizde kendinizden haberiniz yok.

    Sonra arıza kaydı açtırıyorsunuz ve türk telekom "Arıza müşteri kaynakldır" notu düşüyor. Bu nasıl bir vurdum duymazlıktır.

    Biz mağdur oluyoruz dedikçe sizin tarafınızdan hiç bir adım atılmıyor üstüne iletişimsizlik, bilgisizlik ve durumdan bi haber ayaklarına yatılıyor. Ben size durumu söylüyorum yapılacağı da söylüyorum. Bunu yapmak adına adım atın zmaan kaybettirici saçma ve otomatik cevaplar yetti artık.




  • tamerxp T kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    TurkNet Destek Burada

    Telekom sistem mesajı geldi. Aynı şeyi söylemişler sanırım. @TurkNetDestek.
  • merhaba,

    pazar günü internet başvurusu yaptım dün belgelerimi mng kargoyla yolladım fakat henüz belgelerim ulaşmamış görünüyor. kontrol edebilir misiniz?

    bir de arkadaşımın referansı ile üye olmuştum fakat kendisine henüz bir bilgilendirme gitmemiş. ben de merak ettim 1 ay ücretsiz kampanyanızdan faydalabiliyor muyum?

    teşekkürler.
    müşteri no 1646742

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicans35 -- 8 Nisan 2020; 20:37:53 >
  • TurkNet Destek Burada


    Ben turknette 2 aydır berbat bi kopma yaşıyorum 15 20 dakikada bir internetim kopmakta snr değerlerim normalmidir bana normal gibi geldi sanıyorum saha dolabında ki portumda problem var port değişikliğini hızlı bir şekilde yaparlar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Civcivin Laneti




    Ben turknette 2 aydır berbat bi kopma yaşıyorum 15 20 dakikada bir internetim kopmakta snr değerlerim normalmidir bana normal gibi geldi sanıyorum saha dolabında ki portumda problem var port değişikliğini hızlı bir şekilde yaparlar mı
    *



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-31C666817 -- 18 Mart 2021; 21:16:21 >




  • 
Sayfa: önceki 965966967968969
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.