Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
18.278
Cevap
217
Favori
368.701
Tıklama
Popüler Konular listesinde 37. Sırada  bugün en iyi #6
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj

    @TurkNetDestek nakil işlemleri vs geç oldu hadi o arada şu bu fatura unutuldu (panele girdiğimde gözükmüyordu önceden ) bugün şak diye net gitti dedim fatura vardır hadi unuttuk diyelim ödedim 1 saati geçti hala netim açılacak gerçekten siz telefon desteği dijital dünya diye kaldırıp fatura ödemesini online eftnin bile 5 dkda geçtiği günümüzde 1 küsür saatte alamıyor musunuz?



    herşeyi geçtim işcep üzerinden , ödemeyi yaptım , sistemde hala borç gözüküyor şaka gibisiniz.



    2125532285 abone no



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________


    VATAN topragi kutsaldir kaderine terkedilemez.

    M.Kemal ATATÜRK
  • Er
    2 Mesaj
    sn destek uzun suredir ugrasiyoruz

    resmi kurum 20 bilgisayar var telekomdan portumun vdsl olduguna dair teyit de aldim bugun.

    ama bir turlu vdsl sinyali talebimize olumlu cevap alamiyoruz. vae vs ek ucret neyse yansitilsin onemli degil. lutfen yardimci olun.

    destek kayit no 30937222



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1750 Mesaj
    Öncelikle TurkNet'e geçtiğim o kara günü anlatmak sonrasında da bitmek bilmeyen ve hala devam eden sorunlarımdan bahsetmek istiyorum.

    TTnet in 24 mbit internete 114 lira istemesi bardağı taşıran son damla olmuştu. Ben de bir hevesle TürkNet'e geçtim. Ama geçtiğimden beri 6 senede TTnet te yaşamadığım kadar arıza ile karşılaştım. İnternetin kesilip 1 saate yakın gelmemesi mi dersiniz. İnternetin birden kopup tekrar bağlanması mı dersiniz. En son dün sabah birden vdsl ışığı sönmüş. Ben işteydim. Kardeşim aradı söyledi. Ben de TurkNet'in bulduğu dahiyane fikir olan online işleme destek kaydı bıraktım. Bağlantılarımı kontrol ettiler. Dediler ki ekip yönlendireceğiz. Tamam dedim gönderin ama öğleden sonra birileri evde oluyor diye destek kaydına not düştüm. BU SABAH bir " teknik ekip" gelmiş. Beni aradı. Dedim ben evde yokum. Ben bunu belirtmiştim. Diyor ki bu konuda ben bir şey yapamam apartmanın kapısını açtırın kutuya bakayım. Neyse komşuya açtırdım. Beni bir 10 dk sonra tekrar aradı. Diyor ki kutudan internet geliyor. Siz TurkNetlisiniz. Tekrar destek kaydı oluşturursanız bile daireye çıkıp arıza tespiti yapamam. Siz çözeceksiniz. Dedim öyle saçma şey mi olur? Maalesef böyle ben destek kaydını kapatıyorum dedi. Dedim siz kapatın ben yine açarım. Dedi bu açın o zaman. Online işlemlerden uzun uzun birkaç tane not yazdım. Ama her zamanki gibi iplenmedim. Çünkü yüksek ihtimalle servisin kapattığı destek kaydının kapatıldığının kendilerine ulaşmasını bekliyorlar. Artık akşama ulaşırsa belki pazartesiye bir servis gelecek. Onun da çözüp çözmeyeceği meçhul. Yani siz siz olun geçmeyin kardeşim. Müşteri hizmetleri olmayan 1.5 ayda defalarca arıza veren bu internet sağlayıcı insanın aklıyla dalga geçiyor. Ben yandım. Siz de yanmayın. TTnet 'e tekrar dönmek için 3 ay bekleme zorunluluğum var. 3 ay biter bitmez TürkNet'in yanından bile geçmem.
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Merhaba, anlayışınız için ben teşekkür ederim. Arızanız ile ilgili arka planda çalışmalarımız devam ediyor. Gelişme olduğunda ya da güncel bilgi aldığımızda sizinle iletişime geçeceğiz.
    |
    |
    theisenberg13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Anlayışınız için teşekkür ederim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.
    |
    |
    y_kose kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    Çözüm ne zaman gerçekleşir? Ben ona göre önlemimi alayım bir süre en azından

    EDİT: Hızım en başta 14 mbps idi, aynı gece 8e düştü, şuan 16.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theisenberg13 -- 14 Şubat 2020; 13:39:20 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Merhaba, şu an faturalarınız ödenmiştir. Modeminizi resetleyerek kurulum yapabilir misiniz?
    |
    |
    JeamBeam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Merhaba, VDSL geçişinizi yaparak VDSL tanımlarınızı gerçekleştirdim. Şu an VDSL sinyali alıyorsunuz. Keyifli kullanımlar dilerim.
    |
    |
    levent711985 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    220 Mesaj

    pubg oyununda 1 aydır pkt loss sorunu yaşıyorum online işlemlerden 6 kez kayıt actım sorun yok denildi oyundandır denildi.
    şimdi cep telefonumu bilgisayara bagladım cep telefonumun ınternetınden oyuna gırdım ne goreyım pkt loss 0 hiçbir sıkıntı yok ekran resmıde aldım
    tekrar online işlemlerden kayıt actım destek no 30948910 lutfen bu sorunumu çözermisiniz artık.

    Turktelekom CEPTEN İnternet ekran görüntüsu aşığıdadir.

    13-02-2020 saat 03:15
    13-02-2020 saat 03:15


    buda TURKNET ınternetın ekran resmi

    13-02-2020 saat 03:30
    13-02-2020 saat 16:07
    13-02-2020 saat 16:07

    14-02-2020 saat 01:42 bu saatte hala pkt loss

    14-02-202 saat 15:25 hala pkt loss

    2 gün sonra online işlemlerden gelen kılasik cevap cmd yazıp ping yazıp girmek istediginiz internet adresini yazıp enter yapın aynı ekrenda Tracert yazıp enter yapın .
    benım sorunum internet sitesi degilki oyunlarda pkt loss alıyorum ekran resimlerini kac kez gönderdim , kaldiki daha once bunlarıda gonderdim. bu sorun turknet in sorunu bu problem cözülmiyecekse söyleyın başka sağlayıcı bakınayım yeter artık.

    ve son olaral 1 aydır kac kez kayıt actırdım 1 kere bıle modemım kapanmadı ip degişmedi bu teknık ekıbın hıc bır sekılde muhedale etmedıgı anlamına gelmıyormu ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 14 Şubat 2020; 15:48:41 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    |
    |
    suuyurbendeuyurum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1639 Mesaj

    Merhaba özel mesajlarınıza bakar mısınız ? Hesap dondurma yapmıştık yine bize fatura geldi nasıl oluyor bu iş ? Bu faturayı ödemek zorunda mıyım ben şimdi ? Uygulamaya hesap dondurma işlemi diye bir bölüm koymuşsunuz ama takip etmiyor musunuz ? Ya da süreç nasıl işliyor ? Faturayı iptal eder misiniz lütfen ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6243 Mesaj

    Merhaba, yapılan kontroller sonrasında sorunun devam etmesi üzerine tekrar ekiplerimize ilettim. Gerekli çalışmaları yaparak sizinle iletişime geçeceğiz.
    |
    |
    theisenberg13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Şuan internetim kesildi, DSL ışığım ADSL'e döndü, ne olduğunu anlamıyorum gerçekten, sanırım şuan işlem yapılıyor, modemimi kapatmamam söylendiği için modemi kapatıp tekrar açamıyorumda.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    697 Mesaj
    Dün bir sorun belirtmiştim, Anıl Ö. bey sorunumu çözmüş, kendisine teşekkür ederim :)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    106 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Anlayışınız için teşekkür ederim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.

    Alıntıları Göster
    İlginize teşekkür ederim. Sorun çözüldü telefon çalışıyor ve hızım tekrar 33mbps.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    İnternetim tamamen kesildi, yaklaşık 2 saattir internetim yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    çok tesekkürler Sn. destek elleriniz dert görmesin
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Speedtest de sürekli 27mbit download çıktığından ötürü arayüze girip baktım ve download 28.6 olarak girilmiş. acaba bunun benim hattımla mı alakası var yoksa türknet ekibi mi bu şekilde girmiş hızı.

    snr değerim bu şekilde.
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj
    merhabalar, aralık 2019 da arkadaşımı getirdim fakat inidirim yansımadı. Türknet online işlemlerde de "hak kazanamadı" ibaresi var ,niçin böyle?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1314 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    kural dışı olan imza dh amacın ne?
    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1170398/f8765a1d-9ad9-49be-b2b5-c55a9f31e4b8.jpg
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.