Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (904. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 902903904905906
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Ben artık destek istemiyorum. Ben artık Türknet'e kayıt açıp takip etmekten yoruldum.

    Teşekkürler.
  • berk_2828 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online'dır. Sorun devam ediyorsa ethernet kablosu ile bağlantı yaparak test edebilir misiniz? Aldığınız ekran görüntüsünü benimle paylaşabilirseniz yardımcı olacağım.
  • ahmettkaraaslan A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Kontrol edebilir misiniz?
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Sizinle zaman geçirmek bizim için de keyifliydi. Umarım ileride tekrar yollarımız kesişir. Hoşça kalın
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek no: 30779520
    Paket değişikliği bir türlü olmadı ne zaman yapacaksınız bekliyorum ne zamandır?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek no: 30779520
    Paket değişikliği bir türlü olmadı ne zaman yapacaksınız bekliyorum ne zamandır?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu detaylı olarak kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı iletebilir misiniz?
  • 2 haftadır bende paket değişikliği bekliyorum, yazılımsal sorun yaşıyorlar. Hala çözemediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu detaylı olarak kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı iletebilir misiniz?
    Merhaba. Bugün öğle saatlerinde apartmanda bulunan sartellerin kapakları açılmış . 18:00dan sonra Bir ara bir kopukluk yaşandı ama sonra düzeldi. Daha sonra telefon hattıyla beraber gitti .assagiya inip baktığımda T11 dolabın yaninda 2 sartellik bir kutu var. 1 tanesi açık 1 tanesi kapalı . Kendim kaldirmali miyim ? Yoksa arıza kaydı sonucu gelip bakmalarını mi bekleyeyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün öğlen 11-12 gibi internetim gitti bir daha da gelmedi. Sürekli yaşıyorum bu kopmaları ama hala internetim yok lütfen ilgilenir misiniz?
    Destek kodu: 30848193
  • Destek No: 30829049

    İnternet hızım 1mbps altında hadi en fazla 2 diyelim. Şikayet kaydı açtım iki defa, ikisinde de ısrarla 35mbps diyor temsilciniz. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?

    https://www.nperf.com/en/r/3238109301307672-GLgDOkgU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iphoneunu satan bilge -- 8 Şubat 2020; 9:28:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24saat geçti kaç 48 saat geçti hala VAE geçişim yapılmadı. TT ekiplerine sürekli bildirim gönderip zorlamıyorsunuz. TT ekiplerinin işine geldiği zaman VAE geçişimi yapacaklar. VAE aldığım hızı YAPA almıyorum. 33mb'den, 4-5mb düştü hızım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, yeni abone oldu evraklar vs. tamam 1-2 güne hattım aktif hale gelecek inşallah. Sırum ise, ilk ay mecburi 35 mbit kullanmamız mı gerekiyor yoksa bağlandıktan sonra direk üst pakete gecebiliyormuyuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanlarımız oluşturduğunuz destek kaydına istinaden arka planda çalışmalarını yaparak bilgi verecektir. Arıza çözüm sürecimiz 3 iş günüdür. Sorun uzun süre çözümlenmezse PM üzerinden tekrar benimle iletişime geçebilirsiniz.
    Size pm gonderdim. Ayrica destek no : 30863296
    Bu ne sacmalik gecen hafta sonu da internet yoktu bu hafta sonu da olmayacak diyorlar!


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetsons -- 8 Şubat 2020; 19:20:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetsons

    Size pm gonderdim. Ayrica destek no : 30863296
    Bu ne sacmalik gecen hafta sonu da internet yoktu bu hafta sonu da olmayacak diyorlar!




    Alıntıları Göster
    Bolu'da misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Hayir, istanbuldayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Twitch veya YouTube izlerken sıkıntı yaşayan var mı arkadaşlar? Hızım 35 mbps ancak twitch 480p bile donuyor suan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdikleri destek şöyledir.

    Kaç senedir 10 - 12 mbit kullandığım internetimi YAPA altyapısına geçirip hızımı 2-3 mbit e düşürdüler.

    Sorunu düzeltmiyorlar o zaman tekrar YAPA'dan çıkarıp ortak altyapıya, vae ye geçiş istediğimde de olmaz diyorlar.

    Müşteri memnuniyeti yok.

    Adamlar ilk önce bina içi hatta, modeme atıyorlar suçu, onlarda sorun olmadığını kanıtlayınca da itiraf ediyorlar. En fazla 4 mbit veriyoruz diye.

    100 mbite kadar diyorlardı 100 mbit olan da 3-4 mbit olan da 76 lira veriyor.

    Memnuniyet adına arıza var arızanız düzenlene kadar yarı fiyat ödeyin diyen de yok.

    Düzeltemeyecekler çünkü biliyorlar. Tam bir rezalet.


    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Teknisyeni

    Slm başka modem ile denediniz birde wi-fi kanalını değiştirip kablolu bağlanınca internette sorun yoksa modem veya telefon kaynaklı olabilir
    Şöyle kablolu da hiçbir sıkıntı yok. Ben modemden kaynaklı olduğunu da düşünmüyorum açıkçası. Türk telekomda takır takır çalışıp 35mbps veren modem bi anda türknete geçince bozulmuş olamaz. Telefondan olma ihtimali ise 0 çünkü herkeste bu problem var bu wifi'yı kullanan. 65mbps alıyorum bilgisayarda telefonda 16. Ama 16 mbit'in hayli hayli yetmesi lazım 720p video izlemeye şaka gibi 480de donuyor. Hocam şu nvidia network testi rezalete bakar mısınız bi 7mbit gösteriyor speedtest programındaki 16 bile yanlış olabilir. https://hizliresim.com/JWrjQQ
    Üstüne basa basa söylemek istiyorum türk telekomdayken ben wifi da 1080pde takılmadan izliyordum ki o zaman 35mbps'ydi nerdeyse iki katına çıktığı halde böyle bi saçmalık olmasını anlamlandıramıyorum bir türlü. 2 kere destekle iletişime geçtim. Hız testi yaptılar internetiniz iyi deyip destek kaydını kapattılar. Aptal yerine koyuyorlar insanı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ocak ve şubat ayında açık destek kaydınız bulunmuyor. Teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için talebinizi destek kaydı açarak iletebilir misiniz?
    İlettim fakat daha önce 2 kez iletmiştim hiçbir değişiklik yapmadınız.
  • 
Sayfa: önceki 902903904905906
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.