Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (877. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 875876877878879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt
    baktırayım hatta cat 6 kablo çektireyim diyorum ankastreden modeme kadar bu arada evim müstakil başka kullananda yok CGNAT olarak alıyorsunuz derken neyi kastediyorsunuz bilmediğim için soruyorum
  • kel1 K kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusunda reglet var onada baktırın tam iletmiyor olabilir oksitlenimis olabilir telefon kutusu ile modem arası tek kablo olsun değerleriniz değişir zaten sizde fark edersiniz.
    Aşağıda turknetin açıklaması mevcut cgnat ile bilgi yazıyor.
    Neden CGNat yapıyorsunuz?

    Bunun sebebi dünyadaki IP numarası sıkıntısı. Maalesef IPv4 adresi kalmadı. Bu yüzden bazı şehirlerde CGNat gibi teknolojiler kullanarak havuz IP uygulaması yapmak zorunda kalıyoruz. Bu bizim de istemediğimiz bir durum. Bunun için bazı cihazlar almamız ve bu işi yönetmemiz gerekiyor. Yani ekstra maliyet bize.
    IPv6’ya geçmek bir çare gibi görünebilir ama tam değil. Internetin önemli bir bölümü halen IPv6 desteklemiyor. Dolayısıyla hibrid oalrak IPv6 ve IPv4’ü birlikte kullansak bile, IPv4 tarafında yine CGNat uygulamasına devam etmek zorunda olacağız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt
    reglet kullanimda degil onu iptal etmistik daha once direkten gelen kablo ile modeme giden ana hat kablosu konnektorle bagli birbirine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kel1 K kullanıcısına yanıt
    Önce evdeki bağlantılara bakın olmazsa destek kaydı açıp ekip gelip direkteki bağlantıya bakması gerek olabilir.Siz önce evdeki bağlantıları tek tek gözden geçirin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim sorunumu da inceler misiniz?https://forum.donanimhaber.com/turk-net-e-gecisim-ve-yasadigim-giderilemeyen-sikintilar--141670709

    Merhabalar Sorunumu anlatmadan önce ;
    Arkadaşımın tavsiyesi üzerine Türknet'e geçiş yaptım.Daha önce ttnet
    kullanıyordum.Amatör bir Twitch yayıncısıyım
    Ttnetten türknet'e geçiş yapma sebebim Hız sorunu idi.
    650 TL fark ödeyip Türknet'i tercih ettim.

    Başta abonelik başlamadan önce gerçekleştirdiğim görüşmeler sırasında
    Bana söylenen: "35 megabit hız alırsınız,Hattınıza 35 megabit hız tanımlayacağız,
    Dilerseniz 10 TL Fark ile 75 Megabit hız tanımlayabiliriz denildi.

    Ben de öncelikle 35 megabit benim için yeterli gözüküyor;
    alacağım performans'ı görmek istiyorum daha sonrasında ilerleyen zamanda
    diğer üst paket'e geçiş yapabilirim şeklinde aboneliğimi başlattım.

    Ben 33-35 Megabit'e yakın bir hız beklerken;
    Fakat aboneliğim başladıktan sonra 75 megabit'i destekliyor denilen hattımda;
    Ttnet ile en azından 25 megabit hız alıyorken;
    üzerine 650 tl taahhüt bedeli ödeyip geçtiğim servisinizden 20 Megabit hız'ı zor aldım;

    Bununla ilgili defalarca Destek kaydı göndermem rağmen sorunum çözülmedi.
    "Hattınızın değerlerinde 20 megabit / hız aldığınız görülüyor.Bir problem gözükmüyor "
    Şeklinde yanıtlar aldım.
    Yanıtlar Resim 1 :
    TurkNet Destek Burada
    Yanıtlar Resim 2 :
    TurkNet Destek Burada

    Karşımda hiçbir muhattap bulamadım.Bugün
    0212 703 43 71 - TurkNet Çağrı Merkezi ile bugün görüşme gerçekleştirdim.
    Durumu aynen yukarıdaki gibi izah ettim ve bana tekrar buradan;
    Hattınız 35 megabit gözüküyor,Eğer bu hızdan çok daha düşük bir hız alıyorsanız
    Performans/Hız sorunu ile ilgili bölüme destek kaydı açmam söylendi

    Ayrıca ; Aboneliğimi başlatmadan önce 75 megabit'e kadar 10 tl farkla geçiş yapabileceğim paket de Turk.net /Online işlemler/Paket Değişikliği kısmında da gözükmüyor
    Sadece şuan tanımlı olan ve 16 megabit paket var..
    Resim: TurkNet Destek Burada


    Yaptığım Son- Güncel Hız Testi Sonucu:

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    Umarım bu sefer hattımla ilgili gerekli incelemeri gerçekleştirip bu sefer
    "hattınıza baktığımızda şu hız gözüküyor problem gözükmüyor şeklinde otomatik
    cevap vermeyip" çözüme kavuşturulur.

    Dileğim Gerekli saha ekiplerine yönlendirip ; portumun incelenmesini ve
    vaad edilen hız'a en azından yakınına 33-35 megabit bir hız aralığına
    ulaşıp mağduruyetimin giderilmeye çalışılması.

    Daha derdimi anlatamıyorum.Hazır cevaplar hep..En azından bu kadar uğraşıp ; ettiğim masrafa değse...Eski servis sağlayıcımın hızını alamıyorum...Umarım konu @turknet , @turknetdestek çalışan ve yada tarafından incelenir ve en azından derdimi anlatabilirim.

    Abonelik Numaram : 1524863 / Gökhan Kara.
    Açtığım Son destek kaydı Destek No:30509242




  • Destek No:29887877
    Yaklasık 1 aydan fazladır sorunum çözülmedi. Aksine Upload ve Download hızlarım rezalet bir biçimde düştü. Sürekli Türk Telekom Ekibi geliyor gidiyor. Askere gitmeden önce bana yaşatılan çok güzel bir mağduriyet oldu çok teşekkür ediyorum sizlere.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknete Yeni gecis yaptim, 2 gundur internet yok,
    Modemin tum işiklari yaniyor, tekrardan kurulumda yaptim fakat sorun devam ediyor,
    Durum resimdeki gibi : OFFLINE Olarak gozukuyor,
    TurkNet Destek Burada


    Forumda daha onceden bu sekilde hatti offline olanlara yeni modem kullanici adi ve sifresi gonderilip problemleri cozulmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. turknet e yeni abone oldum. hat değerlerim bu şekilde. yapa alt yapısına geçmem mümkünmü?

    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yagiz456 -- 18 Ocak 2020; 22:15:26 >




  • Coxrain C kullanıcısına yanıt
    Slm fiziksel bir sorun olabilir portla ilgili bir sikinti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Turknet mobil uygulamada teknik bilgiler kısmi sizdede boş çıkıyor mu inernet var sıkıntısız kullanıyorum ekran resmini 4.5g iken aldım acaba ev internetin de sorun mu var diye ondada aynı

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 19 Ocak 2020; 1:52:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha bugün geçtm turknete. 3 saat sonra internetim gitti. Bu nasıl olabilir var olan bir internet neden gider ve uzun bir süre gelmez. Pederler zar zor ikna ettin zaten daha ilk günden gider mi ya bir bağlantı. Neden gider ki kurulmuş kullanmışım interneti kurulum da hata yapmış da olamam ben anlamıyorum kusra bakmayın. Şuan iptal etmek istersem ne kadar ödemem gerekiyor arkadaşlar biliyor musunuz veya hiç ödememe şansım var mı? Kurulum veya modem için herhangi birşey ödemiyorum çünkü. İyi geceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Merhaba modem arayuzunden hat degerlerinizi ve turknet uygulamadan teknik bilgiler kisminin resmini atabilirmisiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerleri için doğru mu resimler emin olamadım teşekkür ederim.


    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 52alican -- 19 Ocak 2020; 2:16:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Sinyal verilmemis bina ici tesisatiniz yeni mi ek kablo filan varmi sizin daire gelen kabloda ayrica turknet uygulamadan destek kayiti actiniz mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam destek kaydı açtım. Ek kablo falan hiçbir şey değiştirmedim. Müşteri temsilcilerinden sinyali vereceklerini söylediler. Ki verdiler sanırım çünkü turknet kullanıcı adı şifresyle girince internet yavaş da olsa gelmişti. Ama 3 saat sürdü sonra geri gitti. Çok saçma geliyor önce olup sonra gitmesi internetin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Siz başka operatörden filan mi geçtiniz yoksa sıfır uyelikmi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superonline dan geçtim dün. Yani kullandığım modem superonline modemi kablolarımı da iki yıl önce onlar getirmişti. Turknetin çağrı merkeziyle konuştuğumuz zaman bize vdsl için uygun olduğunu söylemişti. Biz de bir daha modem almadık hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Destek kayıtina tekrar yazın yaşadığınız sorunu ayrıntılı şekilde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hem destek hem arıza kaydı yaptım. Ama saat 15.00 olduktan sonra kimse cevap vermedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 52alican 5 kullanıcısına yanıt
    Hicmi cevap vermediler birde Yapa mi VEA mi başvurunuz telekom kaynaklı sorunda olabilir onlara bildirdilerse kayıt sırasına göre müdahale ediyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 875876877878879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.