Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (866. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.213
Cevap
305
Favori
873.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 864865866867868
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurguner

    Aynı sorun bende de var.6 ay dondurmuştum ocak ayının 1 inde açılması lazımdı fakat açılmadı. İç tesisatda sorun olduğunu söylüyor destek ama bu imkansız. Sizde de dal internet ışıgı yanmıyor değil mi?
    Ben sanırım 1-2 gün içinde kapatıcağım burdaki arkadaş türkknetdestek nickli arkadaş da çözemezse kapatıcağım . Telefonla konuşamamakta ayrı bi ayıp nerdeyse dumanla haberleşiceğiz.

    Alıntıları Göster
    Ben dün gece hizmeti aktif ettim bugün hat aktif oldu hocam İnternet var şu anda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 31.12.2019 verdiğim iptal dilekçesi ile ilgili hiçbir gelişme yok ne faturalama durdurulduğuna dair bir mesaj ne de iptal dilekçesi aldık ibaresi. sadece belgelerim kısmında yüklenmiş olan iptal dilekçem var. süreçle ilgili tek bir bilgi yok işlemde mi değil mi? ne zaman kapanacak? hiçbir bilgi verilmiyor. Bu interneti açtırmak ayrı dert kapatmak ayrı
  • Turktelekom 25 mbit kullanıyorum 60 TL şimdi 110 TL fiyat verdiler. 2 sene önce ttnet ile taahüt yapmadan once turknet düşünüyordum fakat teknik servis hizmetleri rezaletti şuan durum aynı mı acaba? Bölgeme 35 mbit verebiliyor görünüyorlar 76 TL ye. Tavsiye eder misiniz son durum nedir?
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız. Sonuçta yerel operatör tarafının size verdiği bakır altyapıyı kullanarak biz de size hizmet vereceğiz. Altyapı aynı... Size sundukları paket fiyatı ise bizden oldukça yüksek... İsterseniz gelin bizi siz tecrübe edin. Biliyorsunuz hizmetimiz taahhütsüz. Denemenizde fayda var. Memnun kalacağınızdan eminiz
  • orkun.07 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. İsterseniz bana müşteri numaranızı PM üzerinden iptal konusu olarak iletin. Ben size işlemlerinizde yardımcı olmaya çalışabilirim.
  • Cannicus kullanıcısına yanıt
    Sorunsuz kullanımlar dilerim
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bu konu hakkında PM üzerinden de cevap vermiştim. Sizin sorununuz iç tesisat kaynaklı olarak görülmüş. İsterseniz size ücret karşılığında ekip öneriyoruz. Ekipler geldiğinde tesisatta bir sorun bulamıyorlarsa ücreti sizden almıyoruz. İç tesisat kaynaklıysa 90 TL ücret alıyoruz. Böylece sorunun nereden kaynaklı olduğu daha net bir şekilde tespit edilmiş oluyor.

    Eğer tesisatınızda sorun olmadığını düşünüyorsanız size hemen ekiplerimizi gönderelim. Kontrol ettirelim. Sizde sağlıklı olarak hizmetinizi kullanabilin.
  • Benim normalde ilk vdsl bağlattığım zaman hat değerim 108 mbit vdsl hızı destekliyordu, fakat malum yerel telekom hat değerlerimi yavaş yavaş düşürdü. Ben sizden önce bir tane daha operatöre geçiş yaptım. Orada en yüksek paket 75mbit ti. Ona geçtikten sonra hattımın desteklediği hız 88'den 78 mbit'e düştü. Size bir haftadan uzun süredir aboneyim, sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum. Benim merak ettiğim soru şu; yüksek paketi seçtiğim zaman, telekomda ki hat değerlerini mi alırım yoksa bu hat değerleriyle sabit bir hız mı?



    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JacobHughes -- 8 Ocak 2020; 16:21:58 >
  • Merhaba, bu konuyu bize direkt olarak Online İşlem Merkezimiz üzerinden performans sorunu kategorili bir destek kaydı oluşturun. İçerisine YouTube.com'a bir tracert testi atın ve ekran görüntüsünü kaydınızın içerisine ekleyin. Kontrol edelim. Size yardımcı olmaya ve bir sorun varsa çözmeye çalışalım.
  • Merhaba Iyi Günler kablolu bağlantımda sorun yok fakat telefonda hic bir siteye giriş yapamıyorum çok yavaş bağlantım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    aman diyim kaç sinirlerini kurtar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    20 gündür benimkini bağlayamadınız ama o ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, size bu konu hakkında PM üzerinden de cevap vermiştim. Sizin sorununuz iç tesisat kaynaklı olarak görülmüş. İsterseniz size ücret karşılığında ekip öneriyoruz. Ekipler geldiğinde tesisatta bir sorun bulamıyorlarsa ücreti sizden almıyoruz. İç tesisat kaynaklıysa 90 TL ücret alıyoruz. Böylece sorunun nereden kaynaklı olduğu daha net bir şekilde tespit edilmiş oluyor.

    Eğer tesisatınızda sorun olmadığını düşünüyorsanız size hemen ekiplerimizi gönderelim. Kontrol ettirelim. Sizde sağlıklı olarak hizmetinizi kullanabilin.
    Üstad yaptığım görüşmelerde artık türknetin herşeyinden şüphelenir oldum.
    Şimdi ben nasıl anlıycam gelen yetkili iç tesisatdan yapmasa da evet binada sorun bar dese ben bunu nasıl ispatlıycağım. Yani yanlış anlamayın ben normalde çok şüpheci değilim fakat firma ile iletişimde güven sorunu yaşıyorum artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Boş yere para vermek istemiyorsan apartmanda ankastre kutusu ulaşılabilir bir yerde ise birazda bu işten anlıyorsanız çok kolay tabi ankastre kutusuna yakın birde priz olması yeterli alıyorsun bir hazır telefon kablosu genelde modem kutularında olur iki taraflı jak olandan bir tarafını kesip açık bırak diğer tarafı modeme tak kullandığın modemi ankastre kutusunda kendi kablonu bulup açık olan ucuna birleştir Snr degerlerine bak değisme varsa tesisat sorunludur değişme yoksa altyapı santral uzaklığı kaynaklıdır boş yere para verme kendin dene önce gelen ekip yapsada yapmasada size belge imzalatıp 90 tl parayı isteyecek sonuçta sorun varsa bile tesisat yenileme parası yaparsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YedekSubay

    Boş yere para vermek istemiyorsan apartmanda ankastre kutusu ulaşılabilir bir yerde ise birazda bu işten anlıyorsanız çok kolay tabi ankastre kutusuna yakın birde priz olması yeterli alıyorsun bir hazır telefon kablosu genelde modem kutularında olur iki taraflı jak olandan bir tarafını kesip açık bırak diğer tarafı modeme tak kullandığın modemi ankastre kutusunda kendi kablonu bulup açık olan ucuna birleştir Snr degerlerine bak değisme varsa tesisat sorunludur değişme yoksa altyapı santral uzaklığı kaynaklıdır boş yere para verme kendin dene önce gelen ekip yapsada yapmasada size belge imzalatıp 90 tl parayı isteyecek sonuçta sorun varsa bile tesisat yenileme parası yaparsınız.
    Yok anlıyorum. Müstakil bi daire olsaydı evet çok kolay. Ama site dairesi burası telefon kutusu bile nerde bilemem. Ya anlamıyorum tam yılbaşı öncesi ttnet vardı o zaman problemim yoktu o bitti tam türknet aboneliğim dondurmuştum 1 ocak günü açılacaktı güya . Şimdi nasıl oluyorda iç tesisat oluyor hiç aklım almıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Türknet online işlemlerde teknik bilgilerde aktif mi gözüküyor hattınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gerard1907 G kullanıcısına yanıt
    Turknet pişmanlıktır..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YedekSubay

    Türknet online işlemlerde teknik bilgilerde aktif mi gözüküyor hattınız?
    Hizmet bilgilerim kısmı telefonda internetde aktif yazıyor.
    Teknil bilgilerde durum offline
    Fiziksel durum kapalı modem buluşmuyor.
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Senin hattın açılmamış ki zaten hocam tesisatla ne ilgisi varmış dsl sinyal bile yok malasef ki sizin sorun dsl sinyal ile ilgili aktif ederlerse durum:kac saattir aktif olduğun yazar fiziksel durum:Açık olur yükleme ve indirme hızında yazar modeme gelmese bile.Bu konuda dikkat ediniz tekrar hattınızı sistem üzerinden kontrol etsinler boş yere para vermeyin.
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YedekSubay

    Senin hattın açılmamış ki zaten hocam tesisatla ne ilgisi varmış dsl sinyal bile yok malasef ki sizin sorun dsl sinyal ile ilgili aktif ederlerse durum:kac saattir aktif olduğun yazar fiziksel durum:Açık olur yükleme ve indirme hızında yazar modeme gelmese bile.Bu konuda dikkat ediniz tekrar hattınızı sistem üzerinden kontrol etsinler boş yere para vermeyin.
    İşte burdaki türknetdestek nickli arkadaşa da anlattım durumu.
    Adamlar diyoki biz herseyi kontrol ettik işin özeti senin daireye kadar test ettik hersey normal sen iç tesisatda belki kablo kestin belki cahilsin bağlantı yapamadın belki kapıcın telefon kutusunda sana inat kabloyu çekti. Durum bu.
    Tam yılbaşına kadar ttnet kullandım iç tesisat çalışıyodu ttnet ile. Türknete geçtim tesisat bozulmuş :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 864865866867868
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.