Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (825. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.282
Cevap
307
Favori
874.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 823824825826827
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar henüz yeni abonenizim. Fakat bugün ne olduğunu anlamadan tamamen internetsizim. Dsl ışığı yanmıyor açma kapama reset denendi. Arıza kaydı oluşturdum fakat bu beni mağdur ediyor her saniye dolayısıyla internet kullanımı benim için ayrı bir gelir kaynağı. Yardımcı olabilirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi valentino_vip -- 8 Kasım 2019; 22:33:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belgelerimi de teslim ettim. Kimliğimi de yükledim. Hala aranıp işlemlerim gerçekleştirilmedi. adi beni bi bilgilendirin Türk net kardeş.
  • Dün beni kurulum ekibi arayacak diye mesaj geldi onun için evden bir yere gitmedim ama aranmadım Bu kurulum ekibi gelmeden kendimiz interneti aktif edemez miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaptan ua -- 9 Kasım 2019; 10:21:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek no:29218571 Merhaba VDSL geçiş talebinde bulundum. Talebin 2.günü internet gitti ve bir kaç gün içinde geçiş talebim gerçekleştirildi. Fakat hala internetim yok. Dsl ışığı yanmıyor. Arıza kaydı bıraktım ve bugün turktelekom saha ekibi geldi. Hatta sinyal olduğunu modemin sinyal almadığını söyledi. Ama modem adsl kullanırken sıkıntısız çalışıyordu. Ve modemim VDSL destekli. Ekip gittikten sonra tekrar alt yapı sorguladim. Turknet sayfasında binada fiber olduğu başvurunun gerçekleştirilemeyeceği yazısı çıktı. Başka bir alt yapı sorgu sitesinde adsl olduğu ama port olmadığı uyarısı çıktı. Kafam iyice karıştı. Acaba yeni fiber kabine aktarma olmadığı için mi kullanamiyorum. Turktelekom ekibine güvenemiyorum modem almak için. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Kaç gündür durum bu.
    Sorunun ne olduğunu söyleyen de yok
    Defalarca yazdım ama bize zaman verin diye otomatik mesaj gönderip duruyorlar.
    Eve yeni hat çekilse şimdiye bitmişti herhalde. Cuma günü sorunun devam ettiğini yazdım. Benden sonra yazanlara cevap verildi ama benim sorum geçildi.
    Özelden yazdım ona da dönüş yapılmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam çarşamba günü YAPA altyapısında aktarıldığımdan beri internetim yok!

    Online işlemlerden 100mbits vdsl tanımlı gözüküyor ama benim hattım ve modemim 14mbiti zor kaldırıyordu lütfen yardım!!

    müşteri no 1485834
  • Selamlar ilk olarak YAPA hakkında sorum olacak Çanakkalede yaşıyorum ve merkeze 7km uzaklıkta olan bir beldede yaşıyorum hatta şehirle birleşik buna rağmen ÇANAKKALE-49 YAPA santrali varken KEPEZ-49 VAE santralindeyim ve bu aradaki kısa mesafeden dolayı gerçekten üzüyor. ki anlamadığım derecede kepezde çok Türknet kullanıcısı var. bunun dışında eski bir Türknet kullanıcısıyım 35mbps 75tl tarifeyi kullanıyordum altyapım 81mbpsye kadar destekliyormuş dün 100mbpslik pakete geçiş yaptım ve anlık 58 mbps download 3.80 upload alıyorum bunun tek nedeni santrale olan uzaklık mıdır? son olarak Türknete geçmek yaptığım en doğru şeylerden olabilir sizi seviyorum..
  • Yapa ????

    Bulunduğum bölgede yapa olup olmadığını nasıl öğrenirim ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    iyi günler Türknete ilk geldiğimden beri var olan sorunum geçen hafta tüm mahalledeki internetin bakımı bittikten sonra iyice can sıkmaya başladı modemi her kapatıp açmada dakikalarca hatta saatlerce internet gelmiyor modem internete bağlanmaya çalışıyor dsl lambası yanıp yanıp sönüyor bir türlü sabitlenmiyor birkaç ay önce net ve telefon tamamen gitmişti arıza vardı yapıldıktan sonra bu sorun düzelmişti fakat şimdi geçen haftaki genel arıza/bakımdan sonra gene eskisi gibi hatta daha kötü oldu ben her modemi açıp kapatmada saatlerce internetin gelmesini bekliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • enes13mes E kullanıcısına yanıt
    Hocam sinyal alamiyorsaniz birinden bi vdsl modwm bulup takin kurulum yapin.

    Komsumun 35 vdsl baglanmisti ama internet gelmiyodu modemdenmis.

    Denemekte fayda var derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ORGANIKHOSAF kullanıcısına yanıt
    Hocam nereden bulucaz ki😥

    Ev telefonu bile çalışmıyor.

    bence 35mbit falan bağlamadılar bana hat değerleri berbat durumda şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar internete erişemiyorum lütfen yardımcı olun

    Türknet abonesiyim ve şahsıma ait üzerinde ttnet yazan HuaweiHG630a modeme sahibim

    Modeme bir ara reset atmayı düşünüyordum ve atmadan önce türknetteki huawei modemler ile her bilgiyi okudum videoları izledim gerekli bilgileri not ettim ve dün akşam reseti attım.

    Attıktan sonra modem arayüzünde WAN kullanıcı adı ve şifresini girmeye çalıştığımda parametre geçersiz hatası aldım ve almaya devam ediyorum ve dün akşamdan beri internete bağlanamıyorum.

    Türknete yazdım hala sonuç bekliyorum, ttneti aradım bizlik iş değil huaweiyi arayın dediler, huaweiyi aradım 130 TL ödeyin 2 yıl bütün bu işlemleri halledelim dediler. Bana da haliyle mantıklı gelmedi türkneti ilk aldığımızda böyle bir sıkıntı olmamıştı para vermemiştik modemi açtırmak için.

    Ne yapabilirim lütfen yardımcı olun sayın arkadaşlar




  • kmesne kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 23 Eylül 2020; 10:30:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kara

    Bağlatalı 2 hafta oldu, 2 haftada 200 kere internet kesildi son 2 gündür ise hiç yok. Arıza kaydı bırakıyorum saatler sonra dalga geçer gibi x saattir internetiniz var falan diye mail atıyorlar. Sorunun ne olduğu belli değil. Önce benim tesisatımda sorun olduğunu söylediler, sonra santral arızası dediler şimdi de genel arıza diye 2 gündür internetim yok. Altyapı 75 mbps destekliyor dediler bağlattım maksimum 15 aldım. Çoğu zaman 5-10 arası ve 2'yi gördüğüm dahi oldu. 1 hafta içinde birileri evime gelip kontrolde bulunmazsa kapatıyorum. Böyle rezillik olur mu yahu 2 haftadır 5dk kesilmeden internete giremedim.
    Arkadaşlar bu soytarıları nasıl şikayet edebilirim yardımcı olabilecek birisi varsa lütfen pm atsın.

    Son 10 gündür internetim yoktu, yapa olmuyor vae'ye geçelim diye bahane ettiler, aktif altyapıdasınız diye satmışlardı meğerse değilmişim. Bak sen şu işe. Bugün de internet açıldı ve şaka değil 3-4 mbps hız alıyorum ki zaten hattıma 10 mbps tanımlanmış. Yani aktif altyapı dediler 75 dediler ve aldığım hız 3. Aldığım modem de elimde kaldı çünkü Uydunet bağlatacağım.

    Sonuç olarak uzuuun yıllardır görmediğim kadar kötü bir firma (sadece iss alanında değil genel) sinir sahibi olduğum 1 ay ve maddi kayıplar neticesinde hizmeti sonlandırdım. Abone olmayı düşünen arkadaşlara tekrar söylüyorum; SAKIN ABONE OLMAYIN!
    Akıl sağlığınız için uzak durun.
    Allah'ın belaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ALLAH BELASINI VERSİN BÖYLE FİRMA OLMAZ OLSUN LANET OLSUN SİZİN GİBİ İSS FİRMASINA BE 1 HAFTADIR İNTERNETİM YOK KARŞIMDA MUHATAP BULAMIYORUM ALLAHTAN BULUN KÖPEKLER!!
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    Turknet'in kendi sitesinden altyapı sorgulayın. Eğer "Tebrikler, aktif altyapımızdasınız" diyorsa YAPA'dasınızdır.
  • valentino_vip kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an yaşamış olduğunuz bir sorun var mı? Eğer bir sorun yaşıyorsanız bana sorununuz ile ilgili PM üzerinden GSM numaranızı veya müşteri numaranızı iletin. Ben size yardımcı olmaya çalışırım.
  • tozyet T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz ne durumda? Aktif hale geldi mi? Eğer aktivasyon işlemleriniz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden müşteri numaranızı bu konuyu belirterek iletir misiniz? Ben size yardımcı olmaya çalışırım.
  • kaptan ua kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evde kurulum hizmetimizi yeni müşterilerimiz sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirmesi için veriyoruz. Siz hiç müdahale etmeyin. Eğer hala evde kurulum ekibimiz gelip bağlantınızı yapmadıysa bana PM üzerinden ulaşın. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.
  • melkor74 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL hizmetinizi geçişi yapılmış. Arkadaşlarım bu konu ile ilgili Online İşlem Merkezimiz'den açmış olduğunuz destek kaydında da size bu konu hakkında bilgi vermişler. Şu an modem arızası nedeniyle IP almıyorsunuz. Bizim tarafımızda hizmet almamanız için hiç bir sorun yok. Umarım kısa süre içerisinde modem temin ederek kullanımınıza devam edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 823824825826827
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.