Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (816. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39.308
Cevap
307
Favori
875.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 814815816817818
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    banka hesabına baglı. kk na degıl. elektrık su telefonlar hepsı odendı ınternet alınmıyor.
    kk baglasak direkt cekılırmı ?
    10 gun kaldı bosu bosuna extra 30 lıra odemeyelım.
  • modem ayarlarından wifi de kanal kaçı seçmeliyiz?
  • james254 J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte bana bu durumu tekrar anlatır mısınız?




  • Arkadaşlar yukarıdaki sorunlarım yüzünden para iadesi için nereye başvuru yapmam gerekiyor. Bilgisi olan arkadaşlar yeşillendirebilir mi mesaj kutumu.
    Hizmet almadığım internetin parasını ödedim boşuna
  • 1484610 nolu aboneyim 35 mb vdsl paketine geçtim fakat 2 gündür internetim yok.Destek kaydı açtım fakat hala sürmekte internet sorunum.İlgilenirseniz sevinirim.
  • Antalya trafiği TurkNet altyapısına geçiyor mu bir yerde ? Yoksa TT'dan kiralanan kapasite üzerinden mi sağlanıyor bilen var mı ?
  • sonholigan kullanıcısına yanıt
    Alınmış olması lazım. CMD tracert 8.8.8.8 yazıp Enter layin bir bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba tabi ilettim PM'den teşekkür ederim.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    TurkNetli olsam tracert yapardım da, değilim.
    Daha önce TT kapasitesi üzerinden taşınıyordu trafik eğer TurkNet altyapısına aktarıldıysa geçiş yapmayı düşünüyorum onun için buradan sordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,turknete yeni abonelik yaptırmış bulunmaktayım.Modem bağlantısını gerçekleştirdim fakat DSL ışığı yanmıyor.Modem kurulumu yapıldı(Modem Tp Link W9970v3, sizden gelen kullanıcı adı şifre girildi, kurulum videolarınızda belirtilen wan ayarları zaten otomatik geliyor bu modelde),bu sorunla alakalı bir müşteri temsilcisi bulamadım. Online işlemlerden kayıt oluşturdum fakat dönüş yapılmadı.
    Benim kanaatimce problem ankastrede port olmamasından kaynaklanıyor. Kuruluma gelen arkadaş kabloları doğru bağladı. Ancak daha önce başvuru esnasında ara bilgilendirmelerde ankastrede boş port olamdığını benim adıma başvurur yapacakları belirttiler. Daha sonra üstün körü ve yarım bir ağızla port probleminiz çözüldü dediler. Ancak kuruluma gelen arkadaş gelecek diğer ekibe lütfen panoya binanın bahçesinden ulaşıldığını söyleyin dedi. Yani benim anladığım port açılmadan, bana gelip internet (: hizmeti bağladınız.
    Umarım çok ciddi yanılıyorumdur çünkü başka türlü 24 saat önce kurulumu yapılan ve kuruluma gelen arkadaşın merkezden işlicekler yarın açılır dsl ışığınız yanar şeklindeki açıklamasına başka türlü yorum getiremiyorum.
    Bir de ilk başvurum sırasında bana 35mbps'e kadar internet kullanacağımı söylemişlerdi ancak sistemde 16 mbps görüyorum. Çağrı kayıtlarının dinlenmesini talep ediyorum.
    https://i.hizliresim.com/vaD2ZA.png

    Kullanıcı Adı:1490530
    Destek Numarası: 29093828



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicksiz1i -- 31 Ekim 2019; 21:22:44 >




  • Böyle lanet bir firma olamaz. Karşında muhatap bulamazsın. Online işlemlerden yazarsın oradan bot karşılık verir, twitterdan yazarsın aynı cevaplar. Bıktırdın t*rknet. Senelerce smilenet adı değiştikten sonra D-smartnet kullandım. Daha memnundum. Onca sene kullandım bu kadar kopma olmadı.

    AKLI OLAN GEÇMESİN BU LANET OLASIN İNTERNET SAĞLAYICISINA
  • sonholigan kullanıcısına yanıt
    karnede bir ara yazdı antalya trafik istanbul a taşınacaktır diye, turknet omurgasına alınmış olması lazım, turknet li bir arkadaşın varsa oralarda ondan test yapmasını rica et ya da @turknet li bir dsl kullanıcı adını geçici olarak kendi modemine gir bak bakalım
    https://turk.net/turknet-karnesi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 31 Ekim 2019; 23:55:2 >
  • Nicksiz1i N kullanıcısına yanıt
    Hocam modeminizin dsl destekleyip desteklemedigini biliyor musunuz?

    Dsl yanmama sebebi modemin vdsl sinyali desteklememesi de olabilir.

    Paket bilgilerinde hiziniz kac ve teknik bilgilerde ne yaziyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 1 Kasım 2019; 8:59:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba özelinize de yazdım ben 24 mb kullanıyorum çok da memnunum fakat alt komşum yeni abonelik için hız sorgusu yaptırdığında 75 mb hız destekliyor aktif altyapımız bulunuyor diyor , rica etsem bi bakar mısınız bilgileri size gönderdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Kimse işimi çözmek için uğraşmıyor ben de buradan bilen birisinin çıkacağını düşünerek buraya yazmak istedim,

    imdi sizlere soruyorum bilen birisi cevaplarsa çok sevinirim, DSL bağlantısı var ama modem IP almıyor. modem kurulumu yapıldı defalarca modem baska yerde denendi baska modemle yeniden denendi turk telekomun ankastreye bıraktığı kabloya telefon ve internet bağlanıp denendi asla ip almiyor modem. Ayrıca hattıma tanımlı olan telefon numarasi arandığında " geçersiz numara " diyor.

    Sorun nedir? Bilen birisi Allah aşkına açıklasın. Allah belasini versin nerden bulastiysam asla çözmuyolar sorunu asla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bölgenizde yerel operatör tarafının çalışmasından sonra hızınız düşmüş sanırım. Bu durumu sistem üzerinden açmış olduğunuz destek kaydınızı inceleyerek yerel operatör tarafına yapılan işlemi soracağız. Onlardan bir geri dönüş aldığımız zaman ise size konu hakkında daha net bir bilgi veriyor olacağız.

    Bu konuyu bende sizinle birlikte çözülene kadar takip edeceğim. Hiç merak etmeyin.
    Teşekkür ederim.
    Biraz önce tesadüfen evin karşısındaki panoda çalışma yapan arkadaşla konuştum. Genel bir sorun olmadığını, bazen sorun olduğunda bizimde kontrol etmek için hız düşürdüğümüzü falan söyledi. ama sonra düzeltiyorlarmış. Siz kayıt açın kontrole ben geleceğim, bakarız dedi. Ama sorunun buradaki birçok arkadaşın yazdığı gibi portlardan hız düşürüldüğünü düşünüyorum. Dediğim gibi ilk 3 gün 33 mbps civarı hız ve 7-8 pingle bağlantım çok iyiydi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canergiray77

    iPhone telefonum ve Vodafone hattım üzerinden vowifi (wifi arama) (bilmeyenler için
    https://www.vodafone.com.tr/Internet/vodafone-vowifi.php )
    hizmetini kullanamıyorum.


    Turk.net ile vowifi destekli başka bir telefon (iPhone) ve Turkcell hattı ile vowifi aktif olmuyor.
    - Başka bir yerde Türk Telekom üzerinden bağlanınca vowifi anında aktif oluyor.
    Kendi evimde Turk.net üzerinden başka bir modemle denediğimde yine vowifi aktif olmuyor.

    Evimin Bulunduğu bölgede 4G-3G sorunu olduğundan vowifi benim için oldukça önemli bir hizmet. İnsanlarla telefon görüşmesi yaparken yüzlerine kapanıyor.
    neden benim sorunumla ilgilenmiyorsunuz. @TurkNetDestek




  • Türk netin VDSL performansı nasıl acaba ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufziya

    Türk netin VDSL performansı nasıl acaba ?
    Bulunduğun bölgede telekom alt yapın iyiyse TurkNet'ten yeteri kadar güzel bir performans alırsın modemim biraz dandik kaliteli bir modemim olsa 80-90 mbps'i görürüm.

  • 
Sayfa: önceki 814815816817818
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.