Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı
18.306
Cevap
218
Favori
369.690
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11807 Mesaj

    Arkadaşım sanırım anlatamadım.Bu hattı neredeyse 8-10 senedir kullanıyorum kademeli olarak artırdık 50 Mbite kadar geldi.4 senedir de önce 3 sene 35 sonra 1 senedir 50 olarak kullanıyorum.
    Birkaç gün öncesine kadar bunlar yoktu ,hat değerlerim 75-80 den aşağı düşmüyordu.
    Ne zamanki taahhütümü devam ettirmeyeceğim dedim telefondaki kız da "böyle not düşüyorum o zaman beyefendi taahhütü devam ettirmiyor.." dedi bir iki-üç gün sonra bunlar olmaya başladı.
    Tesadüf mü sence bunlar?
    |
    |
    smart0201 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6282 Mesaj

    Merhabalar, açmış olduğunuz kaydınız üzerinden hizmetinizi detaylıca kontrol ettim. Hattınız ankastre kutunuzda 35 Mbps sinyalleri ile buluşuyor. Biz size bu hızların sorunsuz olarak geldiğini sistem üzerinden görebiliyoruz. Arkadaşlarım size bu konu hakkında detaylı bilgiyi kaydınızın içerisine bilgi ekleyerek vermişler. Eğer siz hala 15 Mbps seviyelerinde hızlar görüyorsanız bize kablolu olarak bağlantı gerçekleştirip hız testi yapmanız gerekiyor.
    |
    |
    mhmt_tkmk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6282 Mesaj

    Merhabalar, sistemsel bir hatadan dolayı böyle bir bilgi gelmiş olabilir size. Ben hemen durumu faturalama ekiplerimle paylaştım. Konuyu bir kontrol edelim. Size net bir geri dönüş yaparız.
    |
    |
    engman39 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6282 Mesaj

    Merhabalar, altyapınızın desteklediği kadar hızları size verebiliyoruz. Eğer sizin aktivasyon işlemleriniz yani tamamlanmışsa ve telefon hattınız tam olarak aktif hale gelmediyse hizmetiniz önce ADSL olarak açılır ve telefon hattınızın tüm işlemleri gerçekleştiğinde altyapınızın desteklediği VDSL hızları size verebiliriz. Muhtemelen siz bu durum ile karşı karşıyasınız.
    Telefon ve internet aktivasyonu tam olarak tamamlanmadan sistem entegreleri hizmetlere müdahale etmeye izin vermiyor. İsterseniz siz bu durumu bana PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte yazın. Ben gerekli kontrollerimi yapıp size yardımcı olmaya çalışayım.
    |
    |
    derlemeler kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6282 Mesaj

    Merhaba, bana PM üzerinden sormak istediğiniz tüm sorularınızı sorabilirsiniz.
    |
    |
    nnnsamet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6282 Mesaj

    Merhabalar, evet kurulum ücretini alıyoruz. Çünkü aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra kullanıcılarımızın ekstra sorun yaşamaması için ipi başından sağlam tutmak istiyoruz.
    |
    |
    oktay74 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7236 Mesaj

    ne hali varsa gör beni dinlemiyorsunuz
    |
    |
    ilkerinanç kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Yüzbaşı
    984 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: joyberk

    siz bu yazıyı yazdıktan sonra yine kesildi. sorunu çözdüklerinden emin misiniz?

    Alıntıları Göster
    Avcılar TT müdürüyle görüştüm. Arızanın düzelmiş olduğunu tespit etti ancak ankastre kutusunda sorun çıkmış, dedi. Ayrıca turknet abonesi olduğumu farkedince, Türknetin elit ekibi ilgilenmiyor mu, dedi! Ben de öyle birey olduğunu duymuştum ama hiç görmedim dedim. Bunu elektrikçi bile halleder dedi! Bu kadar basit birey için mi avcılar müdürlüğüne gittim. Evet, turknet in ilgisizliği sonucunda bu noktaya geldik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Asus GL502VS-FY002TC, Logitech Z533, 27" Viewsonic XG2700-4K, Logitech G930 KABLOSUZ 7.1 kulaklık, Asus Cerberus Mech RGB Red klavye, Corsair Ironclaw RGB mouse




  • Yarbay
    11807 Mesaj

    Ne halin varsa gör diyor adam şaka gibi.Birader senden yardım isteyen mi oldu birşey anlatıyorum burada,TTNet destek gibi cevaplar yazıyorsun bana?
    |
    |
    smart0201 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7236 Mesaj

    belki turk telekom çalışanıyım nereden biliyorsunuz ? arza kaydı bırak ankastre ölçüm yapsınlar
    |
    |
    ilkerinanç kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Bana arkadaşımla bi ilgisi olmadığı söylenmişti ama başlangıçta.
    Ayrıca ben cayma bedeli faturamı size pdf olarak gönderiyorum fakat hala göndermediğiniz için işlem yapamıyoruz diyorsunuz.Nasıl ve ne şekilde göndermem gerekiyor başka?
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    11807 Mesaj

    Bana ne senin Telekom çalışanı olup olmamandan TTNet destek hattı mı burası?Hadi bak işine kardeş uzatma.Sana birşey sorarsak cevaplarsın.
    |
    |
    smart0201 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7236 Mesaj

    git başka yerde ağla engelledim

    nuh diyor peygamber demiyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 11 Eylül 2019; 18:0:38 >
    |
    |
    ilkerinanç kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Yarbay
    11807 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    git başka yerde ağla engelledim

    nuh diyor peygamber demiyorsunuz
    Hadi lan ordan.Başka yerde ağlaymış utanmaza bak.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1130 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, size bu konu hakkında PM üzerinde de bilgi vermiştim. Sistemsel bir hatadan dolayı böyle bir bilgi gelmiş olabilir size. Ben hemen durumu faturalama ekiplerimle paylaştım. Konuyu bir kontrol edelim. Size net bir geri dönüş yaparız.
    TurkNetDestek size pm atamadım.Burdan yazıyorum.
    Biraz önce telefonuma ;
    Merhaba M...... Bey, Talebinizi inceledigimde sizlere 16.01.2018 12:10:35 tarihinde 40,46 TL iade yapilmistir. Iade sonrasi fatura eksik olarak iptal edildigi icin sistemde fatura gorunmekteydi. Bundan kaynakli olarak kalan 9,49 TL tutari iptal ettim ve odenmemis faturaniz bulunmamaktadir. Iyi gunler dilerim

    diye mesaj geldi.Mesajları kim atıyor gerçekmi sahtemi nasıl anlayacağım.Notlarımı kontrol ettim.02.03.2018 de buna benzer mesaj gelmişti.Kontrol edilip düzeltilmişti.Sorun düzeldi sanırım sizde kontrol edip tekrar mesaj gelmesini istemiyorum dönüş yaparsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 11 Eylül 2019; 18:52:56 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3752 Mesaj
    Turknet için nasıl bir modem almak lazım? Fiber vdsl vs fark ediyor mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    230 Mesaj
    arkadaşlar ağustos ayı internetimi dondurmuştum. eylül başı açıldı ve türknet hemen 75,99 fatura göndermiş. ekimde çıkması gerekmez mi eylülün faturası? peşin mi alıyor artık fatura ücretini? eylül bitmeden nasıl eylülün ücretini alabilio?
    |
    |
    _____________________________
    a.$.
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    İşte temel sıkıntıda bu yalan ve bilgisizlik. Müşteri hizmetlerinizde çalışan insanlar ciddi seviyede bilgisizler, sizde öyle. Zaten altyapım Hiperneti destekliyor. Türktelekomda çalışan bayan bana hemen söyledi yeni abonelik açalım direkt olarak Hipernetten yararlanın diye ve ertesi gün direkt olarak internetim bağlandı sizdeki süreçler tam bir ağır bürokrasi. Kurumsallıktan acayip derecede uzak bir firmasınız. Keşke sabancı size satmasaydı bu firmayı... Mesela bana teklif edilen ücret 70 TL ama şuanda 115 TL veriyorum neden peki sizin bilgi eksikliğiniz ve kurumsallıktan uzak olmanız nedeniyle. Burada insanları kandırıp durmayın...
    Önemli olan doğru bilgi ve doğru iletişimdir. Müşteri hizmetleri olmayan bir firmada zaten bunu gerçekleştiremez...

    Not: Abone olduktan sonra neden müşteri numaramı istiyorsunuz ? Şirin gözükmek için mi ? Bunu bildiğiniz halde neden iyi gözükmeye çalışıyorsunuz yalandan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derlemeler -- 12 Eylül 2019; 1:8:37 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    271 Mesaj

    2-3 akşamdır İnternetimde 1-2 dakikalık kopmalar oluyor . Ve bu saatte 20-30 kez oluyor. Hiçbirşey yapamıyoruz.İstanbulun göbeğinde bu kadar çok sorun yaşıyorsam uzaktaki arkadaşların vay haline. Biz Türkneti 1 hafta sorunsuz kullanamayacakmıyız. Bir sürü ISS ile hizmet aldım sizin kadar çok sorun yaşadıgım bir firma görmedim.Allah tan taahhütsünüz. Taahhüt yapsanız biri gelip mutlaka canınıza kastederdi emin olun. Konu hakkında nasıl bir açıklamanız olacak merak edıyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yarbay
    2243 Mesaj
    Arkadaşlar altyapısı varmış binamıızda 35 mbp diyor 100e kadar çıkıyor diyor fakat upload yazmadı kaç acaba upload ve memnun musunuz ?
    |
    |
    _____________________________
    Steam ID: Th3mpo
    PSN ID: Th3mpoo
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.