Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (768. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.279
Cevap
307
Favori
874.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
52. Sırada  bugün en iyi #6
Sayfa: önceki 766767768769770
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, dondurma işlemini kolaycahttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
  • merhaba bugün vdsl modem aldım kurulumu yaptım ama hız 16 dan 13 e düştü
    modem ayarlarında ptm bu şekilde görünüyor, bununla alakalı mı ?
    modem türktelekom un verdiği tp link w9970 modeli

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SFX -- 9 Eylül 2019; 22:12:59 >
  • osgal O kullanıcısına yanıt
    sırf bu yüzden geçmek istemiyorum. yoksa şu an başvuru sayfasındayım ama bir iki hafta internetsiz kalma riskini almak istemiyorum.
  • Turknet bana 1 yıldır küfür sahibi yaptırdınız, sizlere 1 yıldır sorunumu iletiyorum bana tesisatını yenile modemini değiştir diyorsunuz modem değiştirdim, tesisatı yeniledimTurkNet Destek Burada Bu snr değeri nedir? 6.8!!! internetin kesilmesi tabi ki doğal çözüm bulun yoksa Bye turknet Welcome SUPERBOX
    Buradada saçma sapan "Sorununuz giderilmiş kullanabilirsiniz" gibi saçma yanıtlar vermeyin internet geliyor gidiyor ben zaten bundan şikayetçiyim internet sürekli yapmasa talep açıp sizin peşinizden koşmam.
    Bana çözümle gelin internet gelmiş diye haber vermeye gelmeyin modemden bende görebiliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spentime -- 9 Eylül 2019; 23:40:49 >




  • Arkadaslar gecmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiNaPSiS kullanıcısına yanıt
    geçmeyin geçirmeyin mi ? geçen başlamadan iptal etdim
  • Bu yüksek down ve uploadı YAPA ile VDSL2 üzerinden mi veriyor TÜRKNET?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    geçmeyin geçirmeyin mi ? geçen başlamadan iptal etdim
    İyi kurtarmişsin. 1 aydan fazla suredir duzgun internet alamiyorum ama hala derdimi canli birine anlatamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiNaPSiS kullanıcısına yanıt
    kullanır iken müşteri hizmetleri vardı 2017 de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, öncelikle sorununuzun bu kadar uzun sürmesine sizin kadar bizde üzüldük. Buna sonuna kadar inanabilirsiniz. Bazı durumlarda (bu gibi) altyapı kaynaklı sorunlara ne yazık ki biz müdahale edemiyoruz. Sadece biz değil diğer İSS'lerde altyapı çalışmalarına müdahale edemiyor. Ülkemizde ortak altyapı sorumluluğu sadece yerel operatör tarafında olduğu için onların işlem gerçekleştirmesini beklemek zorundayız. Sizin süreciniz bu yüzden bu kadar uzadı...

    Bu yaşadığınız sorun gün içerisinde çözülmüştür. Bakır kablolarınız onarılmış ve hattınız ankastre kutunuzda 35 Mbps sinyalleriyle buluştuğu gözlemlenmiş. Arkadaşlarım bu durumun bilgisini size OİM üzerinden vermişler. Siz sadece modeminizi VDSL olarak kurarak kullanımınıza tekrar başlayabilirsiniz. Umarım bu gibi durumlarla tekrar karşılaşmazsınız.

    Hizmetinizde bir sorun veya aklınıza takılan bir konu olursa bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar siz kullacılarımızın sorunlarını çözüme ulaştırmaya çalışıyorum. İyi ve keyifli kullanımlar dilerim
    siz bu yazıyı yazdıktan sonra yine kesildi. sorunu çözdüklerinden emin misiniz?




  • ALLAH BELASINI VERSİN BU TURNKNET'IN!

    arkadaşlar ben bu interneti bir süre kullandım sonra memn kalmadım turktelekom a geçtim.

    Sürekli bana borcunuz var avukatlık bürosuna aktarılmamak için ödeme yapın diyor. Arıyorum ödenmemiş borcunuz yok diyor, fatura ödeme kısmına internetten giriyorum borcunuz yok diyor.

    2,5 yıl önce (nisan 2017) kapattığım internet için olmadık borç çıkarıyorlar, ödemek istesem ödeyemiyorum.

    Zaten müşteri hizmetleri diye bir şey yok. Destek kaydı oluşturcam ne abone numarası hatırlıyorum ne de başka birşey.


    Her gün tutar artarak avukata verileceksiniz mesajı geliyor.

    REZALET, ebn bunların peşinden koşmak zorunda mıyım. Ben yandım siz yanmayın sakın bulaşmayın bu firmaya.
  • engman39 E kullanıcısına yanıt
    Eğer denemedi iseniz;
    Bu konular için m.h var arıza kaydı hariç işlemlere cevap veriyorlar 0 (212) 703 43 71 arayın hiç bir tuşlama yapmayın canlı müşteri hizmetlerine bağlanıyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. 25 gündür internetim yok. Bakın. 25 gün diyorum. Bu Türknet'i seçecek arkadaşlara söylüyorum bunu. Sebebi de Türk Telekom'un altyapı düzeltme durumlarında bu firmayı iplememesi. Bildiğiniz iplemiyor. Türk Telekom'a geçsem 2 günde gelip bakacakları altyapı sorununa 25 gündür N. harfiyle başlayan biri 25 gündür bana aynı şeyleri yazıp duruyor: "Türk Telekom'la iletişim halindeyim işlemleriniz hızlı bir şekilde yapılsın diye arka planda çalışıyorum". Ne saçmalık bu. İstanbul Üsküdar'ın göbeğinde 25 gün önce mevcut bağlantım bir gitti ne dsl ışığı ne modem ışığı yanıyor. Delireceğim. Bir de bunlar benden hizmet vermedikleri internetin parasını almaya çalışacaklar da ben misliyle tüketici haklarından almaz mıyım! Yetti artık vallahi yetti. Elit eleman mı gönderirsiniz dua mı okursunuz okuyup üfler misiniz bilmiyorum ama 25 gündür internetim yok biz çözüm bulun şuna lütfen. 27465328 nolu destek kaydına gerekli destansı metinleri bulabilirsiniz.




  • ttnet taahhütüm bitiyor 11.09.2019. Türknete geçince kurulum ücreti alıyormusunuz evde sabit telefon hattım var yoksa kurulumu biz kendimiz yapabiliyormuyuz. Ayrıca 100 hız yazıyor müşteri hizmetlerini aradım 35 dedi anlamadım orasını yani kullanmadığımız hızın parası alınıyor gibi olmuyor mu
  • oxata kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, PM üzerinden mesajınıza cevap verdim. İyi günler dilerim.
  • Motta. M kullanıcısına yanıt
    Eğer hattınız çok iyi değilse ve yüksek hızlarda kopmalar ile karşılaşıyorsanız arkadaşlarım bu yüzden size 8 Mbps'lik sinyalleri göndermiş olabilirler. Sizin iç tesisatınızı kontrol ettirmenizde fayda var diyebilirim. Hat ankastre kutunuzda 25 Mbps değerleri ile buluşuyor olabilir. İç tesisatınızda sorun varsa 8 Mbps ile bağlantı gerçekleştiriyor olabilirsiniz.
  • mesajınız gözükmüyor tıklıyorum başka birisi çıkıyor türknete bulaşmayın falan yazmış. Cevabı buraya yazarsan sevinirim sayın türknetdestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktay74 -- 10 Eylül 2019; 15:10:58 >
  • osgal O kullanıcısına yanıt
    Biz sizin çağrı kuyruğunda beklemenizi istemediğimiz için çağrı merkezimizi kaldırdık. Zaten işlemlerinizi dijital servislerimizin hepsinden kolayca gerçekleştirebiliyorsunuz. Sadece ilgili kayıt oluşturmanız yeterli olacaktır. Gerek duyulması durumunda arkadaşlarım sizi arayarak iletişime geçiyorlar. Açılan destek kayıtlarına her gün cevap vermek zorundalar ve 24 saat içerisinde tüm kayıtlara dokunarak kullanıcılarımıza geri dönüş yapıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    yazdıklarınıza inanıyor musunuz ?

    öyle olsa banklar kapatsın müşteri hizmetlerini veya turk telekom kapatsın müşteri hzimetleri olmakdıktan sonra iptal eden çokolur bana maliyetden kaçmak için yapmış gibi geliyor ?
  • Forumdaki ve bu başlığı inceleyen arkadaşlara merhaba. Arkadaşlar bir rica olacak. @TurknetDestek beni sessize almış ya da engellemiş sanırım. Hiç bir soru, cevabıma tepki vermiyor. Kendisine aşağıda ilettim gönderinin cevap beklediğini iletir misiniz?

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139877121

    şimdiden çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 10 Eylül 2019; 15:45:1 >
  • 
Sayfa: önceki 766767768769770
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.