Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (767. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: _Nomad_ Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
93. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 765766767768769
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motta. M kullanıcısına yanıt
    ankastre ölçüm şart hat zayıflaması fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    Sanırım görmediniz. @TurkNetDestek

    Alıntıları Göster
    Son hatırlatma.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, PM mesajınıza geri dönüş yapamıyorum. Mesaj almaya kapalısınız. Arkadaşlarım biraz önce sizi arayarak bilgi verdiler. Size bir teklif maili atacaklar. Bilginiz olsun.
  • 100mbit diye yola çıktık.35mbit sözlesme yaptık.15 mbit hızinda internet bağlandı.
    tabiki iptal dilekçesi gönderildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osgal

    100mbit diye yola çıktık.35mbit sözlesme yaptık.15 mbit hızinda internet bağlandı.
    tabiki iptal dilekçesi gönderildi.
    birebir aynı durum 15'i bile göremedik 8'i görüyoruz
  • Yeni geçtim TürkNet'e 60TL kurulum ücreti aldılar ama teknik servis gelip kurulum yapıcak dediler gelen giden yok. Dün arıza kaydı açtırdım bu sabah geldiler ankastre kutudan kabloyu fişlemiş gitmiş Türk Telekom bugün rica ettim bağladı ücret almadı. Olan benim 60TL kurulum ücretine oldu. Şu anda 35Mbit alıyorum kayıpsız ve ping 6-7 civarında. 10TL fazla verip 100Bbit yaptırsam sıkıntı yaşarmıyım diye korkuyorum.
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WightPro -- 9 Eylül 2019; 15:7:22 >




  • osgal O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak tüm kullanıcılarımızın altyapılarının desteklediği kadar hızları veriyoruz. Eğer hizmetiniz yeni başladıysa ve tam olarak telefon işlemleriniz tamamlanmadıysa siz şu an ADSL hızları ile kullanım gerçekleştiriyor olabilirsiniz. İsterseniz bu konu ile ilgili bizehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım detaylıca kontrol etsin ve size net bir geri dönüş yapsınlar.
  • Motta. M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, altyapınızın desteklediği kadar hızları size verebiliyoruz. Bu durumun yaşanmasının birden fazla sebebi olabilir. Hizmetinizi kontrol edip size net bir şekilde geri dönüş yapmamız için bizehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden bir kayıt oluşturun. Biz size geri dönüş yapalım.
  • Benim problemim İnternet kurulumunda gelen arkadaş kablolama ile ilgili hiçbir şey yapmamış sadece aktif edip gitmiş elektrikçi yapar demiş düzgün bir kurulum yapılmasını istiyorum nereyi arayabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 7atih61 -- 9 Eylül 2019; 15:28:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WightPro W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aramıza hoş geldiniz. Biz kurulum ücretini zorunlu hale getirdik. Çünkü aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra kullanıcılarımız ekstra sıkıntılarla karşılaşmasını istemedik... Siz bağlantınızı gerçekleştirmişsiniz. Sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirmeye başlamışsınız. 35 Mbps VDSL'de kayıpsız alıyorsunuz. Maşallah diyelim
    Altyapınızın 100 Mbps sinyallerini desteklediğini görebiliyorum. Tabii isterseniz +10 TL farkla altyapınızın desteklediği maksimum hızları size verebiliriz. Bir sorun yaşamadan kullanımınıza daha hızlı bir şekilde devam edebilirsiniz. Bunun için bize sadecehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden ilgili bir destek kaydı açmanız yeterli olacaktır.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm attım hocam bakarmısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, altyapınızın desteklediği kadar hızları size verebiliyoruz. Bu durumun yaşanmasının birden fazla sebebi olabilir. Hizmetinizi kontrol edip size net bir şekilde geri dönüş yapmamız için bizehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden bir kayıt oluşturun. Biz size geri dönüş yapalım.
    Telefondan bu işlemi gerçekleştirdim zaten ertesi gün hızınızı 8 mbit'e sabitledik sisteminiz bunu destekliyoruz diye dönüş aldım , kurulum yapan arkadaş 25 mbit hızı alabiliyorken siz nasıl 8 veriyorum diyorsunuz ben bunun cevabını merak ediyorum.




  • rikimikipiki kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizinle sorununuz ile ilgili PM üzerinden iletişim içerisindeydim ve tüm sorunlarınızı ilgili ekiplerimle birlikte kontrol ederek gidermeye çalıştım. Yerel operatör kaynaklı bir sorun varmış ve bu sorun giderilmiş. Şu an hizmetinizi kontrol ettiğim zaman sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. Yardımcı olabileceğim her konu için bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • joyberk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle sorununuzun bu kadar uzun sürmesine sizin kadar bizde üzüldük. Buna sonuna kadar inanabilirsiniz. Bazı durumlarda (bu gibi) altyapı kaynaklı sorunlara ne yazık ki biz müdahale edemiyoruz. Sadece biz değil diğer İSS'lerde altyapı çalışmalarına müdahale edemiyor. Ülkemizde ortak altyapı sorumluluğu sadece yerel operatör tarafında olduğu için onların işlem gerçekleştirmesini beklemek zorundayız. Sizin süreciniz bu yüzden bu kadar uzadı...

    Bu yaşadığınız sorun gün içerisinde çözülmüştür. Bakır kablolarınız onarılmış ve hattınız ankastre kutunuzda 35 Mbps sinyalleriyle buluştuğu gözlemlenmiş. Arkadaşlarım bu durumun bilgisini size OİM üzerinden vermişler. Siz sadece modeminizi VDSL olarak kurarak kullanımınıza tekrar başlayabilirsiniz. Umarım bu gibi durumlarla tekrar karşılaşmazsınız.

    Hizmetinizde bir sorun veya aklınıza takılan bir konu olursa bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar siz kullacılarımızın sorunlarını çözüme ulaştırmaya çalışıyorum. İyi ve keyifli kullanımlar dilerim




  • ldr1907 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aslında bize ulaşmak çok kolay. Sadecehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden ilgili kategorili kayıt oluşturmanız bizim için yeterli olacaktır. Arkadaşlarım tüm taleplerinize gün içerisinde geri dönüş yapıyor ve konu ile ilgili sizi bilgilendiriyorlar.
  • legendscorpion L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aktivasyon işlemlerini en hızlı tamamlayan İSS firması biziz. Normal şartlarda bir sorun ile karşılaşmamanız durumunda ortalama olarak aktivasyon işlemlerini 3-6 iş günü içerisinde tamamlıyoruz. Ancak bazı durumlarda bizim tarafımızdan kaynaklanmayan sorunlar ile karşılaşırsak süreç ne yazık ki biraz daha uzayabiliyor. Eğer hizmetiniz hala aktif hale gelmediyse bana PM üzerinden müşteri numaranızı veya GSM numaranızı iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, TurkNet olarak tüm kullanıcılarımızın altyapılarının desteklediği kadar hızları veriyoruz. Eğer hizmetiniz yeni başladıysa ve tam olarak telefon işlemleriniz tamamlanmadıysa siz şu an ADSL hızları ile kullanım gerçekleştiriyor olabilirsiniz. İsterseniz bu konu ile ilgili bizehttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım detaylıca kontrol etsin ve size net bir geri dönüş yapsınlar.
    altyapı destegi kadar hız verebiliyorsaniz abone olma asamasında adresiniz 100mbit destekliyor diye yalan söylemeyecaksiniz.35mbit diyip 16 mbit vermeyeceksiniz.nerdeyse 20 gun oldu halen aktivasyon tamamlanmadı.telefon hala calismiyor.size hayatta basarilar.müşterilerinize allah kolaylık versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hadi herseyi gectim adam yerine koyup canli musteri hizmetlerine baglanın.yeni abonelik icin anında iletisim kuruyorsunuz.sozlesme sonrası sadece telesekreterle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arduino kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sorununuz giderilmiş ve sıkıntısız bir şekilde kullanım gerçekleştiremeye başlamışsınız. Bir sorununuz var mı?
  • KütahyanınPınarları K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bana PM üzerinden konuyu daha detaylı bir şekilde anlatır mısınız? Ben size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • 
Sayfa: önceki 765766767768769
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.