Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (749. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.272
Cevap
307
Favori
874.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 747748749750751
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @TurkNetDestek geçen ay iptal ettirdiğimiz aboneliği 13 günlük fatura iadesini 1 aydır yapmadınız. İade neden yapılmadı?
    ABONE no 2227113780

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Biz her zaman kullanıcılarımıza şeffaf olmaya çalışıyoruz. Sorun doğrudan bizden kaynaklanıyor olsaydı bunu daha önce yaptığımız gibi kabul eder ve sorun bizde derdik. Şu an sorun tam olarak bizde değil ve genel bir sorun değil. Ben bu konuyu ilettiğimi size söylemiştim.

    Söz geçirememe gibi bir durum yok ortada. Biz durumu aciliyetli bir şekilde karşı tarafa ilettik. Beklemedeyiz. Kısa süre içerisinden sorunun çözüleceğini düşünüyoruz. Bir gelişme olursa size buradan veya PM üzerinden bilgi vereceğiz.
  • novicem N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, açık olan destek kaydınızın tamamlanmasını bekleyelim. Arkadaşlarım gerekli incelemelerini yapıp size yardımcı olmaya çalışacaklar. Bir sorun olması durumunda bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Yardımcı olabilmek için elimden geleni yaparım.
  • SequentiaL kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, gördüğüm kadarıyla bizden daha yüksek hızları alabilirsiniz. Dediğiniz gibi +10 TL vererek altyapınızın desteklediği maksimum hızları size verebiliriz. Bunun için bize OİM, MOİM veya IVR servislerimizden paket/tarife işlemleri kategorisinden bir destek kaydı oluşturmanız ve içerisine daha yüksek hızlarla kullanmak istediğinizi belirtmeniz bizim için yeterli olacaktır. Arkadaşlarım gerekli kontrollerini yapıp size geri dönüş yapacaklardır.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, size daha detaylı bilgi verebilmek için 27550066 numaralı destek kaydınızı oluşturdum. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol edip size geri dönüş yapacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joyberk

    Merak etme yakında bozulur
    bozulduğu filan yok hocam. ben çok iyi bir şekilde ve sıkıntısız kullanıyorum. üye yaptığım arkadaşlarımda da hiç bir sıkıntı yok.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl Turk Telekom geldi binaya fiber yapılacak dediler sonra yönetici ile anlaşma yapılırsa dediler sonra sözleşme imzaladılar

    her daire için sarı kablo çektiler baya uzun sürdü

    sokakta ise bundan var

    TurkNet Destek Burada


    bizim apartman da ise bundan var ?


    TurkNet Destek Burada




  • Telefon numaramı mesaj olarak bıraktım size. 2 haftadır Türknetin kapatılması için dönüş bekliyorum. Birde Türknet rezilliği yaşamak istemiyorum.
  • 27443863 destek kayıtlı için açtığım hız sorunu için açmıştık ancak şuanda internet yok DSL ışığı yanmıyor acil bir çözüm bekliyorum. Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün iptal dilekçesini yolladım önlü arkalı kimlik bilgim ile imza da attım ardından @TurkNetDestek e mesaj atıp işlemi hızlandırmasını istedim ama bugün mesaj bu oldu.
    Pm nize dilekçe örneğimi attım bakabilirsiniz.

    Degerli TurkNet'li,
    Hizmetinizin iptal edilmesi icin gonderdiginiz dilekcenizde onlu arkali T.C kimlik Karti fotokopiniz eksik oldugundan iptal basvurunuzu isleme alamiyoruz. Onlu arkali T.C Kimlik Karti fotokopinizin de yer aldigi iptal dilekcenizi 02122165560 numarali faksimiza gonderebilirsiniz. B001



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zikuvikuzi -- 21 Ağustos 2019; 12:49:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek No : 27566354

    Sevgili Türknet
    Türk Telekom da iken 9-10 mbps hızları alırken size geçtiğim ilk 10 gün civarı da bu durumda iken sonrasında başlayan bu hız problemleri sebebiyle aboneliği fax çekerek sonlandırmış bulunmaktayım.

    Abonelik başlangıç tarihim 19 Temmuz 2019

    Sms :
    Türknet e hoşgeldiniz .....
    Gönderen Türknet
    19.07.2019 saat 13.41

    Abonelik İptali
    faxın alındığını teyit tarihiniz
    15.08.2019 Saat 10.47.03

    Dün arayıp özür dileyip elimizden geleni yapacağız diyorsunuz. İnşallah iyi bir altyapının olduğu yere geçince tekrar görüşürüz diyerek konuşmayı sonlandırdık. ( bu arada Turkcell Süperboxa geçtim 180 tl vererek 20 mbps hız alıyorum. 76 liraya 4-5 mbps hızdan iyidir. )

    Fakat 19. Temmuz - 15 ağustos arası 32 gün diyerek cayma kapsamında ücret iadelerini yapmıyorsunuz ?

    Çamura yatma sebebiniz nedir ?




  • Sayın yetkili,

    Buradan da yazıyorum, eğer 10 gün içerisinde internet düzelmezse bir başka operatöre geçeceğimi bildiriyorum. 1 buçuk aydır internet eziyeti yetti artık.

    destek no: 27567135
  • ttnet'ten türknete geçiş işleminde aktivasyon süreci dün başladı. tahmini kaç gün sürüyor? eve gelip kontrol ederlerse diye evden de ayrılamıyorum.
  • joyberk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, evet çok haklısınız. Sorununuz uzun süredir devam ediyor. Bunu bende görebiliyorum. Ortak altyapı üzerinden hizmet veriyoruz biliyorsunuz. Sizin sorununuzun asıl sebebi ortak altyapının bakır kablosunda yaşanıyor. Bakır kabloların sorumluluğu tamamen yerel operatör tarafında bunu biliyorsunuz. Biz veya farklı bir İSS bu altyapı çalışmalarını gerçekleştirmiyor. İnanın biz bu ve buna benzer tüm sorunlar için yerel operatör tarafı ile mücadele ederek sorunların hızlı çözümü için baskı yapıyoruz.

    Bu sorununuz ile ilgili tekrar yerel operatör tarafına durumu ilettik. Bize bir geri dönüş yapmalarını bekliyoruz. Sizin bakır kablolarınız iyileştirilmediği sürece farklı İSS'ten hizmet alsanız bile bu sorununuz ne yazık ki devam eder.
  • ista1907 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aktivasyon sürecini en iyi yöneten ve en hızlı şekilde hizmeti aktif eden İSS firması olduğumuzu bilmenizi isterim. Herhangi bir sorun ile karşılaşılmaması durumunda 3-6 iş günü içerisinde tüm işlemleriniz tamamlanmış olacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    şimdi Turk Telekom fiber dönüşüm yapmış olsa direk santral hizmet vermeyi kesmiş olsa tüm ülkede Tip 7 gibi fiber dolaplar olsa yapa ölmez mi ?


    hayırlı olsun


    TurkNet Destek Burada
  • @TurkNetDestek 2 Gün önce DSL ışığım söndü 5 saat geçtikten sonra destek kaydı oluşturdum. Gelen cevap : Telekom alt yapısında arıza var 2 gün sonra şu saatte düzelecek, düzelmezse tekrar destek kaydı oluştur. Kendimi yırtıp parçalasamda zerre umursamayacağınız için hiç birşey demedim yazmadım ama adım gibi biliyordumki verdiğiniz sürede hiç birşey düzelmeyecekti ve düzelmedi Müşteri sizin müşteriniz, başkasına değil size para veriyor bu umursamazlığınızdan vazgeçmeniz lazım. Tekrar aptal gibi destek kaydı oluşturdum ama emin olabilirsinizki bu sondu. Artık sizinle uğraşmaktan cidden yoruldum. Çözerseniz ekime çözmezsenizde kasıma kadar.

    Edit :

    Destek kaydıma cevap geldi. Saha ekiplerine bilgi verilmiş 36 saat içerisinde kontrol sağlanacakmış. Kontrol falan sağlamayın efendim, gerek yok. İzin günümde aboneliğimi sonlandıracağım. Bir daha görüşmemek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Syl4r -- 21 Ağustos 2019; 17:46:3 >




  • Merhaba,Türk telekom taahhüdüm 7 Ekim tarihinde bitmekte,Türknete geçmek istiyorum,acaba şimdi başvursam geçiş işlemini 7 Ekim'de yapma gibi bir durumunuz olur mu? Durduk yere cayma bedeli ödemek istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantom II -- 21 Ağustos 2019; 18:31:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaslar Öncelıkle Bu Yazıyı Yazmamın Tek Sebebi TürkNet Oldugu İçin Artık Burdan Yazacagım Daha Önceleri Netspeed Kullanıyordum Ondan İllallah Ettim Tam Ondan Kurtuldum Derken türknetli Oldum Aslında Daha Kurtulmus Sayılmıyorum Benım Sorunum Su Sekılde Tam Yayın Acıyorum Ve Nedense 2 Saat Sonra Net Baglantım Kesılıyor Sureklı Musterı Temsılcılerı Benı Arıyor Ama Sorunun Modemımde Oldugunu Soyluyorlar Modemım Huawei HG658 V2 Garantili Modem Servise Götürdüm Bana Geri Verdiler Bir Sorun Yok Dediler Modemimde Herhangi Bir Isınma Vs Olmadıgına Dair Evrak Verdiler Bana Nedense Sureklı Ya Çözüm Merkezi Beni Başından Savmaya Çalısıyor Yada Benimle Dalga Geciyorlar Çözüm Merkezi Telefonu Kapatır Kaptmaz Internetim Gidiyor Nimotv Ve Dlive Ve Youtube Ustunde Yayınlar Yapıyorum Cogu Zamanımda Bu Sekılde Gecirmekteyım Ve Bılgısayar Sıstemımı Bıle Suclayan Oldu Ses Kayıtları Görüşmüş Oldugum Turknet Musterı Temsılcılerının Sureklı Ses Kayıtlarını Almaktayım Telekom Bana Sunmus Oludugu Net Hızı 100 Mgbıt 4mgbıt Upland Destek Saglıyor Turknet Bakıyorum Bu Hız Bana Modem Arayuzunde Gosteren Hız 69 Mgbıt Telekom 10 Verıyorsa Bana Net Gelıcek Hızın Turknet Nasıl Bana 69 Gosterıyor Hızı Ve Nedense Youtube Ve Dlive Ustunden Es Zamanlı Yayın Actıgımda 720 p 30 Fps De Yayında Çok Droplanmalar Oluyor Yanı Turknet Neden Bana Bukadar Kotu Bır Upland Verıyor Burdan Turknet Personelı Bana Ulasmasını Istıyorum Bakın Zaten Adam Bana Metro İnternet Tavsıye Ediyor Çözüm Merkezi Nedense Bizim Verdıgımız Hız Bu Dıyor Isıne Gelırse Dıyor Yanı Bana Bu Sekılde Yardımcı Olabılcek Varmı En Son Yapcagım Is Turknet Hakkında Yayın Acıcam Onları Ve Musterı Temsılcılerının Ses Kayıtlarını Alıyorum Sureklı Vurdum Duymazlar Elimde Turknet Hakkında Cok Video Ve Aynızamanda Resım Mevcut Benım Bılgısayar Sıstemım 10 Bin Tl
    Yanı Burda Kendımı Övmuyorum Ama Daha Ilk Baslarda Btk En Az 5 Defa Dılekce Yazdım Sıkayet Talebım Oldu Her Seferınde Bana Hız Problemlerımın Iyı Olduguna Daır Posta Ile Turknet Yazı geldı Ne Onlar Bıktı Nede Ben Bıkdım Ben Herseferın Net Gıttıgı Zaman Msj Atmak Zorundamıyım Neden Aktıf Bır Musterı Danısmanlarınız Yok SOrunumuzu Acıl Olarak Çözebilcek Buraya Atmak Istedıgım Okadar Resım Varkı Ama Atmayacagım Ilk Zamanlar Net Aldıgımda Turknet Tarafından 3mgbıt Dowland Kullanıyordum AMA Bana Verılen Hız 50 Mgbıt Idı Sureklı Talep Olusturdum Sonunda Sorunun Bende Olmadıgının Farkına Vardılar Telekom Arkadaslar Ile Sunucu Ankastre Panosuna Gıttım Bende Orda Bır Jack Degısımı Yaptılar Ve Sonunda Hız Testı Yaptıgımızde Modemden Telekom Ekıplerı Tarafından Elımde Yıne Resım Ve Vıdeo var Benım Ama Gel Görkı Bunu Cözum Merkezındekı Insanlara Anlatamıyorum Bu Konuda 100 Mgbıt Net Bır Sekılde Ulasırken Bana Net Hızı Turknet kendı Çözüm Merkezi Bence Hızımı Kısıtlıyorlar Ve Bana Upland Hızı 4.15 Gelcekken 3.10 Gelıyor Ve Benım Yayınlarımda Drop Oluyor Vermıs Oldugum Bıtraid Hızı Ise 2100 Dür İdeal Bir Rakam Bence Youtube Ve Dlive Ustunden Bana Bu Konuda Yardımcı Olabılcek Arkadaslara Özel Lınkler Ve Resımler Atabılırım Burdan herseyı Acıklamadım Sayısı Olmayan Tıcketlerım var Turknette Atılmıs Vıdeo Cok Var Elımde Bana Vermesı Gereken Hız Sudur Dıye Ama Nedense Gercek Hız Vermıyorlar Bana Ben İşsizim İş Arıyorum Elektrik Ve Elktronik Meslegim Btk Verimerkezinde Çalıştımı Beyan Ettim Biliyorum Dedim herşeyi Ama Güldü Geçtiler Bana (TURKNET SİZ BANA GULDUKÇE BENDE SİZLERE GÜLMÜYORUM 140 BİNLİK YOUTUBE KANALIMDA DÜŞMAN EDİNİYORSUNUZ KENDİNİZE ) YASIM 30 Bu Sırada Arkadaslar Burda Ben Sadece Gerçek Bir Hizmet Almak İstedigimi Beyan Ettim Superonline 24 Mgbıt kUllanıyordum Vallahi Çok Memnundum Ama Imkanım Yok Mejburum Suan Ama Bana Paramın Hakkını Versin Turknet
    @Türknet
    #Türknet
    Elimde Birçok Resim Ve Video Var Bilginize İnsaşşah Dönüş Yapan Bir Firmasınızdır..
    TurkNet Destek Burada
    İlk Zamanlar Vermiş Oldukları Internet Hızı Bana TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTürknet
    Türknet llİlk Zamanlar Hızım
    burdaki gerçek hız testi
    İLK ZAMANLAR VE HİÇ DEGİŞMEDİ
    BUDA ILK ZAMANLAR
    Şuanki Upland Hızım gerçek Degeri
    Şuanki Gelen Upland Hızı 4.15 Olması gereken Ama Bana Gelen Bılgısayarıma Bu Sekılde
    @Türknet
    #Türknet
    Türknet Yetkilisi Bakınız Resımlere Dılekcelerde Durmakta Bende Hala

    https://i.hizliresim.com/nbV7ya.jpghttps://i.hizliresim.com/6D72vk.jpghttps://i.hizliresim.com/4p2gWY.jpghttps://i.hizliresim.com/Yd2B8D.jpghttps://i.hizliresim.com/3O6dN0.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ista1907

    ttnet'ten türknete geçiş işleminde aktivasyon süreci dün başladı. tahmini kaç gün sürüyor? eve gelip kontrol ederlerse diye evden de ayrılamıyorum.
    bağlantı gerçekleşti. adsl'den vdsl'e sorunsuzca geçtim. umarım bundan sonraki süreçte böyle sıkıntısız ve güzel olur.

    TurkNet Destek Burada




  • 
Sayfa: önceki 747748749750751
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.