Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (747. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Knucker3

    Son 2 aydır internetimde ping sorunu var. En ufak kullanım yaptığımda ping 1400 civarı oluyor ( lol için örnek veriyorum ping değerini). Ayın 15.de destek kaydı açtım (27435365) bağlantıda sıkıntı var deyip durumu anlattım. Ekip gelecek falan dendi. Zaten destek kaydı direk kopma yaşıyorum diye otomatik olarak sınıflandırılmış. Tamam ttnete iletiyoruz falan dendi dün bir mesaj geldi hızımı 4Mbps'e çekmişler. 16lık paket alıyorum bana gelen zaten 10Mbps falan. Ardından mesaj atıyorum ne yaptınız siz diye. Bana yine otomatik yanıt 5 saattir kopma olmadı bağlantıda sorun çözülmüştür.
    Aynı sıkıntıyı çekiyorum hocam mayıs ayında turknete geçtim 16mbps lik paketteyim ancak uygulamadan baktığımda bazen 8 bazen 12 mbps geliyor ve sürekli bağlantı kopmaları oluyor. Hızım 8 göründüğünde testlerde 6,5 cıvarı çıkıyor.

    Arkadaşlar şu notu iliştireyim:

    Turknet e geçtiğinizde bağlantı ve hız sorunu yaşamıyorsanız kullanın anca bağlantı sorunu yaşıyorsanız hiç uğraşmayın. Hiçbir problemi çözemiyorlar(çözmüyorda olabilir) sadece periyodik olarak oyalayıcı destek mesajları atıyorlar.

    Bu hafta içi başka iss lere geçmeyi düşünüyorum. Şimdilik aklımda milenicom var yada belki Balıkesirde Rekornet denerim....




  • Superonlineden Turknete geçiş yapabiliyor muyuz? Daha önce bu yönde tecrübesi olan arkadaş deneyimlerini paylaşabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Hocam valla cesaretinize hayran kaldım. Bu kadar sorunu okuyup hala geçmek istemeniz baya baya cesaret örneği bence.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    kankam yapma bea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Hocam valla cesaretinize hayran kaldım. Bu kadar sorunu okuyup hala geçmek istemeniz baya baya cesaret örneği bence.
    Hocam ben de yakında geçeceğim Türknet'e. Türk telekom ve Superonline dışında şu ISS kesinlikle sorunsuz ve kalitelidir diyebiliyor musunuz? Ben okuduklarıma bakarak diyemiyorum. Kişinin altyapı kalitesiyle ilgili bence. Bunun dışında bahsettiğimiz netspeed türknet millenicom vb ISS ler arasında çok farkedeceğini sanmıyorum. Elbetteki Türknet'te sorun yaşayanlar vardır ama sorun yaşamayanlar da var. Bildiğiniz daha detay bir konu varsa bizimle paylaşın lütfen.
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Superonline dsl den evet fiber den hayır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah kalktım dsl ışığı yanmıyor

    @turknetdestek

    yardımcı olun bütün hafta evdeyim yandık

    destekno: 27519348



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dehşetengiz -- 19 Ağustos 2019; 12:36:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mr.Elm M kullanıcısına yanıt
    Tamam Hocam başarılar dilerim Türknet ile. İlla alacağım diyorsanız kimse sizi durduramaz zaten :)İnterneti ucuz diye Türknet koruyanları anlamıyorum cidden (zaten son zamla artık o kadar ucuz da değil. görece bir ucuzzluk). Kusura bakmayın. Az para ödüyorsak da ödüyoruz sonuçta. Verilen de sözler var bu para karşılığı. Türknet bu sözleri kesinlikle tutmuyor. Hizmeti de doğru dürüst vermiyor. Dediğimiz tek şey bu.
  • Champion39 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, eğer ping sorununuz hala devam ediyorsa akşam internet hizmetinin yoğun olarak kullanıldığı prime time'da Google'a tracert testi atıp bana müşteri numaranızla birlikte PM atar mısınız?
  • Vincent54 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bayram tatili boyunca ekiplerimizin tümünde çalışan arkadaşlarımız hazır bekliyordu. Bayram tatili süresi boyunca açılan kayıtlar ile ilgilenme ve geri dönüş yapıp kullanıcılarımızı bilgilendirme süremizi aşmadık.
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bana PM üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Sizinle daha önce iletişime geçtiğimi hatırlıyorum.
  • Merhaba, aslında biz zam yapmayı hiç istemedik. Zorunda kaldık diyebilirim... Bunun açıklamasını siz değerli kullanıcılarımıza yapmıştık.

    Siz farklı sebeplerden dolayı hizmetinizde sorunlar yaşıyor olabilirsiniz. Bölgesel ve genel sorunlarımız bulunmuyor. Bu arada ülkemizde ortalama olarak 18 Mbps verilen download hızları ile kullanım gerçekleştirilirken bizim kullanıcılarımız bu hızdan daha yüksek hız ortalaması ile hizmet kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aslında biz zam yapmayı hiç istemedik. Zorunda kaldık diyebilirim... Bunun açıklamasını siz değerli kullanıcılarımıza yapmıştık.

    Siz farklı sebeplerden dolayı hizmetinizde sorunlar yaşıyor olabilirsiniz. Bölgesel ve genel sorunlarımız bulunmuyor. Bu arada ülkemizde ortalama olarak 18 Mbps verilen download hızları ile kullanım gerçekleştirilirken bizim kullanıcılarımız bu hızdan daha yüksek hız ortalaması ile hizmet kullanıyor.
    Ülkemiz ortalaması söylediğiniz gibi olabilir ben kendi İnternetime bakıyorum ve hız hiç olmadığı kadar kötü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • joyberk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu talebinizi bize direkt olarak OİM, MOİM veya IVR servislerimizden birinden kayıt açarak iletin. Arkadaşlarım kullanım günlerinizi vs. tüm durumları incelesinler. Fatura indirimi gereken durumlarla karşılaşırsak size bu konu hakkında bilgi verilir.
  • Merhabalar, bana PM üzerinden ulaşır mısınız? Sizinle sorunlarınız hakkında görüşüp yardımcı olmak istiyorum.
  • fiberliyor abi F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu paketimiz için biraz geç kaldınız İsterseniz güncel kampanyamızahttps://turk.net/ web sitemiz üzerinden göz atabilirsiniz
  • Bluepower kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, evet çok haklısınız. Süreciniz beklenenden uzun sürmüş ve hala devam ediyor. Bu duruma sizin kadar bizde üzülüyoruz. Sorununuzun asıl sebebi yerel operatör tarafından kaynaklanıyor. Biz bu durumu onlara ilettik ancak net bir geri dönüş alamadığımız için size bilgi veremiyoruz. Yerel operatör tarafının geri dönüşleri sizlere verdiğimiz bilgiler ile doğru orantılı...

    Ben bu konuyu tekrar hızlı bir şekilde aksiyon alabilmek için ilgili birimime iletiyorum. Konuyu takip edeceğim. İstediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşıp bilgi alabilirsiniz. Elimden geldiği kadar bu konuyu takip edip sorunun çözüme ulaşmasında size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Knucker3 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, genel olarak bir ping sorunumuz yok. İsterseniz şöyle yapalım. Siz ping sorunu yaşamaya başladığınız zaman tracert ping testi yapın. Bana ekran görüntüsü ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden iletin. Kontrol edelim. Size daha sağlıklı bir geri dönüş yapalım.
  • E.w.i.f.K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bize OİM, MOİM veya IVR servislerimiz üzerinden bize kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hızlıca kontrol edip size konu hakkında geri dönüş yapsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bize OİM, MOİM veya IVR servislerimiz üzerinden bize kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hızlıca kontrol edip size konu hakkında geri dönüş yapsınlar.
    Sorun giderildi tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.