Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (742. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.281
Cevap
307
Favori
874.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 740741742743744
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 senedir turk net teyim. 7 kisi tavsiyemle memnun kaldigim icin firmaniza abone yaptim. 5 ağustos öğlen modemin internet ışığı sondu dsl isigi yaniyor. Ev telefonun cevir sesi gitti. Arıza kaydı actim turk telekom saha ekibine yonlendirdi. 36 saate cozumlencek soyleniyor. Eger çözümlenmez ise sizin ile yolun sonuna geldim demektir. Abone yaptığım diger kişilerde yakin cevrem onlarıda baska firmalara yonlendiricem bilginiz olsun. Korkum benim bölgemde vdsl hizmeti artik verilmiyor turk telekom benim portumu başkasına verip size vdsl hizmeti artik veremiyoruz demesi umarim oyle birsey olmaz bu konu hakkinda ilgilenmenizi bekliyorum. Modem arayüzünde ki degerleri resim olarak paylaşıyorum.
    TurkNet Destek Burada

    @TurkNetDestek

    ARIZA KAYIT NO 27252660



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismai1 -- 6 Ağustos 2019; 2:43:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sizin kendi yapa altyapınızı kullanıyorum 3 Haftadır DSL INTERNET TELEFON yok 4 arıza kaydı açtım telekom sistem mesajından tt kaynaklı arıza yok diye cevap geliyor siz de arıza kaydını iç tesisat sorunu kabloları kontrol edin yazıp kapatıyorsunuz ben kabloları kontrol ettim daha nasıl edeyim her arıza kaydında özellikle belirtmeme rağmen saha ekipleri dsl hat kontrol cihazıyla apartman girişinden ölçüm yapmak için gelmiyor ölçseler bina girişinde de sinyal olmadığını görecekler ama gelmiyorlar tt kaynaklı arıza yok diye kestirip atıyorlar bu arıza kaydımı da ölçüm yapılmadan iç tesisat sorunu diye kapatırsanız ilk işim iptal dilekçesi göndermek olacak.

    Arıza kaydı numarası 27155493
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numaranızı veya müşteri numaranızı iletir misiniz? Size yardımcı olmaya çalışacağım.
    pm atıldı ilgilenirmisiniz ?
  • 06.07.2019 tarihinde başvuru yaptım, yapmaz olaydım. 06.08.2019 tarihinde Türk Telekom ekipleri teşrif ettiler, dün gece 10:30 gibi mail geldi Turknete hoşgeldiniz diye, bende Bi koşu telefonu bağladım sevinçle, oda ne telefon çatır çatır çalışırken vdsl ışığım yanmıyor, bu sabah üşenmedim kablolar eskidir diyerek, tüm tesisatı değiştirdim zaten bu işi yapıyorum kendimede bir faydam dokunsun dedim, sonuçta değişen bişey olmadı. Yani telefon çalışıyor ve vdsl sinyali yok. Asıl sürpriz 0850li o numarayı çevirmemle başladı, sesli yanıt sistemi beni ordan oraya attı bir tane küfredecek adam bulamadım, hiç kullanmadığım İnternete arıza kaydı oluşturdum 36 saat içinde ilgilenicez diye bir mesaj geldi sorunun Telekom kaynaklı olduğu belirtilmiş. Bide faturalandırma başlatılmış, sanırım iptal dilekçesi ve BTK dan başka çözüm kalmadı..yapacağınız işimde böyle firmanında köküne kibrit suyu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Özel mesaj kutunuza bakarmısınız arkadaşımın yaşadığı bir sorunla ilgili mesaj attım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lordert kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, size PM üzerinden cevap verdim. Arkadaşınız bir sorun yaşamadan 35 Mbps hızları ile VDSL bağlantısını gerçekleştiriyor. Bir sorunu yok diyebilirim.
  • Cose Turche C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, isterseniz bu süreçte size ben yardımcı olabilirim. Bana müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • MahsunBulut kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Üstte ilettiğiniz yorumunuzdan müşteri numaranıza ulaşarak sorununuz ile ilgili birebir olarak ilgileneceğim. Bana istediğiniz zaman PM üzerinden sorununuz ile ilgili ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar yardımcı olup size cevap verebilirim.
  • Merhaba. Arıza kaydım çözümlenmemiş olup şu şekildedir:

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 05-08-2019 15:52:31
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 06-08-2019 10:58:00
    Arıza ID :2019080600062557768
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2019080600130346947
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : BAKIR KABLODA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR
    İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi
    İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi

    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 16384/801/A
    Upload Çıkış Gücü : 12.2
    Download Çıkış Gücü : 15.9
    Upload Kapasite Hızı : 928 kbps
    Download Kapasite Hızı : 1120 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 800 kbps
    Download Mevcut Hızı : 1088 kbps
    Upload Noise Margin : 12.0 dB
    Upload Attenuation : 17.7 dB
    Download Noise Margin : 8.0 dB
    DownloadAttenuation : 26.0 dB

    Bana yardımcı olur musunuz?




  • Pm gönderdim destek için. Yardımcı olur musun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    arkadasımın paket bilgileri kısmında yazan bilgiler bence siz yanlış görüyorsunuz bir an önce düzeltirseniz kaç aydır düzeltilmedi arkadaşımının durumu

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 25 gün oldu, tam tamına 25 gün oldu ve Turknet internetimi hala bağlayamadı.

    Apartnın ankastreye daha Telekom uğramadı bile. Üstüne bugün itibariyle Turknet, utanmadan kurulum ekibi gönderdi, ben biraz kafam çalışmasa kurmaya kalkıyordu, kuracağı da evden ankastreye kurulum yapıp bırakıcaktı aşağıya, ama dediğim gibi aslında aşağıda ne etiket ne bişi yani hiç bir şekilde santrale bağlı bir internet durumum olmadan kurulumu da yaptık diyip gideceklerdi, durdurdum ve yaptırmadım. Aman siz de dikkat edin bu şekilde kurduk diyip bir de üstüne olmayan internetten bunlar fatura kesmeye başlarlar, fatura bağlangıcı yaparlar.

    Gerçekten artık 25 günde bağlanamayan interneti geçtim, insanların neden Turknet hakkında büyük olumsuz ithamlarda bulunduğunu çok net anlayabiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataman5

    25 gün oldu, tam tamına 25 gün oldu ve Turknet internetimi hala bağlayamadı.

    Apartnın ankastreye daha Telekom uğramadı bile. Üstüne bugün itibariyle Turknet, utanmadan kurulum ekibi gönderdi, ben biraz kafam çalışmasa kurmaya kalkıyordu, kuracağı da evden ankastreye kurulum yapıp bırakıcaktı aşağıya, ama dediğim gibi aslında aşağıda ne etiket ne bişi yani hiç bir şekilde santrale bağlı bir internet durumum olmadan kurulumu da yaptık diyip gideceklerdi, durdurdum ve yaptırmadım. Aman siz de dikkat edin bu şekilde kurduk diyip bir de üstüne olmayan internetten bunlar fatura kesmeye başlarlar, fatura bağlangıcı yaparlar.

    Gerçekten artık 25 günde bağlanamayan interneti geçtim, insanların neden Turknet hakkında büyük olumsuz ithamlarda bulunduğunu çok net anlayabiliyorum.
    Parayla rezillik başka bir şey değil tam 31. Gün bugün sonuç yok, rezalet bir firma, bana daha bağlantı ekipleri gelmedi faturalandırma başladı, btk ile ilgili süreci bilen birileri yardımcı olursa imza toplayalım gerekirse nitelikli dolandırıcılıktan dava açalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir avukat arkadaşımla yazıştım şimdi, bu şirketimsi kuruluşla ilgili verdiği cevap şu

    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cose Turche -- 7 Ağustos 2019; 13:9:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ümit5858 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Açık olan destek kaydınızda belirtildiği gibi yerel operatör tarafının müdahale yaptığını veya yaptığını söylediğini görebiliyorum. Sorununuz hala devam ediyor sanırım. İsterseniz ben detaylı olarak kontrol edeyim ve bu süreçte size yardımcı olmaya çalışayım. Bana hizmetinize ulaşabileceğim GSM numaranızı veya müşteri numaranızı PM üzerinden sorununuzun detayı ile birlikte iletir misiniz?
  • Avatar kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hızınızı ve tanımlarınızı 75 Mbps ile buluşturduk ancak bir sorun var. Bu yüzden 75 Mbps olarak kullanamıyorsunuz. Arka planda arkadaşlarım bu durumu modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorisi ile açılan kaydınız üzerinden kontrol ediyor. Bende buradan süreci takip edeceğim. Bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.
  • lordert kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, gerekli işlemler arka planda yapılmış. Hizmet şu an 35 Mbps sinyalleri ile veriliyor. İsterseniz arkadaşınıza ulaşıp tekrar kontrol ettirebilirsiniz. Sorunsuz bir kullanımı var. Size ve arkadaşınıza iyi kullanımlar dilerim
  • ataman5 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle hizmetinizin başında karşılaştığınız bu durum için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numaranızı veya müşteri numaranızı iletirseniz size yardımcı olmaya çalışmak isterim. Detaylıca tüm bu sürecinizi kontrol etmek istiyorum.
  • Cose Turche C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizinle durumunuz ile ilgili PM üzerinden iletişime geçmiştim. Evet süreciniz beklenenden uzun sürmüş. Bu duruma siz kadar bizde üzülüyoruz... Yarın evde kurulum ekibi arkadaşlarımız evinize gelerek gerekli incelemelerini yapacaklar. Gelip kontrol etsinler. Bize detaylı bir bilgi versinler. Yarın tekrar PM üzerinden iletişime geçeriz.
  • MahsunBulut kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sizin sorununuzu çözüme ulaştırmak için arkadşalarım sistem üzerinde açık olan destek kaydınızdan sorunun takibini yapıyorlar ve yapmaya devam ediyorlar.

    Sizin adınıza yarın elitt ekip randevusu oluşturduk. 09.08.2019 15:00:00'da evinize kadar gelerek gerekli incelemelerini yerel operatör saha ekibi arkadaşlar yapacaklar ve sorununuzu çözüme ulaştırmaya çalışacaklar. Ben bu durumu buradan takip edip size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapıyor olacağım. Aksi bir durum olursa bana PM üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 740741742743744
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.