Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (729. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 727728729730731
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İbnulCevzi kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki mesajımı editleme ihtiyacı hissettim. İPTAL SÜrecimle ilgili paylaşımlarıma devam edeceğimi özellikle belirtmiştim.

    Kısaca olayı tekrar hatırlatmak isterim.....
    Turknet kendim aradım hız ne alırım dedim. 80-90 mbps dediler. Zaten komşularımdan da 50 mbps kullanan var olduğundan doğrudur dedim. 35 mbps alıp alamayacağım son onayımda teyit ederek internetimi aldım. İnternetim bağlanana kadar o kadar ilgi vardı ki tüm şikayet yazanlara bunlar istisna diyordum. Bağlantım yapılır yapılmaz modemi VDSL olarak konfigüre edip bağlanmayı denedim. Bağlanmadı. Sonra da ADSL deneyeyim dedim ve acı gerçek ile karşılaştım.
    Sonrası hep aynı TAVA. Yanmaz ve YAPIŞMAZ!!!! Suçlu da her zaman Turk Telekom!!! Yersen!!!!

    Geldiğim son durum. Ne hattınızda 35 mbps alırsınız doğru çıktı ne de kandırılıp cayma muhabbeti doğru çıktı. Beklemekten cayma süresi geçirilerek DOLANDIRILDIĞIMI hissediyorum.
    7 Gündür İptal ettirmeye çalışıyorum ama iptal de ettiremiyorum.

    YETER ARTIK HATTIMI İPTAL EDİN!!!!!

    TurkNet Destek Burada




  • Merhaba sabahtan beri internetim yok. Adsl ışığı yanmıyor ve dns sunucusu calismuyor.Sanırım fisi komple çektiniz . Evden çalışıyorum ve bayağı mağdur oluyorum. Lütfen acil olarak yardımcı olur musunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 2-3 haftadır her gece böyle yavaşlıyor youtube,twitch vs. özel mesaj atıpta dns değiştirin sıkıntı yok diyorlar anca. Bulaşmayın bu nete arkadaşlar internette sıkıntı yok ama twitch ve youtube yavaşlıyor.

    TurkNet Destek Burada
  • 10 15 dk dır internet gitti genel bir sorun mu yoksa bende mi sorun var ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan internet yok dsl ışığı yanmıyor durduk yere gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul Silivriden bildiriyorum internet erisimimiz yine gitti bilginize turknet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzündeki hat değerlerinin ekran görüntüsünü atabilir misiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bursa Osmangazi internet gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginiz için çok teşekkür ederim. Şu anda şehir dışındayım ancak turknet desteğin değerlerini paylaşabilirim.
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet yok yeter artık artık düzeltin neyi düzeltecekseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i-smile İ kullanıcısına yanıt
    Bende bursa osmangazi hürriyet mah. 1 saattir yok internet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün ve bu gece İstanbul internet yok!
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    Bursa/Nilüfer/İhsaniye. Gece internetten gitti 04:30 Sularında geri geldi paketime tanımlanan hız 88Mb , şuan aldığım hız sabit 10Mb . Çalışma var ise niye bilgilendirme yapılmıyor ? Çözümünü ne kadar sürecek ?
  • CANLI DESTEK HATTI...O L M A Y A N tek kurumsunuz TEBRİKLER!!!
  • Mr_Mehmet M kullanıcısına yanıt
    Olsa ne fark edecek ? derdini anlatabilecekmisin müşteri hizmetlerine ?
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:25:38 >
  • coolhearts kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, eğer sorununuz hala devam ediyorsa bizehttps://turk.net/online-islemler/login OİM üzerinden bir destek kaydı açarak sorununuzu detaylı bir şekilde iletin. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışsınlar.
  • Merhabalar, bu durumla karşılaşan farklı kullanıcılarımız var. Konuyu Network Operasyon tarafımız takip ediyor. Kısa süre içerisinde bu durum ile alakalı size net bir geri dönüş yapacağım. Bir sorun varsa kök nedeni bulup müdahale ederek sorunu çözüme ulaştıracağımzıdan şüpheniz olmasın.
  • t3rminator kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için çalışmalarımız planlı bir şekilde devam ediyor. Siz bu planlı çalışma kapsamında belirlenen saatler içerisinde hizmet alamadınız. Yaşanılan genel bir sorun yok. Sadece planlı çalışmaya denk geldiniz.
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için çalışmalarımız planlı bir şekilde devam ediyor. Siz bu planlı çalışma kapsamında belirlenen saatler içerisinde hizmet alamadınız. Yaşanılan genel bir sorun yok. Sadece planlı çalışmaya denk geldiniz.
  • 
Sayfa: önceki 727728729730731
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.