Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
21.703
Cevap
241
Favori
438.932
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj

    Hız profilim yeniden 88064 kbps e düşürülmüş. Ben sorunun ısrarla port kaynaklı olduğunu söylememe rağmen gidip 102400 kbps verdikleri profili düşürme yoluna gidiyor teknik destek çalışanlarınız. Bu şekilde bir arıza çözülmez. Eski profilime geri dönüş yapmak istiyorum. Eğer profil değişikliği yapılmayacak ise iptal etmek durumunda kalacağım.
    Devre Numarası: 1888689329



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 16 Temmuz 2019; 19:40:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Belirtmiş olduğunuz son ödeme tarihinden önce ödeme yapmama rağmen bir sonra ki fatura dönemine kesinti ücreti (+25TL)eklemişsiniz.
    Online işlemler de ki arkadaşlar pek oralı olmadı. Son kez buraya yazma gereği duydum.
    Destek No 26800409 (3 Gündür ne yazan var ne soran!)
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Tam 12 gün oldu ancak halen kurulum gerçekleşmedi. Türk net, türk telekom geldi diyor, aslında gelen giden yok, türk telekom gelmiş ama sizin modem arızalı diyor, külliyen yalan. 12 gündür ankastre kutusuna kablo çekemediler. Bugün olacak yarın olacak ve yapamayınca modeminiz bozuk diyorsunuz. Aşağıya kablo çekmemişsiniz ki modeme takalım onu :)
    _____________________________
  • Yarbay
    5123 Mesaj
    geçen hafta 10 temmuzda kardeşimin aboneliği için iptal faksı gönderdik, hâlâ abonelik sonlandırılmadı, btk'ya şikayet etmemiz mi lazım iptal ettirebilmek için?
    destek no 26870652
    _____________________________
    xbox live/steam/battlelog bf4/uplay: Emre19TR
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
  • Çavuş
    43 Mesaj
    Yaklaşık 7 ay gayet problemsiz çalışan türknet yaklaşık on günden beri
    sık kopma ve düşük bağlantı hızı nedeniyle insanı çilden çıkardı bende yorumlara ve
    oturduğum bölge altyapısı 35 mps karşılıyor diye abone oldum abone olurken aşağı kutuya kadar 26 metre
    kablo çekildi (tarafımdan Ücretli) dedimki şans kader kısmet buraya kadarmış internet benim için önemli
    burada teknik destek veren arkadaşta ve çağrı merkezi ile karşı cins muhabbeti gibi yaz çiz hikaye kendilerine
    rica ettim bir alo deyin hikaye o yüzden abonelik iptali ile alakalı çağdışı faks işlemini yapıp
    bu türknet defterini kapatıyorum.
    Son tavsiyem.(ALMAYIN ALDIRMAYIN YANINDAN BİLE GEÇMEYİN)
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhaba, sorununuzun çözülmesine sizin kadar sevindim. İyi kullanımlar dilerim.
    |
    |
    Yumurtacık kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhabalar, Ookla-Speedtest'in Kasım 2018 verilerine göre Türkiye'nin sabit internetteki ortalama download hızı 18.76 Mbps'dir. Siz bu değerlerin hemen hemen beş katı olan 88 Mbps ile kullanım gerçekleştiriyorsunuz. Biz her zaman için ulaşılabilen maksimum hızları kullanıcılarımıza veriyor ve vermeye çalışıyoruz.

    Ara ara hız kayıpları yaşayabilirsiniz. Bunların birbirinden farklı sebepleri olabilir. Bölgenizde alt yapınıza müdahale edilmiş olabilir. Kablolarınızda sorun yaşanmış olabilir. Bunlar hep yaşanabilecek şeyler... Sonuçta size sadece gelen hızlar kablolar üzerinden veriliyor.

    Bu arada HD kalitesinde bir film izlemek istediğinizde size yeterli olan hız 5 Mbps seviyelerindeyken, 4K kalitesinde bir şey izlemek istediğinizde 8 Mbps seviyelerindeki hız değerleri yeterli oluyor. Siz 88 Mbps ile bağlantı gerçekleştiriyorsunuz. Bu hız ile yapamayacağınız bir şey olduğunu düşünmüyorum.

    İptal tercihi tamamen sizin sorumluluğunuzda olan bir durumdur. Tabii bizi kullanmaya devam etmenizi çok isteriz ancak iptal ettirmek isterseniz kararınıza saygı duyarız.
    |
    |
    Kubilaykaracam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhabalar, arkadaşlarım sizi gün içerisinde sözlü bilgi vermek için aramışlar ancak ulaşamamışlar. Hizmetinizi kontrol ettiklerinde 101,01 TL tutarlı haziran ayı faturanızı 09.07.2019 da ödemişsiniz fakat faturalarınıza yansıyan kısıtlama ücretleri önceki aylar ait faturalarınızı ayın 10'u ve sonrasında ödediğiniz için size 25 TL yansıtılmıştır. İsterseniz online işlemler merkezimizden ödeme tarihlerinizi kontrol edebilirsiniz.
    |
    |
    msttf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhabalar, gün içerisinde sizinle PM üzerinden bizzat ben ilgilenmiştim. Yaşamış olduğunuz durumu size detaylarıyla açıklamıştım. Bazı durumlarda bizim elimizde olmayan sebeplerden dolayı süreç uzuyor. Yerel operatör tarafı ile yazışıyoruz.
    Sizinle konuştuktan sonra gerekli tüm işlemleriniz arka planda ve sahada yapıldı ve şu an sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirebiliyorsunuz. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşın. Elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olmaya çalışayım. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
    |
    |
    root2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj

    1 saat önce internetim kesildi sanırım genel sorun değil. İlgilenebilir misiniz acaba hocam?

    Destek no: 26924866



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İnsanlar konusunda daha az, fikirler konusunda daha çok meraklı olun.
  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhabalar, iptal dilekçeniz sisteme yüklenmiş. Açık kaydınız içerisine detay olarak eklenmiş. Arkadaşlarım yapması gereken kontrolleri tamamladıktan sonra son kez sözlü olarak onayı alarak hizmeti iptal edeceklerdir.
    |
    |
    emre1393 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9688 Mesaj

    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Hemen açtığınız destek kaydınızı önceliklendiriyorum. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler ve konu ile alakalı size geri dönüş yapsınlar.
    |
    |
    Zikuvikuzi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj

    2 gün önce 100 mbps ile bağlantı sağlarken neden düştüğünü size soruyor ve profilimi güncellemenizi istiyorum. Klasik cevaplar vermeyin lütfen. Bugün 4k yayın için minimum bitrateler ortada iken siz 8000 kbps ile full hd yayın izlersiniz. Lütfen kopyala yapıştır veya kendi öngörünüzde olan mesajlar atmak yerine yapıcı ve profilimi eski haline getirmeye yönelik mesajlar atın.
    Profesyonellikten gün geçtikçe uzaklaşıyorsunuz. 88 mbps ile yapamayacağım hiçbir şey olmamasına rağmen şehir içinde kaldığım süre boyunca 3 saat stabil bir bağlantım olmadı. Ben bunu dert bile etmiyorum. Yoğunluk azaldığında sorunlar devam ederse iptal ederim zaten diyorum. Ancak siz gelmişsiniz masa başında oturan ve hat kapasite değerlerimde sorun olduğunu söylediğimde hız profilini değiştiren ve sonrasında eski haline getirdiğini belirterek yalan söyleyen çalışanınızı savunuyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 17 Temmuz 2019; 16:46:3 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    36 Mesaj
    Merhaba 10 Temmuzda internet gelen hatta hala ev telefonu hattını kullanamıyorum. Müşteri temsilcisi dediğimde yuvarlama konuşuyor. 17 Temmuz hala ev telefonu kullanamıyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Nakil işlemi yapmak istiyorum ancak taşındığım bina yeni olduğundan bina numarası net olarak belli olmadığı için destek kaydı olusturamadim. İptal talebi oluşturmak zorunda kaldım.Henuz arayan olmadı nakil işlemi için yardımcı olabilir misiniz?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj

    Selamlar,
    Yaklaşık 6 gündür arıza kaydı açıyoruz ama sonuca varamıyoruz.
    Önce çevir sesi ve internet yoktu, sonra çevir sesi geldi ama internet hala yok.
    Burası iş yeri bir ticarethane ve 6 gün internetin olmaması büyük problem.
    Özellikle de muhatap bulunamıyor ve destek kayıtlarına standart dönüş geliyor. Ama çözüm yok.
    En son Salı günü cevap aşağıdaki gibidir.

    Merhaba ------ Bey, Ben Aysegul C.

    Telefon hizmetinizde ki sorun tanimsal bir problem kaynakliydi. Tanimlarda ki sorun giderildi ve 24 saat icinde sabit hattiniz aktif hale gelecektir. Iyi gunler.

    Netice de hala bir ÇÖZÜM ÜRETİLEMEDİ. Üstelik STATİK IP kullanmaktayız.

    Müşteri NO: 836813
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    "Yaşlandığımız için vazgeçmeyiz oyun oynamaktan,
    Oyun oynamaktan vazgeçtiğimiz için yaşlanırız."
    Bernard SHAW
  • Yarbay
    9208 Mesaj

    İsyeriniz vs icinse neden turknet kullaniyorsunuz ki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    scorpman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    İsyeriniz vs icinse neden turknet kullaniyorsunuz ki?
    Yaklaşık 2,5 yıldır sorunsuz kullanıyorduk. Son 1 haftaya kadar.
    Aynı hızlarda diğer markaların fiyatı ikiye katlaması,
    Kota kısıtlamasının olmaması

    Ve bunun gibi bilinen nedenlerden ötürü.
    _____________________________
    "Yaşlandığımız için vazgeçmeyiz oyun oynamaktan,
    Oyun oynamaktan vazgeçtiğimiz için yaşlanırız."
    Bernard SHAW
  • Yarbay
    2473 Mesaj

    Hocam online islemler iyi degil bu forumdaki abi biliyor onun cevabini bekleyin o cozer



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    scorpman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2116 Mesaj
    Selamlar.

    Bir önerim olacak.

    Birkaç gün önce nakil işlemlerini başlattım. Uygulamanızda nakil işlemleriniz başlatıldı, ilerliyor vs. genel bilgiler yazıyor. 2 gün önce telefonla arandım ve çarşamba günü nakil işleminiz gerçekleşecek, gelmeden ararız dendi. Taşınacağım yer uzak olduğu için garantiye almak istedim, gittim bekledim boş evde 1 gün, ne gelen var ne giden. Bugün yani Perşembe aradılar, nakil için geleceğiz dediler. Dün bekledik gelmediniz, bugün evde yokuz dedim. Nasıl olur burada sistemde Perşembe için randevu oluşturulmuş dediler.

    Özetle demek istediğim, madem böyle randevuları falan oluşturduğunuz gördüğünüz bir sistem var, bunu uygulamanıza entegre etsenize. Belki ben yanlış anladım, belki arayan arkadaşlar bir hata yaptı. Ama randevu için kayıt oluşturunca SMS’le, mail ile ya da en azından uygulamanız üzerinden yazılı bir mesaj gelse daha sağlıklı olmaz mı?

    Bu şekilde hem benim zamanım çalındı hem teknik servisinizin planları bozuldu.

    2019 yılında bunları yaşamak garip geliyor...
    _____________________________




Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
192.168.1.1
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,701
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.