Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (728. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ahmgrr Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.276
Cevap
307
Favori
874.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 726727728729730
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, Ookla-Speedtest'in Kasım 2018 verilerine göre Türkiye'nin sabit internetteki ortalama download hızı 18.76 Mbps'dir. Siz bu değerlerin hemen hemen beş katı olan 88 Mbps ile kullanım gerçekleştiriyorsunuz. Biz her zaman için ulaşılabilen maksimum hızları kullanıcılarımıza veriyor ve vermeye çalışıyoruz.

    Ara ara hız kayıpları yaşayabilirsiniz. Bunların birbirinden farklı sebepleri olabilir. Bölgenizde alt yapınıza müdahale edilmiş olabilir. Kablolarınızda sorun yaşanmış olabilir. Bunlar hep yaşanabilecek şeyler... Sonuçta size sadece gelen hızlar kablolar üzerinden veriliyor.

    Bu arada HD kalitesinde bir film izlemek istediğinizde size yeterli olan hız 5 Mbps seviyelerindeyken, 4K kalitesinde bir şey izlemek istediğinizde 8 Mbps seviyelerindeki hız değerleri yeterli oluyor. Siz 88 Mbps ile bağlantı gerçekleştiriyorsunuz. Bu hız ile yapamayacağınız bir şey olduğunu düşünmüyorum.

    İptal tercihi tamamen sizin sorumluluğunuzda olan bir durumdur. Tabii bizi kullanmaya devam etmenizi çok isteriz ancak iptal ettirmek isterseniz kararınıza saygı duyarız.




  • msttf M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, arkadaşlarım sizi gün içerisinde sözlü bilgi vermek için aramışlar ancak ulaşamamışlar. Hizmetinizi kontrol ettiklerinde 101,01 TL tutarlı haziran ayı faturanızı 09.07.2019 da ödemişsiniz fakat faturalarınıza yansıyan kısıtlama ücretleri önceki aylar ait faturalarınızı ayın 10'u ve sonrasında ödediğiniz için size 25 TL yansıtılmıştır. İsterseniz online işlemler merkezimizden ödeme tarihlerinizi kontrol edebilirsiniz.
  • Merhabalar, gün içerisinde sizinle PM üzerinden bizzat ben ilgilenmiştim. Yaşamış olduğunuz durumu size detaylarıyla açıklamıştım. Bazı durumlarda bizim elimizde olmayan sebeplerden dolayı süreç uzuyor. Yerel operatör tarafı ile yazışıyoruz.
    Sizinle konuştuktan sonra gerekli tüm işlemleriniz arka planda ve sahada yapıldı ve şu an sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirebiliyorsunuz. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşın. Elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olmaya çalışayım. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    1 saat önce internetim kesildi sanırım genel sorun değil. İlgilenebilir misiniz acaba hocam?

    Destek no: 26924866

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, iptal dilekçeniz sisteme yüklenmiş. Açık kaydınız içerisine detay olarak eklenmiş. Arkadaşlarım yapması gereken kontrolleri tamamladıktan sonra son kez sözlü olarak onayı alarak hizmeti iptal edeceklerdir.
  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Hemen açtığınız destek kaydınızı önceliklendiriyorum. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler ve konu ile alakalı size geri dönüş yapsınlar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    2 gün önce 100 mbps ile bağlantı sağlarken neden düştüğünü size soruyor ve profilimi güncellemenizi istiyorum. Klasik cevaplar vermeyin lütfen. Bugün 4k yayın için minimum bitrateler ortada iken siz 8000 kbps ile full hd yayın izlersiniz. Lütfen kopyala yapıştır veya kendi öngörünüzde olan mesajlar atmak yerine yapıcı ve profilimi eski haline getirmeye yönelik mesajlar atın.
    Profesyonellikten gün geçtikçe uzaklaşıyorsunuz. 88 mbps ile yapamayacağım hiçbir şey olmamasına rağmen şehir içinde kaldığım süre boyunca 3 saat stabil bir bağlantım olmadı. Ben bunu dert bile etmiyorum. Yoğunluk azaldığında sorunlar devam ederse iptal ederim zaten diyorum. Ancak siz gelmişsiniz masa başında oturan ve hat kapasite değerlerimde sorun olduğunu söylediğimde hız profilini değiştiren ve sonrasında eski haline getirdiğini belirterek yalan söyleyen çalışanınızı savunuyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilaykaracam -- 17 Temmuz 2019; 16:46:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 10 Temmuzda internet gelen hatta hala ev telefonu hattını kullanamıyorum. Müşteri temsilcisi dediğimde yuvarlama konuşuyor. 17 Temmuz hala ev telefonu kullanamıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Nakil işlemi yapmak istiyorum ancak taşındığım bina yeni olduğundan bina numarası net olarak belli olmadığı için destek kaydı olusturamadim. İptal talebi oluşturmak zorunda kaldım.Henuz arayan olmadı nakil işlemi için yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar,
    Yaklaşık 6 gündür arıza kaydı açıyoruz ama sonuca varamıyoruz.
    Önce çevir sesi ve internet yoktu, sonra çevir sesi geldi ama internet hala yok.
    Burası iş yeri bir ticarethane ve 6 gün internetin olmaması büyük problem.
    Özellikle de muhatap bulunamıyor ve destek kayıtlarına standart dönüş geliyor. Ama çözüm yok.
    En son Salı günü cevap aşağıdaki gibidir.

    Merhaba ------ Bey, Ben Aysegul C.

    Telefon hizmetinizde ki sorun tanimsal bir problem kaynakliydi. Tanimlarda ki sorun giderildi ve 24 saat icinde sabit hattiniz aktif hale gelecektir. Iyi gunler.

    Netice de hala bir ÇÖZÜM ÜRETİLEMEDİ. Üstelik STATİK IP kullanmaktayız.

    Müşteri NO: 836813
  • scorpman kullanıcısına yanıt
    İsyeriniz vs icinse neden turknet kullaniyorsunuz ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    İsyeriniz vs icinse neden turknet kullaniyorsunuz ki?
    Yaklaşık 2,5 yıldır sorunsuz kullanıyorduk. Son 1 haftaya kadar.
    Aynı hızlarda diğer markaların fiyatı ikiye katlaması,
    Kota kısıtlamasının olmaması

    Ve bunun gibi bilinen nedenlerden ötürü.
  • scorpman kullanıcısına yanıt
    Hocam online islemler iyi degil bu forumdaki abi biliyor onun cevabini bekleyin o cozer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar.

    Bir önerim olacak.

    Birkaç gün önce nakil işlemlerini başlattım. Uygulamanızda nakil işlemleriniz başlatıldı, ilerliyor vs. genel bilgiler yazıyor. 2 gün önce telefonla arandım ve çarşamba günü nakil işleminiz gerçekleşecek, gelmeden ararız dendi. Taşınacağım yer uzak olduğu için garantiye almak istedim, gittim bekledim boş evde 1 gün, ne gelen var ne giden. Bugün yani Perşembe aradılar, nakil için geleceğiz dediler. Dün bekledik gelmediniz, bugün evde yokuz dedim. Nasıl olur burada sistemde Perşembe için randevu oluşturulmuş dediler.

    Özetle demek istediğim, madem böyle randevuları falan oluşturduğunuz gördüğünüz bir sistem var, bunu uygulamanıza entegre etsenize. Belki ben yanlış anladım, belki arayan arkadaşlar bir hata yaptı. Ama randevu için kayıt oluşturunca SMS’le, mail ile ya da en azından uygulamanız üzerinden yazılı bir mesaj gelse daha sağlıklı olmaz mı?

    Bu şekilde hem benim zamanım çalındı hem teknik servisinizin planları bozuldu.

    2019 yılında bunları yaşamak garip geliyor...




  • Sercan_000 S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, neden sorun yaşadığınızı araştıralım. Detaylı kontrol edip size yardımcı olmaya çalışalım. Bana müşteri numaranızla birlikte yaşadığınız sorunu PM üzerinden iletir misiniz?
  • slmessi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, PM üzerinden bana ulaşır mısınız? Ben size yardımcı olmaya çalışacağım. Ancak yeni binaysa ve alt yapısı yoksa ne yazık ki size hizmet veremeyebiliriz. Bunların hepsini kontrol edelim. Size geri dönüş yapalım.
  • scorpman kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizin hattınızda hiç bir sorun yok. Siz modem kurulumunuzu doğru bir şekilde yapamadığınız için hizmetinizi kullanamıyorsunuz. Modeminizi doğru bir şekilde kurabilirseniz hizmetinizi kullanabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Saha ekibiniz yok mu sizin.
    Gelip kursun o zaman.
    2,5 yıldır aynı modemde sorun yaşamadık son bir haftada mı sorun oldu.

    Modem kurulumunda hiç bir sorun yok.
    Sorun maalesef ki servis sağlayıcı da.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu konuyu biz takip ediyoruz ancak tüm sorumluluk bizim elimizde olmuyor. Nakil işlemlerinde biz yerel operatör tarafına durumu iletiyoruz ve onlar kendi sistemlerinden müsaitlik durumlarına göre sizi arayarak randevu veriyorlar. Bize şu tarihte gideceğiz diye bir bilgi verilmiyor. Bu yüzden kendi sistemlerimize entegre edemiyoruz.
    Yoğunluk durumlarına göre bazı durumlarda randevulara uyum sağlayamıyor olabilirler haklısınız. Belki siz buna denk gelmişsinizdir. Sizinle daha önce PM üzerinden iletişime geçtiğimi hatırlıyorum. İsterseniz bana tekrar müşteri numaranızı PM üzerinden iletin. Ben konuyu takip edip size yardımcı olmaya çalışayım.
  • scorpman kullanıcısına yanıt
    Hizmetiniz arkadaşlarım tarafından arka planda detaylıca kontrol etmişler ve hattınızda bir sorun görülmemiş. Modem kurulumu hatalı olduğu için bağlantı gerçekleştiremiyorsunuz. Başka bir sorun yok. Modem kurulumu sizin sorumluluğunuzdadır. İsterseniz donanımsal yardımınızı bilgili kişilerden alabilirsiniz. Modem kurulumu için bir ekip göndermiyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 726727728729730
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.