Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (647. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 645646647648649
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güvenli internet hizmeti aktif edlince modem ip alamıyor. destek kaydı açtım yeterli bilgiye sahip olmayan bir temsilci alakasız şeyler söyledi. sorunun çözümü için yardımınızı bekliyorum
  • byJuck kullanıcısına yanıt
    Santralde yapa yok mu hocam yakınsanız yüksek upload alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    yapa yok
  • Merhaba,

    Özel mesajlara cevap verilmiyor mu? Buradan mı yazmam gerekiyor problemimi?
  • aovardar A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, cevaplanmamış özel mesajımız yok. Sizin mesajınızı göremedim. Tekrar mesaj atar mısınız?
  • smtetn S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, VAE santralleri içerisinden hizmet alan kullanıcılarımıza TT tarafının belirlediğinden fazla upload hızları veremiyoruz. Şuan için VAE'de verilebilen maksimum upload hızları 4 Mbps'e kadardır. YAPA santrallerimiz içerisinde bulunan ve hizmet alan kullanıcılarımıza ulaşabildikleri maksimum upload hızlarını verebiliyoruz.
  • Love GTA V L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız tanımlarınızı tekrar 79/4'e çektik. TT sistemi arka planda altyapınızı daha yüksek hızları desteklediği için bu tanımlara arada sırada müdahale edebiliyor. Siz bu yüzden 88/2'ye düşüyorsunuz. Zaten biliyorsunuz ki TT tarafının 80 Mbps üstü hızları sağlıklı çalışmıyor. 88 Mbps ile download bağlantısı olan kullanıcılarımız upload hızları 2 Mbps ile buluyoruz. Bir tanım sorunu var.

    Şuan sizin hizmetinizde herhangi bir başka sorun yok. İstediğiniz işlemleri gerçekleştirdik. Sorunsuz olarak kullanım gerçekleştiriyorusunuz. İyi kullanımlar dilerim
  • kasvet-efza kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizinle bu konu hakkında PM üzerinden iletişime geçip cevap vermiştim. Sistemsel bir sıkıntı olabilir. Bu durumu Network Operasyon tarafıma hemen çevirdim. En kısa süre içerisinde durumu kontrol edip size bu konu hakkında yardımcı olmaya çalışacağız. Sorunu bulup kısa süre içerisinde çözüme ulaştıracağız.
  • el.ixira E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizden istenen hız testlerinizi yaptığınızı ve sistem üzerinde açık olan destek kaydınızın içerisine eklediğinizi görüyorum. Bizde bu paylaşımları kendi içimizde inceledikten sonra TT tarafına ekran görüntüleriyle birlikte sorunu ilettik. Onlarla iletişim içerisindeyiz. Ekiplerin adresinize gönderilmesi için talep oluşturduk. Kontrolleri yapacağız. Konu hakkında size gün içerisinde detaylı olarak geri dönüş yapacağız. Bana bu konu hakkında istediğiniz zaman buradan ulaşabilirsiniz.
  • Merhaba, normalde bugune kadar turknet ile ilgili herhangi bir sorun yasamadim ancak son 1 gundur internete baglanamiyorum, tum isiklar sorunsuz bir sekilde yaniyor fakat DSL isigi hafif kirmizimsi bir renkte yaniyor, ve ip adresi alinamiyor seklinde bir hata ile karsilasiyorum.Normalde sikintisiz baglanirdim, fakat bu sefer ne bilgisayardan ne de telefondan baglanabiliyorum.Yardimci olabilir misiniz?

    Destek kaydim 24851746

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xMassiveStrokex

    Merhaba, normalde bugune kadar turknet ile ilgili herhangi bir sorun yasamadim ancak son 1 gundur internete baglanamiyorum, tum isiklar sorunsuz bir sekilde yaniyor fakat DSL isigi hafif kirmizimsi bir renkte yaniyor, ve ip adresi alinamiyor seklinde bir hata ile karsilasiyorum.Normalde sikintisiz baglanirdim, fakat bu sefer ne bilgisayardan ne de telefondan baglanabiliyorum.Yardimci olabilir misiniz?

    Destek kaydim 24851746
    modemde sıkıntı olmasın?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aynı sorun bendede mevcut 35 mbit hızım 1 haftadır 1-2 mbit hızlarında ve aşırı yüksek ping sorunu mevcut. Durumu size bildireli 3 iş günü oldu, sözde ekiplerin adresime gönderilmesi için talep oluşturmuştunuz değişen hiç birşey yok destek talebimde "Arıza kaydı işletmeci tarafında randevu alınmadığı için kapanmıştır" yazıyor bunun ne demek olduğunu sordum cevap yok. Destek kaydını oluşturduğumdan beri modemdeki internet ışığı sönüyor bağlantı kesiliyor ve 5 saat 10 saat internet olmuyor. Çalışma yapıyorlar düzelir diyorum değişen hiç birşey yok. Ne zaman tenezzül edip ilgilenmeyi düşünüyorsunuz acaba?

    24779588 Destek No.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Syl4r -- 28 Mart 2019; 11:18:50 >
  • xMassiveStrokex kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sorunu 24851746 numaralı destek kaydınız üzerinden takip edeceğiz. Arka planda işlemlerimizi gerçekleştirelim. Size konu hakkında geri dönüş yapalım ancak sorununuz modeminizden kaynaklanıyor olabilir. Modeminizden kaynaklı bir sorun yaşıyor olabilirsiniz.
  • Syl4r S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben bu konuyu ilgili ekip arkadaşlarıma detaylıca ilettim. Hizmetinizi kontrol etmeye devam ediyoruz. Bu sorunların birden fazla sebepleri olabilir. O yüzden arkadaşlarım süreci hassas takip ediyorlar. Size gün içerisinde açık olan destek kaydınızdan ve sözlü olarak arayarak iletişime geçeceklerdir. Bende bu süreci elimden geldiği kadarıyla buradan takip edeceğim. İstediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    3 gün oldu hala internet yok. TT ile görüştüm. Bizde bekleyen iş emr yok diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    24845490 destek numarasıyla bir talep bıraktım. Sokağıma yeni kabinler kuruldu ve ankastreden daireme cat6 kablo çektim. Yani alt yapım sorunsuz ve yeni. Modemime şu anda adsl sinyali veriliyor. Vdsl sinyali verilmesini istiyorum bunu belirttim ama dönüş olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Redible kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizin hizmetinizi kontrol ettim. Şuan bağlı olduğunuz santral dolabınızla olan mesafeniz 2200 metredir. Bu yüzden ADSL hızları ile hizmet alıyorsunuz. Dediğiniz gibi ise size yakın olan santrali arka planda arkadaşlarım kontrol etsinler. Size uygunluk derecesini gözlemlesinler. Bu konu hakkında açmış olduğunuz 24845490 numaralı kaydınıza istinaden ben size arayarak geri dönüş yaptıracağım.

    Bu arada siz VDSL olarak hizmet kullanmak istiyorsunuz ancak yeni santral dolabınızda boş VDSL portu yoksa VDSL olarak hizmet alamazsanız. İsterse santral evinizin altında olsun. Boşta VDSL portu olması gerekiyor. Tüm bu kontrolleri yapıp size konu hakkında dediğim gibi geri dönüş yapacağız. Bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar buradan tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • magnumibo M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sistem üzerinden açık olan destek kaydınızı benimle buradan paylaşır mısınız? Ben kontrol edip size geri dönüş yapayım. TT bu gibi durumlarda kullanıcılarımıza bilerek ve isteyerek hatalı geri dönüşler yapabiliyor. Bunu bilmenizi isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Acaba hesabım yeni olduğu için PM atamıyor olabilir miyim? İlginç bir şekilde benimde gönderilmiş mesaj kutum boş, iki ayrı mesaj atmıştım size ilginç.
  • Eski oturduğum yerde maksimum 50mbit download desteklediği için yeni oturduğum yerde de 50 hız alıyorum ama hattım sorgulama sayfasında 75 alabileceğimi söylüyor.Hatta Superonline fiber ve kablonette mevcut binada 100mbit download ve 4den yüksek upload almak için ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 645646647648649
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.