Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (645. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 643644645646647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bugün İstanbul Anadolu yakasında bir sorun mu var? İnternetim 75 mbit olmasına rağmen şu an ~8Mbit civarı biz hız almaktayım.

    Bilginiz var mıdır?

    Teşekkürler.
  • Doggymania kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, TT tarafının 80 Mbps üstü tanımlarında bir sorun var. Bu yüzden 80 Mbps'nin üzerinde download hızı alan kullanıcılar upload hızı olarak 2 Mbps ile bağlantı gerçekleştirebiliyor.
  • Güvenli internet kısmında Aile profili ayarlandığında internet kullanılmaz hale geliyor sayfalar açılmıyor .

    Buna benzer sorun yaşayan varmı acaba? vae kullanıcıları deneyip sonucu bildirebilirmermi rica etsem.

    not: aile profiline aldıktan sonra modemi kapatıp açmak gerekiyor.
  • tomb.raider kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, genel bir sorunumuz yok. Siz bu durumu bize OİM, MOİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir destek kaydı açarak iletirseniz arkadaşlarım hizmetinizi daha detaylı bir şekilde inceleyerek size bu süreç hakkında yardımcı olmaya çalışacaklardır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    OİM üzerinden destek kaydı açtım. İlginiz için teşekkürler.
  • xafer12 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bir sorun olduğunu düşünüyorsanız bu durumu bize OİM, MOİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden kayıt açarak iletebilirsiniz. Arkadaşlarım bu durumu arka planda kontrol ederek bir sorun varsa çözüme ulaştırmaya çalışacaklardır.
  • tomb.raider kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlarım açmış olduğunuz destek kaydınıza en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacaklardır. Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, TT tarafının 80 Mbps üstü tanımlarında bir sorun var. Bu yüzden 80 Mbps'nin üzerinde download hızı alan kullanıcılar upload hızı olarak 2 Mbps ile bağlantı gerçekleştirebiliyor.
    bu konu ne zaman çözülür? bundan sonra böyle mi kalacak bilgisi aldınız? santraldeki kurumsal TT yetkilisini arayabildiniz mi?
  • Static ip hizmeti almak istiyorum sitenizde fakat hata alıyorum yardımcı olabilirmisiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomb.raider kullanıcısına yanıt
    -
    TP-LINK(conf)#traceroute lux.valve.net
    Name:lux.valve.net
    Address:146.66.152.2

    traceroute to 146.66.152.2 (146.66.152.2), 30 hops max, 60 byte packets
    1 172.17.1.184 (172.17.1.184) 5.334 ms 5.012 ms 5.299 ms
    2 159.146.22.149 (159.146.22.149) 5.942 ms 6.079 ms 6.051 ms
    3 159.146.22.150 (159.146.22.150) 5.626 ms 5.530 ms 6.027 ms
    4 159.146.22.153 (159.146.22.153) 7.897 ms 8.300 ms 8.153 ms
    5 91.213.211.112 (91.213.211.112) 40.965 ms 41.123 ms 41.048 ms
    6 91.213.211.228 (91.213.211.228) 41.133 ms 40.267 ms 40.045 ms
    7 192.168.135.3 (192.168.135.3) 46.506 ms 46.255 ms 46.078 ms
    8 * * *
    9 146.66.154.218 (146.66.154.218) 50.567 ms 50.061 ms 50.091 ms
    10 * * *
    11 146.66.152.2 (146.66.152.2) 52.511 ms 53.387 ms 52.452 ms



    TurkNet Destek Burada


    bende bir sıkıntı görünmüyor / Altunizade Santral




  • öncelikle arayüzünüz berbat internet varken online işlemler kısmından kayıt açamıyorum bile. Hattımda aylardır süren bir durum vardı ki şöyle, internet ışığı yanıyor ama hiçbir şekilde veri alamıyorum ama veri almaya başladığı zaman kesilmiyor, örnek vereyim bir indirme başlatabilirsem sorunsuz şekilde sonuna kadar iniyor lakin bu sorunu yaşarken internette bir sayfa bile açamıyorum, modemi yeniden kurmak ve kapatıp açmak gibi şeyler de yaramıyor, ve bu yetmezmiş gibi 2 gündür başka bir durum başladı. Çok ağır şekilde lag ve ping problemleri başladı. Normalde modemim line stats bölümünde 110bin kbpsden fazla downstream gösterirken şimdi 35bine düşmüş durumda. 100 mbps tarifenizi kullanıyordum, hız testi yaptığımda 82 geliyor, 4 gidiyordu bundan memnundum, şimdi hız testi yaptığımdaysa yaklaşık 25 download alıyorum, uploadımsa rezalet şekilde 1 bile değil. 0.60 küsür, aylardır önceki sorunum için kaç defa kayıt açtım ama o kadar mağdur bıraktınız ki. Bir seferinde beni arayıp sorununuzu çözemedik ama kaydınızı kapatıyorum kusura bakmayın dediniz. Başka bir şey demiyorum. Özel bilgileri pm yoluyla atıyorum, buTurkNet Destek Burada modem değerlerim




  • 1328896 müşteri numaralı aboneyim. İnternet geçiş işlemim başarılı bir şekilde tamamlandı ve internete girebildim. Telefon hizmetini ise alamadığım için destek kaydı açtım. Türk telekom ekipleri geldi ne yaptılar bilmiyorum ama şimdi internetde kesildi. Telefon zaten yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magnumibo -- 25 Mart 2019; 19:54:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • magnumibo M kullanıcısına yanıt
    bina girişindeki ankastre kutuya bakar mısınız ? genelde tt ekipleri yalından > pstn+internet e geçişlerde de yeni 1 çift tel bırakıyor onu bina içi tesisata yani daireye giden tel e bağlamanız gerek

    pstn : ev telefonu
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2 saat sonra internet normale döndü hocam. İnternet aşırı yavaştı, sebebini bilmiyorum. Şimdilik bir sorun yok. İlginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • solmagan S kullanıcısına yanıt
    Snr margin değeri çok düşük. İç tesisat veya port sorunu olabilir.
  • Merhaba,
    Geçtiğimiz yaz, yazlığa internet bağlatmak istemiştim. Türk telekom ekibi geldi, binanın dışında telefon/internet kutusu olmadığı için kurulumu yapamadılar. Birkaç sorum olacak:
    - Turknet'in sitesinde kurulum hizmeti verildiğini okudum. Anladığım kadarıyla bu hizmet santralden eve(mesafe 10-15 metre) hat çekimi, bağlantı kutusunun kurulumu ve kutudan-ev içine kablo çekimini içeriyor. Doğru mudur?
    - Adres bilgisi ile altyapı sorguladığımda "Adresinizde xDSL altyapısı bulunmamakta" mesajı alıyorum, sanırım kutunun bulunmamasından dolayı bu mesajı alıyorum, çünkü yan komşumun adresi için sorguladığımda 16 Mb için altyapı desteği olduğu yazıyor. Başvuru yapmak istediğimde "altyapınız uygun değil" diye bir cevap almam değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelanchoLy - Man

    Bu mesaj silindi.
    Aynı sorunu bende çekiyorum. Turktelekom geldi bozdu. Türknetin de saha dolaplarına müdahale yetkisi yok. Gelip düzeltmelerini bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    siz hiç kapatma talebi vermeden 88 veya 18 ile bağlayan devre numaranız ile churn - geçişe başvurun, kurulum vs ödemenize gerek kalmaz, port yok ile uğraşmazsınız, yapa da boş port olunca zaten sistem sizin yapa ya alınmanız için talep açar

    chrun (cep telefonu numara taşıma gibi yapılır - ttnet alo vb telefon hizmetiniz varsa o ev telefonunu da turknet e bildirmeniz gerekir - sol voip den taşıma olmaz/alengirli)
    Bu taşıma işlemi her operatör için gecerlimi hocam. Churn dediginiz olay

    Yani ilerde Turknet ten ayni yöntemle Superonline a tasiyabilirmiyim mesela ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    90 gün geçtikten sonra Taşıyabilirsiniz tabi ama orada 8 mbit sınırsız adsl 90 TL

    Yine de sol e giderim der iseniz ev telefonu + internet kullanıyorum - size yalın geçmek istiyorum diyin

    Edit : DSL de geçerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 27 Mart 2019; 12:13:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rt-212 adsl 2 model turknet te kullanılabilirmi? alt yapı vdsl 35 mbit destekliyor ?

    TurkNet Destek Burada
  • 
Sayfa: önceki 643644645646647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.