Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (642. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 640641642643644
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba iyi günler. 2126152039adsl kodlu müşterinizim. 24552916 destek no'lu adsl'den vdsl'e geçiş talebim 3 iş günü olmasına rağmen hala sonuçlandırılmadı. Bir bilgi de verilmedi. Durum nedir acaba bilginiz var mı?
  • mehmetsokmen3 M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, iletmiş olduğunuz GSM numaranızla hizmetinize ulaşamıyorum. Hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası iletirseniz daha detaylı bir şekilde incelememi yaptıktan sonra konu hakkında size geri dönüş yapabilirim.
  • HeLLScOrPioN H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu durumu arka planda kontrol etmemiz gerekiyor. Rica etsem bana GSM numaranızı veya müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • ultramavi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Aktivasyon sürecinizi ilgili ekip arkadaşlarıma ulaşarak önceliklendirdim ve işlemlerinizi tamamladık. Şuan tekrar kontrol ettiğimde sorunsuz bir şekilde 35 Mbps ile bağlantı gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. İyi kullanımlar dilerim.
  • ustavolkan kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle kurulum ekiplerinin vermiş olduğu randevuya uyum sağlamadıkları için sizden özür dileriz. Ben bu durumu ilgili ekip arkadaşlarıma iletmiştim. Sizinle gün içerisinde sözlü olarak iletişime geçmişler ve randevu oluşturmuşlar. Hizmetiniz aktif hale gelene kadar bu süreci bende kontrol edeceğim. Bir sorun yaşarsanız bana direkt olarak PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu sorunu arka planda incelememiz gerekiyor. Ancak sistem üzerinden hizmetinizi kontrol ettiğimde açık bir destek kaydınızın olmadığını görüyorum. Aklınızda bulunsun bu ve bunun gibi destek gerektiren durumlarda bize OİM,MOİM veya IVR sesli yanıt sistemlerimiz üzerinden kayıt oluşturmazsanız biz sizin hizmetinizde sorun yaşayıp yaşamadığınızı göremeyiz.
    En kısa süre içerisinde bu sorununuz ile ilgili bize bir destek kaydı bırakın. Ek olarak sorun yaşanılan zamanlarda trace ping testinizi yapın ve ekran görüntünüzü veya link destek kaydınızın içerisine iletin. Arkadaşlarım hizmetinizi detaylı olarak kontrol edip size geri dönüş yapsınlar.
  • ONUR_345241 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi aramızda görmekten mutluluk duyacağız. Muhtemelen daha önce siz kontrol ettiğinizde bulunmuş olduğunuz bölgenizde YAPA santrallerimizde boş port vardı. Şuan bu portlar dolmuş olabilir. Bu yüzden sistem sizi direkt olarak VAE santrallerinden hizmet alacağınızı gösterebilir. İsterseniz şöyle yapalım. Siz bana PM üzerinden size ulaşabileceğimiz bir GSM numarası isim soyisimle birlikte iletin. Arkadaşlarım sizi arasınlar ve daha detaylı bilgi versinler.
  • mtmy_32 M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu güzel geri dönüşünüz beni oldukça mutlu ettim. Çok teşekkür ederim. Buradan tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi kullanımlar dilerim
  • ocaktan O kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmetiniz iptal edildikten sonra kullanmadığınız günlerin iadesini size yapıyoruz. Bu mesaj size bu yüzden gelmiş. İptal işlemlerinizde sanırım sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydik ancak şuan kontrol ettiğimde mesajınıza ulaşamıyorum. Yoğunluktan dolayı mesajınız alt sıralara indi sanırım. Bana GSM numaranızı veya müşteri numaranızı PM üzerinden tekrar iletin. İade işlemlerinizde size yardımcı olayım. İyi günler dilerim.
  • mertaydin96 M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, VDSL geçiş işlemleriniz için TT tarafına iş emriniz oluşturulmuş. Arkadaşlarım durumunu kontrol ediyorlar. En kısa süre içerisinde size bu konu ile ilgili detaylı bir geri dönüş yapıyor olacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Twitterdaki destek ekibiniz telefon hattının henüz geçmiş sağlanmadığı sebebiyle vdsl geçişinin gerçekleştirilmedigini söyledi. Bu geçiş ne zaman sağlanacak?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mertaydin96 M kullanıcısına yanıt
    Telefon hizmetinizin geçişi için durumu TT ekipleriyle birlikte takip ediyoruz. Telefon geçişiniz en kısa süre içerisinde yapıldıktan sonra VDSL olarak hizmetinizi kullanmanız için açık olan iş emriniz kontrol edilerek işlemleriniz tamamlanacaktır. Tam net bilgisi veremiyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.
    Destek kaydını açtım: 24663377

    Sorun varken tracert testi aşağıdaki gibi.


    C:\WINDOWS\system32>tracertwww.google.com

    Tracing route towww.google.com [172.217.23.196]
    over a maximum of 30 hops:

    1 2 ms 2 ms 2 ms 192.168.1.1
    2 144 ms 374 ms 497 ms 172.17.1.59
    3 691 ms 320 ms 702 ms 5.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.5]
    4 67 ms 391 ms 447 ms 6.195.70.95.static.turk.net [95.70.195.6]
    5 406 ms 625 ms 381 ms 108.170.252.19
    6 234 ms 598 ms 405 ms 108.170.236.68
    7 285 ms 569 ms 430 ms 108.170.245.33
    8 382 ms 651 ms 352 ms 108.170.238.159
    9 68 ms 321 ms 560 ms prg03s05-in-f196.1e100.net [172.217.23.196]

    Trace complete.

    Burada da başka bir hız testi yaptım.

    TurkNet Destek Burada


    İlgilenirseniz çok memnun olacağım.
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 21 Mart 2019; 22:39:10 >




  • 5 senedir ttnet kullaniyordum bugune kadar hic sonmeyen adsl isigim turk.net’e gectigim ilk 10 saat icinde sondu ve sorunun muhattabini bulamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknete geçiş için başvuru yaptım. Telefon geçişi tamamlandığı halde internet için 1 haftadır bekliyorum.
  • 24642363 kayda bakabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm üzerinden bilgileri ilettim. Geri dönüş olmadı. 4. günümüzdeyiz telefon ve internet hattım yok.
  • HeLLScOrPioN H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, size PM üzerinden yaşamış olduğunuz bu durumunuz ile ilgili geri dönüş yaptım. Tüm sürecinizi ilgili ekip arkadaşlarıma detaylı olarak anlattım ve sizi arattırarak konu hakkında sözlü olarak iletişime geçirdim. Bu süreci bende buradan elimden geldiği kadar takip edip size yardımcı olmaya çalışacağım. Bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 22 Mart 2019; 13:48:27 >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, açmış olduğunuz destek kaydınızın içerisinde sorduğunuz soruyu gördüm.

    İnternet çıkışınızın yapıldığı cihazda yaşanılan yoğunlukların farkındaydık. Son zamanlarda altyapı yatırımlarımıza hız verdik. Altyapıları rahatlatmak için aldığımız yeni cihazlarımızı devreye aldık. Bazı kullanıcılarımız yeni aldığımız BNG'lere aktarıldı ve internet çıkışları farklı IP blokları ile değiştirildi. Bunun sebebi ise zaman zaman yaşanılan performans sorunlarının önüne geçmek. Şuan için arka planda tüm incelemelerimizi yapıyoruz. Yapmaya devam edeceğiz. Bu durum siz ve diğer kullanıcılarımız için bir sorun teşkil etmeyecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    BGN sıkıntısından önce başladı bu, yeni fark etmeye başladım 184 de alınınca olmuş olabilir,

    geçen benim user i 16 nin altında çalıştırdık, arkadaşa benim modemi takmamız gerekti içinde benim user pass varmış trace de fark ettim

    95 li ip ler daha iyi gibi idi eskiden ama karşılaştıracak kadar veri yok elimde, bir de ben ip olayını il bazlı düşünüyordum fakat İstanbul u il kabul etmek zor, İstanbul da her bölgenin cihazında diğer bölgelerdeki kadar müşteri vardır.

    bu tür merak ettiklerimizi sormak için diğer sorular diye bir destek kaydı başlığı açılamaz mı ? hız performans diye kayıt açtım anlamıyorlar sık sık kopmaya döndü sonra bir daha açtım

    şu bilgilendirmeyi yapamadılar :)
  • 
Sayfa: önceki 640641642643644
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.