Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (624. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hat değerleri aşağıdaki gibi modemdemi sorun var acaba

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guguk -- 22 Şubat 2019; 13:19:15 >
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Sizin sinyaliniz Vae Vdsl 35/3 tam almış hemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Sizin sinyaliniz Vae Vdsl 35/3 tam almış hemde
    Asus n16 var bende acaba bu modemdemi sorun var yeni modem alıp deniyeyim en iyisi teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guguk -- 22 Şubat 2019; 13:57:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salamandertr

    - Bugün sizden yine standart gelen altyapımızı geliştiriyoruz mesajı aldım. (1. ekli ekran görüntüsü).
    - sizin sitenizden apartmanıma vereceğiniz yaklaşık hızları taahüt ettiğiniz hız ile ilgili sitenizden alınan sorgulama (2.
    ekran görüntüsü)
    - diğer sitelerden yapmış olduğum ve malum altyapı sahibi firma telefon ile görüşmemde verecekleri hız sorgulamaları (3. ve 4. ekran görüntüsü)
    - 5. görüntü de oim mesajınıza cevaben yazmış olduğum yazı.

    Şimdi konu daha anlaşılır oldu sanırım. teyidini de yaptığım VDSL bağlantıya geçmek istiyorum. YAPA sisteminizden bu aşağıdaki fotoğraflarda bulunan hızlara yakın hizmet veremiyorsanız hattımı VAE sistemine geçişini yapıp, 35 mbps hizmet verebilirsiniz. talebim için sizden olumlu yada olumsuz, net bir cevap bekliyorum. adımı soyadımı ve telefonumu PM üzerinden size gönderdim.
    Edit: Belirtmeyi unuttmuşum hala ADSL hizmet veriyorsunuz.

    Bu size 2 gündür attığım 3. mesaj umarım bu sefer ilgilenirsiniz.








    Alıntıları Göster
    tekrar merhaba,

    YAPA dan VAE sistemime geçişimi sağlamışsınız fakat hala ADSL olarak görünüyor. Türk telekomdan arkadaş aradı, fiber kutusundasınız tabiki geçebilirsiniz dedi. hattımı VDSL güncellerseniz sevinirim.




  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hemen modem demeyin, ödünç modem alın onun ile bakın, turknet in kapasite sorunu da olabilir (testleri kablolu ile yaptığınızı varsayıyorum) modem 75/4 bile alacak gibi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bize bu durumu hızlıca OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir destek kaydı açarak iletirseniz arkadaşlarım hızlıca hizmetinizle ilgilenip size geri dönüş yapacaklardır.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet sizinle bu konu hakkında PM üzerinden iletişim içerisindeydik. YAPA/VAE geçişi için arkadaşlarıma hizmetinizi detaylı olarak incellettirdim. Size gerekli geri dönüşü yapmışlar. YAPA/VAE geçişleri sadece çok sıkıntılı durumlarda ve geçişlerden sonra ciddi anlamda hız kaybı yaşanırsa gerçekleşebiliyor.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bazı bölgelerden ping değerlerinin yükseldiği ile ilgili açılan şikayet kayıtlarımız var. Her sabah ilk işi bu kayıtlar ile ilgileniyoruz ve durumu detaylı olarak takip edilmesi için gün gün NOC ve Network operasyon ekiplerimize iletiyoruz. Size geri dönüş yapacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gece düzelmişti. Sabah tekrardan gitti. Tüm gün internetsizdim. Arıza kaydını tekrar oluşturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _CHARLOTTE_ kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizinle tüm sorunlarınız için PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Sizin kullanmış olduğunuz birden fazla hizmetiniz var ve bildiğim kadarıyla sanırım sadece bu hizmetinizde sorun yaşıyordunuz. Evet son zamanlarda yaşanılan bir ping sorunumuz olduğu doğru ve ara ara yaşanabiliyor. Tüm forum kullanıcılarına bu durumu detaylı olarak izah etmiştim. Kısa süre içerisinde bu sorunu çözüme ulaştırmış olacağız.
    Ek olarak bu sorunların bölgesel olduğunu unutmamanız gerekiyor. Sorun yaşayan kullanıcılarımızın geneli internet hizmetinin yoğun olarak kullanıldığı bölgelerdedir. Bu durumu kendi cihazlarımızı ana santral cihazlarımıza ekleyerek çözüme ulaştırmış olacağız.
  • Merhaba , 16 şubattan beri hattımda problem var . 6 gündür destek kaydı açık dönüş olmadı . Destek no 23559484

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom ekipleri gelip yeni hattın bağlantısını yaptı ve sizin sisteminizde yeni numara gözükmediği için bana modem kullanıcı adı ve şifresini veremiyorsunuz. Bu yüzden interneti kullanamıyorum. Ayrıca siteminizde hala eski numaram aktif gözüküyor, ama o numaraya ait modem kullanıcı adı ve şifresi ile de internete giriş sağlanamıyor. OİM'de aktif kaydım üzerinden belirttim, size PM attım fakat hiç bir cevap alamadım.
  • Teşekkür ederim ancak pazartesi ulaşmıştı evraklar aktivasyon başlamıştı halen tamamlanmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, sizinle tüm sorunlarınız için PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Sizin kullanmış olduğunuz birden fazla hizmetiniz var ve bildiğim kadarıyla sanırım sadece bu hizmetinizde sorun yaşıyordunuz. Evet son zamanlarda yaşanılan bir ping sorunumuz olduğu doğru ve ara ara yaşanabiliyor. Tüm forum kullanıcılarına bu durumu detaylı olarak izah etmiştim. Kısa süre içerisinde bu sorunu çözüme ulaştırmış olacağız.
    Ek olarak bu sorunların bölgesel olduğunu unutmamanız gerekiyor. Sorun yaşayan kullanıcılarımızın geneli internet hizmetinin yoğun olarak kullanıldığı bölgelerdedir. Bu durumu kendi cihazlarımızı ana santral cihazlarımıza ekleyerek çözüme ulaştırmış olacağız.
    İki ay geçti aradan, size destek üzerinden bana bir sorun yok deniyor dedim ancak dediğime cevap vermediniz. Benim Ping sorunum yok sadece hızım da iki aydır 0.40 ile 3 mbit arasında gidip geliyor.

    Sürekli cihaz takılacak diyorsunuz, en son cihaz takıldı dediğinizden sonra hızım şu şekildeydi ;


    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 06.01.2019 tarihinde dsl sinyalim gitti telekom ekipleri geldi ve 1 gün sonra çözdüler sorunun sebebini sorduğumda VDSL porta geçiş olduğu söylendi ama ne hikmetse 1 yıl kadar ADSL portta 14 mbit hız alırken arızadan sonra hızım 3 mbit te çakılı kaldı defalarca arıza kaydı açıldı ve 59 gündür sorun çözüldü diye geçiştiriliyor temsilciler altyapısal dedi oyaladı düzelmedi sonrasında modem dediler bina içi dediler her temsilci bir bahane uyduruyor ve kapamaya çalışıyor arıza kaydını bina ankastresi ile modem arası kontrol ettirdim sorun yok telekom ekipleri YAPA ile bina arasını en az 5 kere kontrol ettiler onlarda sorun yok diyor ama Türknet sorunun kendilerinde olduğunu kabullenmiyor YAPA altyapısı yerine VAE ye geçseker sorunum düzelecek ama halen inatla alabileceğiniz hız bu diyorlar iyide 360 gün ben sorunsuz 14 mbit kullandım biranda 3 mbit nedir arkadaş ve çakılı kaldı güncelleme yapılmıyor %70 kayıp var bunun sebebi bahanelerle geçiştiriliyor VAE ye geçirmek çokmu zor saha dolabına mesafem 150 metre şaka gibi hız alıyorum TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada




  • AMC A kullanıcısına yanıt
    saha dolabına yakınım ve 14 mbit hız alıyordum tutup sırf yapa ya geçireceğiz diye bağlı bulunduğum santrali değiştirdilerse bilmiyorum ama ilk günden beri sistemde gölbaşı 13 yazıyor santral ve değişen bişey olmadı ne olduysa 1 günde oldu arıza verdi dsl sinyali gitti öbür gün onarıldı dsl ışığım geldi ve süpriz 14 mbit biranda 3 te çakıldı kaldı VAE ye geçirin diyorum temsilciler bişey yapmıyor sorun muhtemelen YAPA dan kaynaklı
  • erdogan666 E kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen değil direk yapadan kaynaklı. Saha dolabına yakın olabilirsin ama direk ana santrale uzak olduğun için şuanda alabileceğin maksimum hızı alıyorsun bence. YAPA'dan VAE'yede geçiyormuyorlar ayrıca. Boşu boşuna 3 mbps ve ebesinin nikahı kadar pingli internete 65 TL verme hiç. Direk başka firmadan yeni bir bağlantı yaptır ki senin adresi yapaya aldıkları için büyük ihtimal Telekom'da dahil olmak üzere kimse adresinde altyapı göremeyecek ve doğal olarak internet bağlayamayacak. Aynı şeyleri geçen sene bu vakitler bende yaşamıştım. Moralini bozmak gibi olmasın ama büyük bir bela sarmışlar başına senin yapaya geçirerek.
  • Madem pm üzerinden cevap alamıyoruz birde buradan yazalım.

    Merhaba, bugün içerisinde internet aktivasyonum yapıldı ve ancak hizmet başlangıcı benim için iyi olmadı. Sebebine gelirsek, öncelikle aynı adreste daha önceden türknet kullandığımı belirteyim çünkü karşılaştırmam tamamen buna göre olacak. Benim servis sağlayıcı değiştirmemdeki ana sebebim önceki firmanın yurtdışı çıkışlarını türk telekom üzerinden alması ve bu çıkışların performansının düşük olmasıydı. Bu sorunlardan kurtulmak ve nispeten daha düşük ping değerlerine ulaşmak için türknete geçiş yaptım tekrardan. Daha önce kullanırken yine aynı şekilde vae üzerinden hizmet alıyordum ve bütün trafik türknet omurgası üzerinden geçiyordu, ping değerleri olarak gayet memnundum ancak şuan bütün trafik türk telekom üzerinden geçiyor ve değerler hiç iç açıcı değil. Traceroute sonuçlarındada görüldüğü üzere test ettiğim sunuculardan en düşük ping değeri 64ms ile Lol ab-batı sunucusuna ki bu değer daha önceki kullanımımda 50ms civarındaydı. Devamında ise sol alt pencerede Lüksemburg dota sunucusu yer alıyor ek olarak bir ay kadar önce valve ile peeringe başladığınızı duymuştum ona rağmen değerler bu şekilde. Sağ altta ise google yine aynı şekilde peeringiniz bulunuyor en azından söylediğinize göre. Arka sekmede va sağ üstteki pencere ise amazon web service'in avrupadaki sunucuları için değerler söz konusu. Şimdi ben bunlardan neden bahsediyorum ve konuyu nereye bağlayacağıma geleyim. Ben sabit interneti oyun oynamak dışında neredeyse kullanmıyorum ve bu ping değerleri benim için önemli. Daha önceden bu sunuculara ortalama 55ms ile bağlanılabiliyordu. Sonuca gelirsek, eğer mümkünse trafiğimi peering anlaşmanız olan kendi omurganız üzerinden geçirin veya hiç olmazsa bu ping değerlerine bir müdahalede bulunun. Biraz uzun yazdım kusura bakmayın iyi çalışmalar. Abone no 1302956.
    TurkNet Destek Burada




  • Forumda yazan o kadar olumsuz yoruma karşın, turk.net e geçmek hatasında bulundum. umarım ilerleyen süreçte gaflete dönüşmez. modem şifresi vs var kullanım yapabilirsiniz diye msj geldi ama modeme DSL ve INTERNET ışıkları yanmamakta, tabi bunu anlatacak bir yetkilinin karşıda olmaması apayrı bir mesele. hattı/datası olmayan bağlantıyı bir de kuruluma geleceksiniz, yapmayın etmeyin, kıytırık modem kurulumu için bir de adam yollayacaksınız, şayet bir yetkili var ise 23602537 destek numarası ile açılan kayıt için yardımcı olabilir mi?
  • TurkNetDestek işine gelene cevap veriyor işine gelmeyene vermiyor online işlem merkezide aynı sorun çözmek değil reklam sadece altyapı sorgulayınca çıkan değerlerde Vdsl altyapımızdasınız deniyor ama modem arayüzünde adsl sinyal veriliyor onu geçtim bari düzgün hızda verin sizde VDSL gözüküyor 50 mbit yazıyor 35 mbit tanımlanabiliyor başka firmalardada VDSL gözüküyor
    TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.