Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (623. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KKM kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sorununuzu bize direkt olarak OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden iletirseniz daha hızlı bir şekilde hattınıza müdahale edip size geri dönüş yapabiliriz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    selamlar, sorunum bir türlü çözülemedi. takip edeceğiniz için teşekkür ederim. PM attım. telefonunuzu bekliyorum.
  • turstar T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, siz şuan VAE santrallerimiz içerisinden hizmet alıyorsunuz. Bölgenizde YAPA santrallerimiz var. Arkadaşlarıma durumu ilettim. Geçiş işlemlerinize en kısa süre içerisinde başlayacağız. Bana PM üzerinden bu konu için ulaşabilirsiniz. Size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.
  • burakyel B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE//YAPA geçişleri sistematik ve prosedürlü bir süreç dahilinde yapılıyor. Tüm kullanıcılarımızı YAPA santrallerimiz içerisine dahil etmek için var gücümüzle arka planda çalışıyoruz. Sizi en kısa süre içerisinde YAPA santrallerimize dahil etmiş olacağız.
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerimizi 3-5 iş günü içerisinde TT tarafında bir sorun ile karşılaşmazsak tamamlayabiliyoruz. Ben işlemlerinizin önceliği için ilgili ekiplerimize durumu ilettim. Size konu hakkında geri dönüş yapacaklardır.
  • salamandertr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden size geri dönüş yaptım. Durumu ben kontrol ettiyorum. İletişim içerindeyiz. Bir gelişme olursa PM üzerinden tekrar haberleşebiliriz.
  • Merhaba. 23633871 nolu arıza kayıdmıza bakarmısınız ?
  • alpererez kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gerekli işlemleri arka planda takip ediyoruz. Hiç bir kullanıcımızı mağdur etmek istemiyoruz. Bu konuda oldukça hassasız. Gereken ne işlem varsa en kısa süre içerisinde yapılacaktır. İyi kullanımlar dilerim.
  • Merhabalar.

    TTNet'ten geçişim bugün tamamlandı. Eski internet sağlayıcım TT den ~14 mbps down ve ~0.71 mbps up hızlarını stabil görüyordum. Bağlantım adsl ile sağlanıyordu. Sözleşmem sona ermesi nedeniyle TürkNet üzerinden adress ile sorgulamada 35 MB hız alabileceğim ve VDSL olacağından modem değişikliği de yaptım. Bağlantıları, modem ayarlarını, kullanıcı adı ve şifresini yeni modemde yaparak bağlantıyı başarılı şekilde tamamladım.Yalnız bağlantım ADSL2+ devam ediyor. VDSL veya VDSL2'ye geçiş kendiliğinden olacak mı? Benim yapmam gereken bir şey var mı?
    https://turknet2.speedtestcustom.com/result/e6e5a7b0-3510-11e9-8347-27f5a751f9b1




  • Merhaba Turknet, yaklasik 1 haftadir internetimiz yok. online islemlerde offline gozukmesinin sebebi ne olabilir? sorun ic tesisat dediler ama supheliyim, offline olmasinin sebebi nedir?
  • eipcack E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, OİM üzerinde hizmetinizi Offline olarak görmenizin sebebi modeminizin İP almamasından dolayıdır. Size sorununuzun iç tesisatınızdan kaynaklandığı bilgisi verildiyse ankastre kutunuzdan ev içi tesisatınıza kadar olan kablolarınızı kontrol ettirmeniz gerekmektedir.
  • shavkat S kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizi aramızda gördüğümüze sevindik. İsterseniz bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası iletin. Ben kontrol edip size geri dönüş yapayım.
  • Keşke pmlere cevap verseniz ...
  • Geçen sene yazlık eve turknet bağlattık hız sorunları ve yavaşlamalar yaşadık sonbaharda hattı dondurduk biraz önce ne durumda diye bakmak için online işlemlere girdiğimde hat durumuna baktığımda vae adsl bağlı gözüküyor ayrıca kullanıcı adımda adsl diye başlıyor bunu vdsl çevrilmesini istiyorum. Çok sorun yaşadım hiç aklıma gelmemişti bana vdsl yerine adsl bağladığınız.
  • Bugun tekrar dsl ışığım söndü durup dururken. Daha yeni bina içi tesisatı kontrol ettirdim. Aynı sıkıntıyı daha kaç defa yaşayacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır hız düşüklüğü arızam devam ediyor. Vae ile bağlanan komşumda sıkıtı yok santralden daireye gelen kadar tüm kablolar kontrol edildi kablolarda bir sıkınyı yok. Vae'ye geçsem sorun düzelecek. Tüm saha verileri bunu gösteriyor. Hatta telefonda konuştuğum Türknet çalışanı bile bana katılıyor ama vae ye geçiş talebimi onaylayacak arkadaş hiç bir neden belirtmeden direk reddiyor. İlkinde santrala uzaksınız denmişti komşumun bende 4 kat daha iyi internet aldığını vae performansına bakılması için hizmet numarası bile verdim. Yok arkadaş ben Türknetten daha çok çalışıyorum. Şu rededen arkadaş içip içip mi geliyor mesaiye ne yapıyor çok merak ediyorum. Nasıl bir kafa yapısıyla tüm saha verilerinin tersine bir işlem yapıyor ? Daha önce pm atmıştım konu ile ilgili en son cevap alamamıştım
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Herkesin kullanıcı adında adsl veya dsl yazıyor benim hat 86/4 VDSL. Benim de adsl yazıyor.

    Oim teknik bilgilere vae adsl o da standart.

    Sizin kontrol etmeniz gereken paket adınız ve upload hızınız (dsl ışığı yanıyor olmalı)

    Eğer upload 0.8 Mbit ve altında ise adsl, 0.81 ve yukarı ise Vdsl dir. (Hat sağlıklı ve vae den hizmet aldığınızı varsayarak) bir de modemdeki hat değerlerinin orada sinyal türü yazar bir de orayı kontrol edin (burası kesini, son noktayı gösterir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canım dün akşam pingler 20-22 arası Allahu Ekber dağlarına çıkmış. Bilgine (184)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akşam yine pingler fırladı ne olacak bu bizim halimiz.
  • Açtığım konuya bakın beyler. Çok iyi düşünün geçmeden önce.

    Bir Türknet Rezilliği Daha

    2 aydır aldığım hız bu ;

    TurkNet Destek Burada




  • 
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.