Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: AMC, fışfış, CocoJamboo35, victor zsasz Daha Az
4 Kayıtlı Üye, 4 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
16.998
Cevap
210
Favori
340.659
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    geçişiniz tamamlanmadıysa 0850 288 80 81 arayıp 3 tuşlarsanız müşteri hizmetlerinden geçişiniz ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
    |
    |
    Mbaydar76 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HAİN İÇERDEYSE KAPI KİLİT TUTMAZ
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    OİM üzerinden paket tarife değişikliği destek kaydı açarak talebinizi iletebilirsiniz.
    |
    |
    döküntü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HAİN İÇERDEYSE KAPI KİLİT TUTMAZ
  • Binbaşı
    1910 Mesaj

    Evet bugün de yine gelenek bozulmadı, saat 20:32 itibariyle internetim felç oldu, hergün buraya yazmaya ve online işlemlerden destek kaydı açmaya devam edeceğim sorun düzelene kadar. Şuan pingim 120-130ms'lere çıktı.

    @TurkNetDestek
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________

  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    Arkadaşlar hepinize merhaba,

    turknet kadar utanmaz, arlanmaz bir firma daha görmedim. Nedenine gelince. Bugün iptal talebimi faks ile gönderdim. İptal etme nedenim 9 gündür aktivasyonun yapılamamasıydı. Gün içerisinde sık sık Türknet'i arayıp, iptal hakkında bilgi almak istedim. Ancak iptal bölümü sizi arayacak denerek, başlarından savuldum. 10 dk önce bir gireyim bakayım iptal talebim sistemde görünüyor mu diye bakayım dedim bir de ne göreyim. Şu an hala evimde Türk telekom bağlı olmasına rağmen türknet kendince (sözde) aktivasyonu yapmış. Bana ne bir sms ne de mail geldi. Online işlemler kısmında hizmet kısmı bomboş... Müşteri hizmetlerini arayıp, modem kullanıcı adı ve şifresini istediğimde sms gönderilmiştir diyor ama ne bir sms ne de mail

    Böylesi rezilliği ilk defa görüyorum. Birkaç ss gönderiyorum taktir sizin... Btk'ya şikayet etmiştim ancak nereye gerekiyorsa oraya da şikayet edeceğim sizi, yalancı işgüzarlar.

    Eğer modemden internet sağlayıcı görünüyorsa lütfen nerden bakacağımı söyleyin bakıp ss atayım.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cella -- 11 Ocak 2019; 21:48:5 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3726 Mesaj

    Sorun şu ki online işlemlerde destek kaydı açmak istediğimde geçebileceğiniz paket yoktur diyor.



    Adres sorgulamada 75 mbps alabilirim gözüküyor hala, turknet e geçmeden önce bizzat müşteri temsilcisi aradım, yapa bölgesindesiniz diye de bilgi verdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kliktivist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türkçede cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İngilizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. Türkçede -bilite diye bir ek yoktur, bu tarz yazımlar Türkçeyi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
  • Yüzbaşı
    705 Mesaj

    Net istikrarini koruyor yine gitti



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    Gözünün Yemediği Deliğe Çömelme!!
  • Yüzbaşı
    705 Mesaj
    Net istikrarini koruyor yine gitti



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Gözünün Yemediği Deliğe Çömelme!!
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    beşikltaş turkali mahallesinde 16hiz diyor ama 100 tanımlarız alt yapidasınız tebrikler diyor.
    vdsl port varmış boşta acaba kaç hız alırım extra hız gelirse +15 tl öduyormuyum..
    birde dondurma hakkı senede kaç ay var.
    şuan uydu net kullanıyorum senede 3 ay dondura var ama kablo net icin 26 tl gene kesiyor. ben yılda en az 4-5 ay yokum ıstanbulda bu onemlı

    ilaveten modem olarak ac51 asus satıyor 400tl civari
    netmaster docsis.3.0 a gore nasıldır? eternetlede girsem kablosuzda girsem 25lik uyelık 24 alıyorum. internet stabil düşme kopma olmuyor hızım herzaman iyi.
    modemın cekişi modem koridorun basında heryerden cekıyor wifi kapsamada sorun yaşamıyorum
    bu konforumdan kaybedermıyım.? turknete geçme sebebim dondurma sorunu ve hız olarak 50 uzeri alabilecegimi soylediler beşitaş turkali mahallesi sanırım yakın santrale
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Saat 8 den beri telefonla modem id şifremi istiyorum msj olarak gönderdik diyerek kapatıyorlar ama halen bir id şifre gelicek bu nedir ya @TurkNetDestek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    203 Mesaj
    Arkadaşlar lütfen rica ediyorum bi yardım bi akıl verin.Ttnet müşterisi iken TurkNet ile ihtibata geçtim bana söylenen YAPA alt yapısında olduğum ve 35-100mb arası alıcağım söylendi fakat geçtikden sonra ortak alt yapı vdsl altyapısında olduğum söyleniyor ve verdikleri hız 2mb Ttnetten TurkNete taathümü bozarak geçtim ve 465 TL orayada para çıktı ve ttnetten aldıgım 10mb internet suan 2mb.Bana yapılan bu yanlış bildirmeden dolayı elim kolum bağlandı çözümde üretmiyorlar.Yardımcı olursanız sevinirim
    _____________________________
  • Yarbay
    9718 Mesaj

    Benimde aynı hocan ping yine yükselmiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Khalasar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9718 Mesaj

    Size soylenenin ses kaydı varsa tüketici haklarına başvurun hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KargalarınKargasası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    bende de max 16 veriyordu. sistemden kaynaklı hata olduğunu söylediler düzelttiler şimdi 35 geliyor. destek kaydı açamıyorsanız tüketici şikayet kısmından şikayet yazın. bu arada modeminize gelen hıza bakın max kaç geliyor belki de altyapı desteklemiyor veya gelen hatta sorun olabilir.
    |
    |
    döküntü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HAİN İÇERDEYSE KAPI KİLİT TUTMAZ
  • Teğmen
    203 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kliktivist

    bende de max 16 veriyordu. sistemden kaynaklı hata olduğunu söylediler düzelttiler şimdi 35 geliyor. destek kaydı açamıyorsanız tüketici şikayet kısmından şikayet yazın. bu arada modeminize gelen hıza bakın max kaç geliyor belki de altyapı desteklemiyor veya gelen hatta sorun olabilir.
    sıkıntı su tamam altyapı desteklemiyo olabilir buna tamamım lakin beni YAPA alt yapımız evinizde dairenizde mevcut diyip bağlattıkdan sonra YAPA alt yapınız yokmuş deniyor ve bu sekilde beni ttnetten kendilerine turknete geciriyorlar.465TL de ttnetten cayma para sı cıktı YAPA alt yapısı yok deseler zaten geçmicem turknete
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    274 Mesaj
    Bugün 20:00-24:00 arası ping süresi arttı.00:10 gibi düzeldi kendi kendine.Bunun tam olarak sebebi nedir? Frankfurt'a normalde 46 ms ping sürem varken 96 lara çıktı bugün.Online oyun zevki kalmadı haliyle.Takip edeyim bakalım hergün mü böyle? Yoktu daha önce böyle bir şey.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1910 Mesaj

    Benim aynı sorun 1 haftadır devam ediyor, bugün 20:32'de gitti, şuan geldi düzeldi internet, pingler normale döndü, her akşam bilinçli olarak yapıyorlar bunu.
    |
    |
    ahmet1040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Yarbay
    9718 Mesaj

    8 Ocak salı akşamından beridir farkettim benimde öyle. Oyun filan oynanmıyor o saatlerde.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ahmet1040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşlar türknete kaydoldum standart paket her neyse kurulumu falan kendim hallettim ekip göndereceğiz falan dediler arayıp randevu alacağız ben de aramalarını bekledim aramıyorlar desteğe yazdım "adam göndermenize gerek yok ben kurulumu hallettim" diye onlar da sizi arayacaklar aradıkları zaman gelmelerine gerek olmadığını söylersiniz iyi günler falan dediler kimse aramadı ve sabah adam geldi bunun ücreti olarak da 51₺ yazmışlar ayrı ses ücreti falan da diyor kdv falan hadi her şey tamam da kurulumu ben yaptım ona neden 50₺ veriyorum? Acil ilgilenilirse sevinirim faturaya 11 gün kaldı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Turknet te yeni abonelik başlattım evde kurulum hizmeti verileceği söylendi 60 tl karşılığında 1 hafta oldu bağlatalı randevu için aranacaksınız dendi 24 saat içinde 5 gün oldu arayan soran yok bağlantı ankastreye kadar yapıldı gerisi yoktur şimdi evde kurulum hizmet bedelini de alacaksınız güzelce ve hizmet vermiş olacaksınız yani bana ? Gerekenin acilen yapılmasını istiyorum. İlgisiz bi firmasınız gerçekten abonelik işlemleri yapılacağı zaman günde 3 kez mesaj atıyordunuz 2 3 defa mail geliyodu abonelik yapılana kadar sizin derdiniz. Müşteri no: 1272377




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

  • Turknet te yeni abonelik başlattım evde kurulum hizmeti verileceği söylendi 60 tl karşılığında 1 hafta oldu bağlatalı randevu için aranacaksınız dendi 24 saat içinde 5 gün oldu arayan soran yok bağlantı ankastreye kadar yapıldı gerisi yoktur şimdi evde kurulum hizmet bedelini de alacaksınız güzelce ve hizmet vermiş olacaksınız yani bana ? Gerekenin acilen yapılmasını istiyorum. İlgisiz bi firmasınız gerçekten abonelik işlemleri yapılacağı zaman günde 3 kez mesaj atıyordunuz 2 3 defa mail geliyodu abonelik yapılana kadar sizin derdiniz. Müşteri no: 1272377



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
son dakika
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.