Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı
16.940
Cevap
209
Favori
339.641
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    159 Mesaj
    Sizin işiniz gücünüz yalan olmyş. Müşteriyi çekinceye kadar buradan şirin şirin ilgilenmeler falan. Aktivasyon başlayınca ara ki bulasın [:o. Dün gelmeleri gereken ekip hala yok ortada. Online işlemlerden mesaj yazıyorum gene cevap yok BU MU SİZİN MÜŞTERİ ANLAYIŞINIZ!!!! ALMAYIN ALDIRTMAYIN!!!! İLK GÜNDEN PİŞMAN EDİYORSUNUZ. İPTAL EDECEM



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Aynı şekilde benimde telefon hattım ve internetim 6 gündür yok. Sistem hatasından dolayı kapatılmış dediler, tekrar satış işlemi başlattılar. Böyle bir şeyle başka karşılaşan varmı? Çalışan bir hat bunların hatasından dolayı kapatılır mı ya böyle bir saçmalık duymadım arkadaşlar.
    |
    |
    throck002 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yardımlaşma her zaman
  • Çavuş
    76 Mesaj

    Kapatıldı mı arza mı bilmiyorum elimde ev telefonu ceviri sesi bakıyordum mal gibi kablolar dan en son acaba dedim ev telefonumu arızalandı bir numarayı arıyım dedim eski telefonlarda numara kullanımda değil yeni telefonlarda ise numara geceriz diyor artık kapatıldımı arza mı bilmiyorum

    Tek bildiğim kullancılarıyla dalga geciyorlar bu 6 gün içerisinde 2 defa tamir oldu dendi ama böyle bişey olmadı tabi ki bugün sabah aradılar evinize kontrol gelinmiş sorun yokmuş ne gelen oldu ne bakan oldu sorunda devam ediyor ya Türk net benimle işletiyor yada Türk Telekom türknet ve kullanıcıları işletiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    turstar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Ben araştırıp sorduğumda benimki komple kapatılmış şaka gibi. Bence sizinki de böyle bir olabilir bilginiz olsun. Ve hala bekliyorum korkum bulunduğum yerde port sorunu var. Bana port yok derlerse buyrun buradan yak. Direk mahkemelik konu olacak.
    |
    |
    throck002 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yardımlaşma her zaman
  • Yüzbaşı
    523 Mesaj

    Benim de internetim bu akşam gitti ama enteresan olan herhangi bir sayfaya girmeye çalıştığımda turknet logosu ekrana düşüyor. Hiç değiştirmediğim halde kullanıcı adı ve şifresini kontrol ettim hiçbir sıkıntı görünmüyor. Acil işim den dolayı internete ihtiyacım var ama 3sefer haber vermeme rağmen kimse dönüş yapmadım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj

    İnşallah en kısa sürede sonuç ulaşır işleminiz

    Bugün bende Dilekçe mi fakslıcam iptal için en kısa sürede hal olur inşallah ama dediniz gibi birde böyle bir sorun var ülkemizde sözde reklamlarda haberlerde akn devri bitti süper hizmet falan ama olan biz kullanıcılara oluyor tavsiyem türknet secicekler girerken en iyisi ama sağlam bir sorunla karşılaşınca muhatab bulmak çok zor ona göre kullansınlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    turstar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj

    Bugun ayın 10 oldu hiçbir degısıklık yok sekizinde kurulacak cihazlar yalan oldu yani



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    marine-gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ferditaspinar
    DHD
  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ferdifix

    Bugun ayın 10 oldu hiçbir degısıklık yok sekizinde kurulacak cihazlar yalan oldu yani
    evet hala sorunum devam ediyor, internet sürekli kopuyor sözde cihaz kuracağız diye kandırdılar bizi!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    TURKNET YETKİLİSİ İŞİNE GELMEDİĞİ İÇİN MESAJIMA CEVAP VERMEDİ BENDE TEKRAR PAYLAŞIYORUM!

    İNTERNET HIZIMI YÜKSELTTİKLERİNDEN SONRA SORUNLAR BİRAZ AZALDI ANCAK TAMAMEN SORUNUM DÜZELMEDİ HALA GÜN İÇİNDE 2 SAATTE BİR FİLAN İNTERNET KOPUYOR 3-5 DAKİKA SONRA GELİYOR.
    quote:

    palavralar devam ediyor. daha düne kadar hattınız 8 mbps destekliyor yazıyordu turknet ve forumdaki turknet yetkilisi.


    forumda turknet yetkilisi 8 mbps destekliyor yazmıştı ben 16 mbps desteklediğini söylemiştim. bugün turknet destekten gelen cevap hattınız 4 mbps'den 13 mbps hıza yükseltilmiştir. hani hattım 8 mbps üstü desteklemiyordu? hani alabileceğim en yüksek hız veriliyordu? hepsi yalanmış artık size kesinlikle güvenmiyorum.

    son birkaç aydır internet hızım rezaletti son 20-30 gündür ise hiç internete giremiyordum!!!

    evet yalanları gösteriyorum

    aşağıdaki mesajında turknet yetkilisi modemime 8 mbps hız ulaştığını bu hızın alabileceğim en yüksek hız olduğunu söylemişti.



    turknet destek bölümünden gelen cevapta ise hattımın 4 mbps 'den 13 mbps hıza yükseltilip sorunun çözüldüğü belirtilmiş.

    hem altyapınızın desteklediği en yüksek hızı alıyorsunuz diyordular, hem bizden kaynaklı sorun yok diyorlar ama hattım daha yüksek hız desteklediği halde 4 mbps olarak kullanmak zorunda bırakıldığımı itiraf ediyorlar!!!





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 10 Ocak 2019; 15:2:29 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1467 Mesaj

    Merhaba, Turknet'e D-Smart Net'ten geçmek için belgelerimi 08.01.2018 de kargoladım. 09.01.2018 tarihinde teslim alındı. Ne zaman kullanmaya başlarım? Bir sorum daha var, ben şu an 16Mbit ADSL2+ kullanıyorum. Altyapımın VDSL'e uygun olduğunu beyan ettiler, ASUS AC51 i teklif ettiler. Onun yerine kendime daha iyi bir model olan AC68 aldım. Şu an daha kutusunda. Kullanmakta olduğum AirTies 5452 (ADSL). Turknet aboneliğim aktif olunca direkt olarak VDSL portunda hizmet almak istiyorum. ADSL den VDSL'e geçiş için beklemek istemiyorum. PM üzerinden iletişim bilgilerimi atıyorum.

    İlginiz için teşekkürler
    İyi çalışmalar efendim.
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    Altyapi destekliyor!!!! 8mbit sikayet ediyorduk. Telekom ekipleri geldi 6mbite düştü. Ben 8den şikayet ediyorum sabit 6 geliyor😂😂😂😂



    Özel mesaj lütfen!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj

    Başvururken 35 istediğinizi iletseydiniz direk vdsl bağlanırdı.
    Bu arada Ocak 2 sinde başvurdum tabi bende TürkTelekomdan geçtim bakın Ayın 10u oldu hâlâ bağlantı vs yok kısacası daha beklersiniz baya



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    absinthes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1467 Mesaj

    Hocam paketimde 32mbit olarak gözüküyor zaten. Ben garanti olsun diye dedim. Bu arada belgelerim ulaşmış telefon onayı için aramalarını bekliyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    crazykartal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj

    2ocakta başvurmuştum 3ünde belgeler ulaştı 4'ün de onay için aradılar. 6 sından beridir aktivasyon yazıyor.
    Bu arada 32 yazıyorsa vdsl olmuyor,35 yazması gerekiyor diye biliyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    absinthes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1467 Mesaj

    VDSL ancak 32mbite kadar. Adsl2+ da 32 mbit alamazsınız.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    crazykartal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj

    pek bilgim yok 16mbps aldım çünkü adsl modemim var. Vdsl bir modem aldığım da 35 isteyeceğim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    absinthes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1467 Mesaj

    Hocam altyapınız varsa vdsle söylerlerdi sizin bölgede hız kaç çıktı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    crazykartal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj

    onlar söyledi modem de teklif ettiler. Modem adsl olduktan sonra bana 1000mbps de verseler kullanamam



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    absinthes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    227 Mesaj
    Online islemlerden 75 mgbit pakete gecis yaptim. Hala hizim 35 mgbit. Ne zaman degistirecekler? Eger internet stabil olmazsa 75 mgbiti daha dusuk bir hiza sabitleyebiliyor muyuz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar. 20.12.2018 de Türknete geçtim. Geçiş sürecimle ilgili geçmek isteyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla geçiş sürecimin nasıl olduğunu veya ne gibi sorunlar ile karşılaştığımı belirtmek isterim.

    07.12.2018 de başvurumu yapıp aynı gün mng kargo ile ücretsiz şekilde evraklarımı kargoya verdim. 11.12.2018 de evraklarımın sisteme yüklenerek işleme başlandı. 48 saat içinde geçiş yapılacağı ile ilgili mail geldi. aradan 3 gün geçmesine rağmen hala geçiş tamamlanmadı. Müşteri hizmetlerini arayıp nedenini sorduğumda karşı firma(TTNET) evrakta ki tarihleri okuyamadığını söylediler.
    Başvuru da madem hata var arayıp söyleyin gerekirse evrakları tekrar göndereyim. Başvuru ile ilgili hata vs. olduğunda geri dönüş yapmıyorlar. 2 defa ben arayıp durumu sordum. (Zaten sadece geçiş tamamlanana kadar müşteri hizmetleri ile konuşabiliyoruz geçiş tamamlanınca OİM) Arayınca geçiş işlemine tekrar başlamak için kayıt açıyorlar, yani aramasak beklesek geçişimiz hiç yapmayacaklar.En sonunda evrakda ki tarihi düzeltip tekrar başvuru yaptılar ve TTNET tarafından kabul edildi. Evimde hali hazırda TTNET olduğu için evime gelip kurulum vs gerekmedi. SMS ile telefonuma gelen kullanıcı adı ve şifremi modemi resetleyip hızlı kurulumdan kullanıcı adı ve şifre kurunca internetim geldi. İlk başlarda 15 mbit civarı hız geliyordu. Geçiş ile ilgili sorun var daha tam tamamlanmadığını düşünüp üzerinde durmadım. Aradan 1 hafta geçtikten sonra hız hala 14-15 mbit civarı olunca OİM üzerinden destek kaydı açtım. Sorunla ilgili 24 saat içinde dönüş yapacaklarıyla ilgili mail geldi. Aradan yine 2 gün geçti hala bir dönüş yok. OİM üzerinden sorunca ertesi gün mesaj geldi. Destek kaydımı farklı bir kategoriye (Paket-Tarife değişikliği) yönlerdiklerini yazdılar. Aradan yine zaman geçti (Bu arada geçiş sürecim tamamlandıktan sonra 3 defa destek kaydı açtım sadece birinde 24 saat içinde dönüş yapıldı onda da sorunum çözüldü) bi cevap yok. Tekrar Oİm üzerinden sorduğumda benim hattımın olduğu bölgede bakım varmış onun için hızım böyleymiş bakım bittiğinde eski hale gelecek diye cevap verdiler. Bende inanmadım ve portumun TTNET tarafından ADSL portuna aktarıldığını düşünmeye başladım. Neyse bi kaç gün daha bekledim ama hız hala aynı. Bu sefer yine OİM üzerinden destek kaydı açtım ve ayrıca Tüketici Şikayet kısmından da uzun bir şikayet yazdım. Ertesi gün dönüş yaptılar ve hatanın yazılımsal olduğunu ve giderildiğini söylediler.

    Sonuç olarak hızım ortalama 30 mbit / 2,70mbit >>> http://www.speedtest.net/result/7946506395.png

    Geçiş süreci sıkıntılı olsa da sonuç olarak dedikleri hızı verdiler. TTNET'den kurtulduğum için mutluyum.

    Yukarıya elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Çevremden gördüğüm kadarıyla Türk.net sıfırdan kurulum için başvuru daha sorunlu olabiliyor. TTNET port yok vs. gibi oyalıyor. Evde internet olup geçiş yapanlarda sıkıntı daha az görülüyor.

    Müşteri Hizmetleri olmamaması beni etkilemedi. Sadece geç dönüş oluyor.
    _____________________________
    HAİN İÇERDEYSE KAPI KİLİT TUTMAZ




HızlıCevap
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Bey Azura
seo paketleri
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
2,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.