Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: hhd82 , davetsiz07 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil1 Android
5 sn
30.970
Cevap
281
Favori
639.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 30 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5333
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7503
  • Ortalama Mesaj Aralığı 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3256
  • Favoriye Eklediklerim 330
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (7503 mesaj) kütahyalı_ramazan (855 mesaj) Dr. Boone (377 mesaj) gokselbasol (375 mesaj) Guest-0EF48BDE1 (282 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (21207 mesaj) Mobil (7052 mesaj) Tablet (252 mesaj) Mini (656 mesaj) Uygulama (2582 mesaj) (112 mesaj)
  • @
87 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
17. Sırada  bugün en iyi #5
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Türknet bağlantı ne zaman aktif olur?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    472 Mesaj
    22217678 nolu destek kaydı ile ilgilenir misiniz artık 5 gündür internet yok valla 1-2 gün içinde netspeede gecicem artık bekleyemem ben bu kadar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    Bize gelen internet direk TT santralden gelen kabloyla bağlı. Arıza olduğunda orda uzman bir arkadaştan öğrenmiştim. YAPA santral içinde olmayacak mı o zaman? Çünkü TT'de bir sıkıntı var 8mbit diyorlar ki ben Dsmart-nette 16mbit kullandım. zaman zaman kopuyor. Mesela SNR 18'ise ADSL'de bir an düşebiliyor. Portta sorun yok diye düşünüyorum çünkü sinyal var ama insan ister istemez böyle şeylere umut bağlıyor kalite bir internet alabilmek için.

    Düzenleme: Turknet Desteğe telefon numarası vererek yapaya olan uzaklığı sordurdum. Başka bir yerden görme şansımız var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat ÖZDAĞ -- 9 Ocak 2019; 15:26:26 >
    |
    |
    Bahsedilenler: kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör stranger3458
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Ben teknik olarak bu konuda çok fazla bilgi sahibi değilim. Sadece başıma gelen olay sayesinde aynı binada vae - yapa hızlarının farklı olabileceğini tecrübe ettim ve aynı durumda olanların faydalanabilmesi için paylaştım. Aynı binada vae VDSL kullanan komşumun modem arayüzünde dsl bilgilerine baktığımda maksimum hız 57 mbps görürken benim yani yapa VDSL olarak maksimum hız 22 mbps görünürken şu an dalgalanarak 16 mbps lere kadar düşmüş durumda . Saygılar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Murat ÖZDAĞ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    Evet inceledim. Benim santrale uzaklığım 700metre felan ama bakır kabloyla geliyor dijital santral yok.(Yıl 2019 hala o direkte ki kutudan ankastreye ordan modeme, neyse) VAE ile YAPA ordadır diye düşünüyorum. Turk.net'e sordum bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat ÖZDAĞ -- 9 Ocak 2019; 15:37:49 >
    |
    |
    stranger3458 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Şu an hangi ISS kullanıyosunuz , VDSL mi ADSL mi ve hangi operatöre geçmeyi düşünüyosunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Murat ÖZDAĞ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    D-Smart-Net kullanıyorum ADSL. Turk.Net planlıyorum.
    |
    |
    stranger3458 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Turknetten ;



    https://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/



    Ve



    https://www.extranet.com.tr/altyapi/



    Burdan altyapı sorgulaması yapıp ekran görüntülerini yüklerseniz konuyu okuyan arkadaşlar daha fazla yardımcı olacaktır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Murat ÖZDAĞ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    Genelde hepsi aynı değerleri veriyor ama daha önce 16Mbps yazıyordu şimdi 9Mbps'ye düşmüş.

    Düzenleme: Daha önce aktif altyapı yazıyordu şuan o ifade de gitmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat ÖZDAĞ -- 9 Ocak 2019; 16:24:44 >
    |
    |
    stranger3458 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    22055 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Selamlar, sizin sorununuzu TT tarafı ile kontrol ettiğimizde içi tesisat sorunu olduğunu gözlemledik. Sorunu çözmek için kendi ekiplerimizi size yönlendiriyoruz. Bugün olmasa da yarın gelip gerekli kontrolleriniz yapılacaktır.
    |
    |
    pirtik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    22055 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, bu durum için bir aksiyon aldınız mı? Bize bu durumu OİM veya Sesli Yanıt Sistemimiz üzerinden destek kaydı açarak iletir misiniz? Arkadaşlarım hizmetinizi hızlı bir şekilde kontrol edip size konu ile alakalı detaylı geri dönüş yapacaklardır.
    |
    |
    JessicaCornish kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Şu an kendi adresimde Turknet ten sorguladımda aktif altyapı yapada ve 16 mps görünüyor. Extranet ten sorguladığımda 54 mbps VDSL görünüyor.



    Bu sabah forumdaki @Turknetdestek arkdaşın yönlendirmesi ile beni aradılar. Sorunumu halledeceklerini söylediler. Çözerlerse konuya ekleyip burdan da yazacağım . Saygılar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Murat ÖZDAĞ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    22055 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, sizin bulunduğunuz bölgede fiber altyapısı olabilir. Fiber altyapısı olan bölgelerde hizmet veremiyoruz. Bakır altyapı bulunan tüm bölgelerde hizmet verebiliyoruz.
    |
    |
    Kaan__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    22055 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Selamlar, gerekli işlemlerinizi en kısa süre içerisinde gerçekleştiriyor olacağız. Benimle bu süre içerisinde PM üzerinden istediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz.
    |
    |
    stranger3458 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    Teşekkürler hızlı çözülmesi dileğiyle.
    |
    |
    stranger3458 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4160 Mesaj

    Yapa da aynı yerde santralde ama farklı cihaz (telekomun cihazı değilde turknet in cihazı)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Murat ÖZDAĞ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    116 Mesaj

    İlgi ve alakanıza teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stranger3458 -- 9 Ocak 2019; 16:51:30 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Murat ÖZDAĞ, TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2630 Mesaj

    Evet tahmin ettiğim gibi. daha önce aktif altyapı yazıyordu şimdi kaldırılmış. TurnetDestek portun bitmiş olduğunu söyledi.
    |
    |
    kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    361 Mesaj
    İyi günler. Beyler. 2 ocakta kayıt yaptık kurulum ekibi için bugüne anlaştık. Yani çarşamba gününe. Ancak ne arayan var ne soran. Müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkğn değil. İnternetten başvuruyu 2 ocakta yaptığımda tt çalışanı aradı ve eve telefon hattını açmaya geldi. Biraz önce kendisini aradım tekrar ve bize internet bağlanacak bilgisi gelmedi o yüzden port açmadık bilgi gelecek ondan sonra açacağız dedi. Bu ne şimdi? Daha bilgi gitmrmiş ama kurulum için bugüne sözleştik. Olumsuz yorumlara bakmadım başvuru yaptım. Şimdiden pişman oldum. Daha dönüş yapan da yok şu rezaletr bak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    100 mbit internetim var yalnız ben bunun ancak 5 mbitini falan kullanabiliyorum. cgn den dolayı. bu cgnden cıkarabilir misiniz beni. belirli saatlerde genel saat 19 ile 01 arası internet aşırı yavaş oluyor.
    |
    |
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.