Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (582. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
39.311
Cevap
307
Favori
875.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
19. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 580581582583584
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • adsl den vdsl e geçiş kaç günde tamamlanıyor
  • 2 gundur surekli kopan net eve geldigimde komple gitmis,artik sasirmiyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimcu -- 7 Ocak 2019; 22:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar tarafıma bölgenizdeki altyapı sorunlarından dolayı hizmet sağlamamız gecikecek diye başlayan bir eposta iletildi türknetten.
    Başvurumu yapmadan önce özellikle turktelekom santral görevlileriyle (tanıdık arkadaş vasıtasıyla) görüşme sağladım böyle böyle turknete geçeceğim apartmanımda-caddemizde port sıkıntısı var mıdır diye, port sıkıntısı olmadığını hatta apartmanımızdaki tüm dairelere yetecek sayıda port bulunduğunu, apartmanın her dairesinden 76mbit hız alabileceğimi öğrendim. Buna güvenerek dün 4 ocakta başvurumu yaptım bugün bahsi geçen eposta geldi. Forumlarda onlarca konu var interneti bağlatamayıp 1kb internet trafiği yapmadığı halde fatura ödeyenler, açıkcası ben böyle bir durum yaşamak istemiyorum altyapımı başvurumu yapan arkadaş sorguladığında bir problem çıkmıyor da neden aktivasyon sürecinde bunlar yaşanıyor merak ettim. Sizden ricam tarafımdaki altyapı sorunu nedir, sorunu iletirseniz telekomdaki tanıdıklarım vasıtasıyla bu durumu hallederim. Saygılar sevgiler...

    Destek no:22201269 Adres ve iletişim bilgilerimi daha önce göndermiştim pm ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FatihCVK -- 7 Ocak 2019; 19:47:39 >




  • Akşam 21:30'dan sonra birileri internetin fişini çekiyor anlaşılan. Yarım saat öncesine kadar hiç problem olmadan online oyunumu oynuyordum stabil 55 ping ile. Şuan 100 pingin altına inmiyor, fişi çektiler. Ne zaman düzelecek bu sorun?

    @TurkNetDestek
  • Her akşam istisnasız yurtdışı çıkış hızları düşüyor.75mbps normalde kullandığım hat.Fakat hız öyle bir düşüyorki,yurtdışı kaynaklı video izleme siteleri yayınları takılıyor,kaliteli bir biçimde izlenmiyor.Destek kaydı açıyorum ,sorun düzeldi diyorlar fakat düzelen birşey yok.Destek kaydı no : 22232461 .
    TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada




  • Su an turknet uygulmasida calismiyor genel bir problem var galiba herkes sikayetci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Santrale uzaksanız vae de 50 mbps hız alacakken benim gibi yapa da 16 mbps hız alırsınız . İyi araştırın



    https://forum.donanimhaber.com/ayni-binada-turknet-yapa-16-mbps-iken-netspeed-vae-35-mbps-hizina-ulasiyor--136586813



    https://forum.donanimhaber.com/turknetti-btk-sikayet-ettim--136607956

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, YAPA santrallerimizin yer aldığı il listesi güncel olarak aşağıdadır.

    İstanbul (Anadolu)
    İstanbul (Avrupa)
    Kocaeli
    İzmir
    Ankara
    Denizli
    Sakarya
    Eskişehir
    Bursa
    Sivas
    Uşak
    Tekirdağ
    Manisa
    Konya
    Antalya
    Aydın
    Adana
    Erzurum
    Kayseri
    Hatay
    Gaziantep
    Samsun
    Mersin
    Merhaba tekrar,

    İstanbul Anadolu ve Avrupa yakası ilçe detayları var mıdır? İlçeler içerisinde de alt detaylar var ise onlarla birlikte.
  • Hali hazırda kullanıyorum ve santral 350mt yanımda. YAPA sistem ayrıca fakat evleneceğim için yeni adresimde de türknet araştırıyorum, bundan dolayı yapa listesi bulabilirsem iyi olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RizeiBirAdam

    TurkNet bana mesaj ve e posta yolu ile belgelerin ellerine ulaşmadığını bildirdi ama kargo şirketi öyle demiyor. Bu yüzen aktivasyon sürecine başlayamıyorlarmış nasıl bir saçmalık bu? Elimde kargo gönderdiğime dair kargo şirketinin erdiği kağıtta var. NE YAPACAĞIMMMM
    Aynı durum bende de yaşanıyor şuanda şöyleki kanıtları;



    TurkNet Destek Burada





    TurkNet Destek Burada



    Anlamadım ben bu ne iş böyle giderse hakkımızı tüketici hakemlerinde, btk da arayacağız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FatihCVK kullanıcısına yanıt
    Hocam mesaji ve e postayi dikkate almayin bende de oyle olmustu o mesaji otomatik atiyorlar kargo teslim alindiysa 48 saatde sisteme.giriyorlar belgeleri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 ayı geçti turknete geçeli halen yüzümüz gülmedi. 20 gün internet hiç yoktu, kalan günlerde de sürekli kopma sorunu yaşadım.
    modem değiştirdim, kabloyu yenilettim, splitter değiştirdim ama olmadı.
    sürekli destek kaydı açıyorum ama sorun çözüldü denilerek kapatılıyor.
    tt ekibi lütfedip geldi baktı uydurdu birşeyler gitti. tt ekipleri zaten Allahlık.
    turknete de sürekli saha ekibiniz gelsin, gelsin artık diyip durdum. lütfedip dün aradılar ekip yönlendireceğiz, gerektiği takdirde ücret yansıtması yapılacak dediler kabul ettim. fakat 1 saat geçmeden bildirim geldi: ekipler gerekli kontrolleri sağladı sorun çözüldü diye. tabi gelen giden olmadığı gibi sorun da çözülmedi. artık dalga geçmeye başladılar sanırım.
    1 ay boyunca bir adam gönderip sorun çözülmez mi? tt ekipleri de sabote ediyor turkneti resmen ama turknet uyuyor. sorunun tespitini turknet yapsın çözümü için tt ekibine baskı yapsın. tt gelip bakıp gidiyor. zahmet edip iki kabloya bile bakmıyor siz ısrar etmezseniz.
    ama sonuçta hata bende ki hala turknette ısrar ediyorum.




  • Inşallah dediginiz gibi olur. Açıkçası bu durumda olup vermedikleri hizmetin faturasını kesebilirler mi diye korkuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Türk Telekom evraklarımı okunaklı bulmamış, bu sebeple başvurumu reddetmiş. Ancak ben aramasam kimse bana haber vermiyor. Müşteri hizmetlerine bağlanıp, türk telekomda taahhütüm iki gün içerisinde bitiyor dediğimde müşteri temsilcisi bayan da pişkin pişkin ne olacak 2 gün taahhütsüz kullanırsınız diye fikir veriyor.

    Daha geçmeden türknet'e mağdur olduk ya ayıptır.
  • FatihCVK kullanıcısına yanıt
    O durum.soyle olursa olur size aktivasyon mesaji gelir intermet kullanici adi sifresi kullanirsiniz bundan sonra fatura yansir yani fatura baslamasi icin online olmaniz gerekiyor korkmayin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cella kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizin durumunuzu ben arka planda hallettirmeye çalışıyorum. PM üzerinden de bu konu hakkında bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • pirtik P kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Bana bu konuyu tekrar PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarasıyla iletir misiniz? Yarımdı olabilmek için elimden geleni yapıyor olacağım.
  • Popular Demand P kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bu güzel geri dönüşler bizi oldukça sevindiriyor. Teşekkür ederiz. İyi kullanımlar
  • turstar T kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bu durumun neden kaynaklandığını detaylı bir şekilde öğrenip size yeni satış sürecinde elimden gelen yardımı yapmaya çalışacağım. Rica etsem bana GSM numaranızı veya müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 580581582583584
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.