Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir Kullanıcı, 11 Masaüstü Kullanıcı
16.919
Cevap
210
Favori
338.805
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    5500 Mesaj

    Sizi bu konu hakkında aratarak daha detaylı bir bilgi verdiriyor olacağım. Gün içerisinde sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numaranız üzerinden sizinle iletişime geçeceğiz.
    |
    |
    marine-gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2934 Mesaj
    Yeni fiyatlar hakkında bilgi varmıııııııı?
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5500 Mesaj

    Merhaba, biz TurkNet olarak, en kapsamlı ve iyi hizmeti en uygun fiyata sunmak istiyoruz. Çünkü internetin bir lüks değil, her evde olması gereken bir ihtiyaç olduğunu düşünüyoruz. Her zaman, kendimiz nasıl bir internet kullanmak istiyorsak, onu sağlamak istiyoruz dedik. Ve biz pahalı internet kullanmak istemiyoruz. Fiyatımızı belirleyen en büyük etken, eğer hizmet verdiğimiz bölgede aktif altyapımız yoksa, yerleşik operatöre verdiğimiz altyapı kiralama ücreti. Diğer tüm maliyetlerde yenilikçi çözümlerle maliyetlerimizi önemli ölçüde azaltabiliyoruz ancak altyapı sağlayıcı yerleşik operatörün bize yansıttığı maliyetlere müdahale etme şansımız yok. İçinde bulunduğumuz süreçte, neredeyse her şeyin maliyeti artıyor ancak biz bu artan maliyetleri kullanıcılarımıza yansıtmamak için büyük bir uğraş içerisindeyiz. Şimdilik fiyat artırmayı düşünmüyoruz. Gidebileceğimiz son tarihe kadar aynı fiyatla devam edeceğiz. Son 2.5 senede fiyatımızı, tüm gelişmelere rağmen sadece 5 TL artırdık. Eğer ileride yine bir artışa gidersek, yine makul ve ölçülü olur. Bunu da birkaç ay önceden tüm kullanıcılarımıza duyururuz. Biz her zaman en kapsamlı internet paketini, en iyi fiyatla TurkNet'te kullanacağınızın garantisini veriyoruz.
    |
    |
    hgurbuz50 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    5500 Mesaj

    Merhaba, herhangi bir kısıtlamamız yok. Sadece IPTv uygulamasında bir sorun yaşıyorsanız hizmet aldığınız kişilerle iletişime geçmenizde fayda var.
    |
    |
    fkarasa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5500 Mesaj

    Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarasını bu sorunu belirterek iletir misiniz? Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
    |
    |
    Popular Demand kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    206 Mesaj

    22.12 2018 geçen seneden beri dile getiriyorum.

    Destek No : 21756500

    Halen açık...
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Teğmen
    216 Mesaj
    Merhaba, Ankara Yapracık Toki evlerinde oturuyorum. Başvuru sayfasında bina ve daire çıkmadığı için başvuruyu tamamlıyamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1790 Mesaj

    Suan yine internet gitti daha bugun konustuk guya cozecektiniz. Yetti be biktim sizin kalitesiz hizmetinizden. Kullanmadigim gunlerin iadesini istiyorum ilk firsatta baska issye gececegim. Kullanmadigim internete para oduyorum. Ustelik musteri hizmetleri de yok!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    Selamlar,

    Özel mesaj gönderdim. Bunca insan kahroluyor şu desteksiz hizmetten ...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    Yeter artik yeter yetti be ne utanmaz arlanmazsiniz turknet destek nerdesin internetim hala yok internetin anlik olarak geldigi zamanlarda cikip internet var sorun yok diye zirvaliyorsun. Hadi simdi baksana internet yok cikip yazsana sorun yok senin sorunun hiz dusumu diye yazsana. Guya neymis herkese en iyi hizmeti vermek istiyormussunuz. Hani nerede defalarca yazdim neden ilgilenmedinjz he cevap versene??????



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1909 Mesaj
    Nasıl ama İstanbul'un göbeği bu gece coşuyoruz.

    _____________________________

  • Onbaşı
    36 Mesaj

    Ping aşamasında aynı durum bende de söz konusu. Umarım düzeltirler çünkü 4 gün süreleri var bende. Sonrasında başka ISS bakacağım kesinlikle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umtbns -- 5 Ocak 2019; 0:46:36 >
    |
    |
    Khalasar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj

    şuan durum böyle düzeldi inşalalh böyle stabil kalır
    |
    |
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bu durumu TT tarafına ilettik. Konuyu takip ediyoruz. Süreç beklenenden uzun sürmüş evet haklısınız kusura bakmayın. Durumu ben tekrar ilgili ekip arkadaşlarıma iletiyorum. Sistem üzerinde açık olan 21427370 numaralı arıza kaydınıza öncelik vererek TT tarafı ile tekrar işlem gerçekleştireceğiz. Süreci hızlandırmak için elimden geleni yapıyor olacağım.
    Az önce Telekom ekipleri geldi. Evet arama yapamıyorsunuz fakat bu bizimle alakalı değil fiziksel bir sorun yok diyerek gittiler. Hala telefonum çalışmıyor. Şimdi ne olacak bu 4 oluyor aynı lafı duyuyorum. Başa döndük yine. Siz de bizden kaynaklı birşey Telekom’a arıza kaydı açtık diyeceksiniz yine ????



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yarbay
    2934 Mesaj

    Öncelikle cevap için teşekkürler. Günümüz şartlarında 5-10 lira gibi artışlar elbetteki makul. Telekomun servis sağlayıcılara kira bedelinde en düşük olan 4mbit hızında %66 olmak üzere zam yaptığı haberi ile, bende türknetten büyük bir zam gelme endişesi doğdu. Benim şahsi fikrim günümüz şartlarında eğer telekom gibi büyük zam yapılırsa hiç kullanmamak üzere internet hizmetini kapatırım.
    umuyorum ve türknet e güveniyorum ki, türknet bu şekilde fahiş fiyat artışı yapmaz.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    palavralar devam ediyor. daha düne kadar hattınız 8 mbps destekliyor yazıyordu turknet ve forumdaki turknet yetkilisi.


    forumda turknet yetkilisi 8 mbps destekliyor yazmıştı ben 16 mbps desteklediğini söylemiştim. bugün turknet destekten gelen cevap hattınız 4 mbps'den 13 mbps hıza yükseltilmiştir. hani hattım 8 mbps üstü desteklemiyordu? hani alabileceğim en yüksek hız veriliyordu? hepsi yalanmış artık size kesinlikle güvenmiyorum.

    son birkaç aydır internet hızım rezaletti son 20-30 gündür ise hiç internete giremiyordum!!!

    evet yalanları gösteriyorum

    aşağıdaki mesajında turknet yetkilisi modemime 8 mbps hız ulaştığını bu hızın alabileceğim en yüksek hız olduğunu söylemişti.



    turknet destek bölümünden gelen cevapta ise hattımın 4 mbps 'den 13 mbps hıza yükseltilip sorunun çözüldüğü belirtilmiş.

    hem altyapınızın desteklediği en yüksek hızı alıyorsunuz diyordular, hem bizden kaynaklı sorun yok diyorlar ama hattım daha yüksek hız desteklediği halde 4 mbps olarak kullanmak zorunda bırakıldığımı itiraf ediyorlar!!!





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 5 Ocak 2019; 13:22:41 >
    _____________________________




  • Teğmen
    216 Mesaj
    Adresimde netspeed 50 mbit e kadar fiber altyapı var dedi, Turknet'te "Adresinizde altyapı santral bilgisi bilinmediğinden başvurunuza devam edemiyoruz." hatası alıyorum. Bir çözümü var mı bunun?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1205 Mesaj
    Turknet'te destek diye bir şey yok 14 aralıktan beri internetim yok ve her gün gerek arayıp gerekse online işlemlerden 48 saat içinde çözeceğiz diyorlar 2 kere aptallık yapıp iptal talebimden vazgeçtim. Eğer paranızla rezil olmak istiyorsanız, sürekli oyalandırılmak, yalan dinlemek istiyorsanız buyurun geçin Turknet'e
    |
    |
    _____________________________

  • Özgür İletişim Ekstra paketine geçmek istiyorum ama online işlemlerde geçiş için gerekli seçenek gözükmüyor Abone numaram:2357467adsl bu konu ile açtığım destek kaydı: 22223979
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj

    Hocam aynı sıkıntı bende de var şuan hız testi yapıp paylaşır mısınız



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    marine-gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
son dakika
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
2,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.