Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (579. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Anladım, ikincisi bugün halloldu...Vdsl e geçiş gerçekleşti...

    TurkNet Destek Burada
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Modem açık. Bina girişindeki ankastreden daireye kadar tek parça kablo çekildi 2-3 hafta önce. Ayrıca telefon çalışıyor. Türk Telekom dan gelen kişi hattı ölçmüş ve yüksek hız var demiş.
    aynı oranlarda hızı yandaki bizden daha eski binada rahat alıyorlar. tt ekipleri çözüm odaklı değil ne yazık ki. sizin saha ekibiniz gelirse sorunu tanımlamada belki daha doğru olur.
  • her ayin başında 2-3 gün boyunca internetim

    Kesiliyor. Modem ışıkları yanmasına rağmen internet kansere bağlıyor. Arıza kaydı açtığımda internette problem göremiyorlar. Whatsaptan yazışma yapınca 30 saniye sonra yazı gidiyor ama sonra tekrar kesiliyor.



    Kısaca modem ışıkları var ama olmayan internet

    Anlık olarak gelip tekrar gidiyor. Başına her ay başı böyle bisey yaşıyorum.





    2. Sorun ise kayıt olurken adresim 16mb desteklendiği söylendi ve ona göre üye kaydı yaptılar. En son arıza kaydı açtığımda servis bana attığı mailde 30mb hız alabildiğini yazdı.



    Abone no: 2324536345

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet yetkilisi ozel mesaj atin ilgilenecegim yazdi. Ozel mesaj attim ancak hala cozum uretilmedi. Arkadaslar destek filan yok yalan bunlarin hic utanmasi yok. Gunun 1-2 saati disinda internet yok internetin oldugu anda cikip aha bakin internet calisiyor yazip destegi kapatiyor karaktersizler. Adamlar ben sorun var internwte girwmiyorum diye ke dimi paralayip defalarca mesaj attigimda cevap vermiyorlar . anlik olarak internet gelince hic utanmadan internet var diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet yetkilisi artik senden cevap bekliyorum suan internetim yok artik yeter sakin burada palavra sallama son birkac aydir internet rezil hizlarda son 20 gundur ise artik hic girilmiyor. Ben sana 20 gundur yaziyorum yalandan burada ilgileniyormus havasi veriyorsun ama karsinda salak yok. Ya sorunumu coz ya da parami iade edin ve alin internetinizi ne yaparsaniz yapin!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet yeni zamlı fiyatlar hakkında bir açıklama yaptımı?
    Neredeyse bütün firmalar yeni fiyatlarını açıkladılar.
    Sizde durum nedir?
  • Kolay gelsin sayın yetkili

    internet değerlerim

    TurkNet Destek Burada

    buradaki gibi
    yaklaşık 1 haftadır da 20-22 mb hız alabiliyorum..

    Bundan yaklaşık 10 gün önce bina girişindeki kutudan modeme tek parça cat5 kablo çektirdim. Modeme bağlı router yok yani telefon kullanmıyorum... Kutudan gelen kablo direk modeme modemden de pc ye bağlı. Arada herhengi hiç bir şey yok.


    Benim sorunum şu
    IPTV uygulamasında (ki uydu alıcısı modeme direk kablo ile bağlı) inanılmaz donma yaşıyorum.. Server i kendi mobil bağlantım ile kullandığım zaman gümbür gümbür yayın var . Ama modemden gelen kablo ile izlemeye çalıştığım zaman inanılmaz sıkıntılı.
    Bu gibi sorunlar ile daha önce karşılaştınız mı... Ya da yapabileceğim ya da sizin yapabileceğiniz herhangi bir şey var mı ?
    İster istemez aklıma şu da gelmiyor değil. Acaba Turknet IPTV uygulamasını mı kısıtlıyor ?
    Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.




  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 22055339 numaralı sistem üzerinden açmış olduğunuz sık sık kopma kategorili destek kaydınız üzerinden hizmetinizi arkadaşlarım detaylı olarak incelediler ve bir kopma sorununa rastlamadılar. Bende şuan tekrar kontrol ettim ve 11 saatlik bir bağlantı sürenizin olduğunu görebiliyorum.

    TurkNet Destek Burada

    Eğer sorununuz performans problemi ise bize OİM üzerinden performans sorunu kategorili bir destek kaydı açmanız gerekiyor.




  • ABONE OLDUĞUMDAN BERİ TELEFONUMDA ÇEVİR SESİ YOK.


    Büyük harf ile yazdım. Belki çözüm süresi hızlanır diye!!!

    Sizleri çektiklerinizi sıkıntılarınızı tepkinizi çok iyi anlıyorum...

    ''Yalnız hakarete varan cümleler kurmayalım. Biraz sakin olalım...''

    İşi bilen hakim olan gayret gösteren üç beş kişiyide kırmayalım kaybetmeyelim.

    Baktık ki olmuyor. Çeker, gideriz. Taahhüt yok. Zorlama yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Popular Demand -- 4 Ocak 2019; 14:15:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 22055339 numaralı sistem üzerinden açmış olduğunuz sık sık kopma kategorili destek kaydınız üzerinden hizmetinizi arkadaşlarım detaylı olarak incelediler ve bir kopma sorununa rastlamadılar. Bende şuan tekrar kontrol ettim ve 11 saatlik bir bağlantı sürenizin olduğunu görebiliyorum.



    Eğer sorununuz performans problemi ise bize OİM üzerinden performans sorunu kategorili bir destek kaydı açmanız gerekiyor.
    sürekli yalanlar yalanlar? ben 2 gün boyunca hiç internete giremedeğimde ne destek kaydından ne de burada cevap vermediniz ? neden internet yokken cevap vermeyip de internetin geldiği anlarda sorun yok diye cevap veriyorsunuz???

    ben burada defalarca ekran görüntüleri atarken neredeydiniz???

    turknet destek kaydına ayın 8'inde BENİM BÖLGEME 2 YENİ CİHAZ kuracağını yazarken. siz özel mesajda benim bölgeme değil internet çıkışlarının yapıldığı bölgeye 1 YENİ CİHAZ EKLENECEĞİNİ yazdınız.




  • TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Buradan tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. Size PM üzerinde de bu durumu detaylı olarak ilettim. Açmış olduğunuz kayıt kopma sorunu ile ilgiliydi. Kopma sorunu kaydınız hizmetiniz incelendikten sonra 11 saattlik bir çevrimiçi süresi görülere sorun yaşanmadığı anlaşıldıktan sonra kayıt ile ilgilenen arkadaşlarım tarafından kapatılıyor. Sizin performans sorununuz var evet. Bunu da size zaten yine PM üzerinden belirttim.

    8 Ocak'ta bir çalışmamamız daha olacak. Ana internet çıkışının yapıldığı cihazlara bir yenisini daha ekleyeceğiz. Bir tane diyorum çünkü diğeri aralık ayının sonunda eklendi. Bu cihazla akşam yaşanılan performans ve ping sorunlarını çözmeyi amaçlıyoruz. Belirli bölgelerde yaşanılan bu sorunlar teknik operasyon ekiplerimiz tarafından tespit edildikten sonra bazı bölgeleri kapsayacak şekilde çalışma gerçekleştiriyoruz. Bu bölgeler;

    İSTANBUL-ANADOLU YAKASI
    iSTANBUL- AVRUPA YAKASI
    ÇANAKKALE
    ZONGULDAK
    AFYON
    DÜZCE
    SAKARYA
    TRABZON
    ANTEP
    HATAY




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Buradan tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. Size PM üzerinde de bu durumu detaylı olarak ilettim. Açmış olduğunuz kayıt kopma sorunu ile ilgiliydi. Kopma sorunu kaydınız hizmetiniz incelendikten sonra 11 saattlik bir çevrimiçi süresi görülere sorun yaşanmadığı anlaşıldıktan sonra kayıt ile ilgilenen arkadaşlarım tarafından kapatılıyor. Sizin performans sorununuz var evet. Bunu da size zaten yine PM üzerinden belirttim.

    8 Ocak'ta bir çalışmamamız daha olacak. Ana internet çıkışının yapıldığı cihazlara bir yenisini daha ekleyeceğiz. Bir tane diyorum çünkü diğeri aralık ayının sonunda eklendi. Bu cihazla akşam yaşanılan performans ve ping sorunlarını çözmeyi amaçlıyoruz. Belirli bölgelerde yaşanılan bu sorunlar teknik operasyon ekiplerimiz tarafından tespit edildikten sonra bazı bölgeleri kapsayacak şekilde çalışma gerçekleştiriyoruz. Bu bölgeler;

    İSTANBUL-ANADOLU YAKASI
    iSTANBUL- AVRUPA YAKASI
    ÇANAKKALE
    ZONGULDAK
    AFYON
    DÜZCE
    SAKARYA
    TRABZON
    ANTEP
    HATAY
    ben son destek kaydını 01 ocak 2019 saat 00:58'de açmışım siz 04 ocak 2019 tarihinde saat 14 civarında 11 saattir online gözüküyorsunuz yazıyorsunuz. ben modemi hiç kapatmadığım halde 4 günlük bölümde 11 saat aktif olmak internetin sık sık koptuğu gerçeğini göstermiyor mu?




  • önce ki destek kaydını 17 aralıkta açmışım ilk cevabı yine 4 gün sonra internetin anlık olarak geldiği 21 aralık tarihinde yazmışsınız. destek kaydını ise 25 aralıkta 2 yeni cihaz ekleyeceğiz 8 ocakta sorununuz çözülecek diye kapatmışsınız.

    kısaca ben internete hiç giremediğim zamanlarda cevap yazmıyorsunuz internetin anlık olarak geldiği tarihlerde sorun yok yazıp destek kaydını kapatıyorsunuz.
  • forumda bir sürü internetin gittiği anlarda ekran görüntülerini attım o zaman neden cevap vermediniz. çünki o zaman internet yoktu, ne zaman ki internet geldi o zaman ortaya çıkıp sorun yok internet var yazıyorsunuz.
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Sizi bu konu hakkında aratarak daha detaylı bir bilgi verdiriyor olacağım. Gün içerisinde sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numaranız üzerinden sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Yeni fiyatlar hakkında bilgi varmıııııııı?
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biz TurkNet olarak, en kapsamlı ve iyi hizmeti en uygun fiyata sunmak istiyoruz. Çünkü internetin bir lüks değil, her evde olması gereken bir ihtiyaç olduğunu düşünüyoruz. Her zaman, kendimiz nasıl bir internet kullanmak istiyorsak, onu sağlamak istiyoruz dedik. Ve biz pahalı internet kullanmak istemiyoruz. Fiyatımızı belirleyen en büyük etken, eğer hizmet verdiğimiz bölgede aktif altyapımız yoksa, yerleşik operatöre verdiğimiz altyapı kiralama ücreti. Diğer tüm maliyetlerde yenilikçi çözümlerle maliyetlerimizi önemli ölçüde azaltabiliyoruz ancak altyapı sağlayıcı yerleşik operatörün bize yansıttığı maliyetlere müdahale etme şansımız yok. İçinde bulunduğumuz süreçte, neredeyse her şeyin maliyeti artıyor ancak biz bu artan maliyetleri kullanıcılarımıza yansıtmamak için büyük bir uğraş içerisindeyiz. Şimdilik fiyat artırmayı düşünmüyoruz. Gidebileceğimiz son tarihe kadar aynı fiyatla devam edeceğiz. Son 2.5 senede fiyatımızı, tüm gelişmelere rağmen sadece 5 TL artırdık. Eğer ileride yine bir artışa gidersek, yine makul ve ölçülü olur. Bunu da birkaç ay önceden tüm kullanıcılarımıza duyururuz. Biz her zaman en kapsamlı internet paketini, en iyi fiyatla TurkNet'te kullanacağınızın garantisini veriyoruz.




  • fkarasa F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, herhangi bir kısıtlamamız yok. Sadece IPTv uygulamasında bir sorun yaşıyorsanız hizmet aldığınız kişilerle iletişime geçmenizde fayda var.
  • Popular Demand P kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarasını bu sorunu belirterek iletir misiniz? Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • 
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.