Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17.032
Cevap
211
Favori
341.796
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Er
    8 Mesaj
    @TurkNetDestek bana da cevap verebilir misin lütfen...

    Sitenizden kendi binamı sorgulattığımda;
    Alt katımdaki dükkana 8 mbit
    Benim daireme 14 mbit
    Üst katta boş ve kullanım dışı olan 2 daireye 9 mbit hız verebildiğinizi görüyorum.
    Bu değerlerin birbirinden farklı olması başlıca bir tuhaflık ama asıl tuhaflık aynı sokağa bakan bitişiğimdeki yan binada 50 mbit görünüyor ve 35 mbite kadar hız sunabildiğiniz yazıyor.

    Millenicom ve internetaltyapisorgulama sitesinden alt yapı sorguladığımda benim binam 0 mbit
    yan tarafımdaki bina 67 mbit görünüyor.

    Türk Telekom' da ise benim binam ve yan bina adsl görünüyor. Yakın zamana kadar bir süre benim binamda alt yapı yok yazıyordu. Üstelik yaklaşık 10 küsür sene TTnet ve 3 senedir de Turknet kullanmama rağmen.

    Şimdi yan binam işyeri olarak kullanılıyordu ve sizin müşteriniz olduğunu görüyordum yakın zamana kadar 16mbit görünüyordu. 2 aydır boşaltılmış durumda.

    O binaya 50 mbit hız görüp 35 mbit verebilirken, aynı sokağa bakan ve aynı kutudan bağlantı alan bana neden 14 mbit sunuyorsunuz hatta binadaki diğer bağımsızlara neden daha düşük farklı değerler veriyorsunuz.

    Kim ilgilenecek bizimle? Hızım ne zaman arttırılacak, ben de en azından 35 mbit paketine geçmek istiyorum ama oradan sorgulayıp desteklemiyor diyeceksiniz diye herhangi bir başvuru yapamıyorum. Ayrıca OİM de tarife yükseltte de doğal olarak başka paket çıkmıyor.

    bir Allah' ın kulu çıkıp ilgilensin de artık ben de sevinebileyim, var olanı kullanabileyim, lütfen yardımcı olabilir misiniz? Talebimle ilgilendiğiniz de cevaplarsanız size mesaj olarak bilgilerimi gönderebilirim.

    Teşekkürler.
    _____________________________
  • Yarbay
    3918 Mesaj

    Hocam farklı bir modem ile ölçüm al devam ediyor ise hızım çok düşük diye kayıt aç. (Ya da modemi sök DSL ışığım yanmıyor diye aç ankastre ye yeni devre bıraksınlar) VDSL 24 mbit den başlıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    3rden kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3918 Mesaj

    Sizin hat yapa olduğu için vae kapalı yazar o normal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    marine-gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3918 Mesaj

    Binaların yan yana olması aynı saha dolabına bağlı olması gerektiğini göstermez. Örneğin bizim site 13 blok yaklaşık 10 ayrı aktif dslam (evet 10 ayrı) dolaba bağlı oradan o bina ve üst sokaktaki haneler hizmet alıyor. bunu etkileyen unsurlar var telekomun yönetiminde olan



    1) bina yapım yılı farkından dolayı siz eski saha dolabından alırsınız yeni binaya kabin gelmiş olabilir

    2) binalar beraber yapılmış olsa bile dolap da bir binalık yer kalmıştır diğer bina başka kabine alınmıştır

    3) 2 kablo da aynı yere gidiyordur ancak aktif pasif olayı var ise binanın biri aktif kabinde diğeri pasif kabindedir.

    4) o binaya sonradan bizim sitede olduğu gibi kabin gelmiş olabilir kapasitesine göre çevre binaları ona alırlar (ancak sizin orada öyle olmamış)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mirket34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3918 Mesaj

    Bina içi dairelerde hız farkı, TT nin bir hizmet verilebilirlik tablosu olması lazım oradaki tanım farklarından



    O tabloya göre köyümde (tek santral tek kabin herkes aynı yere bağlı) bana port yok ancak farklı no ya var, her aboneye 4 6 Mbps vs yazılmış ancak 16 kullananlar var bir rivayet de 50 Mbps kullanan olduğu (rivayet işte kim bulamadım Telekom biri var dedi)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mirket34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Merhaba. 3 haftadır telefon çalışmıyor. 21757166 destek no ile 22.12.2018 de kayıt açtım ama ilgilenen olmadı

    İnternet var ama telefonda çevir sesi gitmiş çevir sesi yok.

    Kayınpederimin hattı. Gidip kontrol ettim spliter değiştirdim, splitersız bağladım yine aynı çevir sesi yok

    Ben taşıttım TurkNet e vesile oldum ama mahçup kaldım ilk aydan

    Lütfen yardım edin Abone no 2126990010



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    @TurkNetDestek'yardımlarıyla paket yükseltmemden sonra hattım stabil olarak 80mbit hızda kullanabiliyorum. bölgedeki çalışma konusunda bilgide verdi tamamlandıktan sonra 100mbit için deneme yapacağınıda ayrıca belirtti.
    _____________________________
    Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
    Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
    Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010
  • Onbaşı
    18 Mesaj

    sorunum çözülür gibi oldu net geldi fakat kopmalar başladı ve 2 gündür yine tamamen yok.
    klasik destek kaydı ve cevapları sonrası tt ekibi geldi. başladı sorun üretmeye;
    - modem sorunlu dedi, başka modemle de denediğimi söyledim.
    - tesisat eski dedi yeni kablo çekildi ankastreden dedim,
    - sonra hattın değerlerini ölçtü ve çok yüksek hız veriyor turknet sizin binanın kablolar kaldırmıyor dedi. bende ankastreyi değiştirin 30 yıllık dedim ama geveleyip gitti.

    tt ekipleri resmen süreci sabote ediyor ve ilgilenmiyorlar.

    ayrıca binada ttnet kullananlar var ama onlarda sorun yok. ankastrede benim eve gelen kabloda sorun var sanırım.

    birde başka bir forumda görmüştüm onuda desteğe yazdım "telefonlu internet abonesiyim, saha dolabında telefon ve internet devrelerimin birleştirilmesini talep ediyorum"

    kopma ve tamamen netin kesilmesinin iki farklı devre kullanımından kaynaklı olabilirmiş.

    sonuç olarak internet yok.



    |
    |
    Bahsedilenler: pirtik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj

    ADSL ALIYORUM YENİ CİHAZLAR TAKILACAKMIŞ BENİM BÖLGEME VDSL HİZMETİ ALABİLECEKMİYİM BİLGİ ALABİLİRMİYİM TEŞEKKÜRLER




    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    @TurkNetDestek'yardımlarıyla paket yükseltmemden sonra hattım stabil olarak 80mbit hızda kullanabiliyorum. bölgedeki çalışma konusunda bilgide verdi tamamlandıktan sonra 100mbit için deneme yapacağınıda ayrıca belirtti.
    Benim hattım da 100e kadar destekliyor 75 aldım, bende 100 istedim ama 100 yaparsak upload 2 oluor dediler :D
    _____________________________
  • Teğmen
    109 Mesaj

    @TurkNetDestek 13 gün oldu. Şu PM ye cevap verseniz de hattı 100 Mbps ye sabitlesek artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt2121 -- 3 Ocak 2019; 13:28:29 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj

    bana ilk 90/2 verdiler yazdım burdaki arkadaşa 80/4 ayarladı banada öyle söyledi tt tarafından kaynaklanıyomuş. akşamda hızda problem oldu oim e yazmıştım ordanda mesaj gelmiş sabah bölgeye ilave cihaz ekleyecez diye tarihte verdi ondan sonra tekrar yazın yazmış ona göre düzenleriz diye bakalım ne olcak
    |
    |
    xafer12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
    Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
    Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, evet size de dediğim gibi TT'nin 80 Mbps üstü paketlerinde bir tanım sorunu var. Mesela 88 Mbps download tanımında upload hızları 2 Mbps'de kalıyor. Sizde bu durumu yaşıyordunuz. Hızınızı 80 Mbps'e çekerek upload hızınız 4 Mbps olarak sabitledik. Şuan sorunsuz bir kullanımınız mevcut. Dediğim gibi tekrar bir sorunlar karşılaşmanız durumunda bana PM üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
    |
    |
    Vincent54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, şuan PM kutusunda cevaplanmamış bir mesaj yok. Bana mesajınız ulaşmamış olabilir mi? Rica etsem tekrar mesaj atabilir misiniz? Tabii konuyu ve ne istediğinizi GSM ve müşteri numaranızla birlikte iletmenizi rica edeceğim.
    |
    |
    mrt2121 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, TT tarafının üst tanımlarında bir sorun var. Bu sebeple hatlar bu yüksek hızları desteklese bile hızlar sağlıklı olarak gelemeyebiliyor. Bunun için siz değerli kullanıcılarımız mağdur olmasın diye alabilecekleri stabil hızları veriyoruz.
    |
    |
    xafer12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, bu planlı çalışmanın ADSL//VDSL geçişi ile bir alakası yok. Sizin VDSL olarak hizmet alabilmeniz için bağlı olduğunuz santral dolabınızda boş portunuzun olması gerekiyor. Şöyle bir durum var tabii; eğer boş VDSL portu olsa bile eğer santral dolabınıza mesafeniz uzaksa yine VDSL teknolojisi ile hizmet alamayabilirsiniz.
    |
    |
    Fantastik66 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: önderayyıldız

    Aylardır telefonum çalışmıyor. Son 1 aydır yoğun bir çaba içerine girdim sürekli arıza kaydı açıyorum. Fakat çözüldü diye kapatıyorlar.
    Ayın 17 sinde açıtığım arıza hala açık gözüküyor nasıl olduysa kapatmamışlar. Fakat ortada soruna dair bir çözüm yok. Telekom Türknette sorun var diyor. Türknet Telekom da sorun var diyor. Para verdim telefon aldım kullanacağım diye öylece duruyor. Zahmet olmazsa çözün artık.

    Arıza kaydı numaram: 21427370 Sorunuma gelince öncesinde. Telefonum hiç çalışmıyordu. Çevir sesi yoktu.Şuan gelen aramaları alıyorum.

    Ama arama yapamıyorum.!!!
    Zahmet olmazda bana da bir cevap versen TurkNetDestek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, 22055339 numaralı sık sık kopma sorununuzu TT tarafı ile kontrol etmeye başladık. Kopma sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu durumu en ince ayrıntısına kadar TT tarafı ile kontrol ettikten sonra yaşanılan sorunun neden kaynaklandığını bulup çözüme ulaştırmaya çalışacağız. İşlemlerin takibini bende buradan birebir olarak yapıyor olacağım. Gerçekleşen tüm işlemler için size bilgi vereceğim. Bu süreçte bana istediğiniz zaman buradan ulaşabilirsiniz. İyi günler dilerim.
    |
    |
    marine-gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, muhtemelen sizin iç tesisatınızda bir sorun var. Telekom ekipleri incelemelerini gerçekleştirmişler ve bize geri dönüş yapmışlar. İsterseniz siz bir elektrikçi yardımıyla iç tesisatınızı kontrol ettirin. Size PM üzerinden de yazdım. Geri dönüş yapabilir misiniz?
    |
    |
    pirtik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    5584 Mesaj

    Merhaba, bu durumu TT tarafına ilettik. Konuyu takip ediyoruz. Süreç beklenenden uzun sürmüş evet haklısınız kusura bakmayın. Durumu ben tekrar ilgili ekip arkadaşlarıma iletiyorum. Sistem üzerinde açık olan 21427370 numaralı arıza kaydınıza öncelik vererek TT tarafı ile tekrar işlem gerçekleştireceğiz. Süreci hızlandırmak için elimden geleni yapıyor olacağım.
    |
    |
    önderayyıldız kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Bey Azura
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.