Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (578. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil3 Android
5 sn
39.279
Cevap
307
Favori
874.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 3 haftadır telefon çalışmıyor. 21757166 destek no ile 22.12.2018 de kayıt açtım ama ilgilenen olmadı

    İnternet var ama telefonda çevir sesi gitmiş çevir sesi yok.

    Kayınpederimin hattı. Gidip kontrol ettim spliter değiştirdim, splitersız bağladım yine aynı çevir sesi yok

    Ben taşıttım TurkNet e vesile oldum ama mahçup kaldım ilk aydan

    Lütfen yardım edin Abone no 2126990010

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek'yardımlarıyla paket yükseltmemden sonra hattım stabil olarak 80mbit hızda kullanabiliyorum. bölgedeki çalışma konusunda bilgide verdi tamamlandıktan sonra 100mbit için deneme yapacağınıda ayrıca belirtti.
  • pirtik P kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sorunum çözülür gibi oldu net geldi fakat kopmalar başladı ve 2 gündür yine tamamen yok.
    klasik destek kaydı ve cevapları sonrası tt ekibi geldi. başladı sorun üretmeye;
    - modem sorunlu dedi, başka modemle de denediğimi söyledim.
    - tesisat eski dedi yeni kablo çekildi ankastreden dedim,
    - sonra hattın değerlerini ölçtü ve çok yüksek hız veriyor turknet sizin binanın kablolar kaldırmıyor dedi. bende ankastreyi değiştirin 30 yıllık dedim ama geveleyip gitti.

    tt ekipleri resmen süreci sabote ediyor ve ilgilenmiyorlar.

    ayrıca binada ttnet kullananlar var ama onlarda sorun yok. ankastrede benim eve gelen kabloda sorun var sanırım.

    birde başka bir forumda görmüştüm onuda desteğe yazdım "telefonlu internet abonesiyim, saha dolabında telefon ve internet devrelerimin birleştirilmesini talep ediyorum"

    kopma ve tamamen netin kesilmesinin iki farklı devre kullanımından kaynaklı olabilirmiş.

    sonuç olarak internet yok.



    TurkNet Destek Burada




  • ADSL ALIYORUM YENİ CİHAZLAR TAKILACAKMIŞ BENİM BÖLGEME VDSL HİZMETİ ALABİLECEKMİYİM BİLGİ ALABİLİRMİYİM TEŞEKKÜRLER




    TurkNet Destek Burada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    @TurkNetDestek'yardımlarıyla paket yükseltmemden sonra hattım stabil olarak 80mbit hızda kullanabiliyorum. bölgedeki çalışma konusunda bilgide verdi tamamlandıktan sonra 100mbit için deneme yapacağınıda ayrıca belirtti.
    Benim hattım da 100e kadar destekliyor 75 aldım, bende 100 istedim ama 100 yaparsak upload 2 oluor dediler :D
  • @TurkNetDestek 13 gün oldu. Şu PM ye cevap verseniz de hattı 100 Mbps ye sabitlesek artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt2121 -- 3 Ocak 2019; 13:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xafer12 kullanıcısına yanıt
    bana ilk 90/2 verdiler yazdım burdaki arkadaşa 80/4 ayarladı banada öyle söyledi tt tarafından kaynaklanıyomuş. akşamda hızda problem oldu oim e yazmıştım ordanda mesaj gelmiş sabah bölgeye ilave cihaz ekleyecez diye tarihte verdi ondan sonra tekrar yazın yazmış ona göre düzenleriz diye bakalım ne olcak
  • Vincent54 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet size de dediğim gibi TT'nin 80 Mbps üstü paketlerinde bir tanım sorunu var. Mesela 88 Mbps download tanımında upload hızları 2 Mbps'de kalıyor. Sizde bu durumu yaşıyordunuz. Hızınızı 80 Mbps'e çekerek upload hızınız 4 Mbps olarak sabitledik. Şuan sorunsuz bir kullanımınız mevcut. Dediğim gibi tekrar bir sorunlar karşılaşmanız durumunda bana PM üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan PM kutusunda cevaplanmamış bir mesaj yok. Bana mesajınız ulaşmamış olabilir mi? Rica etsem tekrar mesaj atabilir misiniz? Tabii konuyu ve ne istediğinizi GSM ve müşteri numaranızla birlikte iletmenizi rica edeceğim.
  • xafer12 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TT tarafının üst tanımlarında bir sorun var. Bu sebeple hatlar bu yüksek hızları desteklese bile hızlar sağlıklı olarak gelemeyebiliyor. Bunun için siz değerli kullanıcılarımız mağdur olmasın diye alabilecekleri stabil hızları veriyoruz.
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu planlı çalışmanın ADSL//VDSL geçişi ile bir alakası yok. Sizin VDSL olarak hizmet alabilmeniz için bağlı olduğunuz santral dolabınızda boş portunuzun olması gerekiyor. Şöyle bir durum var tabii; eğer boş VDSL portu olsa bile eğer santral dolabınıza mesafeniz uzaksa yine VDSL teknolojisi ile hizmet alamayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: önderayyıldız

    Aylardır telefonum çalışmıyor. Son 1 aydır yoğun bir çaba içerine girdim sürekli arıza kaydı açıyorum. Fakat çözüldü diye kapatıyorlar.
    Ayın 17 sinde açıtığım arıza hala açık gözüküyor nasıl olduysa kapatmamışlar. Fakat ortada soruna dair bir çözüm yok. Telekom Türknette sorun var diyor. Türknet Telekom da sorun var diyor. Para verdim telefon aldım kullanacağım diye öylece duruyor. Zahmet olmazsa çözün artık.

    Arıza kaydı numaram: 21427370 Sorunuma gelince öncesinde. Telefonum hiç çalışmıyordu. Çevir sesi yoktu.Şuan gelen aramaları alıyorum.

    Ama arama yapamıyorum.!!!
    Zahmet olmazda bana da bir cevap versen TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 22055339 numaralı sık sık kopma sorununuzu TT tarafı ile kontrol etmeye başladık. Kopma sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu durumu en ince ayrıntısına kadar TT tarafı ile kontrol ettikten sonra yaşanılan sorunun neden kaynaklandığını bulup çözüme ulaştırmaya çalışacağız. İşlemlerin takibini bende buradan birebir olarak yapıyor olacağım. Gerçekleşen tüm işlemler için size bilgi vereceğim. Bu süreçte bana istediğiniz zaman buradan ulaşabilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • pirtik P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, muhtemelen sizin iç tesisatınızda bir sorun var. Telekom ekipleri incelemelerini gerçekleştirmişler ve bize geri dönüş yapmışlar. İsterseniz siz bir elektrikçi yardımıyla iç tesisatınızı kontrol ettirin. Size PM üzerinden de yazdım. Geri dönüş yapabilir misiniz?
  • önderayyıldız Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu durumu TT tarafına ilettik. Konuyu takip ediyoruz. Süreç beklenenden uzun sürmüş evet haklısınız kusura bakmayın. Durumu ben tekrar ilgili ekip arkadaşlarıma iletiyorum. Sistem üzerinde açık olan 21427370 numaralı arıza kaydınıza öncelik vererek TT tarafı ile tekrar işlem gerçekleştireceğiz. Süreci hızlandırmak için elimden geleni yapıyor olacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Sorununuzun giderilmesine ve kullanım gerçekleştirdiğinize sizin kadar bende sevindim Buradan hakkımda düşündüğünüz güzel yorumlarınızı paylaştığınız için size teşekkür ettim çok mutlu ettiniz Tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi kullanımlar dilerim
    Bugün yaklaşık bir hafta oldu TürkNet kullanmaya başlayalı, burada okuduğum diğer kullanıcılardan gelen şikayetleri görüyorum ben de bir türlü verim alamadığım 2 yıllık t telekom deneyiminden sonra TürkNet ten ne kadar memnun olduğumu belirtmek için buradayım. Telekomun hızı başlangıçta 8 mbitti sonra arayıp altyapınız müsait sizi 16 mbite çıkaralım 5-6 lira gibi bir farkla dediler (8 mbit bile sorunlu geliyordu ama belki 10 falan görürüz diye kabul ettim) Maalesef 2 yıl boyunca aldatılmışım bunu TurkNet kullanmaya başladıktan sonra anladım. Şu ana kadar ölçümlerde 10-11 arası download hızı görüyorum ama telekomdan sonra bu bile bana fiber gibi geliyor. Akşam prime timeda bazen teklesede sineye çekilmeyecek kadar değil.
    Teşekkürler TurkNet
    Teşekkürler TurkNetDestek




  • alper cumalı A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet sorununuz beklenenden uzun sürmüş. Bunun için sizden özür dileriz. Telefon hattınızda yaşadığınız sorununuzu çözüme ulaştırmak için TT tarafı ile gerekli kontrolleri yapıyoruz. İşlemlerin tamamlanması durumunda size detaylı olarak bilgi veriyor olacağız. Tüm süreci bende çözüme ulaşana kadar takip ediyor olacağım.
  • nkaylan N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çok teşekkür ederiz bu güzel düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için. Her zaman en iyi hizmeti siz değerli kullanıcılarımıza vermeyi amaç edindik. Bu güzel geri dönüşler bizi çok mutlu ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 3 Ocak 2019; 16:33:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, TT tarafının üst tanımlarında bir sorun var. Bu sebeple hatlar bu yüksek hızları desteklese bile hızlar sağlıklı olarak gelemeyebiliyor. Bunun için siz değerli kullanıcılarımız mağdur olmasın diye alabilecekleri stabil hızları veriyoruz.
    Umarım önümüzdeki dönemlerde bu sıkıntılardan kurtuluruz, zira ttnet roket ve superonline turbo gibi servislerde mevcut hattımda 100mbps d 10mbps u hızlarını deneyimlemiştim hiç bir sıkıntı olmadan ayrıca ping sorununu hiç dile getirmiyorum, belkide yüksek hız fiyatlarında biraz artış gerekir ki turknet olarak daha stabil hizmet verebilesiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xafer12 -- 3 Ocak 2019; 17:20:48 >
  • 
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.