Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (569. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.729
Cevap
309
Favori
891.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 567568569570571
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya bu turknet ne yapmaya çalışıyor.hız düşüklüğü için 11 aralıkta çağrı açtım hala kapatılmadı hız anlık bir süper bir düşük 35 mb pakette 32 ping 32-33 mb alırken birden 65 ping 1,-15 mb hıza düşüyorum hız ölçerken ibre anlık bir 5 bir 20 bir 12 bir 3 stabil değil.ev telefonu kesildi çağrı açtım düzeldi bugün yine yok iptv kullanıyorum hızlı olduğunda çok iyi anlık takılıyor o anda ölçtüğümde 3-5 oluyor anında düzeliyor.çağrı açık yeni çağrıda açılamıyor twetterden yazdım facabokktan yazdım arayan soran yok artık pes galiba
  • internet çağrıyı saat 16,24 iti bariyle kapatmışlar neymiş efendim.hız normalmiş iyide ben diyorum önceleri 30-32 olan ping 65 lere çıkmış ölçümde ibre aşağı yukar titriyor düz bir çizgide(çok az olabilir) gitmiyor aşağı yukarı baya fark var ama baştan savmak için modem tesisat donanımdeyip sallıyorlar.telefon çalışmıyor hala
  • Telekom'a arıza kaydı oluşturulduğu yönündeki robotik mesajlarınızdan sonra, bu sabah aldığım cevap şok etkisi yarattı.

    "Aboneliğinizi iptal ettirdiğiniz için arıza kaydınız kapatılmıştır."

    Siz manyadınız mı ya?! Ne iptali?! Siz hele şunu bugün bi çözmeyin bakalım iptal ediyor muyum iptal etmiyor muyum?!!

    Abone no: 1092694

    Arıza Kaydı : 21758204
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 3 senedir Turknet kullanıyorum (VAE).

    Performans sorunum nedeniyle (Türk Telekom' dan kaynaklı detaya girmeyeceğim) ayda bir arıza kaydı açmak zorunda kalıyorum.
    Son açtığım kayıt üzerinden 15 güne yakın geçti ve bugün bana bir mail geldi. Mailin içeriğinde belirlenen xx.xx.xxxx tarihlerinde bulunduğum bölgenin bağlantı kapasitesini iki yeni cihazla arttıracaklarını yazmışlar.

    Şimdi ben Türk Telekom' un alt yapısını kullanıyorum yani hizmeti VAE alıyorum ya, Turknet iki yeni cihazla bağlantı kapasitesini arttıracağız diye mail atarak benim bağlantımı YAPA olarak değiştirip hızımı mı arttıracak? Bunu mu anlamalıyım, inanın içim kıpır kıpır oldu. 10 küsür senedir internet kullanıyorum ama şu alt yapı sorunu bela gibi birşey.

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırsa boşuna umut beslemeyeyim inanın şu net değerlerinin, kalitesinin insana yaşattığı sıkıntıyı anlamayana anlatamazsınız. Şimdiden teşekkür ederim.




  • TurkNet Destek Burada





    Vdsl ye geçelim dedik..Kullanabilirsiniz diye mesaj geldi.Vdsl modem aldık..Maalesef internete giremedik...



    Turknet destek yardım edin lütfen..

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten şans vermek istemiştim. Hayal kırıklığına uğradım, müşteri hizmetleri adam dolandırıyor.https://forum.donanimhaber.com/turknet-e-gecis-surecim--136365175 Bana vadettiğiniz fiyatı sağlamak zorundasınız!
  • Bu lanetlere bulasmayin bulastirmayin!!! Cogunuzun sorununu okudum arkadaslar. Ben daha trajikomik bir durumdayim :)) yaklaşık 3 aydır internet problemimin oldugunu destek talebinden yaziyorum fakat 1 kere aramadilar bile :) ben destek kaydi aciyorum onlar ertesi gun çözüldü yazarak kapatiyorlar :)) neyi cozuyorsunuz? Cozdugunuz ne soyleyin bende bileyim? bu rezillige Güler misin ağlar mısın ? :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HızırBey kullanıcısına yanıt
    Hocam, haklısında, Türknet bu işe nasıl el atacak ki? Takibinin yapılması imkansız gibi geliyor bana... TT Ekiplerinin sisteme yazdığıyla, müşteriye söylediği ayrı terâne... Müşteri bunu belirtmez ise, internet sağlayıcı nerden bilecek?

    Daha bu sabah gelip aynı şeyi dediler TT Ekipleri; "16 Mbps kullanırsan kopma yaşarsın, bu civardakiler hep 4-8 Mbps falan kullanır." Sonrada, sanki lûtfediyormuş gibi, "Bak, senin hızı diğerleri gibi 8'de bırakmayıp 12'ye yükselttik. Modemin daha fazlasını kaldırmaz zaten." deyip gittiler. Tekrardan arıza kaydı açacağım artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fevkelade1i -- 25 Aralık 2018; 0:13:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirket34

    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 3 senedir Turknet kullanıyorum (VAE).

    Performans sorunum nedeniyle (Türk Telekom' dan kaynaklı detaya girmeyeceğim) ayda bir arıza kaydı açmak zorunda kalıyorum.
    Son açtığım kayıt üzerinden 15 güne yakın geçti ve bugün bana bir mail geldi. Mailin içeriğinde belirlenen xx.xx.xxxx tarihlerinde bulunduğum bölgenin bağlantı kapasitesini iki yeni cihazla arttıracaklarını yazmışlar.

    Şimdi ben Türk Telekom' un alt yapısını kullanıyorum yani hizmeti VAE alıyorum ya, Turknet iki yeni cihazla bağlantı kapasitesini arttıracağız diye mail atarak benim bağlantımı YAPA olarak değiştirip hızımı mı arttıracak? Bunu mu anlamalıyım, inanın içim kıpır kıpır oldu. 10 küsür senedir internet kullanıyorum ama şu alt yapı sorunu bela gibi birşey.

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatırsa boşuna umut beslemeyeyim inanın şu net değerlerinin, kalitesinin insana yaşattığı sıkıntıyı anlamayana anlatamazsınız. Şimdiden teşekkür ederim.
    Cevap verebilecek kimse yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirket34

    Cevap verebilecek kimse yok mu?

    Alıntıları Göster
    Performans sorunu yaşadığınıza göre belliki hızınız VAE de düşük. Santrale ve saha dolabına uzaksınız. Hat YAPA olursa hızda değişme olabilmesi için santrale yakın olmanız gerekir ama hattın hızı düşük olsa bile stabil çalışması için daha iyi olur. TurkNet kontrolünde olması iyi bişey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt2121

    Performans sorunu yaşadığınıza göre belliki hızınız VAE de düşük. Santrale ve saha dolabına uzaksınız. Hat YAPA olursa hızda değişme olabilmesi için santrale yakın olmanız gerekir ama hattın hızı düşük olsa bile stabil çalışması için daha iyi olur. TurkNet kontrolünde olması iyi bişey.

    Alıntıları Göster
    Aslında sorunum şuydu;

    16 mbps abonesiyim 12 ye sabitlediklerinde 8.75 8.30 görüyorum ama nedense bir süre sonra 5 küsürlere düşüyorum ve destek kaydı açtığımda telekomun benden daha cahil teknik desteği geliyor hat değerlerimi gösteriyor ve hattın kötü, bu hız normal diyor. Ben de beni 12 ye sabitlerseniz yükselecek diyorum sabitlersem hattında kopmalar olur diyor, olmuyor kullanan benim biliyorum kolay kolay kopma yaşamadım diyorum zorla 12 ye sabitletiyorum sorun çözülüyor ama yine biraz zaman geçiyor senaryo yine aynı. Her defasında aynı adam geliyor her defasında aynı şeyleri yaşıyoruz. Adama iptv açtım bak dedim ben bunu izliyorum şuan izleyemiyorum yalan mı söyleyeceğim diyorum tutturmuş kopacak da kopacak zor bela 1w ye sabitletip gönderiyorum. Eve kadar geliyor artık telekom muhtemelen Turknet bu işlem için elite servis ücreti ödüyorç son kaydımda evime telekomu yollamayın boşuna paranızı servise veriyorsunuz beni 12 ye sabitlesinler yeter dedim 11 gündür ses seda yoktu bugün mail atıp performans sorununuza istinaden yılın ilk haftası 2 cihaz ile kapasite arttıracağız demişler. Benim anladığım bana verilen hattı YAPA yapacakları oldu. Bu konulardaki bilgimde buralardaki konulardan okuyup araştırıp bildiklerim öyle çok bilgi sahibi değilim. Bu mail üzerine bir ihtimal VDSL gelir mi diye ümitlendim ama santrale 2 km uzaklığım var sanırım bu iş zor gibi bari 35 mbps filan verirler mi acaba sonuçta yine bakır kablo vesaire diye düşündüm. Araştırmalarım da YAPA olduğunda şuan kullandığımdan daha kötü olabileceğine dair yorumlarda okudum iyice kafam allak bullak oldu. Cevap için teşekkür ederim hocam. Bu anlattıklarıma istinaden sizce hızda hiç mi artış olmaz kapasite arttırmaktan kasıt nedir ki? Ayrıca yakın zamana kadar yan bina ve bizim bina alt yapı sorgulamada 16 mbps gözükürken yan bina 67 mbps bizim binada benim daire 0 mbps, alt kattaki dükkan 8 mbps üst katraki boş ve hattı olmayan hatta iskan kayıtlı olmayan daireler 9mbps gözüküyor. Tabii Türk Telekom sitesinde ikimizde hala adsl gözüküyoruz ben milleni den Turknetten filan baktım. Kafam karma karışık bütün bunlar neden olur acaba bilen biri gözüyle? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TTNETten TURKNET e geçtim. Hız olarak 35 mbps alabileceğim yazıyordu başvururken. Neyse sonra internet geldi 16 mbps tanımlamışlar. Hemen destek kaydı oluşturdum. Otomatik bir mesaj attılar. Sonra 1-2 gün geçti bir dönüş olmadı. Ben de buradaki arkadaşa yazdım. Kendisi ilgilendi sağolsun. Şu an sorunsuz bir şekilde 35 mbps alabiliyorum.

    Turknet in bence şu an önemli bir handikapı destek kayıtlarına yeterli şekilde dönüş vermemesi. Yani oraya işleminiz ttnet yüzünden uzadı. Hallediyoruz tarzı yazılarla karşıda ilgilenen bir insan olduğunu hissettirseler insanlar bu kadar sorun etmez.

    Burada ise böyle bir arkadaşın olması güzel bir şey. Kendisi gayet iyi ilgileniyor yardımcı oluyor. Bence siz de sorununuz olunca bu arkadaşa yazın. Yoğunluktan dolayı bazen geç görse de çok yardımcı oluyor. @TurkNetDestek tekrar teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Türknet ISS na 12 aralik 2018 tarihi ile gecis yaptim,bir kac sorun yasasamda bu forumda actigim tüm sorun mesajlarina ayni gün icerisinde hizli cözüm üretmeye calisan Türknet destek hesabina tesekkur ederim.Insallah bir daha uzun süre sorun ya@TurkNetDesteksamamayi umuyorum.

    Yardimlari icin tekrar tesekkur ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oerdogan23 -- 25 Aralık 2018; 9:58:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhakkik kullanıcısına yanıt
    Dostum aynı sorunu bende yaşıyorum banada abone olmadan önce 35 mbps hız alabileceğim söylendi şu an 16 mbps den yukarı çıkmıyor sorunu nasıl hallettin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stranger3458 kullanıcısına yanıt
    Online işlemler de teknik bilgiler kısmında kaç yazıyor? 16 yazıyorsa eğer buradaki arkadaşa mesaj atın. Ayrıca destek kaydı oluşturun vdsl e geçmek için. Modeminiz de vdsl uyumlu ise yüksektirler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de yeni Turknet e geçtim VDSL modemde aldım, sözleşme ve internet sitesinde de bana 35mb 'e kadar tanımlı gözüküyor fakat 13-14 mbit ten nazla alamıyorum.
    Not: hattımız 75Mbit e kadar destekliyor gözüküyor. Tek kafama takılan Turknet'ten gelen mesajda Kullanıcı adınız yazan yerde *****adsl@turk.net yazıyor yanı burada adsl mi yazması normal mi ?
  • omerelci O kullanıcısına yanıt
    stranger3458 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmetinizi kontrol edip size yardımcı olabilmem için bu durumu bana PM üzerinden GSM numaranız veya müşteri numaranızla birlikte bana iletir misiniz? Mesaj atarken paket geçişi olacağını belirtmenizi rica ederim. Karışıklık olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    hala cevap bekliyorum işinize gelmeyince görmezden gelip cevap vermiyorsunuz!

    Alıntıları Göster
    yalanlarınız bir bir ortaya çıkıyor. ben interneti ilk bağlatırken altyapım 16 mbps görünüyordu ve 14 mbps civarı kullanıyordum.

    buraya size yazdığımda turknet online işlemlerde 7 mbps olarak tanımlı idi. siz hattımın maksimum 8 mbps desteklediğini yazıp beni kandırmaya çalıştınız.

    şuan turknet online işlemlerden baktığımda 11.55 mbps olarak tanımladığınızı görüyorum. hani hattım maksimum 8 mbps destekliyordu nasıl beni kandırıyorsunuz.

    hattımın gerçek desteklediği hız olan 16 mbps hızı vermek zorundasınız. ben turknete ilk geçiş yaptığımda bu hızı alıyordum altyapım destekliyor!

    işin kolayını bulmuşsunuz reklamlarda altyapınız ne kadar destekliyorsa o kadar hız diyorsunuz. ama altyapının desteklediğinden daha düşük hız veriyorsunuz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iletmiş olduğunuz hız düşük destek kaydınızı detaylıca inceledik. Modeminize ulaşan hızınız 8 Mbps olarak görülmektedir.Hattınız alabileceği en iyi hızda çalışmaktadır.Altyapıdan kaynaklı kısa süreli kesintiler olabilir.Hızınız ile ilgili hattınızın detaylı incelenebilmesi için hız sorunu yaşadığınız saatler dehttp://turk.net/internet-hiz-testi/ TurkNet hız testinde kablolu bağlantı ile 15-20 dakika aralıklarla 3 adet hız testi yapmanızı, almış olduğunuz değerleri yeni destek kaydı ile iletmenizi rica ederiz.

    Eğer durum devam ederse gerekli kontrolleri yapıp size tekrar geri dönüş yapıyor olacağız.
    hani hattımın desteklediği maksimum hız 8 mbps idi. açık açık yalan söylediğinizi şimdi kanıtlıyorum.

    bakın 11.58 olarak güncellenmiş hızım! şimdi benim hızımı hattımın gerçek desteklediği hız olan 16 mbps'ye güncellemek zorundasınız! artık beni kesinlikle kandıramazsınız.

    zaten turknete ilk geçiş yaptığımda bu hızları alıyordum hattım DESTEKLİYOR!

    BAKIN SİZİN BURADA ALTYAPINIZ MAKSİMUM 8 MBPS DESTEKLİYOR DEDİĞİNİZ HATTIM ŞUAN 11.58 MBPS OLARAK GÖRÜNÜYOR!!!

    TurkNet Destek Burada




  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz YAPA santrallerimiz içerisindesiniz. Alabileceğiniz maksimum hız değerlerinizi size vermekle sorumluyuz. Alabildiğiniz hız değerlerini hattınızın tanımlamalarına göre değişebiliyor. Örneğin siz benim kontrol ettiğim zamanlarda en stabil tanımda olabilirsiniz. En stabil tanımında hızınız biraz daha düşer çünkü kopma sorunu vs başka durumlarla karşılaşmamanız ve stabil şekilde sürekli bağlantı gerçekleştirmeniz için hizmet bu tanımdan çalışır. Şuan muhtemelen fastpath modundasınız. Bu mod ile çalışan hizmet biraz daha bağlantı hızını yükseltir ve ping değerlerinizin biraz daha düşük olmasına yardımcı olur.

    Dediğim gibi YAPA santrallerinden hizmet alan kullanıcılarımıza alabildikleri maksimum hızları veriyoruz. Alabildiğiniz hızlar hattınızın tanımına göre 3-5 Mbps'e kadar değişebiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 567568569570571
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.