Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (519. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.214
Cevap
305
Favori
873.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 517518519520521
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yav 3 hafta oldu interneti bağlamadılar destek yok olumlu olumsuz dönüş yapılcak deniyo 3 gün önce aradılar açamadım arayış o arayış bune ya uzak mesafe kaynaklı hata yazıyo sadece

    4246246adsl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 eylül itibari ile turknet üzerinden internetim açıldı ancak 12 ekim den bu yana internet hizmeti alamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım arıza bildiriminde de bulundum ama 5 gündür netice yok. Müşteri hizmetlerinden muhatab da bulamıyorum. Internet kapatma talebi oluşturdum hala arayan soran yok. Cuma gününe kadar bekleyip tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Bu arada internet başvurusu yaptığımda gün aşırı arayanlar nerede çok merak ediyorum. Yardımcı olabilecek misiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence en büyük sıkıntınız bireysel iletişim kuramamak online işlemler falan yalan

    2 3 ay önce başvuru yaptım dediler kimlik okunaksız

    Tekrar yükledim karşı taraf onay bekleniliyor dendi

    Bireysel başvuru imzanız eksik düzenleyip gönderin dediler gönderdim yine yok geçemedik

    Herşey okey belgeler Tamam imzalar tamam

    Bu sefer karşı operatör başvurumuzda kimlik bilgileriniz

    Uyuşmuyor denildi güncelledim aynı bilgiler elde var sıfır daha geçemeden bu kadar problem yaşadım halbukisi 3 ay önce taahhütüm bitti kol gibi fatura geliyor daha hizmet alamadık alsak onuda değerlendiricez de kısmet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başvuru sırasında dedim ki, modem baştaki odada kurulum için geliyor ve orta odaya kablo çekiyor musunuz? Evet dedi, bu hizmeti sağlıyoruz.



    Geldiler, eleman kablo yok yanımda dedi defolup gitti. 60 lira aldılar.



    8mbps hız var dediler neyse mecburuz dedik, 2-4 arası alıyorum ve genelde hep kesinti var.



    Destek kaydı acıyorum bu konularla ilgili, sorunu çözmüş gibi kapatıyorlar.



    Binada herkes ttnet ve hepsinin hızı 16mbps.



    Neyse, bugün ttnet elemanı buldum port değiştirecek, internet hizmet numaram gerekiyor, 1 saattir turknet telefonla bağlanamadim canlı bir insana hep ses kaydı.



    Lanet olsun böyle firmaya,



    Kasım ayında kapatıyorum, bu kadar kotu hizmet olamaz ya cidden size katlanmak imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt
    Selamlar, gelin bizi siz tecrübe edin. İptal işlemlerinden neden korkuyorsunuz? Sizden sadece bir iptal dilekçesi ve kimlik fotokopisini fax olarak iletmenizi istiyoruz. Bundan başka bir şey istemiyoruz. Hizmetiniz gerekli kontroller yapılarak iptal ettiriliyor.
  • samtual kullanıcısına yanıt
    Sizinle dün PM üzerinden detaylı bir şekilde iletişime geçtim. yurtdışında olduğunuzu ve telefonunuzun kapalı olduğuna kadar biliyorum. TT Elitt ekiplerinin yönelndirmesini yaptım. Size ulaşamadığımız için babanızın numarasını aldım ve bizzati babanızı arattırarak detaylı bilgi verdirdim.

    Bugün mesajınıza geç geri döndüm eve çünkü sizden başka ilgilenmem gereken kullanıcılarımız da var. Sistemli ve adaletli bir şekilde PM'den geri dönüş yapmaya çalışıyorum.
  • Turk.net pişmanlıktır.

    Şu sayfaya girip bu mesajı yazabilmek için bile dakikalarımı harcadım. Böyle hizmet olmaz olsun. Ne PM'ye cevap veriliyor, ne 10 gündür olan sorunuma çözüm bulunabiliyor.

    İnternetim 1 mbit'e düştü ve sürekli kesintiler yaşıyorum. Kimsenin de umurunda değil.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 30 Ekim 2020; 12:2:7 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çok şikayet var bu yüzden çekiniyorum. Lâkin sizin güvencenizle elbette seve seve Türknet'e geçerim. Alabildiğim kadar hız alayım bana yeter. Şu an kullandığımdan daha düşük olmasın bana yeter. Zaten AKK denilen saçmalığın ayrıca güzel.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • samtual kullanıcısına yanıt
    Sizin ayın 9'da başlayan arızanızın sebebi bölgenizde yaşanılan genel sorundan kaynaklıdır. Bu bölgesel genel sorunu TT tarafından çözülmüş ancak siz sorun yaşamaya devam etmişsiniz. Biz bu sorunu çözüme ulaştırmak için TT Elitt ekiplerine ilettik ancak randevuya uyum sağlamamışlar. Bu durum sizin kadar bizimde canımızı sıkıyor tabii.

    Ek olarak sizinle dün ne kadar konuştuğumuzu siz de biliyorsunuz. Ben birebir olarak konuyu takip edip randevuya uyum sağlamaları için bölgenizde bulunan TT müdürlüğüne kadar ulaiştım ve randevuya uyum sağlaması gerektiğini söyledim. Hatta siz yurtdışında olduğunuz için babanızın numarasını da TT saha ekiplerine verdim ki eve gittiklerinde//gideceklerinde arasınlar diye.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 30 Ekim 2020; 12:2:10 >
  • Merhaba, öncelikle hizmetinizin aşında yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden hizmet nuamranızı veya müşteir numaranızı iletirseniz bu konuda size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Kapatmış olduğum üyeliği tekrar aktif etmek için belgeleri tekrar yollamam mı lazım?
    Müşteri numaram 1004908
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle hizmetinizin aşında yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden hizmet nuamranızı veya müşteir numaranızı iletirseniz bu konuda size yardımcı olmaya çalışacağım.
    Merhaba, benim internetim kapandı. Boş VDSL port yok ise ADSL'e dönüştürebilir miyiz ?
  • Merhaba 1210451 Hesap Numarasına sahibim, Ve Bağlantı ekibi randevu tarihinde gelmedi ve hiçbir bilgilendirme yapmadı ? Aceba yapabileceğiniz birşey varmı ? @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    TürkNet ailesine geçişim sonunda yapıldı. Fakat şöyle bir sorunum var almam gereken hız olan 16 mbps alamıyorum. Normalde TürkTelekom'dayken 16 mb hızım vardı fakat ne olduysa hızım son zamanlarda 10 mb'a sabitlendi. Destek kaydından da bir sonuç alamadım. 10 mb hız göründüğü TürkNet tarafından da onaylandı. Ama bir düzeltme yapılmadı. Yani ben almam gereken hızı alamıyorum, yan komşu, alt komşu TürkTelekom ile 16 mb alırken ben malesef alamıyorum. Belli ki bir sabitlenme durumu olmuş. Bunu aşmakta yardımcı olabilirseniz çok sevineceğim. Port değişimi vb ne gerekiyorsa yapabilirseniz çok sevinirim.

    müşteri no: 1199384
  • musty19945 M kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sistem üzerinden hizmetinize ulaştığımda evet evde kurulum ekiplerinin verilen ranvuya uymadığını görebiliyorum. Bu durumu ilgili birimlerime hemen iletiyorum. Sizde bu durum için bize bir şikayet kaydı oluşturmuşsunuz. Onu da kontrol ettireceğim ve size detaylı bilgi verdireceğim.
  • Benim haberim olmadan 100mbitlik tarifeye geçirmişsiniz. Dolandırıcı türknet. Ben ptal ettirip 35mbit tarifeye dönmüştüm. Kullanmadığım halde 80 lira yansıttınız faturama gelecek ay faturanızdan 15 tl düşeceğiz dediniz. Bugün haberim olmadan 100mbite geçmişsiniz yine. Onayımı almadan nasıl yaparsınız. 35mbitlik tarifeye geçmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginiz için çok teşekkür ederim , çünkü işim gereği internete ihtiyacım var umarım anlıyorsunuz dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GottaFree G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, durumu 20127955 numaralı destek kaydınız üzerinden durumu detaylıca takip eden bir arkadaşım var. Gerekli çalışmalarımızı arka planda gerçekleştiriyoruz. Durumu bende takip ediyorum. Öncelik oluşturarak size detaylıo bir bilgi verdireceğim. İstediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 517518519520521
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.