Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (517. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
21 Misafir (14 Mobil) - 7 Masaüstü14 Mobil14 Android
5 sn
39.307
Cevap
307
Favori
875.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
70. Sırada  bugün en iyi #17
Sayfa: önceki 515516517518519
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar.Aklıma takılan bir şeyi sormak istiyorum.
    100 mbps'e kadar 64,99 tl.Hattımın 35 mbps'e kadar desteklediği için 35 mbps vdsl hizmeti alıyorum.Az önce internet paketi yükseltme seçeneğini kontrol ettiğimde, sahip olduğum paket (Z) 35 Mb e Kadar Limitsiz.
    yazmakta ve altta 35 Mb e Kadar Limitsiz olarak farklı bir paket teklifi var aynı ücrette.Bu ikisi arasındaki farkı yani (Z) ne manaya geliyor onu merak ettim.Birde 50mbps'e kadar 79,99 tl olarak farklı bir teklif yer alıyor.Hattım 50 mbps destekliyor ise neden 35 alıyorm?.Ayrıca 100 mbps'e kadar 64,99 tl iken nasıl oluyorda 50 mbps için 15 tl fark talep ediliyor.Bu bir satış stratejisimidirki, geçiş sağlanırken hattınız 35mbps'e kadar destekliyor diyip daha sonradan 50mbps 15 tl fark ile bana sunulması?.100 mbps'e kadar 64,99 olan paket hangisidir?.@TurkNetDestek
  • 100 Mbps paketim vardı ancak ne olduysa hız 50 ye düşürülmüş. Modemdeki bağlantı hızı 100 Mbps iken neden pratik kullanımda 50 ye 60 a düşüyor ? 1-2 gün içerisinde bir şey yapılıp hızımı sistemden düşürmüşler, ping süresi de artmış. Modemdeki hat değerleri değişmediğine göre yapa olmayan eski abonelerinizin hızlarını mı düşürüyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 13 Ekim 2018; 22:34:7 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 896621 numaralı aboneyim. Son bir aydır sık sık internet bağlantım kesiliyodu, sonrasında 1 gün içerisinde destek kaydı açmam sonucu bağlantım sağllanıyodu. 10.10.2018 günü internet bağlantım kesildi ve destek kaydı açmama rağmen 3 gündür internet bağlantım yok. Tarafıma herhangi bir dönüş yapan da olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet den internet bağlattım ve sadece 3 gün kullandım. 3 gün sonra internet bir gitti 15 gün oldu hala yok. Sürekli arıza kaydı açtırıyorum ama kimse ilgilenmiyor ve faturaya gelincede 2 aylık fatura çıkartmasını biliyorlar. Ben kullanmadığın internete neden para ödeyeyim. Benim internetim hala yok ve çok mağdur oldum. Evde internet olmayınca cep telefonumdaki interneti kullandom ve sürekli paketi aştım. Bunların hepsi TurkNet yüzünden.



    20025303

    20087473



    Destek kayıtlarım da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet den internet bağlattım ve sadece 3 gün kullandım. 3 gün sonra internet bir gitti 15 gün oldu hala yok. Sürekli arıza kaydı açtırıyorum ama kimse ilgilenmiyor ve faturaya gelincede 2 aylık fatura çıkartmasını biliyorlar. Ben kullanmadığın internete neden para ödeyeyim. Benim internetim hala yok ve çok mağdur oldum. Evde internet olmayınca cep telefonumdaki interneti kullandom ve sürekli paketi aştım. Bunların hepsi TurkNet yüzünden.



    20025303

    20087473



    Destek kayıtlarım da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet den internet bağlattım 15 gün oldu hala yok. ADSL olarak işlem başlattınız VDSL dediniz. Değiştirme talebinde bulunduk hala internet yok. Sürekli arıza kaydı açtırıyorum ama kimse ilgilenmiyor. Bu yaptığınız ayıptır.

    20082678
  • bncym B kullanıcısına yanıt
    35 Mbps VDSL anlamına geliyor. Ancak ilk bağlantı sırasında adsl olarak bağlayıp sonra VDSL'e geçiş olabiliyor.
    Davetiye konusuna da bakarsanız üstelik bir ay ücretsiz internet kullanma fırsatını da yakalabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. Son zamanlarda aşırı bir yoğunluk vardı. Eğer gözümden kaçan ve ilgilenemediğim kullanıcılarımız varsa kusura bakmasınlar. Buradan özür diliyorum.

    Sizden de bu güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Herkese iyi kullanımlar dilerim
    merhaba, birkaç hafta önce türknet i aradım, en az 35mbit hız vereceklerini, altyapının desteklediği kadar arttıracaklarını söylediler. santrale uzak da değilim. altyapımı sorgulattım türk telekomdan, alabileceğim maksimum hız 135mbit miş ama 33 mbit geliyor. türknette 100mbit internette 65 tl, 35mbit internette. en azından 50mbit falan verselerdi, telefonda satarken kadırmasalardı iyi olurdu. ulaşabileceğim bi numara falan da yok. sadece arıza kaydı bırakılıyor oda işe yaramıyor.

    Lütfen gereği neyse yapılsın.

    TurkNet Destek Burada




  • Ev telefonumla birlikte Turknete geçiş yapmıştım. Daha sonra internet hizmetimi iptal ettirdim. Ev Telefon numarama ne oldu bilemiyorum ,bilgi alabilir miyim?
  • Almayın
  • internet ışığım kırmızı yanıyor.

    İstanbul avrupa Levent santral.

    modemde şu anda internet ışığı sürekli kırmızı yanıyor.

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internet ışığım kırmızı yanıyor.

    İstanbul avrupa Levent santral.

    modemde şu anda internet ışığı sürekli kırmızı yanıyor.
    arıza kaydı
    20151166


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 14 Ekim 2018; 2:51:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 06.10.2018 tarihinden itibaren ilgilenilmeyen ve hiç bir şekilde tarafıma dönüş sağlanmayan destek kayıtlarım mevcut ve hız profilm aşırı derece yavaş bu konuyla ilgili artık bir ilgi gösterilirse mutluluk duyarız

    Abone NO : 1804106adsl
    Telefon no : 0530 610 33 94TurkNet Destek Burada
  • Haberim bile olmadan internet hızımı düşürmüşler.Zaten hattımın desteklediği maksimum hızın altında hız alıyorum.Bir de hızı kesiyorlar.Madem kızı kesiyorsunuz faturadan da kestiğiniz hız kadar ücret kesin.Sorunla da ilgilenilmiyor.İnternet satmayı beceriyorsun ama hizmet vermeyi beceremiyorsun turknet...

    Tüketici Şikayet Kayıt Numarası 20156042

    Sorun çözülmezse tüketici hakem heyetine başvuracağım.Ortada ayıplı hizmet var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psu -- 14 Ekim 2018; 18:21:41 >
  • Sevgili turknet dakika 1 gol 1 ttnetten geçiş yaptım fakat 35mpbs alacağım yerde 11mbps hız alıyorum, pişman olmayız inşallah destek kaydı açtım bekliyorum
    20157076



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaNcEt -- 14 Ekim 2018; 20:54:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar işin gerçeği 9 aydır sıkıntısız 70 mbit civarında vdsl hizmet alıyordum ama son 15 gündür turknet kabusu her canlı gibi benim için de başladı sanırım. Öncelikle ilk günlerde internet kesiliyordu, modemi 3 kez resetledikten sonra geliyordu, sonra yaklaşık 20 saat civarında internet tamamen gitti, geldiğinde 11 mbit hızla adsl olarak hizmet vermeye başlamışlardı. Sanırım bu olay çok kişinin başına gelmiş, ayrıca gün içinde 5-6 kez internet kesilmeye devam ediyor, modemin tüm ışıkları yanmasına rağmen ve 3 kez art arda reset atmadan düzelmiyor. TurkNetDestek tarafından hiç bir platformda cevap alamıyorum, her yere yazdım. Attan inip eşeğe binmek bile denmez bu duruma. Tekrar vdsl geçişimi yapmazlarsa 10 gün sonra iptal edeceğim aboneliğimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknette beni dinleyen bi donanımhaber Turknetdestek var oda olmasa acaba kim benim sorunumu çözmek için uğraşacak. Umarım sorunum çözülür buradan kendisine teşekkür ediyorum
  • Destek No : 20144057

    İnternet paketini 16mbps den 35 mbpsye yükselttik.4 gündür internetimiz yok. Gelen mesajda santraldeki ve binamızdaki internet ankastre kutusunun kontrol edildiği ve sorunun çözüldüğü yazıyor. Bağlantınızın aktif olup olmadığına dair sizi teyit almak için kısa bir süre içinde arayacağız yazıyor.Verilen arıza kaydı takip numarasını Türk Telekomdan baktığımda daha randevu aşamasında gözüküyor. Madem halletmediniz neden yalan bilgi veriyosunuz arayıp randevu tarihi verin.Portta sıkıntı varsa internetimi kesip neden beni bekletiyosunuz. Destek ekibi gelsin porta baksın sonra interneti kesin.Altı üstü portta 2 kablo takıcak bunun için milleti bekletiyosunuz.Yaklaşık 2 hafta oldu Turknete geçeli neredeyse 2 hafta oldu. İlk faturam gelecek internet kullanamadım. 1 hafta aktivasyon işlemleri sürdü arkasınada bu sorun oluştu. Hizmet kaliteniz çok düşük. Lütfen benimle iletişime geçin rica ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hystaspes -- 15 Ekim 2018; 19:17:35 >




  • Merhaba ben 35 mb hızında vdsl 2 internetinizi kullanıyorum 65 tlye kayıt olurken alabileceğin en yüksek hız bu olduğu söylenmişti bugün türknet uygulamasında paket yükseltme diye bişi gördüm 80 tlye 75 mb hız veriyomuşunuz normalde 65 tlye alabileceğiniz en yüksek hız verilecek deniliyordu o zaman bu yükseltme ne ifade ediyor bilgilerndirirseniz sevinirim

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sevgili turknet hızım yavaş diye kayıt açtım şimdide adsl ışığı yanmıyor. Gerçekten pişmanlıkmısınız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 515516517518519
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.