Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (516. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.273
Cevap
307
Favori
874.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 514515516517518
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba benimle de ilgilenecek misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn Turknet



    Geçen hafta yeni üyelik için başvuru yaptım. Fakat sonradan farkettim ki "arkadaşını getir" kampanyası ile 1 ay bedava kazanma imkanım varken başvuru esnasında kod girmediğim için bu hakkımı kullanamadım. Geçen haftadan beri size ulaşmaya çalışıyorum. Eğer sonradan bu kodu kullanabiliyorsam evraklarımı yükleyeceğim yok kullanamıyorsam başvurumu iptal edeceğim diye ama hiçbir şekilde sizinle iletişim kuramıyorum.



    Online işlermlerden mesaj yazdım cevap yok !

    Geçen hafta başrumu iptali istedim müşteri hizmetleri numarasından sizi arayacağız demelerine rağmen onunla ilgilide hiçbir dönüş yok işlemler aynen devam ediyor.



    Tamam yaptığınız işler güzel, daha önce de sizden hizmet satın aldım ama bu müşteri hizmetleri politikanızı değiştirmeniz gerekiyor acilen !

    Ayrıca sesli yanıt sisteminiz de arızalı ikide birde kapatıyor tuşlamadan sonra...



    Rica etsem benim sorunumu çözermisiniz acilen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sevgili yetkili,

    1 yıldır sürmekte olan aboneliğimizde 35 Megabit internet hızına sahiptik. Birkaç gün öncesinde internetimiz kesildi ve 2 gün sonra geri geldiğinde internetimiz artık 15 Megabit hızına kadar sınırlanmıştı. Altyapı geliştirmesi beklentisine karşılık böyle bir şeyle karşılaşmak Turk.net'e olan tüm güvenimizi kaybetmemize sebep oldu. Bu durumun telafi edilmemesi durumunda hakkımızı aramaya devam edeceğiz. Lütfen bize ivedilikle yardımcı olmaya çalışın.

    Teşekkürler.
  • 2126903211 hizmet no'lu Türknet aboneliğimi iptal ettirdim. Telefonuma mesaj olarak 03.10.2018 tarihinde talebiniz üzerine aboneliğinizi iptal ettik mesajıda geldi ama ekim ayı faturası kesilmiş 64.99 TL olarak. Ben iptal ettirdiğim hizmet için boş yere fatura demek istemiyorum Türknet lütfen artık benimle olan ilişkini kesermisin. Fatura kesilecekse bile 2 günlük bir tutar gelmesi lazımdı 64.99 ne demek gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Yoksa gerekli mecralara başvuracağım.
  • Sizlere PM atamıyoruz ki nasıl ulaşağız sizlere. size pm atınca böyle diyor Göndermeye çalıştığınız özel mesajın bir parçası değilsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lathander 19 -- 11 Ekim 2018; 23:40:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyoki

    2126903211 hizmet no'lu Türknet aboneliğimi iptal ettirdim. Telefonuma mesaj olarak 03.10.2018 tarihinde talebiniz üzerine aboneliğinizi iptal ettik mesajıda geldi ama ekim ayı faturası kesilmiş 64.99 TL olarak. Ben iptal ettirdiğim hizmet için boş yere fatura demek istemiyorum Türknet lütfen artık benimle olan ilişkini kesermisin. Fatura kesilecekse bile 2 günlük bir tutar gelmesi lazımdı 64.99 ne demek gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Yoksa gerekli mecralara başvuracağım.
    aboneliğinizi nasıl iptal ettirdiniz?
  • Superonline da Kotasız, AKN siz 12 ay taahhütlü 25 Mbit Fiber internet 89 TL , keşke şu fiber her yerde olsa.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar bana vaad edilen internet hızına hala erişemedim bağlantım yapaya çevrildi ama hızım hala aynı değişen birşey yok ilgilenmenizi istiyorum sizlere pm atamıyorum zaten hata veriyor.


    İlgilenirseniz sevinirim.

    destek no: 20016162
  • İyi günler sistemde numaram yanlış görünüyordu duzeltilmesi icin destek talebi oluşturdum sorunun çözüldügü söylendi ama numaram aynı görünüyordu, facebooktan iletisime geçtim bu sefer de numaram yanlış güncellendi bu sebepten kurulum hizmeti icin aramalaranız bana ulaşmadı. Turknet hizmet vermeye basladığını email yoluyla bildirdikten sonra sistemden kendi numaramı güncelleyebilecegim bir panel geldi ve guncelledim şuan sadece kuruluma birinin gelmesini ve telefon kutusunda ucu açık olan bir kabloyu bağlanmasını yaklasik 10 gündür bekliyoruz. Lütfen yardımcı olun.

    Özel mesaj gönderildi.



    Müşteri no: 1197878

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MUTAF kullanıcısına yanıt
    Valla kardeşim dilekçe gonderdim sistemime yansimadi tekrar gonderin diye yalan soylediler şans eseri 1 gün sonra arkadasimin turkntte calistgni ogrendim direk aradim onu iptal etti. Bu arada dilekce falan her şey yalan oyalamak icin iptal etmeyin diye. eger iptal ettiremiyorsan bana ozelden ulaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorunumu özel mesaj ile belirtmiştim ama görmediniz sanırım bide şansımı burdan deneyeyim belki başkasının başına böyle bir şey gelmiştir yardımcı olur.

    Mevcut adsl aboneliğimi vdsl olarak değiştirmek için başvurdum oim panelimde paket yükseltme seçenekleride aktif oldu. Destek talebi açıp vdsl geçişi için başvuru yaptığımda port yok denildi. TT il müdürlüğüne gittim port için saha amirini buldum port var isterseniz geçiş yapabilirsiniz problem yok denildi. Sonra talep açtığımda sizin altyapınız fiber destekliyor yardımcı olamıyoruz denildi. Fiber destekleyen kutuda nasıl adsl alabiliyorum bilmiyorum açıkçası ayrıca tt altyapı sorgulama yaptığımda hipernet paketlerini alabildiğim görünüyor.

    https://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ adresinden hız sorgulaması yaptığımda "Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz." uyarısı alıyorum.

    Ben bu konuda ne yapmalıyım bilemedim :/




  • 192.168.1.58 ip adresini 55 nolu porta yönlendirmek istiyorum
  • TurkNetDestek @

    Merhabalar,
    TürkNet ailesine geçişim sonunda yapıldı. Fakat şöyle bir sorunum var almam gereken hız olan 16 mbps alamıyorum. Normalde TürkTelekom'dayken 16 mb hızım vardı fakat ne olduysa hızım son zamanlarda 10 mb'a sabitlendi. Arıza kaydı bırakmama rağmen de şöyle bir geri dönüş yapıldı sizin tarafınızdan; 'Iletmis oldugunuz taleple ilgili olarak ariza kaydinizda hizinizi kontrol ettigimizde 10 mbps olarak gorunmektedir bu hiz size ulasmiyorsa;modeminizin kablosuz baglantisi ya da bilgisayarinizda arka planda calisan uygulamalar sebep olabilir. Modem, bilgisayar ve mobil telefon ayarlarinizi gozden gecirerek, kontrollerinizi tek bir cihaz bagli durumdayken kablolu olarak da saglamanizi oneriyoruz.' Yani ben almam gereken hızı alamıyorum, yan komşu, alt komşu TürkTelekom ile 16 mb alırken ben malesef alamıyorum. Belli ki bir sabitlenme durumu olmuş. Bunu aşmakta yardımcı olabilirseniz çok sevineceğim. Port değişimi vb ne gerekiyorsa yapabilirseniz çok sevineceğim.

    müşteri no: 1199384




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, PM'inize ulaşamıyorum. Tekrar iletir misiniz?
    Tekrardan aynı mesajı yolladım. 3 hafta sonra kampanya bitiyor neden böyle yapıyorsunuz?
  • 2363137139 aboneliğinize ait, 19697585 numaralı destek kaydı var. 1 aydır internet bağlantısı bekliyoruz. kurulum ekipleri geldi güya bağlamak için arıza kayıdı bırakıp gittiler. bezduk bezduk ya. taş olsa çatlar sabırdan ha geldi ha gelicek diye.
  • 2363137139 aboneliğinize ait, 19697585 numaralı destek kaydı var. 1 aydır internet bağlantısı bekliyoruz. kurulum ekipleri geldi güya bağlamak için arıza kayıdı bırakıp gittiler. bezduk bezduk ya. taş olsa çatlar sabırdan ha geldi ha gelicek diye.
  • @TurkNetDestek

    1136512 nolu aboneliğime ait DSL ışığı yanmadığı için 27.09 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. 15 gün bekledikten sonra 9 Ekimde sorun çözüldü. 1 gün çalıştı dün yine gitti. Çıldırmak üzereyim, evde çocuklar ödev yapamıyor :( Tekrar kayıt açtım artık ne kadar bekleriz Allah bilir.

    Cep telefonları için verdiğim ek paket paraları da bir yana..
    Gerekirse bu iş için TURKnet e ektra para vermeye hazırım, ne olur artık halledin şu işi !!!

    sokağımızda altyapı o kadar kötü ki, Turknet te aldığım maksimum mps 5-6 Mbit. TTnet ile de bundan fazla alamadık maalesef bu yüzden operatör değişikliği yapmak ta istemiyorum. Lütfen artık yardımcı olun.Sinirlerimiz yıprandı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ares74 -- 12 Ekim 2018; 23:18:55 >




  • Bugün Türk Net başvurumu tamamladım. Başvuru yaparken hem modem hem de kurye ile belge getirmeleri için toplamda 378 lira ödeme yaptım ancak hem online işlemlerde hem de sms'de benden belge göndermemi istiyorlar. Ben bu 30 TL kurye bedelini boşuna mı ödedim? İlçemde sadece PTT olduğu ve onun da yavaş olacağını düşündüğüm için bu yöntemi seçtim. Telefonla da hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Belgeleri ben göndereceksem lütfen iptal edin ve paramı iade edin.
  • 3 gün önce adslden vdsle geçiş için destek talebi oluşturdum ertesi günü internet gitti iki gündür net yok. şu an geldi ve vdsl geçmemiş.2 gündür ana avrat sövüyom telefonları da yok çıksalar telefona direk suratlarına kaycam.

    hiç bir bilgilendirme yok 3 gündür. senin hattın vdsl desteklemiyor, boş port yokmuş, canımız istemedi geçirmedik seni vs. hiç bir bilgi yok.

    turknete geçen başına bela alır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sn. Turknet yetkilisi, ne zaman sorunumuzla ilgileneceksiniz? Neden hiçbir yerden cvp vermiyorsunuz, sorunumuzla ilgilenmiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 514515516517518
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.