Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
12.434
Cevap
156
Favori
190.742
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      87 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:13:43
      İnternet hattımı bir süreliğine dondurmuştum. Şimdi açtırmak istiyorum ama hiç bir iletişim kanalınızdan bunu yapamıyorum. Ne OIM ne Müşteri Hizmetleri ne de Donanımhaberdeki hesabınız üzerinden. İptal etmek için başvurmaya çalıştım onuda yaptırmadı sistemleriniz Allah kahretsin gerçekten bu firma bu hale nasıl geldi bilmiyorum! 917719 müşteri numaram acil iletişime geçin benimle !
      _____________________________

    • Yarbay
      2807 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:23:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: sacreeeds

      YAPA'dan çıkıp VAE'ye geçmek zorundasınız sitede görüntülenen hızı alabilmek için. Tabi bu işlem sonucunda telefon numarasını kaybetmeyi göze almalısınız.
      türknette isteğe göre yapadan çıkıp vaeye geçebiliyor muyuz?
      _____________________________

      PSN: KoRnTuNeS_88
    • Firma Yetkilisi
      3934 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:31:46 Konu Sahibi

      Merhaba, ben şimdi hizmetinizi aktif hale getirtiyorum.
      |
      |
      visoge61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      54 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:32:04

      Ben geçtim 1 ay uğraşmanın sonucunda. Ama geçerken bile müşteri temsilcisi normalde böyle bir işlem yapmıyoruz diye eklemişti. Ne derece doğru bilemem.
      |
      |
      alpererez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      181 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:42:13

      anladım hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim
      |
      |
      TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      95 Mesaj
      10 Ekim 2018 17:02:02

      hocam benimki nakil. turknet internet hizmetini nakil ettirmeye çalışıyordum. turknet port yok dedi, turk telekom port var gözüküyor diyor. netspeed ve milleni'ye de başvurdum yeni internet için onlar da port yok diyor.

      turk telekom'a başvurup ekip geldiğinde aynı anda turknet ekibini de denk getirebilirsem problem çözülecek galiba
      şu an turk telekom çağrı merkezine sorunu anlattım muhtemelen harıl harıl çalışıyorlardır büyük problemi çözmek için. adamlar aralarında hizmet anlaşması yapıyor ama birbirlerinden haberleri yok, arada biz köprü olmaya çalışıyoruz. hayır sorunun çözümü yok falan deseler başka bir servis sağlayıcıya başvuracağım ama o da yok. 1-2 gün beklerim kablonet'e geçerim diye düşünüyorum.
      |
      |
      conqierors kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________





    • Yarbay
      3170 Mesaj
      10 Ekim 2018 17:05:08

      Saha dolabındaki port sayısı belli bir sayının altına indiği zaman alternatif ISS ler boş port lari göremez. (Tsol ve Vodafone hariç belki)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      scatman_35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      10 Ekim 2018 17:49:03

      kablonet bence en hesaplısı, burda olsa başvuru yapardım ancak altyapı yok.
      |
      |
      scatman_35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Sinemia magduru (uyeligim iptal edilmis)
    • Er
      8 Mesaj
      10 Ekim 2018 18:19:55
      Merhaba, 9. ayda 35 mbitlik paketten 75 mbit hızındaki paket için başvuru yaptım. 1.10.2018 tarihinde gerçekleşeceği mesajını aldım. Ancak paketim değiştirilmesine rağmen hattıma 75 mbitlik hız atanmadı.(xdsl ve uygulamadaki teknik bilgiler kısmından kontrol ettim). 4.10.2018 tarihinde destek talebinde bulundum, değişikliğin henüz gerçekleştirilmediği bilgisi verildi. Bugün itibari ile hala sorunum çözülmüş değil ve üstüne üstlük bugün faturam 80 tl üzerinden kesildi. Alamadığım hizmet için fazladan ücret talep ediliyor ve bu hizmeti ne zaman alacağım belli değil. Fatura tutarı ve paket değişikliği için yardımlarınızı talep ediyorum. Müşteri no 971234 fatura no 23359717
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      10 Ekim 2018 18:59:25
      İlgilenirseniz sevinirim.

      destek no: 20016162
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      10 Ekim 2018 22:14:15

      Başvurumuzla ilgili Pm attım fakat okumamışsınız bile.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalcinemrekaya -- 10 Ekim 2018; 22:15:40 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      761 Mesaj
      11 Ekim 2018 01:12:16
      https://teknoseyir.com/durum/964398

      bu konuyu incelerseniz sevinirim
      |
      |
      _____________________________

      benim adım cemil - sevim ne diyor katil
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      11 Ekim 2018 09:01:11
      Merhaba, Salı günü kullanıcı adı ve şifrem ulaştı fakat bağlantı sağlayamıyorum. Ayrıca TT ekipleri hattımı Superonline adsl den Turknet vdsl e taşıdıktan sonra hat snr margin değerlerim çok fazla düştü. Daha önce 37-38 db civarında olan değerler 8-9 a düştü. Şu an da bağlantım yok Twitter destek geri dönüş yapmadı. İlgilenmeniz mümkün müdür?
      |
      |
      _____________________________

      All bad things must come to an end
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      11 Ekim 2018 09:17:27
      Merhabalar günlerdir muhattap birisini bulamıyorum. Evde DSL ışığı yanmıyor fakat kontrole gelen hiç kimse yok acil destek talep ediyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      47 Mesaj
      11 Ekim 2018 11:41:54
      İyi günler, 2126964385 nolu aboneliğimde internet yok ve destek kaydı oluşturamıyorum. İnternet sitesinde destek bırakmak istediğimde hata veriyor. Çağrı ile bırakmaya çalıştığımda beni destek kaydı oluşturmaya bağlamıyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      181 Mesaj
      11 Ekim 2018 13:09:31

      Bugün turknet bana mesaj attı yapa icin portta bos yer yokmuş(bu port tt nin portumu yoksa turknetin kendi portumu var) bu yuzden tt altyapisi icin basvuru yapilmis.

      simdi vdsl hizmeti mi alacagim (vdsl altyapisi mevcut)yoksa adsl mi alabiliyorum.

      Bu konularda bilgi sahibi olan varsa yardimci olabilirmi



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis71421 -- 12 Ekim 2018; 1:12:20 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      11 Ekim 2018 13:34:58

      İyi günler, 20098615 numaralı destek kaydı oluşturdum ama kimse ilgilenmiyor. 1 yıldır kullandığım 75 mbit vdsl hattımı 2 gün önce adsl'e geçirdiniz hiçbir talebim olmadan. Hızım şu an berbat seviyelerde, 70 mbit/s den 10 mbit/s ye düştü . Neden böyle bir işlem yaptınız? Eski vdsl hızımı tekrar istiyorum acil olarak. Abone numaram:946600



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1052 Mesaj
      11 Ekim 2018 13:40:19

      20062443 ve 20111534 numaralı ikitane destek kaydı oluşturduk.İnternet ve telefon çalışmıyor.Hala sorunumuz çözülmedi ve bilgilendiren de yok.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      69 Mesaj
      11 Ekim 2018 13:51:51
      interneti bağlattığımdan beri kullanamıyorum yakşalık 10 gün oldu çünkü bağlantımda sürekli kopma yaşıyorum gün içinde hiç birşey yapamıyorum o derece kötü internetim var bunun için daha önceden de 4-5 gün oluyor yazdım size ancak hiçbir geri dönüş alamadım böyle devam edicekse aboneliğimi iptal etmek istiyorum çünkü şuana kadar kullanmadığım internetin parasını boşa ödeyeceğim.Acilen bir çözüm istiyorum.Bu arada binada alacağım maksimum hız 8mbps ona göre sabitlerseniz de iyi olur.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      80 Mesaj
      11 Ekim 2018 15:12:21
      Yeni aboneliğimle alakalı @TurknetDestek gayet ilgili davrandı. Sorunum çözüldü teşekkür ederim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      &#127481;&#127479;&#127481;&#127479;&#127481;&#127479;
    Hızlı Cevap




Reklamlar
web tasarım,web design
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Paykasa
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.