Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Rayp Daha Az
1 Kayıtlı Üye
12.480
Cevap
157
Favori
192.506
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1048 Mesaj
      09 Ekim 2018 11:00:15

      Ben aboneliğim başlamadan ne halde hizmet verdiklerini anladım zaten turknet’in, başlamadan iptal ettirdim, 15-20₺ fazla verir ttnet kullanırım.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      mcgoktug kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Er
      2 Mesaj
      09 Ekim 2018 11:37:19
      Merhaba, ben hizmetimi daha önce dondurmuştum şimdi tekrar aktifleştirip nakil yapmak istiyorum ama oim de bir çok seçenek kapalı görünmekte bana yardımcı olabilirmisiniz. ayrıca destek talebi dahi açamıyorum.Müşteri no 974571
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2873 Mesaj
      09 Ekim 2018 11:46:54

      Konunun yeniden açılmasına sevindim.
      Bize ondan başka yardım edebilecek birisinin olduğunu düşünmüyorum açıkcası :)
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yarbay
      4719 Mesaj
      09 Ekim 2018 16:48:47
      turknete geçeli henüz 1 ay olmadan sorun yaşamaya başladım bile. modemin dsl ışığı yanmıyor. teknik bilgilerde görüldüğü gibi internetim kesik. müşteri hizmetleri henüz sorunu çözemedi. birebir görüşmek şansımız zaten yok.

      _____________________________

    • Yüzbaşı
      525 Mesaj
      09 Ekim 2018 18:07:19

      Benim sorunlarımı forumdaki arkadaş çözdü hep oim destek kaydı ve twitter üzerinden çözüm falan yalan hiçbirine bakmadılar



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Ted Mosby kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      165 Mesaj
      09 Ekim 2018 18:23:13
      İyi günler müşteri numaram:914954 hizmet nakil talebi vermiştim. Ertesi gün sorun çözüldü diye Online işlemlerde yazmakta ne oldu daha yeni adrese taşınmadım internetim oraya nakil oldu mu ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      İntel i5 4670k 4.2ghz,Asus z97 Pro gamer,Cooler master Hyper 212 evo,Ekran kartı yok,Gskill trident-x 2133 mhz 2x8 gb 16 gb ddr3 cl9 ram,kingston 120 gb ssd,2 tb wd harddisk,Everest 750 watt 80+bronze ,microsoft klavye ve mause
    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      09 Ekim 2018 18:31:19
      BTK ya şikayet oluşturmuştum. Cevap geldi ve temiz bir şekilde aboneliğimi iptl ettim 5 para da vermedim. çok kurnaz bu Türknet dikkat edin!!!



      Nihayet Türknet ten kurtuldum arkadaşlar.
      Ama cidden sancılı oldu,
      2 gün faks numaraları meşguldü ulaşamadım. akşam 17:00a yakın saatlerde telefon düştü ve faksı gönderebildim.
      İptal etmek istediğinizde bile hemen iptal etmiyorlar, son bir kez sizinle görüşmek, neden iptal etmek istediğinizi öğrenmek istiyorlar. Yani lafta işi uzatıyorlar.
      İptal dilekçem ulaştıktan sonra cep telefonuma mesaj geldi, size tanımlı 120 TL indirim hakkınız bu aydan itibaren 20 TL 6 ay olarak faturanıza yansıyacaktır, diye. Müşteri hizmetleri beni aradı, iptal işlemini tamamlamak için cayma bedeli 120 TL ödemeniz gerekir dedi, ben böyle bir işlem yapmadığımı defalarca söylememe rağmen işi yokuşa sürdüler, sonra sistemden baktıklarında cidden ben başka bir operatörden geçiş yapmamış yeni abonelik başlatmıştım. Başka operatörlerden geçenlere indirim yapıyorlarmış bu indirimi de Türknet aboneliğini bitirmek istediğinizde sizden geri alıyorlarmış.
      Neyse bunu da hallettim
      Daha önceden ben hattımı dondurmuştum çünkü ayın 28'inde eve Türk Telekom internet bağlatmıştım, Türkneti artık kullanmayacaktım. Süpriz fatura göndermesinler diye hattı dondurdum. Bu sefer de müşteri hizmetleri demez mi "dondurulmuş hat iptal edilemez, dondurma işlemini kapatmanız gerekiyor, kapattığınız zaman da size fatura yansıyacak ve bu faturayı ödeyeceksiniz, interneti kullanmadığınız için biz bu ödemeyi size geri yollayacağız.
      Beni bir gülme aldı. Siz ne dediğinizin farkında mısınız ?
      Ben bu faturayı ödemem çünkü saçma sapan işler yapıyorsunuz, onca laf söyledim. Tertemiz şekilde aboneliğimi iptal etmiş oldum. Şükür kurtuldum. Dönüp bir aynaya bakın Türknet yetkilileri, millet sizden neden apartopar kaçıyor? neden çok şikayet geliyor. Çünkü siz milleti hem mağdur ediyorsunuz hem de yolunacak kaz zannediyorsunuz.

      Düzenleme: AKn ve taahhütsüz diye iftihar ettikleri hizmet artık balon oldu. Çünkü 35 hız aldığınız Türknet ya da süperonline bile akn sonrası 16 ya düşüyor hız ve gece saatlerinde AKN geçerli değil. Zaten Türknette bana aynı hızı verebiliyor, taahhütsüz dediği ise cayma bedeli vs. son ay faturası gibi bahanelerle sizi yoldukları için ve süpriz tarife fiyatlarında artış yaptıkları için bir cazibesi kalmadı bence.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conqierors -- 9 Ekim 2018; 18:35:57 >
      |
      |
      _____________________________

      Sinemia magduru (uyeligim iptal edilmis)




    • Yüzbaşı
      737 Mesaj
      09 Ekim 2018 20:40:09
      Yeni taşındığım yerde sadece türk telekom fiber varmış. Mevcut Türknet aboneliğimin nakili için Türknet i aradım fakat fiber olduğu için türknet biz oraya hizmet veremeyiz dedi. Mecbur türknet i iptal ettireceğim. İptal için en hızlı nasıl bir yol yöntem izlemeliyim. İptal süreci biraz sıkıntılı imiş galiba. Bir de fiber abonelik için hangi sağlayıcıyı önerirsiniz. Şu an için en uygun teklif 50 mbs 200 gb akn 65 tl netspeed.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      '''' OOOOOKUYOM BEN YAAAAAAA ''''
    • Teğmen
      245 Mesaj
      09 Ekim 2018 21:55:11



      Fazla söze gerek yok. Yine akşam saatleri yine ping çilesi.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      47 Mesaj
      10 Ekim 2018 00:30:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: cmert

      turknete geçeli henüz 1 ay olmadan sorun yaşamaya başladım bile. modemin dsl ışığı yanmıyor. teknik bilgilerde görüldüğü gibi internetim kesik. müşteri hizmetleri henüz sorunu çözemedi. birebir görüşmek şansımız zaten yok.

      ayın 4'ünde benim de gitti dsl. Hala yok. Destek de cevap vermiyor. Çözülürse etiketlerseniz sevinirim. 1 ay gelmedi diyen var forumda.
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1695 Mesaj
      10 Ekim 2018 00:38:11
      Bu akşamları ve hafta sonları olan ping yükselmesi + hız düşmesi sorununu çözemiyorlar yada bilerek çözmüyorlar. Gündüz ve akşam noter tespiti yaptırıp ihtarname göndermeyi bile düşünüyorum. Resmi kanallardan ulaşmadıktan sonra müşterinin sorununu çözmüyor Turknet. Her gün daha kötüye gidiyor.
      |
      |
      _____________________________

      Feeling is Everything
    • Teğmen
      202 Mesaj
      10 Ekim 2018 10:07:03


      6 gündür benim de internet yok. arıza kaydı bıraktım, türk telekom geldi telefon bağlantısı yapacağız dediler. dedim telefon için arıza kaydı bırakmadım, internet için kayıt açtım. tt ekibi de bize türknet telefon arıza diye kayıt açmış dedi. bundan sonra olan biten bir şey yok. sürekli not ekliyorum ama cevap yok. taşısam hepsi çöp, 2019 da ne olacak belli değil.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whipy -- 10 Ekim 2018; 10:21:23 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      95 Mesaj
      10 Ekim 2018 12:41:49
      turktelekom'a gidiyorum bulunduğunuz yerde port sorunu yok diyorlar. turknet ise port yok diyor. bu sorunun kaynağı nedir? bilgisi olan var mı?
      _____________________________

    • Yarbay
      2648 Mesaj
      10 Ekim 2018 12:50:32

      Selam.

      Sorgulama sonucu VDSL 75 mbit diyen türknet geçişden sonra 13 mbit adsl verdi. Resmen kandırıldım. Ve durumun düzeltilmesini bekliyorum ulaşabileceğim kimsede yok

      Lütfen bu durumu düzeltin



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vforfreedom -- 10 Ekim 2018; 12:51:42 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

      @Asus p8h67-v - @cooler master haf 912 advanced @ intel i5 2500 LGA1155 3.33 GHz @gskill 2x4 dual ripjaws 1333 @msi hd6850 cyclone
    • Teğmen
      190 Mesaj
      10 Ekim 2018 14:31:54

      merhaba 08.10.2018 tarihinde türknet aboneliğine başvurdum.benden istenen belgeleri gönderdim.bugün mng kargo ile görüştüm ve belgeler teslim edilmiş ancak herhangi bir dönüş alamadım.türknet online işlemler sayfasından aktivasyon işlemleri ile ilgilenen yetkiliye destek mesajı yazacaktım ancak bir sorunla karşılaşıyorum.nedense sayfa yüklenince not yazacağım birkaç saniye sonra kayboluyor.bu nedenle sizden ne yapmam gerektiği hakkında bilgi almak istiyordum.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      10 Ekim 2018 14:39:39

      Türk telekom müşteri hizmetlerine başvurduğumda yanlışlıkla fiber bağlantı açıyorlarmış, bu nedenle port yok uyarısı veriyordu. Sorunu çözdüm ve internet bağlandı. bu nedenle doğru internet bağlantısını yaptırdığınıza emin olun. vdsl-adsl-fiber hangisi olduğunu özellikle belirtin.
      |
      |
      scatman_35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Sinemia magduru (uyeligim iptal edilmis)
    • Yüzbaşı
      611 Mesaj
      10 Ekim 2018 15:34:37
      27 eylülden beri aktivasyonu yapamadılar, telekom ekibi gelip bir türlü aktif etmedi hattı, lokasyon üsküdar cumhuriyet mahallesi, daha önce burada bu şekilde aktivasyon problemi yaşayıp telekoma ulaşanlar varsa yardımlarını rica ediyorum.
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      3957 Mesaj
      10 Ekim 2018 15:49:28 Konu Sahibi

      Merhaba, aktivasyon işlemleriniz beklenenden uzun sürmüş haklısınız. Bu durumun takibini daha detaylı bir şekilde OİM üzerinden açık olan destek kaydınızın içerisine girip ulaşabilirsiniz. Nerede sorun yaşandığını arkadaşlarım detay olarak eklemişlerdir. İsterseniz bana PM üzerinden GSM numaranızı gönderin. Bende kontrol edebilirim.
      |
      |
      Apexi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      3957 Mesaj
      10 Ekim 2018 15:52:38 Konu Sahibi

      Selamlar, belgelerinizin elimize ulaştıktan sonra sisteme işlemesi 24 saat sürebiliyor. Eğer bir soruna rastlarsak size zaten arkadaşlarım bir geri dönüş yaparlar. Aktivasyon süreciniz beklenenden uzun sürerse bana PM üzerinden ulaşın. Ben yardımcı olmaya çalışacağım.
      |
      |
      nemesis71421 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      611 Mesaj
      10 Ekim 2018 16:02:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhaba, aktivasyon işlemleriniz beklenenden uzun sürmüş haklısınız. Bu durumun takibini daha detaylı bir şekilde OİM üzerinden açık olan destek kaydınızın içerisine girip ulaşabilirsiniz. Nerede sorun yaşandığını arkadaşlarım detay olarak eklemişlerdir. İsterseniz bana PM üzerinden GSM numaranızı gönderin. Bende kontrol edebilirim.
      selamlar gerekli bilgileri ve konuyu özetleyen bir pm gönderdim tarafınıza, simdiden teşekkürler.
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.