Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (508. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • watcherb kullanıcısına yanıt
    Mobil uygulamadan ya da mobil sayfadan yapınca oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 01.10.2018 tarihinde superonline ile görüştüm ve hala iptal işlemlerini gerçekleştirmediğinizi söylüyorlar. Rica ediyorum telefonla tarafıma mutlaka ulaşabilirmisiniz? İptal işlemini ben yapıcaksam bana benim yapmam gerektiğini söyleyin. Bana mail ve sms atıyorsunuz herhangi bir işlem yapmamamı söylüyorsunuz fakat sizde hç bir işlem yapmıyorsunuz. Bakın superonline iptal işlemini benim adıma 01.10.2018 tarihinde gerçekleştirmezseniz eğer, ben 02.10.2018 tarihinde iptal işlemini başlatacağım ve oluşacak maddi yaptırımları size faks mail vs ile ileteceğim ve bu oluşan maddi yaptırımların sizin tarafınızdan adıma fatura edilirken fatura tutarlarından düşülmesini istiyorum. Daha önceddende belirttiğim gibi ve sizinde bunu teyit ettiğiniz gibi ben 2 ayrı iss ye ödeme yapmak zorunda olmamalıyım. Tel: 0532 524 16 10 mail: gmustafad@hotmail.com




  • Geçen perşembe günü Turknet geçişim tamamlandı geçiş işlemleriniz tamamlandı mesajı geldi. DSL ışığı gitti. Bugün 5. gün ve iş yerimizde internet yok. Acil dönüş sağlarmısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşını getir kampanyası nasıl oluyor arkadaşlar şifre mi almak gerekiyor
  • 4 gün önce telefondan başvuru yapıp modem satın aldım 3 gün önce de belgeleri yolladım. Ertesi gün teslim almış olmalarına rağmen bu sabah belgeleriniz hala gelmediği işin aktivasyon işlemlerine başlayamıyoruz diye mesaj geldi. Parasını ödediğim modem hala kargoya verilmedi. Sizin sorumsuzluğunuz yüzünden internetin bağlanmadığı her gün ben maddi zarara uğruyorum. Rica ediyorum artık görevinizi yapın. Yapmanız gereken şeyleri bile yapmıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • special_ S kullanıcısına yanıt
    İnternet üzerinden başvuracaksan Turknet kullanan birinin sana link göndermesi lazım.Yada arkadaşının verdiği kodu veya hat sahibinin ismini turknete başvuru yaparken telefonda söylemen gerekiyor.Kod sana verirdim ama turknete artık referans olmam 1 aydır internet ve telefon yok:D
  • arkadaşlar turknet aboneliğini iptal etmeden başka bir operatöre geçsem, direk iptal olur mu abonelik, illa dilekçe göndermemiz falan gerekiyor mu turknete? Burada ki yazılan sorunları yaşarsam hiç beklemem değiştiririm?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pm attım insallah bakıp ilgilenirsiniz.
  • Aranızda paket yükseltip de bugün gerçekleşecek olan var mı? Varsa sizlerin gerçekleşti mi yoksa sorun sadece ben de mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerde 75 görünüyor ancak saat 8 civarı henüz modem hızı değişmemişti. Online işlemlerde destek kaydı olarak hız artışı mesajı açık görünüyor.

    Bu arada onlibe işlemlerde bağlantım kopuk görünüyor yarım saattir. Umarım artış yapılacağı içindir.


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre The Sorcerer -- 1 Ekim 2018; 13:26:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapa kullananlar memnun mu acaba bizim eve yapa gelmiş. kablo neti iptal edip geçmeyi düşünüyorum.
  • Sakın geçme.Hiçbir sorun çıkmayabilir ama sorun çıkarsa emin ol çözümü yok.Uğraşırsın.
  • Santrale yakınsanız yapa kullanın ama uzaksanız kullanmayın.

    Santrale uzaksanız ancak saha dolabına yakınsanız VAE iyi

    İkisine de uzaksanız yapa kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler.
  • 29.09.2018 tarihine randevu verilmesine rağmen evde kurulum ekibi gelmedi.

    29.09.2018 tarihinde arayıp söylememe rağmen yeni randevu tarihi hala verilmedi.
  • Özgür ekstra hızını hala alamıyorum. Modemi kapatıp açtım bir değişiklik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gecen ayın 19 unda 75 mb yükselt demiştim mail de geldi ama bugün sözde 75 mb yükselcekti ama yükselmedi facebooktan sordugumdada paket degişikligiyle ilgili kayıt bulunamadı diyorsunuz peki bu gelen mail ne ben 1 ay daha beklemek istemiyorum sizin sisteminiz yüzünden yükselmedi hız buyrun fotografta bana gelen mail TurkNet Destek Burada
  • Ben sizin firmanıza geçiş yapmak istiyorum ve bir kaç sorum olacaktı. Sorular için ve bilgi almak için sizinle nasıl iletişim kuracağım.
  • 2 hattımızıda 15tl hız arttırma için onayladık fakat hızlarımız artmadı halen 35paket 32mbps hız 3up.

    (biri 50ye diğeri 100e çıkacaktı)
  • Sorun sistemsel belli. Ben dahil kimsenin paketi yükseltilmemiş daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.