Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (486. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.218
Cevap
305
Favori
873.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 484485486487488
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telekomdan hipernet aboneliğini başlattım.
    Turknet iptal işlemlerini halledicem ancak bir yamuk yapmasınlar diye 6 ay dondurma talimatı verdim ki fatura çıkarmasınlar. Ondan sonra iptal işlemlerini halledicem artık.
    Turknet küçük ilçe ve kasabalarda bence iyi, izmir foçada ilk akn siz hat bağlattığımda 55-60 mbit civarı hız alıyordum. madem 35e sabitlediniz bari bu hızı stabil sağlayın be. Hile ve dolanla neden müşteriyi mağdur edip adınızı kötüye çıkartıyorsunuz ?
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Ben 20 gün ADSL modemle VDSL sinyalini alıp internet kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Yapa da ADSL2 destekli modem ile belki mümkün ama aksi durumda ADSL modemler VDSL sinyalini görmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Benim hattım yapa değil VAE. Biraz araştırırsan kullananlar olduğunu göreceksin.

    ADSL modem VDSL sinyalini 16 Mbps geliyor gibi algılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam hiç çalışmıyor malesef tecrübeliyim ona dayanarak konuşuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 10 seneden fazladır network ve yazılım işleriyle uğraşıyorum.

    Çok kişinin evinde VDSL modem olmuyordu. ADSL modemle internet bağladım.



    Hatta şimdi ben VDSL kullanıyorum. Denemek için tekrar ADSL modem taktım çalışıyor. Bu yazıyı da öyle yazıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar 50 Mb e Kadar Limitsiz olan paketin Upload hızı nekadar acaba bir bilgisi olan cevaplarsa cok sevinirim teşekkürler.
  • p0zitive kullanıcısına yanıt
    3mbit olması lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 19581317 ve 19562995 nolu arıza kayıtlarım bir türlü çözüme kavuşmuyor. 1 yıldır memnun kalarak kullandığım internetimi nakil ettirdikten sonra altyapı sorunu mazeret gösterilerek bir türlü kullanıma açamadılar. Açık açık söyleyin son haftalarda artan şikayetler iyiye gitmediğinizi gösteriyor. Durum ciddi ise başka bir internet sağlayıcısına geçelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu firmadan yıldım. her şeyden önce call center'ı arayınca makina ile muhattap olma durumu ziyadesiyle tiksindirici bir deneyim oluyor. hiçbir sorununuza derman olmayan sistemde bir şekilde bir insana ulaşırım diye dakikalarca çabalıyor, her seçeneği ayrı ayrı deniyorsunuz ama yok, karşınızda kimse yok. kafkaesk bir durum yaşıyoruz. turknet çalışanları o kadar yüksek bir yerdeki onlara erişmeniz imkansız. twitter'da ve şimdi görüdğüm üzere burada "erişmeniz" mümkün ama yine karşınızda bir insan olup olmadığını bilmiyorsunuz. makinaya derdini anlatmaktan farklı değil ve sorun ise asla çözülmüyor.

    bu girizgahtan sonra bizim soruna geleyim. işlemler elbette online işlem menüsünden yapılıyor. 11'inde arıza kaydı açtım (dsl ışığı yanıp sönüyor), 12'sinde telekomcular geldi baktı sorunu çözdü biz sizi en kısa sürede arayacağız mesajı var ama o kadar. 13'ünde twitter'dan soruyorum tabi tabi bakacağız, aciliyetini (herkese aynı cevap elbette herkesini işi acilse aslında acil kelimesinin içi boşalıyor) ilettik falan. en sonunda bugün öğlen telekomdan adam geldi eve ve tesadüfen işten izinliyim evdeyim. adam geldi ölçtü baktı hat var, senin modem problemli dedi. makineye ben de baktım 8-24mb arasında hız ölçümünü gördüm. makineyi bilmiyorum büyükçe pos makinesi gibi bir şey işte. sonra gidip yeni bir modem aldım. dsl ışığı sabitlendi, yanıp sönmüyor ve dedim tamam benim eski modem sorunluymuş. ama gel gör ki evde yine internet yok. online işlem menüsünden sisteme bakıyorum "Durum OFFLINE" yazıyor. ulaşamayacağını bile bile yeniden call center'ı aramalar, twitter'dan sormalar ama tweetlere bakan kişi cevap vermeye tenezzül etmiyor. sonuç cep telefonunu modem olarak kullanmaya devam oluyor.

    telefonu modem olarak kullanacaksam ben size ne diye para ödüyorum sayın ilgili? patronun karına kar katmak için emekçileri işten çıkarıp iletişim kanallarını birkaç kişi ile döndürmeye çalışıp 5-6 yıllık müşterinize cevap vermeyerek, iletişim kanallarını kapalı tutarak büyük iş yapıyorsunuz. tebrik ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suwar -- 14 Eylül 2018; 23:25:45 >
  • Ben internetimi nakil ettirdirdiğimde apartmanda 35 mbs internet veriyordunuz. ( Yaklaşık 65 mbs destekleyen altyapı var). Komşuma önerdim Türkneti fakat vereceğiniz hıza baktık 16mbs diyorsunuz. Hala 35 mbs kullanıyorum.Yaklaşık 15 gün önce olan 50 mbs sınırsız internet teklifinz şu anda gözükmüyor paket yükseltmede.

    Övdük iyisiniz falan dedik ama işi yokuşa sürmeye başladınız bence.
  • Korgeneral1071 kullanıcısına yanıt
    Sizin sorunlarınızın TurkNetle alakası yok. Türk Telekom santralden altyapıyla oynuyor.

    Mesela hattınız bugün hız sorguladınız diyelim 100 Mbps desteklerken, TT nin portlarla oynamasıyla 2 saat sonra bakın 16 Mbps görülebilir. Bunlar anlık olan şeyler..

    TurkNet tekliflerini TT nin sistemi üzerinden yapıyor.

    YAPA hariç tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt2121 -- 14 Eylül 2018; 23:54:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her gün akşamları, istinasız olarak 20:30 - 00:30 arası gündüz stabil olan 35mbit'ten 5mbit-7mb civarına düşüyor, ping 20ms'den 55-75ms'lere çıkıyor. 00:30 olduğu anda tekrar 35mbit'e çıkıyor, ping düzeliyor. Açılan hiç bir destek talebi çözülmiyor, sadece çözdüldü diye mesaj atılarak kapatılıyor.
    Türknet'e bu ay abone oldum ama şimdiden yıldım. Kimseye tavsiye etmiyorum, etmeyeceğimde.
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    İmkansız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Ya modem ADSL değil ya hattiniz VDSL değil. Modem marka modelini söyler misiniz? Ve modem arayüzünden hat değerlerini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • p0zitive kullanıcısına yanıt
    3 yada 4 mbps

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek burada yazmışsınız ama destek mestek yok!
    Kaç zamandır hızlardaki dalgalanmalardan dolayı mağdur oluyoruz. Kaç kişinin bu derdini çözdünüz? Sebebinin ne olduğu konusunda ne bilgisi paylaştınız? Eskiden Turknet'e geç diyerek, referans olduğumuz insanlara karşı hepimizi rezil ettiniz. Nerde hani röportajlarda neşeli neşeli ''benim BTK başkanı olmamı istiyorlar'' diyen zatı muhterem? Niye bu aralar hiç göremiyoruz kendisini?
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Modem

    ADSL olan Airties RT 206V1TT

    VDSL olan Zyxel VMG3312 B10B

    ADSL modemi bağlayınca hat ADSL değerlerine iniyor.

    VDSL modemi takınca tekrar VDSL değerlerine dönüyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    MNG kargo ile gönderin. TurkNet ödesin
    Söylememiz gereken herhangi bir şey var mı? Prosedür nasıl acaba?
  • TurkNet e gönderiyorum derseniz zaten bilirler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 484485486487488
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.