Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (437. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Madem destek veremiyorsunuz , bu nasıl bir cesaret ki konu açıyorsunuz. Madur çok anlaşılan , vazgeçtim bile.
  • skyrime2828 kullanıcısına yanıt
    Sorun varsa online işlem merkezinden kayıt oluşturun o kayıt numarasını Twitter üzerinden TurkNet Destek kullanıcısına iletin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hburak kullanıcısına yanıt
    Altyapıya göre mağduriyet olur ben ocak ayından beri sorunsuz kullanıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu başlığı olarak açmıştım ancak burada da belirtmek isterim;

    Şu an TTNET Hipernet VDSL kullanıcısıyım.

    turk.net hız sorgulama sayfasında telefon numaram ile sorgulama yapınca 35 Mbps tahmini hız gösteriyor ancak aynı sorgulamayı adres bilgisi ile yaptığımda "Adresinizde xDSL altyapısı bulunmamakta. Şu anda TurkNet veya başka bir operatörden ADSL/VDSL internet almanız mümkün görünmüyor" mesajı veriyor.

    Online başvuru yapmayı denediğimde son aşamaya kadar getirip aboneliği başlat dediğimde de "Adresinizde xDSL altyapısı bulunmamakta. Şu anda TurkNet veya başka bir operatörden ADSL/VDSL internet almanız mümkün görünmüyor" mesajını alıyorum.

    Benzer problemle karşılaşan, problem hakkında bilgisi olan var mı?
  • Bruce Wayne kullanıcısına yanıt
    Milenicom ve extranet üzerinden sorgulama yapar mısınız? Apartman girişinde Telekom un fiber kutusu varsa farklı ISS hizmet vermeyebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    milleni.com.tr/fiber-nerede dan sorgulama yaptığımda "Adresinizde altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz",

    extranet'te de "25001142 - Sorgu yapılan BBK için altyapı bilgisi bulunamadi. [Kaynak : TT XDSL Api]" mesajını veriyor.

    Bu durumda turk.net'ten hizmet alabilmek için nasıl bir yol izlenmeli?
  • Bruce Wayne kullanıcısına yanıt
    Telekom müdürlüğünden bbk bilgisini isteyin. O kodu TurkNet e bildirin onun üzerinden işlem yapsınlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Tel no'dan ya da ttnet hizmet no'dan turk.net bbk (bağımsız bölge kodu) bilgisine ulaşabilirler diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz fiber kutusunu turk.net koyuyor mu?
  • Bruce Wayne kullanıcısına yanıt
    Hayır TurkNet fiber kutusu koymuyor İstanbul ve İzmir'de sınırlı sayıda fiber hizmeti veriyorlar. Evet dediğiniz gibi telefon numarası üzerinden başvuru yapılabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turknet kullanicisiyim her n defalarca internetim kopuyor destek kaydi birakiyorum çozum saglanmyor



    7349405adsl kullanici adim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 42sb942 4 kullanıcısına yanıt
    Açık destek kaydınızın numarasını sabah Twitter üzerinden TurkNet Destek kullanıcısına iletin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Açık destek kaydınızın numarasını sabah Twitter üzerinden TurkNet Destek kullanıcısına iletin.
    Ya dostum kendi online işlemler hizmetinde bile destek kayıtlarına bakmayan şirket twitterdakini neden dikkate alsın? Üşenmemişler buraya konu açmışlar ancak burada bile kimseye cevap vermiyorlar. Sense bir çare kendince türknet müşterilerine yol gösteriyorsun. Kara düzen yürüyen bir çağrı merkezi hizmeti var. 48saattir beni aramalarını brkliyorum. Bunun 8saatinde hizmet alamıyorum.



    Tefeci mantığıyla iş yapan bir kodoman sağlayıcı var başımızda. Tüketici kanunundan bir haber. Milleti icralık ediyor durduk yere. Bir diğeri burnundan kıl aldırmıyor dünyanın parasını istiyor internet hizmetine. Biz böyle şirketleri millet olarak haketmiyoruz dostum, ülkenin belası gibi yapışmışlar üzerimize, gerekli değeri vermiyorlar müşterilerine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • skyrime2828 kullanıcısına yanıt
    Peki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • allahtan forumda bu konu açılmış müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim tek mekan burası . konuyu açan müşteri temsilcisine selamlar :D
  • Şaka falan değil, ciddi anlamda 1.5 aydan beri bir interneti düzeltemediler. Müşteri hizmeti denen şey 0. Kendinize saygınız varsa ve internet hayatınızda önemli bir yere sahipse Türk Net'e geçmeyi DÜŞÜNMEYİN BİLE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammetgun

    allahtan forumda bu konu açılmış müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim tek mekan burası . konuyu açan müşteri temsilcisine selamlar :D
    bu kadar kötü bir şirket görmedim
    Netspeed'e geçtim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quirah

    Şaka falan değil, ciddi anlamda 1.5 aydan beri bir interneti düzeltemediler. Müşteri hizmeti denen şey 0. Kendinize saygınız varsa ve internet hayatınızda önemli bir yere sahipse Türk Net'e geçmeyi DÜŞÜNMEYİN BİLE.
    Aynı fikirdeyim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrime2828

    Ya dostum kendi online işlemler hizmetinde bile destek kayıtlarına bakmayan şirket twitterdakini neden dikkate alsın? Üşenmemişler buraya konu açmışlar ancak burada bile kimseye cevap vermiyorlar. Sense bir çare kendince türknet müşterilerine yol gösteriyorsun. Kara düzen yürüyen bir çağrı merkezi hizmeti var. 48saattir beni aramalarını brkliyorum. Bunun 8saatinde hizmet alamıyorum.



    Tefeci mantığıyla iş yapan bir kodoman sağlayıcı var başımızda. Tüketici kanunundan bir haber. Milleti icralık ediyor durduk yere. Bir diğeri burnundan kıl aldırmıyor dünyanın parasını istiyor internet hizmetine. Biz böyle şirketleri millet olarak haketmiyoruz dostum, ülkenin belası gibi yapışmışlar üzerimize, gerekli değeri vermiyorlar müşterilerine.

    Alıntıları Göster
    Taahhüt yok değiştirin gitsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Açık destek kaydınızın numarasını sabah Twitter üzerinden TurkNet Destek kullanıcısına iletin.
    İlgilenmiyor adamlar.. Boşuna nefes tüketmeyin..
  • dec_chaos D kullanıcısına yanıt
    Adamına göre demek ki? Oim den kayıt oluşturuyorum en erken 15 dk da en geç 2 güne sorun çözülüyor. Köy yerinde oturmanın avantajı sanırım. 😉 Hız testi sonucu da atabilirim. Şubat ayından beri aynı hız 1 mbps bile düşmedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.