Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (289. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.284
Cevap
307
Favori
874.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
23. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım sorununuzu 17969592 numaralı destek kaydınız üzerinden incelemelerine devam ediyor. TT tarafı ile iletişime geçilmiş ve gerekli kontroller yapılıyor. Sürecinizi ben buradan takip ederek size bilgi vereceğim. Gün içerisinde sizi aratacağım. Telefonunuza bakmanızı rica edeceğim.
    Sayın ilgili,

    Size çok teşekkür ederim.
    Saat 19.00 civarında internet çalışmaya başlamış. Ben de şimdi fark ettim. Keşke ilk günden buradan size yazsaymışım. Boş yere 5 gün kaybettim.

    NOT: Benim hat değerlerim resimdeki gibi. Size ilk üye olduğumda 50 mbit olarak kullanıyordum ama sonradan 40 mbit olarak düşürülmüş sanırım.
    Lütfen eskiden olduğu gibi 50 mbit veya daha yüksek olarak ayarlayabilir misiniz?

    İyi çalışmalar,





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dik Otur

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, biz VAE santralleri içerisinde yeni kullanıcılarımıza 35 Mbps'e kadar VDSL hizmeti verebiliyoruz. Diğer firmanın şartları neler hangi durumlarda size bu hızları veriyor bunun bilgisi bende olmadığı için bir yorumda bulunmam doğru olmaz. Siz nasıl uygun görürseniz.

    Peki şöyle birşey sorayım, benim bulunduğum bina 40 yıllık. İçerideki telefon atları büyük ihtimalle çok eski, ping sıkıntısı yaşatıyor. Sizin kurulumunuzu da istesem telefon hatlarını değiştiriyor musunuz yoksa sadece modeme kullanıcı adını girip gidiyor musunuz ?

    Alıntıları Göster
    @TurkNetDestek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Arkadaşlarım sorununuzu 17974858 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediyor. Gerekli işlemleri sağlayıp en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. Gün içerisinde sizi arayarak detaylı bilgi verecekler. Bir sorun olması durumunda bana PM üzerinden tekrar ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM'ye bakar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün cem bey açıklama yapıcakmış kendilerine soru sorduk video burdan paylaşırsanız sevinirim
  • Merhaba, PM üzerinden iletişim içerisindeyiz.
  • Merhaba, Cem Bey bugün açıklama yapmayacak. Şuan için sadece sormak istediğiniz soruları topluyoruz. Önümüzdeki hafta soruları derleyip Cem Bey'e ileteceğiz ve video çekeceğiz.

    (Sorularınızı Facebook hesabımız üzerinden paylaştığımız postun aslına yazabilirsiniz )
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benimle iletişime geçin numaradan arayın artık biriyle konuşmak istiyorum yeter ptesi salı çarşamba dediniz hala olmadı yeter arayın beni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, ben şuanda Superonline kullanmaktayım ama Turknet'e geçmek istiyorum ancak sokağımda bakır altyapı yok, acaba Superonline üyeliğimi iptal ettikten sonra bu bakır altyapı açılır mı? Turknet'e geçebilir miyim?
  • UguJR U kullanıcısına yanıt
    Superonline daki şu an kullandığınız modem tam marka modeli nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün yazmıştım sanırım gözden kaçmış. internet ışığı belirlik aralıklarla sönüyor. 5 dakika yanıyor 15 dakika sönük kalıyor. bazen dsl ışığı ile birlikte sönüyorlar. ışıklar yandığı anda da ilk başlarda gayet stabil kullandığım, kopmayan 35 mbps internetim 10-15 mbps'e düşmüş durumda. sebebi nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Breakage -- 18 Nisan 2018; 22:43:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, Cem Bey bugün açıklama yapmayacak. Şuan için sadece sormak istediğiniz soruları topluyoruz. Önümüzdeki hafta soruları derleyip Cem Bey'e ileteceğiz ve video çekeceğiz.

    (Sorularınızı Facebook hesabımız üzerinden paylaştığımız postun aslına yazabilirsiniz )
    şuan telekomun yalın internetini kullanıyorum. önceden evimizde ev telefonu vardı, fakat 4 yıl önce aboneliğimizi kapattırdık. ve ttnet üyeliğim bugun itibari ile bitti. türk nete geçmek istersem evimde telefon mevcut mu yoksa değil mi seçeneğinden hangisini seçmeliyim?. kurulum ücreti diye bahsedilen mevzuda ise kurulum tam olarak neyi kapsıyor?




  • leydi99 kullanıcısına yanıt
    siz yalını seçip 88 veya 18 ile başlayan devre numarasını bildirip taşıma iss değişikliği yapabilirsiniz. bu yolla geçiş yapar iseniz evde kurulum ekipleri gelmeyecek ve 60 veya 30 tl kurulum ücreti ödemeyeceksiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    siz yalını seçip 88 veya 18 ile başlayan devre numarasını bildirip taşıma iss değişikliği yapabilirsiniz. bu yolla geçiş yapar iseniz evde kurulum ekipleri gelmeyecek ve 60 veya 30 tl kurulum ücreti ödemeyeceksiniz
    Hocam TTNET internemin taahhüdü bitti ve kapattırma formu imzaladım. Şuan internetin yok. 1-2 gün içinde ikna için tekrar arayacaklarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leydi99 kullanıcısına yanıt
    O zaman ikiside yok demeniz lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    O zaman ikiside yok demeniz lazım
    telefondan konuşup açtırdım. kurulum ücreti ilk faturaya mı ekleniyor? modem kurulumunu da kendim yaptım, bunun haricinde kuruluma gerek yoksa ücret ödüyor muyum?
  • leydi99 kullanıcısına yanıt
    Sıfırdan açılışlarda her türlü kurulum ücreti alınacak. İlk ay kısmi faturası + kurulum ücreti + Mayıs faturası. Daha sonra normale dönüyor. (İlk ay çift fatura ile ilgili bilgileri Türk net in web sitesi destek SSS kısmında bulabilirsiniz)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Sıfırdan açılışlarda her türlü kurulum ücreti alınacak. İlk ay kısmi faturası + kurulum ücreti + Mayıs faturası. Daha sonra normale dönüyor. (İlk ay çift fatura ile ilgili bilgileri Türk net in web sitesi destek SSS kısmında bulabilirsiniz)
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben kurtuldum bu türknetten Allah sizleride kurtarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Arkadaşlarım sorununuzu 17974858 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediyor. Gerekli işlemleri sağlayıp en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler. Gün içerisinde sizi arayarak detaylı bilgi verecekler. Bir sorun olması durumunda bana PM üzerinden tekrar ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
    Benim internetim 6 gündür yok ve defter talebimiz öylece duruyor yardımcı olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 287288289290291
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.