Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (250. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.274
Cevap
307
Favori
874.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 248249250251252
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • m.ozguryildirim kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden ulaşır mısınız? Size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • musk M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benimle PM üzerinden iletişime geçmiştiniz. Yaşamış olduğunuz sorununuzu arkadaşlarıma iletmiştim. Sistem üzerinden hizmetinizi tekrar kontrol ettiğimde çevrimiçi olarak hizmetinizi kullanmaya başladığınızı görüyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana buradan ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iskocya İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz gerçekleşti mi? Eğer devam ediyorsa ve bu süreçte bir sorun yaşıyorsanız bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarasyla birlikte yaşadığınız sorunu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Modemim nerede???? Yeni aboneyim kurulum aktivasyon tamam ama modem yok. Konuşacak müşteri hizmetleri yok. Soracak merci yok?? Telefonla bağlanmak imkansız😡😡😡

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gre3n kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benimle PM üzerinden iletişime geçmiştiniz. 17588347 numaralı destek kaydınızı oluşturdum. Arkadaşlarıma yaşamış olduğunuz sorunlarınızın detayını ilettim. İki iş gününe ihtiyacımız var. Sorununuzu anlayarak gerekli işlemleri gerçekleştireceğiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XgandalfX kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana PM üzerinden ulaşır mısınız? Bu konuda size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Hizmetinize ulaşabilmem için GSM numaranız ve ya müşteri numaranız gerekmektedir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hatrix kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım 17573350 numaralı destek kaydınızı inceleyip kapatmışlar. İletmiş olduğunuz abonelik iptali için kontroller sağlanmış 17545196 numaralı kayıtta abonelik iptal işlemi başlamış dilekçeniz sisteme yüklenmiştir. İptal işlemleri için tarafınıza dönüş sağlanıp iptal işlemleriniz tamamlanacaktır. Bugün sizi iki farklı numaradan aramışlar ancak meşgule attığınız için ulaşamamışlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, sorununuzu arkadaşlarım 17473848 numaralı destek kaydınız üzerinden detaylıca takip ediyor. İşlemleriniz tamamlandığında sizinle iletişime geçilecektir. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Sürecinizi bende takip ediyor olacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fault123 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu arkadaşlarım 17564578 numaralı destek kaydınız üzerinden hizmetinizi kontrol ederek, gerekli çalışmalarını gerçekleştirmişler. Sorununuzu gidermişler. Şuan bir sorun yaşamadan çevrimiçi olarak hizmetimizi kullanmaya başladığınızı görüyorum. İyi kullanımlar dilerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pm ile bilgi verdim sizden ve turknetten cevap bekliyorum. Muhatabım kim onu bile bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım 17573350 numaralı destek kaydınızı inceleyip kapatmışlar. İletmiş olduğunuz abonelik iptali için kontroller sağlanmış 17545196 numaralı kayıtta abonelik iptal işlemi başlamış dilekçeniz sisteme yüklenmiştir. İptal işlemleri için tarafınıza dönüş sağlanıp iptal işlemleriniz tamamlanacaktır. Bugün sizi iki farklı numaradan aramışlar ancak meşgule attığınız için ulaşamamışlar.

    merhaba, artık aranmak istemiyorum. İptal için birçok defa aradım, 3 defa dilekçe gönderdim. Daha aramasınlar iptal etsinler lütfen. 2 aydır fatura ödüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun çözülmüştür. İyi çalışmalar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turknet in uğraşları sonucu telekom port değiştirdi sorunum Çözüldü teşekkür ederim türknet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sorun neydi kardeş?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DbA kullanıcısına yanıt
    35 mb paktim vardı bazen 13mb bazen 15 bazen 20mb hız alıyorudm birkaç sefer arıza kaydı bıraktım klasik cevap sorununuz düzeldi deniyor ama yine aynıydı sonra telekomdan aradılar bu hızı veremeyiz diye bende dedeim daha önce alıyordum.
    hızım düzelsin diye turknet arkadan 50 mb yapmış.hatda sorun olunca bana gelen 15 mb.
    telekomdan özel ekip aradı konuşduk santral ile kutu arasında hatda arıza varmış port değişti sorun düzeldi
    ben her arıza kaydı bıraktıgımda telekomcuların ekranında görünüyormuş
    kısacası turknet elinden geleni yapıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • furcin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana iletişim bilgilerinizle birlikte bu detayları PM üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım. Daha önce PM üzerinden iletişime geçmiştik eğer yanlış hatırlamıyorsam ancak mesajlar çok yoğun olduğu için size ulaşamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerel şebeke yoğunluğu, yurtdışı çıkış yoğunluğu, ana trafik dağıtım merkezlerinde olan yoğunluk, ping atılan web sitesi ya da sunucunun o anki yoğunluğu gibi birçok etken ping değerlerini etkiliyor. Bizim ping değerlerimiz kendi yurtdışı çıkışlarımızı kullandığımız şehirlerde yerleşik operatörden daha düşük iyi sonuçlar veriyor. Genel olarak TurkNet’te ping sorunu yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mefisto-TR M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu işlem için bir destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturduysanız arkadaşlşarım gerekli incelemeleri yaptıktan sonra sizinle iletişime geçerek detaylı bilgi vereceklerdir. Bu süreçte bir soru sormak isterseniz bana PM üzerinden ulaşabilirsibiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 50mbit vdsl kullanıcısıydım taşındım nakil yaptık dediler adsl 16mbit alt yapı var tamam dedik. nakil yapıldı modemden gördüğüm kadarıyla şuanda desteklenen alt yapı 8mbit ve bana 6mbit geliyor hız testinde de 5mbit geliyor. bu yavaşlığın giderilmesini talep ediyorum.

    2125515564

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba.ikamet ettiğim izmir ili, karabağlar ilçesi.cennetçeşme mh.3988 sk.no 18 adresinde ikamet ediyorum.buna istinade türk telekon mh.ile görüşme yaptım ve türknet ten vdsl hizmeti almak istiyorum alt yapım ve bölgeme hizmet veren santral buna uygunmu diye sordum.

    özet le verilen cevap evet vdsl hizmet alabileceğimi paylaştı müşteri temsilcisi.

    bizim bölgede yapa alt yapınızın olduğunu bilerek yazıyorum,dolayısı ile sizden vdsl hizmeti almak istiyorum müracaat ta bulundum ama türknet sayfasından sorgulama yaptığımda otorduğum yukarıda yazılı adersimde 16mbps adsl hizmeti alabıleceğım görünüyor, halbuki sokağımızdaki 12 nolu saha dolabı evime 40 metre uzaklıkta.(vdsl yapa nızın doğrudan santralden geldiğini bilerek yazıyorum). ve aynı sokakta ikamet eden ve aynı saha dolabından daha uzak bir mesafede olmasına rağmen turknet internetti bağlattığım amca oğluma için NE HIZ ALIRIM sorgulaması yaptığımda 24mbps görünüyor + hız testi yaptığımızda 35mbps hız alıyor amcaoğlum.gerekli çalışmaları yapıp tarafıma dönüş yapmanızı rica ederim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 248249250251252
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.