Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (236. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.282
Cevap
307
Favori
874.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Superonline'da 16mbit paketle AKK aşmadan 12-13 mbit, AKK aştıktan sonra da 6-7 mbit hız alıyordum. Turknet sitesinden baktığımda adresim 35mbite kadar vdsl destekliyor olarak gözüküyordu, vdsl olarak seçerek geçiş yaptım, bugün aktivasyon tamamlandı. Ama şu an adsl ve 8mbit hız alıyorum, hız testinde ise anca 6yı görebiliyorum. AKK olmamasının bir anlamı kalmadı benim için açıkçası hız artmazsa iptal etmeyi düşünüyorum.

    TurkNet Destek Burada




  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    cat6 da hangi çifti kullandığınızın hiç bir önemi yok fark etmez. 1 çift kullanın diğer 3 çift yedek kalır

    Santralden 1 çift gelir ses ve dsl farklı frekansta olduğundan karışmaz ayırmak için splitter kullanılır
  • animvader A kullanıcısına yanıt
    VDSL modeminiz mevcutsa, online işlemlerden kullandığınız tarife bilgilerinizi kontrol edin, yükseltilebilecek hız 35 MB olarak görülüyorsa yükseltme talebinde bulunun. VDSL ye geçişiniz sağlanır.
  • jass kullanıcısına yanıt
    Paket yükseltmek istediğimde bu seçenek çıkıyor. Modemim VDSL destekliyor. Bunu mu yapmam gerekiyor? En başta abone olurken zaten VDSL seçmemize rağmen neden ADSL bağlanıyor ki o zaman?

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi animvader -- 19 Şubat 2018; 1:56:52 >
  • Konuya destek veren turknet elemanı yok haftada bir iki uğrayıp kayboluyor hep sabit kullanıcılar insanlara destek oluyor. Nasıl iş bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim bilgi için.

    Bu arada hattımda olan sorunların ana kaynağı Türknet kaynaklı çıktı hep, santralden gelen arkadaş ile kanka olduk neredeyse. Daha önce yaşadığım port arızasın da bile Türk Telekom ekibi tek tek açıklama yaptı bugün bana. Senin dedi port arızasında bile biz Türknet'i aradık, bir tane kabloyu çıkarıp başka yere takacaz,2 dk lık iş yok dediler ellemeyin. Bir türlü dokundurmadılar. Biz günlerce bu dengesiz Türknet ekibi yüzünden günlerce bekledik. Burada ki Türknet yetkilisini tenzih ederek yazıyorum bunları. Burada ki arkadaş bana çok yardımcı oldu ve birçok sorunu halletti hatta. Bunların merkezin de olan dengesizler baş belası. Az mı maaş alıyorlar nedir, millete eziyeti çektiren bu ekip aslında.

    Telekom yetkilisinin açıklamaları da çok önemli. Adam diyor ki, "herkes pc başından altyapı kontrolü yapıyor" fiziksel durumdan haberi yok, santralin önünde ki eve 16mb zor verdik diyor. Diğer faktör ise, müşteriye kesin hızı söylemenin dezavantajı! Müşteriye kalkıp 50mb söylersek ve hat kaldırmaz kopma yaşarsa, bu sefer de müşteri şikayet etmeye başlıyor diyor.

    Kısaca hat kapasitesine, santral kapasitesini ve mahalle mahalle ne kdr hız verilebileceğini gösteren net bir yazılım yapmamış telekom, mutlaka bir çözüm üretilir fakat bir nokta da birileri işi sallıyor. Tabi diğer problem ise, dünyadan bir haber kullanıcılar için bu kdr yatırım kütfetine girmeye değer mi kafası da var adamlarda. Ben olsa firma olarak her türlü hizmeti kullanıcı bilmese bile götürürüm ama burası Türkiye işte.

    Edit: Telekom kablo arızasını bulup düzeltmiştir. Kabloda problem tespit edilmişti. Şu an hat 85MB hız alıyor. PC başından iş yürüyemiyeceğini anlasın herkes. Bütün işi Telekom saha ekipleri çözmüş, PC başı ekipleri ise; Telekom:16MB üzerine çıkamaz! Türknet: 46MB üzerine çıkamaz. Bu bağlam da hatlarınızı kontrol edebilirsiniz. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 19 Şubat 2018; 10:36:39 >




  • Bir haftadan sonra port değişimi ile sorunum çözüldü gibi görünüyor.

    Görünüyor diyorum çünkü uzaktan erişim ile pcde modemi kontrol ettim 0 crc alıyorum şu an, önceden anında yükseliyordu.

    Binada ve ankastrede hiçbir şekilde sorun olmadığını söylemiştim.

    Geçen gün arıza kaydı bırakmamla dün beni arayan müşteri temsilciniz kontrol edilecek felan dedi ve ona port değişimi mümkün mü diye sorduğumda port yok dedi.

    Kendisine saygılarımı iletebilsem keşke...

    1 haftadır sorunun zaten bende olmadığı belliydi ama süründürdünüz beni resmen.

    __
    Az önce aynı bayan arayıp dün görüşmüştük dedi, ben de yok dediğiniz portu değiştirdiler şimdilik düzeldi dedim
    Konuşmaların kayıt altına alındığını kendi söyledi nasıl olsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcwolf28 -- 19 Şubat 2018; 12:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @kütahyalı_ramazan

    Hat değerlerim normale döndü, sorunun bende olmadığı başından beri belliydi

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcwolf28 -- 19 Şubat 2018; 14:11:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Arızanızı hatırlamıyorum ama geçmiş olsun tekrarlanmaması dileğiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Sizin hattı Yapa ya almışlardı galiba ? Vae ye geri mi geçirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hattım hep aynıydı, port arızası çıkmıştı galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 3 aydır 35mbps VDSL kullanıyorum ancak değişik zamanlarda değişik sitelerde yapmış olduğum testlerde ve download larda hizim hiçbir zaman 2.3 2.5mbps yı geçmedi.. hattima gelen hız 35mbs olmasına rağmen gerçekte 20mbit i geçmiyor... Açtığım arıza kaydına ise donanımsal sorun denilmiş.. hat 35mbps alırken download da 20de kalmasının donanımla bir alakası olmasa gerek... Hattimin 35mbps ye getirilmesini istiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 13 gün Türknet de yaşadığım internet arızası en sonunda çözüldü. Forumdaki Türknetdestek nickli arkadaş da yardımcı oldu sorunun çözülmesi için. Fakat şunu söyleyeyim; daha önce de farklı sağlayıcılardan da İnternet hizmeti aldım ve nadiren sorun yaşadım. Amma velakin Türknet deki gibi 15 gün internetsiz kalmadım hiç. Arıza çözümü konusunda Türknet çok tatminkar değil. Arıza ile ilgili olarak tam net bilgi veremiyorlar( alt yapıda sorun var, port sorunu, iç tesisat arızası var gibi ) . Müşteri hizmetleri işini tekrar gözden geçirilmeli aksi takdir de bu yüzden çok müşteri kaybeder. Tam netspeed e başvuru yapıp, evraklarımı teslim aldığım gün sorun çözüldü, bu seferlik hadi eyvallah dedim. Ama bir daha bu kadar uzun süre internetsiz kalmaya sabredebileceğimi zannetmiyorum. İnşallah da sorun yaşamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar santral 80 metre yakında, turknetten hızımın 100mbit çıkarılmasını istesem yaparlar mı?

    TurkNet Destek Burada
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetlerinin kaldırılması yanlış değil(tüm firmalarda bu yönelim var) ama personelin acemilikleri var biraz. Talep açtıktan sonra hemen aynı gün veya ertesi gün bir aksiyom alıp müşteri ile iletişim içinde olsalar biraz daha düzzelecek
  • Cuma günü oluşturuduğum destek talebinde 1 milim ilerleme yok. Sadece "Merhaba Emrah Bey, Arıza kaydınız çözüm aşamasındadır. Konu ile ilgili en kısa süre içerisinde tarafınıza dönüş sağlanılacaktır. İyi günler dileriz." diye otomatik mesaj geliyor her gün. Sağımdaki solumdaki herkes 35mbit ve üstü hız alırken ben 16mbitten 8 mbite düşürüldüm. Dur bakalım hadi hayırlısı.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Beni arıza kaydı bıraktıktan ertesi gün arıyorlar, genelde akşam saatlerinde bıraktığımdan gün içinde aramıyorlar heralde.
    İnşallah bir daha müşteri hizmetlerine işim düşmez gerçi.
  • An itibariyle komple batırdı internet. Goodbye türknet diyeceğim yarın kendilerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    işten anlayan birine denk gelmek zor. ben gece 3 de bıraktım mı sabah 9.30 a kadar biri arıyor mutlak
  • Hız/paket değişikliği/düzenlemesi için pm attım bakar mısnız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boomcu -- 20 Şubat 2018; 10:26:31 >
  • 
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.