Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (179. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:1:33 >
  • TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayarda indirme falan yapmıyorsan, modemde de sorun olmadığından eminsen santral kaynaklı sorun var. T@TurkNetDestek adlı arkadaşa PM at, daha iyi ilgileniyor.
  • furcin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üzerinden hizmetinizi kontrol ettiğimde YAPA santrallerimiz içerisidne olduğunuzu görüyorum. Ancak altyapınız yetersiz olduğundan dolayı yüksek hızlara ulaşamıyorsunuz. Bunların sebepleri olarak ise arkadaşlarım hizmetinizi incelediğinde TurkNet altyapısı üzerinden VDSL hız verilemeyeceği görmüşler. Bu duruma neden olan etkenler santral mesafesi/altyapı kondisyonu gibi durumlardır.
  • Bence kendinizi fazla yormayın. 2 aydır böyle kullanıyorum. Ay sonuna kadar elveda diyeceğim inşallah.
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: transglobal

    Kuruluma gelen görevliniz herşeyden bihaberdi. Kurulum için gerekli tüm bilgilerin kendisinde olması gerekmiyor mu? Vdsl kurulumu yapmasını ben belirttim. Modemi de üyelik bilgileri ile kendisi kurdu. Ve bana net olarak şunu söyledi. Dsl ışığı yanması hattınızın açıldığını göstermez. İnternet ışığı yanınca hattınız açılmış olacaktır dedi. Daha sonra apartmandaki telekom panosundan sinyal kontrolü yaparak burada da internet sinyali olmadığını fotoğrafıyla beraber turknete yolluyorum ki, aynı gün akşama kadar açsınlar dedi. 2 gün geçti hala bir hareket yok. Bugün beni arayan müşteri hizmetleri de modemi yanlış kurmuşsunuz dedi, kendisine sizin görevliniz kurdu dedim. Ben modem kurulum işleriyle uğraşmamak adına firmanızı seçtim. Açıkçası hattımın açılmasıyla ilgili bu yaşadıklarım amatör bir firmayla başbaşa kaldığımı gösteriyor. Umarım ilerleyen günlerde haksız çıkarım.

    Arkadaşım, ben Turknet görevlisi değilim. Ben de burada şu anda Turknet ve daha öncesinde diğer servis sağlayıcıları kullanan ve yaşadığımız sorunları kendimce araştırıp deneyerek çözen veya çözmeye çalışan birisiyim. Sizin sorununuz gibi durumu ben de, benden sonra turknete geçen arkadaşım da yaşadı. Hatta o çalışan internetim kesildi diye arıza kaydı bıraktım dedi önceki gün, ben de dsl ışığı var mı diye sordum, dsl ışığı varken dünya resmi gibi görünen internet ışığı sönükmüş. Bizzat gidip kendim kurulum yaptım, modem ayarlarında ne olduysa(kendisi anlamadığı için hiç ellemez) silinmiş ayarlar, vdsl ye göre kurulumu yeniden yaptım anında bağlandı ve sorun çözüldü. Birkaç saat sonra da turknetten arayıp hattınızda sorun gözükmüyor, bağlantınız çalışıyor demişler. Anlatmak istediğim buydu.
    Turknetin sitesinde modem ayarları ile ilgili teknik destek videoları var, onları izleyip modem ayarınızı tekrar yapmayı deneyin, kullanıcı adını dikkatli girin diye hatırlatma sebebim buydu. En çok sorun bunlardan çıkıyor. Her sorunda servislerle uğraşmak yerine bazan deneyerek, sorarak da çözüm bulunabiliyor.
    Burada turknetin yetkilisi @TurkNetDestek adlı kişiyi etiketleyerek ve ona PM olarak yazmazsanız mesajınızı, göremeyebilirler buradaki mesajlar arasında.




  • Dün 12 13 görürken bugün durum buhttp://www.speedtest.net/result/6986286856 @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Khiron -- 21 Ocak 2018; 17:22:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar henüz türknet ile 2.günüm ama şuan böyle bir sorun yaşıyorum http://www.speedtest.net/result/6986393352 1 saate kadar sıkıntı yoktu.

    edit1: 1 buçuk saat sonra sorun düzeldi. umarım bir daha olmaz

    edit2: akşam 22:30 gibi aynı sorun tekrar başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpererez -- 21 Ocak 2018; 23:57:48 >
  • Şikayetlere bakılırsa durum hiç de iç açıcı görünmüyor. Bu sorunların oturulup düzgünce ele alınması lazım. Sorunlar neden kaynaklanıyor, nasıl çözüme kavuşturulur? Kimsenin keyfi olarak şikayet ettiğini düşünmüyorum. Aslında ilk yapılması gereken şey; iletişim sorununu çözmek. Sizi arayan kişiler karşılarında insan olmadığı için derdini anlatamıyor. Şikayetleri farklı sitelerden takip ediyorsunuz. Zor olmuyor mu? Çalışan sayısı eksikse işin ehli olan kişiler işe alınsın. Belki konuyla alakası yok, fakat çoğu şirket az maaş, az çalışan, çok iş prensibiyle hareket ettiği için çalışanlar strese girip işini hakkıyla yapamıyor. Yaşadıkları sorunları yöneticilerine aktaramıyorlar. Bunun sonucunda da şikayetler artıyor.
  • Pm attım cevaplarsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenNoKage

    Şikayetlere bakılırsa durum hiç de iç açıcı görünmüyor. Bu sorunların oturulup düzgünce ele alınması lazım. Sorunlar neden kaynaklanıyor, nasıl çözüme kavuşturulur? Kimsenin keyfi olarak şikayet ettiğini düşünmüyorum. Aslında ilk yapılması gereken şey; iletişim sorununu çözmek. Sizi arayan kişiler karşılarında insan olmadığı için derdini anlatamıyor. Şikayetleri farklı sitelerden takip ediyorsunuz. Zor olmuyor mu? Çalışan sayısı eksikse işin ehli olan kişiler işe alınsın. Belki konuyla alakası yok, fakat çoğu şirket az maaş, az çalışan, çok iş prensibiyle hareket ettiği için çalışanlar strese girip işini hakkıyla yapamıyor. Yaşadıkları sorunları yöneticilerine aktaramıyorlar. Bunun sonucunda da şikayetler artıyor.

    İşini hakıyla yapmak ile müşteriyi gerizekalı yerine koymak arasında bir çizgi var ben gerizekalı yerine koyulacağım yere pazar kazandırmayacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ar-te

    16007686 Nolu arıza kaydım hala çözülmedi. İnternetsiz bekliyoruz.

    ???
  • Bana pm ile ulasabilir misiniz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal ettiridiğim üyeliğimle ilgili faturamdaki yanlışlık bu kanal yardımıyla çözüldü,TurkNetDestek nickli arkadaşa teşekkür ederim.
  • 10 gün oldu başvuralı belgeleri göndereli ama ne arayan var ne soran. Daha bağlanmadan böyle ilgi alaka yoksa bağlandıktan sonra ne olur şüphelenmeye başladım. Yol yakınken vaz mı geçsem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi way_big -- 22 Ocak 2018; 12:5:15 >
  • way_big W kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerde başvurunuz hangi aşamada görünüyor?
  • merhaba50 kullanıcısına yanıt
    Belgeler çoktan teslim edilmiş. fakat online işlemlerde hala

    Aktivasyon işlemlerinizin tamamlanmasına 3 adım kaldı.

    görünüyor.
  • way_big W kullanıcısına yanıt
    Bu kadar gecikme normal değil, twitter vs. bildirin incelesinler. Sistemden hata falan aldıklarında müşteriye bildirmeyi unutuyorlar bazen.
  • Her şeye eyvallah da taşeron şirketin kurulumumu yapmayı reddetmesine herhangi bir yanıt gelmemesini gerçekten anlayamıyorum. Ben neden bu adamlarla muhatap oluyorum? TurkNet sadece bir aracı mı? O zaman neden zorunlu bir hizmet bu? Hadi zorunlu, hadi ortada bir hata var adamlar işini yapmıyor, neden hiçbir kanaldan yanıt alamıyorum bu duruma ilişkin (Online işlem, twitter, donanımhaber, şikayetvar...) ?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İşte bu yüzden kurulum hizmeti zorunlu değil, isteğe bağlı olmalı. Koskoca firma taşeronuna söz geçiremiyorsa müşteri neden olmayan hizmete para ödemek zorunda kalıyor ???

    @TurkNetDestek Merak ettiğim bir konu, müşteriye faturalandırma port aktivasyonundan sonra mı yoksa iç kurulum gerçekleştirildikten sonra mı başlıyor? Aktivasyondan sonra başlıyorsa müşterinin, kurulumdan sonra başlıyorsa firmanızın maddi kaybı var. Kurulum işi planlanmadan, yaşanabilecek olası sıkıntılara çözüm yolu bulunmadan aceleye getirilmiş bir uygulama.
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.