Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1686. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kerimcem Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
88. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 16841685168616871688
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VDSL de turk telekomdan max rate modem değerleri hızını kabinden yada sistemden aşağıdaki başlıkta arkadaşa nasıl yükselttiniz @ bende istiyorum.. müşteri no : 2543090



    https://forum.donanimhaber.com/turknet-vdsl-baglattiktan-sonra-dusuk-hiz--151763320

  • Merhaba, ortak altyapı üzerinden verdiğimiz hizmette upload hızlarında artış olduğu zaman bunu size yansıtıyoruz ama bu konuda bir süre bilgisi veremiyorum.
  • BurakLEE kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde hizmetiniz şu anda aktivasyon süreci içerisinde yer alıyor. Aktivasyon işlemleriniz tamamlandığı zaman hız profiliniz ile ilgili bir sorun olursa destek kaydı oluşturmanız durumunda net uzmanlarımız kontrol ederek size dönüş sağlayacaklardır.
  • Merhaba arıza sorgulamada sık sık kopma çıkıyor kontrol edermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LionTR28 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız varsa kayıt numaranızı gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    49980420 destek numaram


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LionTR28 L kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettiğimde destek kaydınızı yeni oluşturmuşsunuz. Net uzmanı arkadaşlarım yaşadığınız kopmaları ve hattınızı kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • Teşekkürler efendim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, size özel mesaj attım. Yardımcı olursanız çok sevinirim. TurkNet "biz sizi arayalım" link çalışmıyor, ayrıca telefon ile iletişim kurmaya çalıştığım zaman abonelik bilgileri giriş istiyor robot sistem. Bu durumda iletişim kuramıyorum. IPv6 konusunda bilgi almam gerekiyor. Özel mesajınıza yanıt verirseniz sevinirim. Teşekkürler.

  • Ankara’nın Mamak ilçesinde oturuyoruz evimiz merkezi bir konumda ama binada hala ADSL var. Bunu siz Vdsl e çevirebiliyor musunuz yoksa gidip Türk Telekom’a mı dilekçe vermemiz gerekiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shadow Operation S kullanıcısına yanıt

    Hocam portla alakalı bir durum. Mevcut adresinizi turknet sitesinden altyapı sorgulamadan sorgulayın. Vdsl port varsa ekran size bilgisi çıkar. Telekomla işiniz yok. Boş vdsl port varsa turknet e geçtikten sonra vdsl ye geçiş talebi açıyorsunuz. Boş port varsa vdsl porta geçişiniz yapılıyor. Telekomla bir işiniz yok yani. Ha yok ben telekomla devam edicem ama vdsl porta geçmem lazim diyorsanız telekomun online işlemlerinden vdsl paketlere bakın. Açık paket varsa boş port da vardır demektir. Paket değişince sizi vdsl porta geçirirler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Kayıt olurken interneti ablamın üzerine alacagiz ama ablam ama kendi telefonunu yazmak istemiyor benim numaramı yazsam herhangi bir sıkıntı olur mu 18 altıyım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuan TTNet kullanıyorum vdsl2 olarak. 1 Nisan'da taahhüt bitiyor. Turknet altyapı sorguladığımda 81mb e kadar hızı desteklediğini gösteriyor. Şimdi ben turknete başvururken ttneti kapatmadan direk şuan ki port ile mi geçiş sağlanacak ? Ve ayrı olarak şuan kullandığım turktelekomun verdiği modemi tp link TD w9970v3 modemi kullansam hızımda bir düşüş olurmu turknette ? Yoksa yeni modemmi almam gerekiyor ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lautreamont kullanıcısına yanıt
    Merhaba, özel mesaj üzerinden size dönüş sağladım.
  • Shadow Operation S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer altyapınız VDSL' i destekliyorsa VDSL verebiliriz.
  • Merhaba, teyit alınması gereken bir durumda sizin numaranızı aradığımızda ablanız yanınızda olursa bir sorun olmaz ekleyebilirsiniz.
  • dontstop86 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işleminde mevcut portunuz üzerinden işlem sağlanıyor. Modeminizde bir sorun yoksa kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • @TurkNetDestek Merhaba. Ayın 14 ünde yapmış olduğum nakil talebim halen sonuçlanmadı. Yardımcı olur musunuz?

  • ALBAY kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Altyapı ADSL destekliyor gözüküyor ben işte altyapımın vdsl olarak değiştirilmesini istiyorum bunu sizin yapmanız mümkün değil mi? Halihazırda Türknet kullanıyoruz ama merkezi bir yerde oturup 16 MB kullanmak hiç istemiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16841685168616871688
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.