Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1575. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil3 Android
5 sn
39.284
Cevap
307
Favori
874.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
60. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 15731574157515761577
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı kaynaklı sorun nedeniyle işlemler tamamlanmamıştır. Arkadaşlarım ekipler ile iletişim halindedir. Sorunu en kısa süre içerisinde gidererek hizmeti aktif edeceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. Ayrıca önceliğini ilettim.
  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • @TurkNetDestek Santral TUZLUÇAYIR-14 ankara dünden beridir çalışma var 3 4 kere zaman yenilediler 1.5 gün oldu tam olarak ne zaman bitecek bu çalışma bilgi ekranıda gelmiyor artık şu satte bitecek diye.

  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-hizimin-dusuk-olmasi-ve-turk-telekom-ekibinin-bagirmasi--149496138#149496138

    Çok uzun zamandır Türknet müşterisiyim ve çok uzun zamandır konumdaki problemi yaşıyorum. Artık çözülmesini istiyorum. Yalvar yakar uğraşıyorum ama kimse ilgilenmiyor yazımda da belirttiğim gibi en son Türknet ile Twitter'da takipleşir olduk. @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shezadelord -- 17 Haziran 2021; 14:45:51 >
  • Ninkame kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • shezadelord S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için konunun linki ile birlikte oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • İyi günler internet kesildi ve arızanın türk telekom kaynaklı olduğu ve 21 haziranda giderileceği yazıyor. Şimdi sorun tam olarak nedir nasıl öğrenebilirim ? Ayrıca bu arızadan bağımsız bazen internet 1dk lık gidip geliyor sebebi nedir ? Son olarak turknet uygulamasında paket değişikliğinde 75mbps lik bir paket bazen çkkıyor bazen çıkmıyor o pakete geçmek istesem yeni zamla birlikte kaç tl olacak ? Uzun yazdım ama cevap verirseniz sevinirim. @turknetdestek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 gündür internetim yok! Altyapının kaldıracağı en yüksek hız paketine geçiş yaptım 100tl olana. Fakat 40mbit download hızı alınca destek kaydı açtım. Modem arayüzünden baktığımda 65mbit gözüküyordu çünkü. Türk Telekom ekipleri geldiler kontrol etmeye. Onlar geldiğinden beri 2 gündür internetim yok. Ondan önce 40mbit bile olsa internette sıkıntı yoktu. Şimdi de Türk Telekom saha ekibi kontrol ettik hata kullanıcıda diyor. Ankastreden daireye giden kabloda sıkıntı var diyor. Onlar kontrol etmek için gelmeden bir sıkıntı yoktu, şimdi birden nasıl sıkıntı oldu? Mağdur durumdayım internetten işlerimi yapamıyorum. TürkNet ekibini bekliyorum onlar da hala gelmediler. Lütfen ilgilenin.

    Destek kaydı numaram: 44509015

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kullanıcı kodum 2200247, bugün hattım açıldı ama henüz Activision bitmedi. Vaad edilen hız 79mb idi şu an gelen 50mb... 79 dan kayıp bekliyordum da %30 da fazla değil mi ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi günler, günlerdir hattımda kopma sorunu yaşıyorum. Online İşlemlerden destek kaydı oluşturdum ancak yapılan geri dönüş hiç tatmin edici olmadı ve sorun aynen devam ediyor. Özgür İletişim Ekstra 100 paketini kullanıyorum aldığım 100 Mbps hızda bir sorun yok ancak SNR değeri 10'un altında olduğu için sürekli kopma yaşıyorum. Yapmam gereken online sunumlarım var ve sınavlarım da başlayacak. Bu sorunun acil çözülmesi gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    TurkNet Destek Burada

    SNR değerim gün içinde bu seviyelere düşüyor.

    TurkNet Destek Burada




  • Merhaba @TurkNetDestek . Paket değişikliğinden sonra tekrar telefon hizmeti eklenmiş. Ben yalın internete geçiş yapmıştım. Sanırım başka abonelerde de aynı durum var. Müşteri numaramı pm üzerinden gönderiyorum. İlgilenirseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arf19 -- 18 Haziran 2021; 7:20:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arf19 A kullanıcısına yanıt

    aynı problemi bende sordum buradan yetkili arkadaşa kontrol etti ve telefon hizmeti tanımlı değil yalın internet kullanıyorsunuz dedi... yani online işlemlere girdiğimde telefon hizmeti tanımlanmış gözüküyor ama formdaki yetkili yok diyor ??? bakalım göreceğiz fatura gelince????

  • merhaba @TurkNetDestek daha öncede buradan yazmıştım adresimde vdsl port istediğimi ve ara ara hatırlatmamı söylemiştiniz. 2021 yılında 16 mbit hıza 85 tl vermek bile pahalıyken birde paketim 95 tl oluyor. Malesef 16 mbit hıza 95 tl veremem, başka firmalar adresime 100 mbit hız verebiliyorken türknet port yok diyor. Sizin adınıza ben mi gidip ttnet'ten port kiralayacağım yoksa sizmi yapacaksınız. üzgünüm ama temmuz ayında vdsl port gelmez ise internetimi başka firmaya taşıyacağım.


    Hizmet numaram :2159655

    Destek kayıt numaram : 44515259

  • TurkNetDestek merhaba daha dün gece hattıma 100 Mbps hız tanımlıyken bugün 88 mbps hıza düşürülmüş lütfen hızımı tekrar 100 mbps yaparmısınız.Osman Kandemir abone no 1973897 destek kaydı no 44541763

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Ftth altyapıda TurkNet 100mbps İnternet’imin hızı 60 mbps düşmüş. Tekrar yükseltilmesi konusunda yardımınızı bekliyorum. Destek no:44544611
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt

    Aynı cevabı bana da verdi. Telefon hizmeti aktif değil ama paket telefon hizmeti varmış gibi tanımlanmış. Yaklaşık 3 senelik deneyimimde hiç mağdur etmediler. Şimdi de bir sıkıntı varsa çözerler. Bekleyelim bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arf19 A kullanıcısına yanıt

    aynen fatura gelince zaten göreceğiz...!

  • Merhaba 100 Megabit hız alabilirim denilmişti ancak ortalama 50 megabit hızları alabiliyorum bunun için ne yapmalıyım. Ayrıca kısa aktivasyon süresi için teşekkür ederim hepinize kolay gelsin.
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saykohakan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde genel arıza bilgisini göremediğim için arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerine ilettim. Arkadaşlarım ve saha ekipleri gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir.
  • Beta kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisatın kontrol edilmesi için arkadaşlarım yerinde destek ekiplerimize önceliğini iletmiştir. Ekipler kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek randevu oluşturacaklar.
  • 
Sayfa: önceki 15731574157515761577
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.