Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (146. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
37. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    aman kardeşim sakın bağlatma. rezalet bir sistemleri var. müşteri temsilcisi diye birşey yok. internetten arıza kaydı oluşturuyorsun onada doğru düzgün bakmıyorlar. sana tavsiyem bağlatma çok uğraşırsın herhangi bir arızada.
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini telesekretere çevirdiler. Bayisiz şubesiz çalışan bir firma bunun üzerine telefonlada canlı müşteri hizmeti veremiyorsa, bu firmaya abone olmak tam bir risk almak demektir. Yakın zamanda bende iptal ettirip çıktım.



    İşin daha sorunlu yanı birde şu var. Abonelik iptalinden sonra peşin ödenmiş faturadan alacağım hesaplanıp iade edilecekti. İade için sms gönderdiler şu linkten sorgulama yapıp IBAN girin diye. Ama bahsettikleri linkten sorgulamada ne alacak çıkıyor, nede IBAN isteniyor. Bu durumu şikayet etmek içinse hiçbir kanaldan ulaşamıyorum. Ne telefon, ne mail, ne online bu durumu bildirecek bir iletişim mekanizması yok. Çözüm olmazsa tek çare BTK üzerinden şikayet etmek kalıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın destek ekibi 4 gündür internetim yok adsl ve internet ışıgı. Yanmiyor hickimseye ulasamiyorum destek kaydida olusturdum instegramdan da yazdim yok bir allahin kulu ilgilensin bilgi versin

    15769293 nolu arazi kaydima 4 gundur geri donuş yapilmadi. Internetim yok adsl isigim yanmiyor....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hızlı geri dönüş ve yardımınızdan dolayı teşekkür ederim.
    Sorunum çözüldü.
    iyi Günler.
  • başlığa türknet destek yazmışsınız türknetdestek den kimse yok.

    başlık forumun başına kalmış. sorumsuzluk dizboyu.
  • adamına göre mi muamele gösteriyorsunuz türknet destek çalışanları ??? para veriyoruz bizde para. işinizi adam gibi yapmak zorundasınız.
  • En guzeli bir netspeedle gorusmek en azindan muhattabin belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goksel19 kullanıcısına yanıt
    Binlerce kişiyle ilgilenecek (facebook, twitter, şikayetvar, forum) sadece 3-4 eleman alırlarsa böyle oluyor işte. Foruma bakan sadece bir kişi var, mesai saatleri içinde (hafta içi 08:30-17:00) bir gün pm bir gün konu şeklinde çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 8 Ocak 2018; 16:10:58 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    pm yede cevap vermiyor konuyada. keşke cevap verse birşeyler olur belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Binlerce kişiyle ilgilenecek (facebook, twitter, şikayetvar, forum) sadece 3-4 eleman alırlarsa böyle oluyor işte. Foruma bakan sadece bir kişi var, mesai saatleri içinde (hafta içi 08:30-17:00) bir gün pm bir gün konu şeklinde çalışıyor.

    Beni gormezden geliyorlar o daha kotu o zaman her yerden yazdim bir allahin kulu bile geri donus yapmadi. Alti ustu finallerim bitti gelip interneti actirip gireyim dedim yok hicbir sey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart Kedisi kullanıcısına yanıt
    birtek seni değil herkesi görmezden geliyor bu allahsız firma çalışanları. 9 tane arızxa kaydı oluşturdum 1 hafta içinde. böyle sorumsuzluk böyle beceriksizlik daha görmedim.
  • @TurkNetDestek Buraya bakarmı bilmiyorum ama Turknet yetkilileri, destek ekibiniz, nereden ele geçirdi bilmiyorum ama eşimin numarasını bulup arayarak rahatsız ediyorsunuz. Ben arayınca açmıyorsunuz. İş farklı boyutlara taşınıyor. Bu saçmalığa bir son verin artık. Telefon ve interneti bağlayamadınız, ama sürekli ne arızası var diye eşimi arıyorsunuz. Bir iş anca bu kadar ele yüze bulaştırılır. Birde sistemde sizin adınıza abonelik yok demişsiniz eşime. Neyin kafasını yaşıyorsunuz, ne içiyorsunuz bize de söyleyin.
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    bağlatma kardeş
  • escape__06 kullanıcısına yanıt
    bence btk ya şikayet et bu adiler buraya bakıp çıkıyorlar birşey yaptıkları yok. hem btk hemde bimere şikayet et bak bakalım birdaha aramaya .... yetiyormu.
  • Hele biraz para kazansın teknik destek ekibi sayısı artar o zaman. Böyle 3-5 kişi koca mecralar ile uğraşmaz.
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    onların para kazanıp eleman alsın diye internetsiz kalıp boşa para mı vereceğiz yani ? önce hizmeti düzeltsin alsın elemanlarını para hertürlü gelir. hizmeti düzeltsinlerde bak bakalım nasıl para geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goksel19

    birtek seni değil herkesi görmezden geliyor bu allahsız firma çalışanları. 9 tane arızxa kaydı oluşturdum 1 hafta içinde. böyle sorumsuzluk böyle beceriksizlik daha görmedim.

    Hocam peki icerde kalan ve kullanmadigimiz internet parasini nasil alacagiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK falan işe yaramıyor. Kendinizi boşuna yormayın. BTK topu hizmet aldığınız şirkete atıyor, çözüm üretmiyorlar. Ben nakil yaptırdığım günden beri sorun yaşıyorum. İşin kötü tarafı evde Türk Telekom'un internetini kullanıyorlardı. İptal ettirip Turknet'i nakil yaptırdım. Türk Telekom'a boşu boşuna cayma bedeli ödeyeceğim. Böyle olacağını bilseydim Türk Telekom'a devam ederdim. Altyapı yetersiz ise veya insanların sorunlarını çözmek için çalışanlarınız yetmiyorsa bunu insanlara açık açık söyleyin. Bu ayıp bir şey değil. Sessiz kaldığınız için suçlu durumuna düşüyorsunuz. 35 Mbit internet kullanmamız gerekirken 15 Mbit'e çok zor çıkıyor. Sabah, öğleden sonra, akşam ve gece farklı değerler çıkıyor. Modemi değiştirin dediniz değiştirdim. Hattınızı kontrol ettirin dediniz; ama kime kontrol ettireyim? 5 katlı binanın en üstündeyim. Elektrikçi çağırsam telefon kablosunu nereden bulup da yenileyecek? Kabloya baktım, çok ince bir kablo değil. Zayıflama yapacak olsaydı telefonda parazit olurdu. En ufak bir temassızlık da internet bağlantısında kopma meydana gelirdi. Bina girişinde 45 Mbit gösteren cihaz, ev içerisinde hiçbir değer göstermiyor. Türk Telekom'dan hizmet alırken sorun yoktu da sizden hizmet alınca mı tesisat arızalandı? Ucuz olsa test cihazı alıp kendim kontrol edeceğim. Evin içerisinde iki ayrı yerde telefon prizi var. İkisinde de aynı hız değerleri çıkıyor. Kablonun ikisi de arızalı olamaz. 5 katta bu kadar hız farkı olur mu? Girişte 45 Mbit, ev içerisinde 10 Mbit. Gece olunca 21 Mbit'e çıkıyor. Arıza varsa sabit kalsın, niye yükseliyor?




  • Mart Kedisi kullanıcısına yanıt
    valla onu hiç bilmiyorum hocam. ben eğer kapatırsam fatura felan asla ödemem. hizmet almadığım firmaya fatura ödemek zorunda değiliz.
  • Onların sözüne inanıp sakın boşuna masrafa girmeyin. Modem değerleriniz güzel ise modeminiz de hattınız da sağlamdır.
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.