Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1450. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
65. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 14481449145014511452
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt

    Valla benimde değerlerim çok iyi Eylül ayından beri dslam kilidi mi Turknet kaldırmadı kendim gidip Türk Telekom saha ekibi bulup hallettim. Eğer sorun yaşarsanız müşteri hizmetleri sıfır bunu bilin online işlemlerden yazacaksınız da bakacaklar en basit sorun 3 5 gün arası sürüyor. Ama şunu bilin ay ı adreste iseniz santral aynı yerde saha dolabı aynı yerde ise kimden alırsanız alın aynı şey oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deneme sürecini uygulayayım diyeceğim ama 2 haftadan sonra modemi geri teslim edemiyorum parasını ödemek zorunda kalıcam. O 2 haftada her şeyimle çok güzel ilgilenilecek diye düşünüyorum daha sonra kimse yüzümüze bakmayacak. Türk telekom taahhütsüz sunsa eyvallah dicemde. Bu sağlayıcıların hepsi aynı ya bir tane doğru düzgün işini yapan adam yok piyasada. Süperbox ı devam ettirmeyide düşünüyorum bi yandan nasıl yapcam bilmiyorum.

  • Turknette adsl kullanıyordum VDSL modem gelince hemen yazdım 2 saat sonra VDSL e geçti diye mesaj geldi online işlemlerden ama internetim gitti ve modem arayüzünden gerekli ayarları yapmama rağmen gelmedi dsl ışığı yanmıyor hat fiziksel durumu kapalı diye de teknik destek mesajı geldi bu iş için ben çok bekler miyim 27 ocakta olan birşey üstünden çok vakit geçmedi belki ama müşteri hizmetleriyle konuşamayınca insan rahatlayamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @turknetdestek
    Yine bir gece saati yine modem de kırmızı ışık yine bağlantı yok... Arıza kaydı açtım, yarın bağlantı düzelecek ve şöyle bir mesaj atacaksınız, kontrol ettiğimiz de 48 saattir sorun görünmüyor bla bla bla...

    Arkadaşlar vdsl turknet ile hız sorunlarından delirmiştik, fiber çekilince hız derdi bitti (şimdilik) ama rutin şekilde haftada 1 bazen 2 gün geceleri bağlantı komple gidiyor...TURKNET PİŞMANLIKTIR !!!
  • 40967832 destek numarasına bakabilir misiniz??
  • @turknetdestek merhaba, 9 a kadar sürecek arıza var denildi. Hala net gelmedi. Kontrol edebilirmisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş yapacaklar.
  • ibrahim.42 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmalar çözüm süreci içerisinde devam ediyor. Gelişme olması durumunda teknik arkadaşlarım size bilgi verecek.
  • @TurkNetDestek Bugün internetin olmadığı 3.gün. 40936020 nolu internet ışığı yanmama sorunum ne zaman düzelecek acaba? Çözümü hızlandırabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarpuli kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? O saatlerde bir sorun mu yaşandı kontrol ettirelim.
  • Urator U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız varsa teknik ekibimiz kontrollerini tamamlayarak size yapar.
  • Aliminati kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız kesinti devam ediyor mu? Destek kaydı oluşturdunuz mu?
  • Perturbator kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde sorunun düzeldiğini belirterek destek kaydınızı kapatmışsınız.
  • @TurkNetDestek Sizden Asus ac51 modem de hangi sürüm Turknet için kararlı onun bilgisini bekliyorum. Asus bunu sizinle görüşmemiz gerektiğini söylüyor. Ayrıca ekte bulunan dsl ayarları nasıp olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Peki, teşekkürler
  • omeraladagli03 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, internet bağlantınız yapılırken dağıtıcı kutudaki verilerle şu an dağıtıcı kutunuz arasında ki veriler arasında fark mevcuttur. Bu sorunun çözümlenebilmesi için gerekli işlemleri teknik arkadaşım sağlıyor ve altyapınızın net kapasite hızını öğrendikten sonra sizinle iletişime geçecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nocnoc

    merhaba superonline fiber kullanıyorum.

    telefon no ile sorgulama yapamıyorum. "no ile sorgulama yapılamadı" diyor.

    adres ile sorguda ise 15mb ama 100mbite kadar tanılayacağız yazıyor.


    1- bu ne demek? yani 15 de ilerde altyapı çalışması olursa belki 100 e çıkar manasında mı?

    yani 15 garanti üstü kesin değil manasında mıdır?


    2-ayrıca modem veriyor musunuz?yoksa kendimiz mi modem almamız gerekiyor


    3-konu içindeki önceki sorularda vdsl adsl portu konuları olmuş, apartmanda vdsl portu yoksa adsl abonesi mi olacağım?

    böyle olursa hız kaç olacak max?


    4-vdsl portu olup olmadığı nasıl anlaşılacak? yani fiberi kapatıp adsl e döneceksem turknete geçmenin manası yok. geçiş yapmadan öğrenebilir miyim bunu?

    neyse vazgeçtim

    bir günde cevap veremedininiz, iki gün sonra sorun olsa size ulaşamayacağız anlaşılan.

    superonline hız yükseltirim daha iyi. akşam 100mbps gündüz 25mpbs 99 tl.

    85 size verip, 500tl parayla modem alacağıma , 15mb hız alacağıma 15 tl fazla veririm en azından hızım belli olur, müsteri hizmetlerine de ulaşmış olurum.





  • Kullanmakta olduğum 1494715 aboneliğim olan TurkNet internet sağlayıcım yeni bir paket teklifi ile internet hızımın yükseleceğini söyledi. Bunun için altyapı değişikliği yapılacak dendi. İşlemleri onayladım başladı. 19.01.2021 tarihinde altyapı geçiş işlemleri yapılırken internetim kesildi bugün (27-01-2021) hala internet yok.

    TurkNet müşteri destek kaydında sadece oyalama mesajları ile zaman geçiriyorlar. Arayıp ulaşılabilecek bir çağrı merkezleri dahi yok. Online işlemlerden destek kaydı oluşturduğumuzda bile bir destek alamıyorum.

    Bugün mesajı yazsam yarın cevap alıyorum ve süreç durmadan uzuyor. Benim de mağduriyetimin giderilmemesi halinde ben ve tavsiye ile kullanan arkadaşlarımın aboneliklerini iptal etmeleri için elimden geleni yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shaq_1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için kaydınız üzerinden teknik ekibimize bilgi verdim. Kontrollerini tamamlayarak size bilgi verecekler.
  • nocnoc kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yoğunluk olması nedeniyle mesajınızı görmemişim. Adresinizde aktif altyapımız olduğu zaman 100 Mbps' te kadar olan paketi tanımlıyoruz ve altyapınızın desteklediği hızı 100 Mbps' te kadar alabiliyorsunuz. Modem almak isterseniz taksitli olarak 444 TL' ye alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 14481449145014511452
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.