Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
95. Sırada  bugün en iyi #23
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Bu olay tam olarak ne zamandan beri oluyor? Kabloları hiç değiştirdiniz mi?
  • Dun yeni girdim turknete saniyesinde pisman olmaya basladim, muattab bulamadim kendime, 100 mbit diye verdiler santrele cok yakinsiniz alt yapiniz var falan dediler ama aldigim hiz 15 ila 25 mbit arasi , ttelekom da cok daha fazlasini aliyordum. Destek kaydi actim ona da donen yok, demek ki internet gitse baya bi zaman beklemek zorunda kalicaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Bu olay tam olarak ne zamandan beri oluyor? Kabloları hiç değiştirdiniz mi?

    tahmini 8 ay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606


    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Bu olay tam olarak ne zamandan beri oluyor? Kabloları hiç değiştirdiniz mi?

    tahmini 8 ay

    İlginç. Sizin hattın sinyal değerleri iyi.

    Varolan hattı Türk.nete geçirirseniz belki düzelebilir ama sorun olursa gene Türk telekomdaki gibi olur.
  • Hayırlı günler hocam arkadaşlar bugün geldiler internet bağlantı sorununu çözdüler fakat bu seferde hız olarak çok kötü ne yapmam gerekiyor .

    ilk bağlantıdaki hızım ;

    TurkNet Destek Burada


    Şimdiki hızım ;


    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada




  • muaz1984 kullanıcısına yanıt
    Portunuzu 4 mbit'e kilitlemişler. Hız profilinin 16'ya çıkarılmasını talep edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuusuuf

    Dun yeni girdim turknete saniyesinde pisman olmaya basladim, muattab bulamadim kendime, 100 mbit diye verdiler santrele cok yakinsiniz alt yapiniz var falan dediler ama aldigim hiz 15 ila 25 mbit arasi , ttelekom da cok daha fazlasini aliyordum. Destek kaydi actim ona da donen yok, demek ki internet gitse baya bi zaman beklemek zorunda kalicaz.

    Simdi telekom aradi sorun bizden kaynakli degil turknetden kaynakli diyor, telekomu turknet yonlendirmis. Cagri merkezinde sadece yeni uyelik icin karsiniza biri cikiyor oda baska islem yapmiyor, ilk defa karsilasiyorum. Bana kayit olurken 100 mbit diye gaz vermesini biliyordunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuusuuf Y kullanıcısına yanıt
    Modem hat değerlerini bir atın bakalım.
  • Yaşanan sıkıntılardan sonra tırsmıyor değilim

    Ama aynı altyapı olacağı için sorun çıkmayacağını tahmin ediyorum.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNet Destek Burada

    En son bu sekilde cikti paketi zaten 35 mbit tanimlamislar zaman zaman 30 kadar cikiyor ama alt yapim olmasina ve soylemelerine ragmen neden 100 degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuusuuf Y kullanıcısına yanıt
    tarayıcınızın adres satırına 192.168.1.1 girip modem hat değerlerini (snr, hat zayfılaması, ulaşılabilir hız) gönderebilir misiniz?
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmeyi düşünüyordum ama baya sıkıntılar olmuş anlaşılan kararsız kaldım
  • yuusuuf Y kullanıcısına yanıt
    Hattınız 58 mbit destekliyor, 35 mbit tanımlanmış. Bu da yapa altyapısında olmadığınız anlamına geliyor. Turknet 15 ağustostan itibaren yapa altyapısı dışındaki tüm yeni müşterilere hattı fazlasını desteklese bile 35 mbit'den yüksek hız vermiyor. Sebebi tt'nin port kiralarına zam yapmış olması. Size 100 mbt diyen eleman prim kazanmak için yalan söylemiş. Hız testinin düşük çıkmasının sebebi de turknet'in kendi altyapısının yoğun saatlerde yetersiz kalması.
  • Merhaba;
    Dünden beri internet bağlantım kesinti,Evden çalışarak para kazanıyorum.
    Destek kaydı bıraktım lütfen arkadaşlar bir an önce yardımcı olabilirler mi lütfen.?
    1827715adsl
    teşekkurler
  • cevher05 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan sistem üzerinden hizmetinizi kontrol ettim. Yaşamış olduğunuz sorununuzu arkadaşlarım 15779195 numaralı destek kaydı ile inceliyorlar. Ben sorununuzu takip edeceğim.
  • Lxde kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanılan sorunlar altyapı kaynaklı olabiliyor. İsterseniz bir deneyin siz kendiniz tecrübe etmiş olursunuz. Biliyorsunuz hizmetimiz taahhütsüzdür.
  • Bir problemimiz yok TurkNet için buralarda destek verilebilmesi güzel.. Kocaman bir teşekkürü hak ediyorsunuz.. Sevgiler..
  • Daha önce de bu konuda zaman zaman şikayetlerimi belirtmiştim. Hattım 7611kbps hızını geçmiyordu ve sürekli arıza kayıtlarım kapatılıyordu. En son forumdaki firma temsilcisi arkadaş ile yapmış olduğum yazışma sonrasında açılan arıza kaydından sonra Türk.netten Batuhan Bey beni aradı, önce hız profili güncellemesi ile hız sınırını kaldırdı. Artık hattım bağlanabildiği hız ile modemimle eşleşebiliyor. Yaklaşık 8 megabit seviyesinde. İyi bir değer değil. Batuhan Bey bugün yine aradı ve bir mesafe ölçümü gerçekleştirdi, 2134m mesafe çıktı. Mevcut altyapı ile alabileceğim hızın bu olduğunu ifade etti. Sanırım daha önceden saha dolabındaki tt portuna bağlıydım ve 10 megabite yakın bir değer alıyordum, sonra yapa ile beraber mesafe uzayınca hız kaybım oluştu.



    İlgilerinden dolayı Batuhan Bey ve forumdaki firma temsilcisine teşekkür ederim. Tam olarak talebim çözülmemiş olsa dahi seviyeli bir görüşme gerçekleşti ve tarafıma makul bir bilgilendirme yapıldı. Şu an 8 mb aknsiz bir hızım var ve Ocak 2019a kadar alabileceğim daha iyi bir hız malesef yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20/12/2017 yaptığım destek kaydı hala yanıtsız. Destek kaydı içeriği de şu ki, tarafıma SMS geliyor faturanız şu kadardır diye, online işlemlerde faturayı görüntülemiyorum. SMS atıp fatura bedeliniz şu kadardır, son ödeme tarihi şudur diyorlar ama ödeme kanalı yok. Online işlemlerde fatura görüntülenemiyor. 21 Ekim 2017 de aboneliğim başladı,30 Ekim tarihinde biri 59,99 olamak üzere toplamda 89 liralık iki fatura ödedim. Aralık ayı için sms geldi ama ortada online işlemlerde fatura yok. Bi açıklama da yok. Destek kaydına not düşmüş beyefndinin biri "müşterinin pdf oluşmamış" diye, geçmiş gitmiş. Milleti kandırmayın
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.